BMW 4 series Convertible (F33) (Солона карамель)

7. Проходження точки "0"

слідкує за Вашим
Я їжджу на BMW 7 series (E38), BMW 4 series Convertible (F33)
Вишгород, Україна

Нарешті підійшли то "точки неповернення", того самого найтемнішого часу що передує світанку

Тож в цій серії:


  • Забрали з перетяжки основні елементи салону.


  • Приміряли їх


  • До мене доїхали врятовані Ganibal garage (Ігорем Ковальчуком) блок FEM та новий ключик


  • Попутно демонструю шлях видобутку дрібних запчастинок на Мегалодона


  • Різниця в блоках керування сидіннями.


  • Суперечливі кнопочки центральної консолі.


  • Загальний вигляд процесу мийки пластика.


  • Відволікаючі фактори


  • Жахливі анекдоти


  • Залишки сидінь з топляка


  • Розміри жгутів проводки


  • Нові інструменти


  • Нова шумка від ААС студіо та нові сабвуфери під сидіння


  • Наочне порівняння заводської шумки з незаводською


  • Порівняння шумоізоляції F33 та F32

Я відслідковую зміни по статистиці, кількість лайків, коментарів та перегляди посту і відео (тому пости на ДТ виходять пізніше ніж відео на каналі) і все більше стверджуюсь в думці що людям значно цікавіше читати пости про героїчну заміну одного умовного брисковика, або заміну масла, ніж бачити тиждень роботи (десь 20 годин діяльності) в одному записі.

Так. я все це роблю для себе, і вести БЖ це більше звичка ніж перегони за підписників (ну бо тоді вигідніше машину просто спалити і хайпонути) але те що алгоритми працюють дещо не коректно - факт, за яким цікаво спостерігати)))

Схожі компанії

«EuroShyna»

ШИНИ-ДИСКИ, НОВІ-БУ Економія до 60% вартості, при покупці Б / У гуми з Європи Послуги шиномонтажу і сезонного зберігання шин, ВИКУП ШИН, Автострахування 100% Гарантія від EuroShyna + ВІдправляємо фото коліс Вайбер/телеграм. (тільки реальні фото товарів). +Гарантуємо повернення грошей або обмін товару. +Оплата при отриманні на складі компанії перевізника (Нова...
Опубліковано: 17 березня 09:58
18 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
З задоволенням дивлюсь всі випуски! Так тримати! Ви молодці! Обоє.
18 березня 15:05
Я їжджу на BMW X3 (F25)
Здається ще у одному із перших записів про цю Ф33 відмічав, що відео на Ютубі можна подивитися і на Ютубі, а тут цікавіше саме читати та дивитися картинки=)

"що людям значно цікавіше читати пости про героїчну заміну одного умовного брисковика, або заміну масла, ніж бачити тиждень роботи (десь 20 годин діяльності) в одному записі." - ну не зовсім так, але згоден, що багато хто навіть не дочитує великі записи(хоча конкретно цей взагалі коротки) до кінця. У себе помічав, що після публікації іноді відразу прилітають уподобайки, от буквально через 30сек - 1хв. А я знаю, що за такий час навіть половину запису не прочитати. Тобто, деякі ставлять їх тупо, аби ставити, як у соцмережах. І це погано, певно.

Сам же читаю і короткі і довгі записи, усе залежить від їх цікавості. Звісно, якщо там банальне "купив нові килимки" і просто їх фото, навіть без ціни чи назви - то такий хочеться якийсь дизлайк поставити (шкода, що такої опції немає)
18 березня 13:55
oleh_o
Здається ще у одному із перших записів про цю Ф33 відмічав, що відео на Ютубі можна подивитися і на Ютубі, а тут цікавіше саме читати та дивитися картинки=)"що людям значно цікавіше читати пости про героїчну заміну одного умовного брисковика, або заміну масла, ніж бачити тиждень роботи (десь 20 годин діяльності) в одному записі." - ну не зовсім так, але згоден, що багато хто навіть не дочитує великі записи(хоча конкретно цей взагалі коротки) до кінця. У себе помічав, що після публікації іноді відразу прилітають уподобайки, от буквально через 30сек - 1хв. А я знаю, що за такий час навіть половину запису не прочитати. Тобто, деякі ставлять їх тупо, аби ставити, як у соцмережах. І це погано, певно. Сам же читаю і короткі і довгі записи, усе залежить від їх цікавості. Звісно, якщо там банальне "купив нові килимки" і просто їх фото, навіть без ціни чи назви - то такий хочеться якийсь дизлайк поставити (шкода, що такої опції немає)
oleh_o, Так, цей пост я написав більше як експеримент, хто взагалі дочитає) Щодо "ютюб дивитись на ютюб" - так, згоден, але на роль актора-механіка я погодився бо у Наталі канал наче і є, але на ньому нічого практично не відбувається, він був мертвий, аудиторій в мене групи мабуть три-чотири, тобто є підписники ДТ, фейсбука, інстаграма, лінкедіна, колеги по роботі, знайомі, друзі, близькі... а ще є люди що наприклад на сходках чи карфесті до готової 7ки підходять "о,класна тачка" і таких більше сотні, і всім цікаво історію машини дізнатись... а ти вже емоції розгубив... бо повторив історію разів 20+ та і пережив це все і історія... вона зводиться до "купив, обслужив, пофарбував, перешив"... рік роботи команди з 5+ людей і проект, частково заради закінчення якого продав актуальну 5ку, ти зводиш до 4х дій... і без емоцій... текст так не передасть, відео звісно теж запахи не дуже передає, але хоч щось)))))) Тож якийсь час буду перехрещувати, коли підуть точкові доопрацювання або опції - там можна буде інструкції писати, а поки - легше все розмістити в відос, припускаю що ще лишилось серії 3-4
18 березня 15:57
Сьогодні цікавий для більшості контент - це мінімум тексту і максимум картинок.
А-ля інстаграм. Тому розраховувати на серйозну увагу до технічних, хоч і цікавих, записів - марна трата часу.
Хоча, не знаю, мені дуже цікаво спостерігати за відновленням кабріка. Класна, непересічна машина в сочному кольорі. Що ще потрібно? Чим не смачний контент?
Зі свого досвіду я помітив, що для того, щоб пости збирали якусь кількість лайків і коментів пости мають бути провокаційні, з викликом і питанням. Тоді народ вмикається в дискусію та суперечки.
Словом, кому що…
1
18 березня 09:37
TipiTip
Сьогодні цікавий для більшості контент - це мінімум тексту і максимум картинок. А-ля інстаграм. Тому розраховувати на серйозну увагу до технічних, хоч і цікавих, записів - марна трата часу. Хоча, не знаю, мені дуже цікаво спостерігати за відновленням кабріка. Класна, непересічна машина в сочному кольорі. Що ще потрібно? Чим не смачний контент? Зі свого досвіду я помітив, що для того, щоб пости збирали якусь кількість лайків і коментів пости мають бути провокаційні, з викликом і питанням. Тоді народ вмикається в дискусію та суперечки. Словом, кому що…
TipiTip, Так я ж заради Ваших відповідей оце все і затяв, бо чомусь стало цікаво хто дочитає до останнього абзаца і хто що відповість) Тож дякую за відповідь) Я скоріш за все сам процес відновлення буду викладати в форматі відео (чомусь ютюбу довіряю значно більше в плані збереження інформації), а от те що буде після відновлення доопрацювання, додавання опцій і інші покращення буду вже розписувати (впринципі в форматі як було з "білою"), так буде ефективніше, монтаж 30-40 хвилинної серії займає 7-8 годин роботи робота що входить в серію десь тиждень...описувати все це...емс...ну годин 5ть а якщо ще і зупиняти себе фоткати кожен гвинт в процесі дублюючі TIS (фактично електронний посібник з ремонту бмв) - то тоді робота гальмується) Так що спробуємо так, ще раз дякую
18 березня 15:37
AlexGur
TipiTip, Так я ж заради Ваших відповідей оце все і затяв, бо чомусь стало цікаво хто дочитає до останнього абзаца і хто що відповість) Тож дякую за відповідь) Я скоріш за все сам процес відновлення буду викладати в форматі відео (чомусь ютюбу довіряю значно більше в плані збереження інформації), а от те що буде після відновлення доопрацювання, додавання опцій і інші покращення буду вже розписувати (впринципі в форматі як було з "білою"), так буде ефективніше, монтаж 30-40 хвилинної серії займає 7-8 годин роботи робота що входить в серію десь тиждень...описувати все це...емс...ну годин 5ть а якщо ще і зупиняти себе фоткати кожен гвинт в процесі дублюючі TIS (фактично електронний посібник з ремонту бмв) - то тоді робота гальмується) Так що спробуємо так, ще раз дякую
AlexGur, мені подобається ось такий формат, як в цьому пості, із стоп-кадрами, та короткими поясненнями. Це цікаво і інформативно. А от ютуб часу дивитись не маю ))
18 березня 16:28
TipiTip
AlexGur, мені подобається ось такий формат, як в цьому пості, із стоп-кадрами, та короткими поясненнями. Це цікаво і інформативно. А от ютуб часу дивитись не маю ))
TipiTip, Я просто передчуваю що деякі серії будуть - обов'язково до перегляду, от наприклад наступне відео я прям змушувати буду дивитись, бо там машина буде поза гаражем... я навіть сидів навпроти неї на першому весняному сонечку і надихався що у все це гівно вліз не дарма)))
18 березня 16:50
TipiTip
AlexGur, в моєму випадку навіть якщо ти будеш доплачувати - я навряд чи знайду час ))) Дуже багато працюю. Занадто багато, я б сказав. Тому текстовий формат - це мій варіант ))
TipiTip, в тому і перевага ютюб, що коли кількість роботи і навантаження зменшиться - можна буде глянути, а от текст перелопачувати - наврядчи)
Дякую за думку, дійсно цікаво
1
19 березня 07:06
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Стосовно алгоритмів і лайків - пропонуй своє бачення. Ми ті думки збираємо, узагалюнюємо і десь на горизонті починає народжуватися рейтинг 3.0 До нього ще дуже далеко, але якщо про нього не говорити і не пропонувати, то так і лишиться все як було.
17 березня 15:39
yuzo
Стосовно алгоритмів і лайків - пропонуй своє бачення. Ми ті думки збираємо, узагалюнюємо і десь на горизонті починає народжуватися рейтинг 3.0 До нього ще дуже далеко, але якщо про нього не говорити і не пропонувати, то так і лишиться все як було.
yuzo, бачення уже просте) Потрібно прибрати лайки з ленти, тобто щоб щось лайкнути потрібно відкрити пост (наприклад, в ютюб ти не можеш поставити лайк не відкривши відео). Плюсом до цього потрібно згідно із категоріями постів поступово застосовувати аналітичну платформу (кількість знаків і фото для того чи іншого поста) і відповідно буде виникати умовне поділення по цікавостям (своїми руками - будуть лонгріди) ТО, мийка і проче - меньш вимогливі будуть, бо коли як наприклад в Вашому випадку - робиш аналітику магнітоли з розкладкою до дрібниць кожного компонента а на вихлопі у тебе 2 коментарі і 50 лайків невольно присутнє відчуття, а це взагалі, хтось читав))) Звісно що робиш для себе, але розуміти розміри аудиторії - важлива історія, має бути синергія, бо саме вона надихає витрачати час на опис і якість цього описа
4
18 березня 08:03
Я їжджу на BMW 3 series (G20)
"...і все більше стверджуюсь в думці що людям значно цікавіше читати пости про героїчну заміну одного умовного брисковика, або заміну масла, ніж бачити тиждень роботи (десь 20 годин діяльності) в одному записі."

поділюся з вами своєю думкою
мені особисто тут на драйвері краще/цікавіше читати окремий деталізований пост про заміну чогось там одного, ніж про "зробив весь автомобіль", бо часто такі дописи читаються з метою побачити/дізнатися як то зробити у своєму авто
а в дописах про "весь автомобіль" не факт, що взагалі знайдеться потрібна інформація
17 березня 14:09
enblr
"...і все більше стверджуюсь в думці що людям значно цікавіше читати пости про героїчну заміну одного умовного брисковика, або заміну масла, ніж бачити тиждень роботи (десь 20 годин діяльності) в одному записі."поділюся з вами своєю думкоюмені особисто тут на драйвері краще/цікавіше читати окремий деталізований пост про заміну чогось там одного, ніж про "зробив весь автомобіль", бо часто такі дописи читаються з метою побачити/дізнатися як то зробити у своєму автоа в дописах про "весь автомобіль" не факт, що взагалі знайдеться потрібна інформація
enblr, ну щоб дізнатись що саме робити зі своєю машиною (тобто локальний трабл-шутінг) так, погоджусь (хоча сам давно вже від пошуків в інтернетах відійшов до ТIS або до ISTA якщо ми кажемо про діагностику). BimmerCode взагалі весь такий захопливий раніше процес пошуку звів до тиць-тиць і опції відкрито. Але з іншого боку, в серії яка присвячена червоній я підібрав сабвуфери, для цього "курив електросхеми три дні" а все звелось до дзвінка ААСшникам і запиту: ставили на харман отаке? Ага, працює? Окаюшки, беру і от що розписувати - не відомо) Проте втім дякую що дочитали, бо з 25 лайків 3 коментаря - непогана конверсія)))
18 березня 08:10
На ДТ є купа людей які просто ставлять лайки розраховуючи на те що ти потім у відповідь їм поставиш.
Лайкають будь що, не читаючи.

Тому за лайки краще забити. Кожен рейтинг хтось намагається "зламати" під себе.

Робіть для себе. Робіть гарно - і це знайде свого поціновувача.
17 березня 11:59
Boobler
На ДТ є купа людей які просто ставлять лайки розраховуючи на те що ти потім у відповідь їм поставиш.Лайкають будь що, не читаючи.Тому за лайки краще забити. Кожен рейтинг хтось намагається "зламати" під себе.Робіть для себе. Робіть гарно - і це знайде свого поціновувача.
Boobler, Дякую що дочитали до кінця) Я в попередній відповіді написав що це більше експеримент) бо 25 лайків і три коментаря) Просто стало цікаво хто дочитає, відповідно безмежно вдячний за увагу до моїх постів і далі буду міняти формат таким чином, щоб було цікаво читати тим хто читає, а на лайки не зважати) Бо я останні три поста тупо робив скріншоти з дуже поверхневого відоса і саме цікаве - воно набирало таку саме кількість фідбека як детально розписані пости))) Всеж схиляюсь списати це на весну і легкий сплін через холод)))
1
18 березня 08:15
AlexGur
Boobler, Дякую що дочитали до кінця) Я в попередній відповіді написав що це більше експеримент) бо 25 лайків і три коментаря) Просто стало цікаво хто дочитає, відповідно безмежно вдячний за увагу до моїх постів і далі буду міняти формат таким чином, щоб було цікаво читати тим хто читає, а на лайки не зважати) Бо я останні три поста тупо робив скріншоти з дуже поверхневого відоса і саме цікаве - воно набирало таку саме кількість фідбека як детально розписані пости))) Всеж схиляюсь списати це на весну і легкий сплін через холод)))
AlexGur, я не знаю як саме Вам, а мені просто приємно через декілька років перечитати свої дописи. Тому пишу здебільшого для себе бортовик.
Потім цікаво переживати свої емоції ще раз, або навпаки подумки себе коментувати "ну і дібіл, хто ж так пише" :D
Особисто для мене формат Фото + гарний опис - це те за чим я сиджу на ДТ.
Я зі старої школи, хто любить більше читати дописи на тему авто ніж дивитись відео.
Лайки ставлю саме за опис допису. І не розумію коли просто кидають фото досить рутинної роботи. Що тут лайкати, що "ти" скинув фото пляшок масла та фільтра?

А коли людина описує щось, ділиться думками, емоціями - це вже "спілкування". Воно цінне!
Все це суб'єктивно звісно, я описав лише свою мотивацію.
18 березня 11:10
Boobler
AlexGur, я не знаю як саме Вам, а мені просто приємно через декілька років перечитати свої дописи. Тому пишу здебільшого для себе бортовик.Потім цікаво переживати свої емоції ще раз, або навпаки подумки себе коментувати "ну і дібіл, хто ж так пише" :DОсобисто для мене формат Фото + гарний опис - це те за чим я сиджу на ДТ.Я зі старої школи, хто любить більше читати дописи на тему авто ніж дивитись відео.Лайки ставлю саме за опис допису. І не розумію коли просто кидають фото досить рутинної роботи. Що тут лайкати, що "ти" скинув фото пляшок масла та фільтра?А коли людина описує щось, ділиться думками, емоціями - це вже "спілкування". Воно цінне!Все це суб'єктивно звісно, я описав лише свою мотивацію.
Boobler, так, дякую за це, повторюсь, мені дійсно важлива думка тих хто цікавиться і коментує. Бо в мене дуже часто було що сидиш 3-4 години і вичавлюєш з себе опис роботи попередньої бо хочеться описати те що зробив сьогодні бо воно дійсно цікаве, і ото в тебе 2 чернетки постів і потім ДТ глюкає... і я тоді здається десь місяць нічого взагалі не писав))) Психонув))) Проте є ще один лайфхак, я завдяки ДТ галерею почистив бо фото машин і робіт з ними було більше ніж фоток якихось переживань і життєвих ситуацій)
1
18 березня 15:44