Renault Megane III (Meganchik)

Чи варто брати аудіо процесор dsp?

Я їжджу на Volkswagen NMS II, Renault Megane III
Київ, Україна

В попередніх постах я писав за покупку процесора Ground zero. Підкинув я його в меган. Пробував і від блютус магнітоли і від блютус процесора. Ну сказати що є ефект вау. Ні. Є деякі деталі краще. Але взяти вартість 360 доларів та 190. Як на мене того не варте.


Тест ground zero



Зараз повернувся до стокового конфігу


Пройшов час. І в магазині зʼявився процесор накамічі. Думаю спробую його.


Забрав процесор накамічі


Беремо процесор. Біжемо інсталювати. Нажаль ефект вау я не бачу. Якщо ви не знаєте октав і частот набір нажаль він не для вас. Між звичайними підсилювачами і процесорами не не побачите різниці. Як пілюля від наводок він має сенс. Як для гарного звучання вистачає звичайного підсилювача. Я відкотився на пенсіонер.

Реклама
Зимова вигода: знижка -1000 грн на ремонт авто!
Ціна питання 140 USD,
Опубліковано: 26 липня 2025р. 23:34
13 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Без коліс :(
Так то ж не процесор, а процесорний підсилювач... Якщо не влазити в налаштування один чорт що ставити (особливо якшо сигнал хріновий, а він такий у всіх штатних рішень і андройд магнітол, крім хайенд пропозицій з UAC і тд). А без потреби влазити в ті самі налаштування і купувати таку річ певно не варто, тим більше що потужності воно все має зазвичай небагато, особливо в такому бюджеті. Чи накамічі в плані свого DSP вміє як умовні процесори хелікс допилювати аналоговий сигнал до підходящого рівня я уж не посужусь стверджувати, бо це не визначається відгуками в інтернеті і на слух - що стало б єдиним оправданням для його встановлення без розуміння значень слів "фаза" і "кросовери".
29 липня 2025р. 15:28
Автор Я їжджу на Volkswagen NMS II, Renault Megane III
se
Так то ж не процесор, а процесорний підсилювач... Якщо не влазити в налаштування один чорт що ставити (особливо якшо сигнал хріновий, а він такий у всіх штатних рішень і андройд магнітол, крім хайенд пропозицій з UAC і тд). А без потреби влазити в ті самі налаштування і купувати таку річ певно не варто, тим більше що потужності воно все має зазвичай небагато, особливо в такому бюджеті. Чи накамічі в плані свого DSP вміє як умовні процесори хелікс допилювати аналоговий сигнал до підходящого рівня я уж не посужусь стверджувати, бо це не визначається відгуками в інтернеті і на слух - що стало б єдиним оправданням для його встановлення без розуміння значень слів "фаза" і "кросовери".
DomCobb, ground zero 4 по 80 влаштованих. Накамічі 4 по 45. Нажаль якщо голова видає поганий сигнал не один підсилювач не зможе щось створити. Хелікс тільки витягує існуючий сигнал (щось додати або прибрати). Як а свої гроші накамічі навіть більше подобається. В проці більше суть еквалайзер та часові затримки + зрізи сигналу. Якщо ти не можеш пояснити чого не вистачає в сигналі. То краще і не викидати гроші. Особисто моє враження.
30 липня 2025р. 00:46
Аудіо-процесор - це інструмент фазового зведення системи.
Дуже мало автомобілів, в яких можна обійтись без цього інструмента. Одиниці.
Але щоб скористатись цими засобами, потрібні хороші знання, розуміння, як все працює. Без цих знань воно як забивати цвяхи мікроскопом.
27 липня 2025р. 00:01
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Я щось не зрозумів порівняння процесора та підсилювача. Це ж абослютно різні пристрої.
Що саме треба порівняти?)
1
26 липня 2025р. 23:50
Я їжджу на BMW X3 (F25)
KievRider
oleh_o, якісь звуку. Там одна і та сама ціль)
KievRider, Що, блін? Яка ще одна ціль?

Підсилювач, власне, для посилення сигналу. Гучність одним словом. І все, підсилювач більше ні за що не відповідає.

А от dsp взагалі не займається підсиленням, а саме налаштуванням сигналу. Умовно, каже, що каналА буде отримувати звук з частотою 20-100Гц, затримкою 0.1 сек та на рівні -12db. Це дуже спрощено, раптом шо
27 липня 2025р. 00:38
Автор Я їжджу на Volkswagen NMS II, Renault Megane III
oleh_o
KievRider, Що, блін? Яка ще одна ціль?Підсилювач, власне, для посилення сигналу. Гучність одним словом. І все, підсилювач більше ні за що не відповідає.А от dsp взагалі не займається підсиленням, а саме налаштуванням сигналу. Умовно, каже, що каналА буде отримувати звук з частотою 20-100Гц, затримкою 0.1 сек та на рівні -12db. Це дуже спрощено, раптом шо
oleh_o, взагалі мета встановлення цього обладнання (підсилювача, процесора, процесора-підсилювача) якість звуку. Для деяких гучність. Але це вже зовсім інша історія. Я описую конкретно мій випадок. Якщо ви звернули увагу у мене процесорний підсилювач. Тобто 2 в 1. За підсилювачі я з вами не згоден. Навіть прості підсилювачі грають по різному та більше дешеві можуть ловити наводки. Я заміняв звичайний підсилювач на процесорний. Налаштовував затримки, зрізи і тд. Також пробував просто запустити мої звичайні підсилювачі від процесорного (у мене там 8 каналів). Тобто грався системою з процесом і без. Потім почав порівнювати витрачені кошти та отриманий профіт. Особисто для мене вистачає гарної акустики + підсилювач/моноблок з сабом.
27 липня 2025р. 08:44
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
KievRider
oleh_o, взагалі мета встановлення цього обладнання (підсилювача, процесора, процесора-підсилювача) якість звуку. Для деяких гучність. Але це вже зовсім інша історія. Я описую конкретно мій випадок. Якщо ви звернули увагу у мене процесорний підсилювач. Тобто 2 в 1. За підсилювачі я з вами не згоден. Навіть прості підсилювачі грають по різному та більше дешеві можуть ловити наводки. Я заміняв звичайний підсилювач на процесорний. Налаштовував затримки, зрізи і тд. Також пробував просто запустити мої звичайні підсилювачі від процесорного (у мене там 8 каналів). Тобто грався системою з процесом і без. Потім почав порівнювати витрачені кошти та отриманий профіт. Особисто для мене вистачає гарної акустики + підсилювач/моноблок з сабом.
KievRider, процесор не зовсім для якості звуку. При двох динаміках звук буде однаковим і без нього, і з. Він більше для налаштування сцени, щоб звук йшов не з динаміків, а далі, чи ближче від них. При багатоканальних системах з багатьма динаміками без нього ніяк, він дозволяє зібрати звук до купи.
Зараз кожна більш-менш магнітола має звуковий процесор, але він має декілька фіксованих налаштувань. Зовнішній же процесор обмежень по налаштуванням майже не має.
27 липня 2025р. 10:29
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
KievRider
veti-k, ну якщо прям точно то так. В штатних магнітолах я його ще не зустрічав.
KievRider, чіп звукового процесора буває і в штатних магнітолах, і в штатних підсилювачах. Але там лише пару фіксованих налаштувань буде, на кшталт "звукове поле" чи " тип звучання", дає слухачу відчуття, що він на "стадіоні" чи в "концертному залі"😁
Зовнішній процесор же можна налаштовувати як завгодно. Не кожний і розбереться, треба до спеців звертатися.
1
27 липня 2025р. 12:06
Автор Я їжджу на Volkswagen NMS II, Renault Megane III
oleh_o
Я щось не зрозумів порівняння процесора та підсилювача. Це ж абослютно різні пристрої.Що саме треба порівняти?)
oleh_o, підключають до магнітоли або через перетворювач rca або процесор-підсилювач. Ось їх і порівняв.
27 липня 2025р. 00:02