Volkswagen Passat Variant (B8) (BERLINER 🇩🇪)

✠ 17 | Відгук про Passat B8, мої відчуття та думки про машину. Чи треба воно тобі?

Я їжджу на Volkswagen Passat Variant (B8)
Girona, Spain

Привіт, хочу поділитись своїми думками та відчуттями про Volkswagen Passat B8 Highline 🇩🇪 


VW Passat B8 2019 2.0 TDI 150hp


Для, того, щоб зрозуміти, на скільки цей допис буде вам імпонувати, накину трішки інформації про свої автомобілі до цього, щоб було розуміння логічної (або не дуже) цепочки вибору автомобілів. 


Починав я із Fabia 2007 1.2, це було класне перше моє авто і після Lada це була прям дуже крута машина. 

Далі в мене була Daewoo Gentra так сталось що була можливість заволодіти нею, для мене це була шлак машина і вообще розчарування. Тому я швидко її продав і пересів на Skoda Fabia 2014 1.4, хоч мені і говорили що Джентра (вона ж Лаччеті це С клас і більша і тд) Але імхо, але в управлінні і комфорті в салоні фабос в 10 разів краще. Далі в мене була класна машина VW Passat CC 2.0 TDI 2010 року, круте потужне і на той час дуже преміальне авто. Далі вирішив взяти просте, надійне і безпроблемне авто і так я катався на Honda Civic 2015 року, да крута машина, але без шумки, без динаміки, без комфорту, жорстка. На цьому етапі я зрозумів, що брати наступне авто нижчого класу – це дурня. Бо потім все не так. Далі взяв Acura TSX 2012 року, повівся на клас вище, але блін, технологічність авто теж важливо. І Акура в принципі класне, комфортне і дуже надійне авто, але дуже засмучувало відсутність асистентів, камер, безключового і так далі. Просто звичайне авто. А хотілось вже щось сучасніше. Так я дійшов до Volvo S60 2010 року. В якому було все що треба по асистентам і дуже сучасне авто. І можливо б і не міняв би його, аби не обставини що стались у мене в житті. 


Тож, після продажу Вольво » звичайно хотілось Volvo і дивився на V90 2018-2019 року, але ціна. Тому прийшов до VW Passat B8. 


Вибір був зроблений доволі швидко в сторону 2х автомобілів – це Skoda Superb або VW Passat B8, що той що той дивився в гарній комплектації та кузові універсал. 


Що було мені важливо при виборі – в першу чергу це машина D+ класу та щоб було багато місця для сімʼї. 


Хотів спершу взяти Суперб чисто із-за місця, але для нього рідкість виявилась ЛЕД щиток приборів, а в Пассат це популярніше, тому катаюсь на Пассат. 


І так, покатався вже на Volkswagen Passat B8 близько 10 000 кілометрів і тепер можу сказати свою думку:

Був різний досвід і траса короткі відстані, і траса довгі відстані понад 1000 км, були і міські покатеньки, і парковки в різних місцях і трошки навіть було офроуду. Тому є повноцінний беграунд щоб зробити якісь висновки. 


Кліренс 

Для Європи вистачає, а от для України треба 10 разів подумати. Машина досить низька і дуже довга, і дуже великі звіси. В Європі де великі перепади пару разів ципляв бампером. Зʼїхати з дороги можна, але треба дуже уважно.


Комфорт та відчуття в машині 

По відчуттям та комфорту дуже класно, впевнено можу сказати що це найкомфортніший автомобіль з усіх які в мене були. Дуже плавний, тихий, приємний в управлінні. От цікаво, що моє попереднє Volvo S60 P3-платформи, позиціонується як D клас, а вже Volvo S80 то типу Е клас. Але, якщо брати відчуття, то я б скоріше відніс по керованості, місцю і відчуттям Volvo S60 до VW Golf, бо от в Пассаті все по зовсім по іншому він більше схожий на Volvo S80 P3 платформи по відчуттям. Де все плавно і мʼяко. Додам, що коли порівнюю гольф і вольво мова про розміри, плавність і відчуття. Те що вольво краще в салоні по меріалам і тд, це навіть без сумніву. 


Ергономіка

Отут нажаль, в мене не було досвіду саме експлуатації нових Volvo на платформі SPA від 2015 року, але якщо порівнювати із P3 платформою, то ергономіка Volkswagen набагато продуманіша. Банально, все навіть в тих дзеркалах що підлаштовуються, підлокітнику що має регулювання по висоті (підйому), той же бардачок із холодильником і багато чого ще по ергономіці, що зроблене для сімʼї нажаль більше ніж у Вольво. 


Динаміка

Що до динаміки, то тут все звичайно субʼєктивно, якщо порівнювати із фабією, джентрою чи сівіком, то так VW Passat їде, якщо говорити в порівнянні мого минулого авто на 354 кінські сили, то Passat взагалі не їде і не знає як це. Так на трасі дуже комфортно їхати 110-130, пару разів 180 робив, але воно не треба. Це більш сімейне авто. На старті згадав що таке монопривід, сумую за повним. Особливо коли гора велика і треба швидше рушити, але нічого, як кажуть іспанці "транкіла". Якщо на світлофорі хочеш швидко старторнути забудь – потужність дизеля є, колеса свистять, а толку немає. Короче, гарне авто для спокійної їзди. 


Управління

Тут прям топчик, як мені на Вольво не вистачало вивороту. Тут якось дивно, машина майже 5 метрів, а по відчуттям і маневруванню, на скільки все зручно і прогнозовано, що я досі не можу нарадуватись і іноді досі дивуюсь. На Вольво в мене виникали складності коли треба було десь в тісному просторі проїхати, тут я на скільки відчуваю машину, що не потребую сторонньої допомоги для цього. Реально не було ні разу щоб я десь не зміг запаркуватись чи заїхати. Дуже в цьому плані класне авто.


Простір

Ну тут всі і так знають, що багажник просто величезний, купа місця по заду та і спереду сидиш як дядько, дуже багато місця. Що по ширині, шо по висоті. Наприклад у Вольво, Акура і Сівік був люк то я там майже головою впирався, тут панорама і в мене до неї багато місця. Дружина, що постійно лазить туди сюди (спереду назад) до дітей, теж каже що місця більше і їй треба сидіння двигати назад до кінця, щоб дістати когось позаду. Багажник, взагалі топ, беремо постійно з собою все що треба і ні, і ще лишається купа місця. Навіть вельчик свій перевозив то просто в салон закину і все. Не діставав кріплення для даху. Кайф. 


Ну і те що люблять всі – Витрата палива

Короче, кажу як є, якщо їхати на трасі 100 – 4.3 витрата палива, якщо 120 – 4.6. Це я катаю на адаптивному, і не чіпаю педалі. По місту більше чим 7.5 не було, але багато світлофорів, тому багато зупинок, якщо поїхати в більш просторіше місто то було 6 десь. Але якщо прям тягнутись по пробкам, і вся дорога наприклад умовних 10 кілометрів буде 1-2 передача і постійні простої, то буде 12 літрів. 


Технологічність

Мені ця штука важлива, я дивна людина, да я тащусь від якості Mercedes W140 чи чогось старого та якісного, але при цьому я хочу щоб було так само, але ще й ці всі приколяки із адаптиним круїзом, карплей, камерами, лед щитками приборки і так далі. Так звісно вже не буде. Навіть сучасні S класи, не такі вже якісні по салону, як вони були в 2000х, наприклад. Тому, вибір в сторону технологічності важливий. І вже не уявляю авто без екрану, камери, карплея, приборки цифрової і так далі. Як на мене у пассаті гарно скомбіновані комплектації і можна знайти максимально збалансовану під себе, як я це і зробив. 


Короче, якось так, а шо ви думаєте про таке авто? Крім того що воно скучне 😅 



Опубліковано: 01 серпня 18:30
40 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Volvo S60 (2G)
Ну, що я скажу, гарне просте, надійне авто з гарним набором опцій під кожну потребу людей. Я б сказав ТОП за свої гроші.
1
вчора о 21:38
Класний пост! Для мене Пассат загабаритний, хоча в цілому це доволі збалансований авто. Беру його часто у відрядження, тому маневреність в містах чи підземних в порівнянні з універсалом Г7 чи навіть Тураном така собі. Не впевнений, що в Італії цей номер із протисненням скрізь і всюди проканав би на Б8. Взагалі, якщо порівнювати вен, Г7 та Б8, то особисто для мене Туран залишається фаворитом в універсальності. Великий багажник, файна трансформація салона, купа місця для ніг та над головою, комфортна посадка для довгих подорожей. Б8 завжди буде комфортніший в плані шуму, а Г7 вигідніший в утриманні.
1
вчора о 18:27
vollex13
valeru4, так гольф цікавий і сам на нього дивився, але 3 дитини зробили вибір в сторону пасату)
vollex13, з 3ма дітьми там робити нічого, це точно))) По-хорошому, на 3х дітей і Туран буде трохи затісний, навіть з 3м рядом сидінь. Проїхав десь сукупно тисячу км на Шарані та Альхамбрі останнього покоління, можу сказати, що там достатньо міста для 5 дорослих людей та деякий багаж, але це вже майже мікроавтобус. Як по габаритам, так і по поведінці на дорозі. Не скажу, що це погано, але їздити бусом треба теж любити))) Шаран і Туран це просто різні світи попри спільний клас авто - мінівен)))
вчора о 21:04
Я їжджу на Volvo XC60 (2G)
пасат - фігня. зробив я такий висновок коли придивлявся собі. Тоді я купив собі Тігуан. А чому? та бо сівши в пасат я зрозумів, що мені стільки місця і такі габарити не знадобляться ще десятки років поки не запланую 3х дітей.
Велика габаритна машина з купою місця. Возити кожен день просто повітря в салоні не дуже хотілось.
З такими габаритами в Києві взагалі немає що робити. Такі авто тільки для дальніх поїздок по прямих дорогах. Ну і треба кожен раз кудись возити холодильники.
Але кожному своє.

Наче мали бути відчуття, а вийшло порівняння гольфа з пасатом ...
1
вчора о 14:30
Я їжджу на BMW X3 (F25)
fs
пасат - фігня. зробив я такий висновок коли придивлявся собі. Тоді я купив собі Тігуан. А чому? та бо сівши в пасат я зрозумів, що мені стільки місця і такі габарити не знадобляться ще десятки років поки не запланую 3х дітей.Велика габаритна машина з купою місця. Возити кожен день просто повітря в салоні не дуже хотілось. З такими габаритами в Києві взагалі немає що робити. Такі авто тільки для дальніх поїздок по прямих дорогах. Ну і треба кожен раз кудись возити холодильники.Але кожному своє.Наче мали бути відчуття, а вийшло порівняння гольфа з пасатом ...
fs, "З такими габаритами в Києві взагалі немає що робити" - не згоден. У Києві купа авто E та F сегменту. І їздять же собі спокійно. Ні від кого з власників тієї ж БМВ 5 серії (а вона добряче так більша за Пасат буде по довжині) я не чув, що їм не зручно у Києві чи Львові
1
вчора о 16:33
fs
MAXBRIS, в моєму розумінні що то фігня що то))
fs, іншої думки я так поняв не існує? Чи є тільки твої умови і критерії використання авто під які мають підпадати всі марки? Я просто не бачу аргументації чому то чи інше фігня? Там не так паркуються, габарити завеликі, але тепер ти власник XC60 який по габаритах майже пассат)
вчора о 20:14
Я їжджу на Volvo XC60 (2G)
MAXBRIS
fs, іншої думки я так поняв не існує? Чи є тільки твої умови і критерії використання авто під які мають підпадати всі марки? Я просто не бачу аргументації чому то чи інше фігня? Там не так паркуються, габарити завеликі, але тепер ти власник XC60 який по габаритах майже пассат)
MAXBRIS,
По перше не ти, а ви. Ми з вами навіть каву не пили, а вже таке дозволяєте собі. Має бути якась, хоч і мінімальна, культура спілкування.
По друге. Це дійсно так. Є тільки мої умови і критерії використання авто під які мають підпадати всі марки якими я користуюсь, користувався і буду користуватись.
По третє. Не бачу сенсу розписувати аргументацію своїх вподобань, так як ви дуже близько сприймаєте до серця і це негативно впливає на ваш психологічний стан.
Стосовно авто на якому я зараз пересуваюсь та його габаритів, то ні пасат, а тим паче ніяка мазда не попаде в цю вагову категорію 😁 І так, критерії підбору авто у мене це не тільки довжина і ширина.
Мабуть буде боляче це сприймати але пасат не єдине ідеальне авто на ринку. Є багато альтернатив. Але в своєму бюджеті посяде призові місця.
вчора о 23:47
Я їжджу на Volvo XC60 (2G)
MAXBRIS
fs, дивно казати шо пассат завеликий як виходить навпаки)
MAXBRIS, чекаю порівняння з Тігуаном який був у мене 5n2 і тоді питання відпадуть. А не all space 😁
вчора о 20:06
fs
MAXBRIS, чекаю порівняння з Тігуаном який був у мене 5n2 і тоді питання відпадуть. А не all space 😁
fs, Давай я відповім по іншому. Тігуан - фігня. зробив я такий висновок коли придивлявся собі. Тоді я купив собі Пассат. А чому? та бо сівши в тігуан я зрозумів, що мені стільки місця замало)
1
вчора о 20:11
Я їжджу на Volvo XC60 (2G)
MAXBRIS
fs, Давай я відповім по іншому. Тігуан - фігня. зробив я такий висновок коли придивлявся собі. Тоді я купив собі Пассат. А чому? та бо сівши в тігуан я зрозумів, що мені стільки місця замало)
MAXBRIS, і я поважаю ваш вибір.
Не розумію навіщо мене переконувати в тому що пасат не фігня для моїх потреб і умов експлуатування?
вчора о 20:24
fs
vollex13, яка б там family не була, головне не забувати про volvo family.
fs, ха-ха, та повернусь я на Вольво 100%, питання часу
сьогодні о 00:39
Ну на рахунок кліренсу не згоден зовсім. Нормальний він. Якщо по гімнам не лазити, то цілком вистачає, на бровках паркуюсь навіть з губою, хочя задом, але без нею взагалі жодних питань
1
вчора о 12:52
Я даже не знаю що сказати. В кожній своїй машині я можу назвати моменти які я в них знаходив і що були і плюсом і мінусом. Кожна з них мені дала можливість користування той або іншой опцією. Наприклад підігрів керма я вважав не потрібною річчю. Але коли скористався на власному авто то зрозумів що така опція повинна бути. На іншому авто був без ключовий, теж повинно бути. Підігрів зони щіток двірників добре а підігрів скла повністю ще краще. Хотів електро багажник але не разу не було а на пассаті тепер є. Фари не галоген/ ксенон а ледь хотів. А сама головна опція яку захотілось коли дружина отримала водійське посвідчення це пам'ять сидіння та зеркал. Ото був гемор регулювати механічні сидіння або електричні без пам'яті. Ще зробив висновок що без сліпих зон я себе нормально почуваю а дружина вже звикла на іншому авто до цієї опції В своєму пассаті крім цих опцій я бонусом отримав ще подвійні вікна та підігрів задніх сидінь що начебто для дітей прикольно. На рахунок кліренсу то в мене пакет погані дороги + до висоти додає. А ще зрозумів що опція від якої я легко відмовлюсь це панорама. За період користування автомобілем з скляним люком а потім двома с панорамами я зробив для себе висновок воно того не варте щоб за нею бігати.
вчора о 11:54
1984SLim
Я даже не знаю що сказати. В кожній своїй машині я можу назвати моменти які я в них знаходив і що були і плюсом і мінусом. Кожна з них мені дала можливість користування той або іншой опцією. Наприклад підігрів керма я вважав не потрібною річчю. Але коли скористався на власному авто то зрозумів що така опція повинна бути. На іншому авто був без ключовий, теж повинно бути. Підігрів зони щіток двірників добре а підігрів скла повністю ще краще. Хотів електро багажник але не разу не було а на пассаті тепер є. Фари не галоген/ ксенон а ледь хотів. А сама головна опція яку захотілось коли дружина отримала водійське посвідчення це пам'ять сидіння та зеркал. Ото був гемор регулювати механічні сидіння або електричні без пам'яті. Ще зробив висновок що без сліпих зон я себе нормально почуваю а дружина вже звикла на іншому авто до цієї опції В своєму пассаті крім цих опцій я бонусом отримав ще подвійні вікна та підігрів задніх сидінь що начебто для дітей прикольно. На рахунок кліренсу то в мене пакет погані дороги + до висоти додає. А ще зрозумів що опція від якої я легко відмовлюсь це панорама. За період користування автомобілем з скляним люком а потім двома с панорамами я зробив для себе висновок воно того не варте щоб за нею бігати.
1984SLim, опції то все індивідуально (повторююсь ще раз). На рахунок панорами - я сам її не відкриваю, але скільки вона дає світла в салоні я прям кайфую. Мені дуже некомфортно коли стеля давить на голову.
Я вцілому описав досвід чи відгук на конкретну комбінацію в авто.
3
вчора о 13:17
1984SLim
Я даже не знаю що сказати. В кожній своїй машині я можу назвати моменти які я в них знаходив і що були і плюсом і мінусом. Кожна з них мені дала можливість користування той або іншой опцією. Наприклад підігрів керма я вважав не потрібною річчю. Але коли скористався на власному авто то зрозумів що така опція повинна бути. На іншому авто був без ключовий, теж повинно бути. Підігрів зони щіток двірників добре а підігрів скла повністю ще краще. Хотів електро багажник але не разу не було а на пассаті тепер є. Фари не галоген/ ксенон а ледь хотів. А сама головна опція яку захотілось коли дружина отримала водійське посвідчення це пам'ять сидіння та зеркал. Ото був гемор регулювати механічні сидіння або електричні без пам'яті. Ще зробив висновок що без сліпих зон я себе нормально почуваю а дружина вже звикла на іншому авто до цієї опції В своєму пассаті крім цих опцій я бонусом отримав ще подвійні вікна та підігрів задніх сидінь що начебто для дітей прикольно. На рахунок кліренсу то в мене пакет погані дороги + до висоти додає. А ще зрозумів що опція від якої я легко відмовлюсь це панорама. За період користування автомобілем з скляним люком а потім двома с панорамами я зробив для себе висновок воно того не варте щоб за нею бігати.
1984SLim, ну десь так воно і є, кожен підбирає те що потрібно по опціям сильніше, але в цілому пассат гарне універсальне авто
1
вчора о 14:09
Тепер слухай мій відгук.
- Комфорт - не на 19 колесах. Спасає тільки DCC. (Доречі - мінімальні яколеса які можна становити на 240сил пассат це 17, все шо менше не налазять на гальма) Акустичний комфорт в моєму екземплярі R-line на 3+. В хайлайн все таки шумки більше.
- Простір - Місця в авто валом, багажник бездонний.
- Керованість - спробуй пассат на короткій рульовій рейці, і зрозумієш шо таке +- керованість. (у мене така стоїть і це кайф, але довжина кузова і вага не дуже тому сприяє)
- Кліренс питань немає
- Динаміка - 240 сил бітурбо їдуть, але тільки з місця. Любиш навалювати ходом - треба бензин і більше обертів. Весь крутний момент і буст закінчується на доволі низьких обертах і на прискорення ходом його не вистачає. Розганявся максимум 245 км/г і впринципі ця баржа веде себе прогнозовано і м'яко, але гальм 340мм попереду вистачить на 1 раз до 0км/г. В місті гальм за очі особливо в режимі 80 -> 0 (гальмує як вкопаний).
- DQ500 - коробка з мінівена взагалі не про місто і повільну їзду. Вона не розуміє шо робити з передачами в діапазоні руху 50км/г. Як тільки тиснеш в підлогу - вона оживає і перемикає без питань. Як тільки їй треба використати всі ті самі передачі в межах міста і обмеження швидкості - це жах. Перемикання ще можна змиритись, скидання інколи не зрозумілі. Рушає повільно дуже в натяг. Рушає з газом в підлогу знову ж таки ідеально! 500 крутного моменту не дає шансів на старті майже нікому - це плюс. Але! вважаю ідеальною коробкою DQ250.
- Витрата палива прямопрорційна потужності - 1,6 нюхає дизель, 150кс +- так само, 190-тік вже трохи прожерливіший. 240 жре як скотина. Якшо місто маленьке і багато світлофорів і корків - приготуйся до 10-11л дизелю як не крути. Якшо їздити з меншою кількістю зупинок то в місті можна витягнути 8,5-9л.
- Технологічність та опції - кому що треба. Я для себе зрозумів відсутність автопаркування і мертвих зон плюсом (мені воно не потрібно), присутність підігріву заднього ряду - топ! Підігрів лобового Топ! Автогальмування виручало багато разів. Фулл лед фари топ! Нагрівальний тен - херня, краще Вебасто. І таких спірних опцій багато, тому що все індивідуально.
- Обслуговування і специфічність двигуна ( категорія від мене) - якшо хочеш провести якісь маніпуляції з двигунов в бітурбо пассаті - там одна логічна дорога - скидати двигун. Місця шось робити навколо під капотом немає, не зручно, не продумано.

Візуально мені дуже подобається фулл R-line за свої риси, салон взагалі космос. Але вся ця комбінація агрегатів в моєму екзеплярі створена для траси прям на 100%.

Тому висновок який? Місто - якшо ти дід і пенсії вистачає тільки на дизель з гаража - 1,6 твій варіант (будеш економити як король), якшо ти ще не дід - 150/190 сил, 17-18 колеса. Трасса 190/240 сил і ти швидкий як літак!

Якшо ти любиш пассат і фанатієш саме від нього і при цьому хочеш навалювати як скажений - Бензин 280сил!
1
2
вчора о 01:27
MAXBRIS
Тепер слухай мій відгук.- Комфорт - не на 19 колесах. Спасає тільки DCC. (Доречі - мінімальні яколеса які можна становити на 240сил пассат це 17, все шо менше не налазять на гальма) Акустичний комфорт в моєму екземплярі R-line на 3+. В хайлайн все таки шумки більше.- Простір - Місця в авто валом, багажник бездонний.- Керованість - спробуй пассат на короткій рульовій рейці, і зрозумієш шо таке +- керованість. (у мене така стоїть і це кайф, але довжина кузова і вага не дуже тому сприяє)- Кліренс питань немає- Динаміка - 240 сил бітурбо їдуть, але тільки з місця. Любиш навалювати ходом - треба бензин і більше обертів. Весь крутний момент і буст закінчується на доволі низьких обертах і на прискорення ходом його не вистачає. Розганявся максимум 245 км/г і впринципі ця баржа веде себе прогнозовано і м'яко, але гальм 340мм попереду вистачить на 1 раз до 0км/г. В місті гальм за очі особливо в режимі 80 -> 0 (гальмує як вкопаний).- DQ500 - коробка з мінівена взагалі не про місто і повільну їзду. Вона не розуміє шо робити з передачами в діапазоні руху 50км/г. Як тільки тиснеш в підлогу - вона оживає і перемикає без питань. Як тільки їй треба використати всі ті самі передачі в межах міста і обмеження швидкості - це жах. Перемикання ще можна змиритись, скидання інколи не зрозумілі. Рушає повільно дуже в натяг. Рушає з газом в підлогу знову ж таки ідеально! 500 крутного моменту не дає шансів на старті майже нікому - це плюс. Але! вважаю ідеальною коробкою DQ250.- Витрата палива прямопрорційна потужності - 1,6 нюхає дизель, 150кс +- так само, 190-тік вже трохи прожерливіший. 240 жре як скотина. Якшо місто маленьке і багато світлофорів і корків - приготуйся до 10-11л дизелю як не крути. Якшо їздити з меншою кількістю зупинок то в місті можна витягнути 8,5-9л.- Технологічність та опції - кому що треба. Я для себе зрозумів відсутність автопаркування і мертвих зон плюсом (мені воно не потрібно), присутність підігріву заднього ряду - топ! Підігрів лобового Топ! Автогальмування виручало багато разів. Фулл лед фари топ! Нагрівальний тен - херня, краще Вебасто. І таких спірних опцій багато, тому що все індивідуально.- Обслуговування і специфічність двигуна ( категорія від мене) - якшо хочеш провести якісь маніпуляції з двигунов в бітурбо пассаті - там одна логічна дорога - скидати двигун. Місця шось робити навколо під капотом немає, не зручно, не продумано.Візуально мені дуже подобається фулл R-line за свої риси, салон взагалі космос. Але вся ця комбінація агрегатів в моєму екзеплярі створена для траси прям на 100%.Тому висновок який? Місто - якшо ти дід і пенсії вистачає тільки на дизель з гаража - 1,6 твій варіант (будеш економити як король), якшо ти ще не дід - 150/190 сил, 17-18 колеса. Трасса 190/240 сил і ти швидкий як літак!Якшо ти любиш пассат і фанатієш саме від нього і при цьому хочеш навалювати як скажений - Бензин 280сил!
MAXBRIS, На скільки розумію то Р лайн іде на базі або комфорт лайн або хайлайн.. То шумка згідно цих комплектацій ну і звісно якщо є подвійні вікна то тихіше.
1
вчора о 11:35
1984SLim
MAXBRIS, На скільки розумію то Р лайн іде на базі або комфорт лайн або хайлайн.. То шумка згідно цих комплектацій ну і звісно якщо є подвійні вікна то тихіше.
1984SLim, враховуй шо двигун гучніший. Я їздив на такому самому бітурбо в хайлайні і там питань до шумки менше ніж в р-лайн. Або ще є такий варіант що р лайн спеціально не сильно шумили щоб він не виліз по вазі до 2т (бо зараз він важить 1875 кг)
вчора о 13:12
MAXBRIS
Тепер слухай мій відгук.- Комфорт - не на 19 колесах. Спасає тільки DCC. (Доречі - мінімальні яколеса які можна становити на 240сил пассат це 17, все шо менше не налазять на гальма) Акустичний комфорт в моєму екземплярі R-line на 3+. В хайлайн все таки шумки більше.- Простір - Місця в авто валом, багажник бездонний.- Керованість - спробуй пассат на короткій рульовій рейці, і зрозумієш шо таке +- керованість. (у мене така стоїть і це кайф, але довжина кузова і вага не дуже тому сприяє)- Кліренс питань немає- Динаміка - 240 сил бітурбо їдуть, але тільки з місця. Любиш навалювати ходом - треба бензин і більше обертів. Весь крутний момент і буст закінчується на доволі низьких обертах і на прискорення ходом його не вистачає. Розганявся максимум 245 км/г і впринципі ця баржа веде себе прогнозовано і м'яко, але гальм 340мм попереду вистачить на 1 раз до 0км/г. В місті гальм за очі особливо в режимі 80 -> 0 (гальмує як вкопаний).- DQ500 - коробка з мінівена взагалі не про місто і повільну їзду. Вона не розуміє шо робити з передачами в діапазоні руху 50км/г. Як тільки тиснеш в підлогу - вона оживає і перемикає без питань. Як тільки їй треба використати всі ті самі передачі в межах міста і обмеження швидкості - це жах. Перемикання ще можна змиритись, скидання інколи не зрозумілі. Рушає повільно дуже в натяг. Рушає з газом в підлогу знову ж таки ідеально! 500 крутного моменту не дає шансів на старті майже нікому - це плюс. Але! вважаю ідеальною коробкою DQ250.- Витрата палива прямопрорційна потужності - 1,6 нюхає дизель, 150кс +- так само, 190-тік вже трохи прожерливіший. 240 жре як скотина. Якшо місто маленьке і багато світлофорів і корків - приготуйся до 10-11л дизелю як не крути. Якшо їздити з меншою кількістю зупинок то в місті можна витягнути 8,5-9л.- Технологічність та опції - кому що треба. Я для себе зрозумів відсутність автопаркування і мертвих зон плюсом (мені воно не потрібно), присутність підігріву заднього ряду - топ! Підігрів лобового Топ! Автогальмування виручало багато разів. Фулл лед фари топ! Нагрівальний тен - херня, краще Вебасто. І таких спірних опцій багато, тому що все індивідуально.- Обслуговування і специфічність двигуна ( категорія від мене) - якшо хочеш провести якісь маніпуляції з двигунов в бітурбо пассаті - там одна логічна дорога - скидати двигун. Місця шось робити навколо під капотом немає, не зручно, не продумано.Візуально мені дуже подобається фулл R-line за свої риси, салон взагалі космос. Але вся ця комбінація агрегатів в моєму екзеплярі створена для траси прям на 100%.Тому висновок який? Місто - якшо ти дід і пенсії вистачає тільки на дизель з гаража - 1,6 твій варіант (будеш економити як король), якшо ти ще не дід - 150/190 сил, 17-18 колеса. Трасса 190/240 сил і ти швидкий як літак!Якшо ти любиш пассат і фанатієш саме від нього і при цьому хочеш навалювати як скажений - Бензин 280сил!
MAXBRIS, ну от ти правильно написав, що у пассатіка гарно збаласовано вибір, що по моторам що по комплектації, кожен знайде те що шукає. Прикольне універсальне авто ) на різні запити
1
вчора о 14:13
Ну таке.
Робити порівняння вагону з седаном, таке собі.
Твоя вольво була 10-го року, фольц 19-го, 9-ть років це прірва, тому порівняння не може бути однаковим.

Седан з двома дітьми то вже замало, буде, з трьома, це біль і страждання, тому вагон тобі звісно буде краще, була б в тебе V60, може і не продавав би.
1
01 серпня 22:05
МихаличЪ
Ну таке.Робити порівняння вагону з седаном, таке собі.Твоя вольво була 10-го року, фольц 19-го, 9-ть років це прірва, тому порівняння не може бути однаковим.Седан з двома дітьми то вже замало, буде, з трьома, це біль і страждання, тому вагон тобі звісно буде краще, була б в тебе V60, може і не продавав би.
МихаличЪ, ну звичайно що не можна порівняти S60 2010 та цей пассат, тут треба порівнювати пассат із V60 SPA тоді було б цікаво. А так різні покоління. Але порівнюю умовно між своїми авто, тому такі порівняння. Я все одно вважаю що якби було V90 в мене а ще CC я був би прям дуже радий
вчора о 14:11
МихаличЪ
vollex13, от і я дуже хочу собі V90/CCОсе прям топ баржа для родини.
МихаличЪ, 100%. Я планую ще на Вольво повернутись)
вчора о 20:46
Я їжджу на Volkswagen Golf Mk4
гарний відгук приємно читати
1
01 серпня 19:26
4oleh
гарний відгук приємно читати
4oleh, о дякую) старався відповісти реально як є)
01 серпня 19:33
4oleh
гарний відгук приємно читати
4oleh, йди пиши відгук про гольф) завтра зайду перевірю)
2
вчора о 01:31
Я їжджу на Volkswagen Golf Mk4
MAXBRIS
4oleh, йди пиши відгук про гольф) завтра зайду перевірю)
MAXBRIS, відгук такий ... Гольф пиздатий ) але траба купити ще Е гольфа, мк1 , ( 10км туди і 10 від туди ) вистачить , а так то яб пішов як ти в сторорну б8 а краще суперба , вони такі гарнюні )
сьогодні о 00:04
У меня до пассата В8 тоже были разные машины, но Пассат пока что в топе.
1
01 серпня 18:56