Audi 100 (C4) (2.3 AAR Invent)

Почала сипатись ( літо 2024 )

Я їжджу на Audi 100 (C4)
Хмельницький, Україна

Вітаю !

Рано чи пізно в житті автомобіля та автомобіліста настає час випробування терпіння і любові одне до одного  .Ти це або з гордістю та сивим волоссям проходиш , або   ні і лишається тільки один вихід :" Все , продаю її Н***й " !!!!)



От і мене таке не минуло ) їздив я в добробуті і щасті з 18-того року . Шось міняв по ходовій , за потреби , ставив ніштяки , тюнячки , довів майже до повної комплектації автомобіль . Різне було : розсипався шрус , газ/бензин закінчувався , бензаносос вмер але так що б поломки через які автомобіль переставав їхати були одна за одною кожного тижня , такого ніколи не було  )))


1.Почнемо з того що на початку літа в мене лопнув верхній патрубок від радіатора до головки . Просто вздовж на 10 см певно . Замотав полотно звичайною синьою ізолентою і проїздив так три дні поки чекав інший патрубок з розборки )

2.Далі перестав працювати бензонасос . Мій факап . Коли міняв насос,  за рік чи два до того , у середні баку дроти закрутив на скрутки , воно окислелось і перестало працювати . 

3.Десь в цей час машина почала тупити на бензині , замінив форсунки .



4 Потім лопнув нижній патрубок від термостата до радіатора . Просто перетерся об генератор чи компрессор кондиціонера .

5.Приїхав на роботу , опустив вікно що б привітатись з колегою - назад вікно не піднялось . Заміна тросіка склопідіймача .🙂



6.Відламався верхній штуцер на радіаторі , просто посеред дороги . Вдягнув шланг глибше та затягнув двома хомутами , працює до сих пір . На хвилиночку , кожна поломка обходиться в 5 літрів Антифризу .

7.Лопнула пружина на головному циліндрі счеплення . 🤬🤬🤬


Стояв ще оригінальний


Вибір по нових циліндрах : ДжиПі Груп за 600 грн та Шось типу оригіналу за 3500 . Вибір очевидний .

8.Ставлю джіпіГруп  , їду до дому , в дворі відпав глушник . Гарчить шо газель ...😬

9.Зробив глушник , через день лопає шток на новому циліндрі счеплення 🙂




10.Взяв шток зі старого циліндра та приварив до ДжіПі . Приїхав у двір , припаркувався , обертаюсь - шось капає під машиною ... фак . Діагностика показала що це помпа ...😩



До помпи ще замінив ремінь ГРМ  , ролік , ремінь генератора , ролік натяжилки ремня генератора , перемістив саму натяжилку,   ще високовольтні дроти , свічки , пробку на розширітельний бачок та Росхідники на Т.О.

12.Далі ДжіпіГруп всеж таки по трохи здався )) через деякий час з'явився провал до пів педалі , взяв оригінал Б/у , ходе до сьогодні , без питань )

І от ніби все вже добре як  два тижні після ремонту . Їду , Піднімаюсь під гору , в люту жару , кондей на повну ....печу .... Пах ... Пар з під капоту ,  пар з воздуходів , антифриз у ноги ....Розірвало радіатор пічки .....лиш  На цьому моменті я зрозумів що походу прийшла прокладка ГБЦ .....   (насправді машину  я вгрів ще минулого літа (2023 рік ) . Спочатку Відмовив один з вентиляторів на основному радіаторі , а потім перегрів резистор на другу швидкість вентилятора  )

На хвилиночку це все відбувалось у проміжок часу десь у півтора місяці 🤌

Далі з'єднав подачу та обратку радіатор пічки , так і їздив до поки не похолодало . Трохи зібрався з думками , з фінансами , знайшов машину під сраку на декілька тижнів , вирішив розбирати дракона .... Але .... Але то все дрібні негаразди , які можуть і почекати 😀 коли знайшов те що дуже давно хотів.... НІШТЯКИ .... 😍😍😍 Напевно це та винагорода за те що я пройшов ) 

Але про це у наступних записах !




Опубліковано: 09 травня 19:44
6 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Peugeot 405
Ви молодець що з всім справились)
вчора о 22:15
Тут така справа. 30-літній автомобіль - це завжди мусить бути свідомим вибором, особливо, коли авто трохи вищого класу за жигулі.
Те, що така машина може в будь-який момент поламатись - не випадковість і "як же так сталось?", а типу нормально. Їй же 30-ка!
Утримувати янг- чи олдтаймера - це завжди складно і дорого, особливо, якщо це не музейний експонат, що три рази на рік виїжджає з гаража в погожий день.
Потрібно багато чого робити превентивно, до багато чого просто бути готовим.
І, до речі, перше, що потрібно з такими автомобілями робити - це не "тюнячки з ніштяками", а приведення всього в повністю справний стан. Перебрати усі механізми, поміняти усі патрубки, придбати повний комплект обладнання, без якого машина не поїде в принципі, типу датчика коліна, генератора, бензопомпи і т.д. - просто, щоб були на поличці, бо старе рано чи пізно з ладу вийде, немає нічого вічного.
І, за можливості, усі ремонти виконувати з використанням оригінальних запчастин, чи лише якісних замінників, а не жопе груп, вже вибачайте.
3
09 травня 20:15
ROst.ADventure
Тут така справа. 30-літній автомобіль - це завжди мусить бути свідомим вибором, особливо, коли авто трохи вищого класу за жигулі.Те, що така машина може в будь-який момент поламатись - не випадковість і "як же так сталось?", а типу нормально. Їй же 30-ка! Утримувати янг- чи олдтаймера - це завжди складно і дорого, особливо, якщо це не музейний експонат, що три рази на рік виїжджає з гаража в погожий день.Потрібно багато чого робити превентивно, до багато чого просто бути готовим. І, до речі, перше, що потрібно з такими автомобілями робити - це не "тюнячки з ніштяками", а приведення всього в повністю справний стан. Перебрати усі механізми, поміняти усі патрубки, придбати повний комплект обладнання, без якого машина не поїде в принципі, типу датчика коліна, генератора, бензопомпи і т.д. - просто, щоб були на поличці, бо старе рано чи пізно з ладу вийде, немає нічого вічного. І, за можливості, усі ремонти виконувати з використанням оригінальних запчастин, чи лише якісних замінників, а не жопе груп, вже вибачайте.
ROst.ADventure, Це 100%. Особливо за ДжиПі Груп. Це вже на крайній випадок. Коли вже більше нічого немає.

А так, іноді помічав, що 30 річна б.у оригінальна деталь ходить довше, ніж нова китайська... А нові хороші деталі помалу зникають з продажі. Помічаю це все по своєму Форду. Багато з того, що купляв 5-10 років назад, вже не знято з виробництва. Якщо повезе, то ще можна знайти залишки в магазинах або на OLX.
10 травня 15:34
Я їжджу на Audi 100 (C4)
ROst.ADventure
Тут така справа. 30-літній автомобіль - це завжди мусить бути свідомим вибором, особливо, коли авто трохи вищого класу за жигулі.Те, що така машина може в будь-який момент поламатись - не випадковість і "як же так сталось?", а типу нормально. Їй же 30-ка! Утримувати янг- чи олдтаймера - це завжди складно і дорого, особливо, якщо це не музейний експонат, що три рази на рік виїжджає з гаража в погожий день.Потрібно багато чого робити превентивно, до багато чого просто бути готовим. І, до речі, перше, що потрібно з такими автомобілями робити - це не "тюнячки з ніштяками", а приведення всього в повністю справний стан. Перебрати усі механізми, поміняти усі патрубки, придбати повний комплект обладнання, без якого машина не поїде в принципі, типу датчика коліна, генератора, бензопомпи і т.д. - просто, щоб були на поличці, бо старе рано чи пізно з ладу вийде, немає нічого вічного. І, за можливості, усі ремонти виконувати з використанням оригінальних запчастин, чи лише якісних замінників, а не жопе груп, вже вибачайте.
ROst.ADventure, ROst.ADventure, вітаю ! Дякую за відгук )
На рахунок ДжіПі повністю згодний , шмат лайна , але потрібно було їхати .
Можливо років за 10 і потрібно буде записатись запчастинами , наразі такої необхідності не бачу . А НІШТЯКИ , особливо рідкісні , на дорозі не валяються , в магазині не придбаеш , невідомо ще коли випаде така можливість їх вихопити . Знову ж таки все на купу ) тому так і вийшло )
11 травня 23:22
_Shanin_
ROst.ADventure, ROst.ADventure, вітаю ! Дякую за відгук )На рахунок ДжіПі повністю згодний , шмат лайна , але потрібно було їхати . Можливо років за 10 і потрібно буде записатись запчастинами , наразі такої необхідності не бачу . А НІШТЯКИ , особливо рідкісні , на дорозі не валяються , в магазині не придбаеш , невідомо ще коли випаде така можливість їх вихопити . Знову ж таки все на купу ) тому так і вийшло )
_Shanin_, В принципі так, приємне собі теж треба робити ) Хоча я таки відклав покупку багато чого на потім (якщо вдасться), бо суть - вона таки в тому, що дарує подібний автомобіль, а не в його опціях )
Але не згоден про 10 років. 124-го було випущено більше, як 2 мільйони екземплярів, і зараз він все ще далеко не рідкісний автомобіль, принаймні в седані та універсалі, але уже є оригінальні запчастини, недоступні до замовлення, а замінники реально неналежної якості. От як раз вивчаю зараз питання заміни віскомуфти головного вентилятора на електричний аналог, бо ті віски, які можна ще купити - вже лотерея. Сайлентблоки редуктора передні теж довелось поставити не оригу, а кортеко, і хоч вони напевно не сильно гірші, але... І так далі.
Так що, якщо цей автомобіль для вас важливий - не варто зволікати, бо через 10 років доведеться вишукувати б/у по ебеях )
12 травня 00:22
Я їжджу на Audi 100 (C4)
ROst.ADventure
_Shanin_, В принципі так, приємне собі теж треба робити ) Хоча я таки відклав покупку багато чого на потім (якщо вдасться), бо суть - вона таки в тому, що дарує подібний автомобіль, а не в його опціях )Але не згоден про 10 років. 124-го було випущено більше, як 2 мільйони екземплярів, і зараз він все ще далеко не рідкісний автомобіль, принаймні в седані та універсалі, але уже є оригінальні запчастини, недоступні до замовлення, а замінники реально неналежної якості. От як раз вивчаю зараз питання заміни віскомуфти головного вентилятора на електричний аналог, бо ті віски, які можна ще купити - вже лотерея. Сайлентблоки редуктора передні теж довелось поставити не оригу, а кортеко, і хоч вони напевно не сильно гірші, але... І так далі.Так що, якщо цей автомобіль для вас важливий - не варто зволікати, бо через 10 років доведеться вишукувати б/у по ебеях )
ROst.ADventure, так суть і є у тому що тобі дарує автомобіль . Для когось це НІШТЯКИ , для когось КлінЛук . Хто як хоче так і дуріє ) Я б теж хотів зкинути всю ходову , мотор з коробкою , відпісочити , відфарбувати. Кинути нові магістралі на гальма та паливо .... Але для цього потрібна другае авто у сім'ї .
На рахунок електровентиляторів , то це гарна ідея . Я віскомуфту викинув ще роки 4 тому . Наразі переробив штатний діфузор з 2.6 , поставив два вентилятори з а6с5 через дві резисторні пластини . Плавний запуск , взагалі не чути що вони увімкнулись .
1
13 травня 18:00