Dodge Journey (Джорні)

Встановлення ГБО на Джорні 2.4 своїми руками

Я їжджу на Dodge Journey
Переяслав, Україна

Встановлення ГБО на мого нового/старого Додж Джорні Кроссрод


Вирішив встановити ГБО самостійно. Про причини не будемо багато говорити, тут питання не скільки ціни, як якості виконання робіт.

Тож поїхали:


Stag 4 Q-Box Plus з корекцією по ОБД2

Балон 630х180 GreenGas Туреччина 44л

Редуктор Tomasetto Nordic XP

Форсунки Baracudda 120nl


Спочатку я дістав балон. Для нормальної і легкої примірки я підвісив його замість запаски.





Скажу відверто, піднімав і опускав разів 30. В Джорніку не хоче від рівно лягати. Тому довго ламав мізки як саме повісити щоб рівно/кріпко/надійно.

Коли підвішував балон, мене зустріла неприємність, в балоні ГрінГас малий отвір, тому тримач що висить на тросу не пролазив. Довелося обрізати трос, пронизати крізь балон і вже тоді закріпив на тросу тримач. І зробив я догори ногами це, щоб тримач правильно впирався в балон.  Кінчик троса зажав болтом з гайкою м8.



Встановив мультиклапан. Нажаль також не з першого разу. Провтикав одіти на балон захисний кожух мультиклапана, тому довелося відкручувати і переробляти цю процедуру наново.



Ну а тепер детально про те як же я закріпив балон.

Почнемо з верху:

Я вирішив закріпити балон не лише в жестянку кузова авто а і за лебідку запаски.


При чому до кузовая знизу також прижав гайки. Тобто на одній шпильці 4 гайки. Дві що на фото, одна знизу кузова, і одна під балоном.


Для рівного встановлення балону Виготовив залізячку з профільної труби 40х20


Закріпив її в штатні кріплення

Замінив болти на довші і між кронштейнами і трубою, шляхом підбору, зробив проставки з шайб на 8мм.х23мм. - орієнтовно вийшло 5мм. Тобто шайбами виставляємо профільну трубу так, щоб вона була в рівні з дном корита.

Та трубу наплавив термофеном євроруберойд, щоб балон через нього контактував з трубою



Аналогічно наплавив на балон, вірніш на ту його частину, яка прилягатиме до дна корита




Працював без ями, тому не міг нормально сфотографувати, але суть така:






Хочу звернути увагу на відстань до балона від землі 28см - нагадаю - Кросродна 19 тапках



Далі закріпив ВЗУ. На щастя маю фаркоп, тому ніяких дірок в бампері.






Далі було прокладання магістралей. Загалом там все просто, тупо йдемо по рідних трубках. Потрібно уважно продивитися місце проходження задньої підвіски, щоб нічого не терлося. А загалом там все просто. Було протягнуто два кабелі - живлення соленоїда на мультиклапані і датчик рівня палива, та паливна термопластикова трубка.


Тепер починаємо працювати в підкапотному просторі.


Встановлюємо редуктор





Фільтр



Для врізки газових форсунок, я вирішив зняти впускний колектор - і не пожалів. Була прожована прокладка між 2 і 3 циліндром, тому заодно замінив на VictorReinz

Вичищаємо колектор


 Чистимо посадочне місце



засверлюємо свердлом на 5, ріжемо різьбу мітчиком м6

Я маю радянські мітчики м6.1 і м6.2, по науці нарізав різьбу обома під вакуумний жиклер, зайшов досить вільно, мені не сподобалося. Тому газові робив тільки першим мітчиком.





Скажу відверто, другий раз врізав би краще. Але загалом більш менш норм вийшло. Врізка в ідеалі має бути до 20мм від бензової форсунки і має бути направлена до центру воздуховода.


Ставимо нову прокладку


Ну і прикручуємо на місце.


Перед монтажом газових форсунок потрібно розсвердлити дюзи. Штатні йдуть 1.5мм. Розсвердлюємо до 2,5. Якщо читати таблиці/мануали до форсунок, то треба 2,8-3,0, але досвідчена людина сказала 2,5, тому робимо 2,5. Буде мало - збільшимо отвір. А побачимо це коли ПК приєднаємо.

Тепер навішуємо газові форсунки. Нарізав шланг мінімальної довжини, не міряв, на око 40мм. Виходить що між форсункою і врізкою відстані фактично нема, форси посажені максимально близько.









Далі розкажу про приєднання антифризу. Врізався паралельно пічці. Заодно замінив заливну горловину і тройніки пічки на алюмінієві. Нєржу не захотів. Мої демонтовані абсолютно цілі, але всі в один голос просили їх замінити, бо можуть розсипатися.






Проводка ГБО:

Протіг два кабелів салон. За лівим стаканом видивився невеличку пластикову пробку. Вийняв її, просвердлив два отвори по діаметру кабелів. Просунув кабулі і на монтажну піну вставив назад. (Вона з заводу на піні була)







В салоні приєднався до к-лінії та кан шини на обд роз"ємі 6,7,14,15 ноги. 



Запалення взяв з роз"єма що над лівою ногою, адже на кнопці запуску його немає.

Ну і просвердлив торпеду та встановив кнопку.




Приєднався до бензових форсунок



До лямбд провода витіг з жмута, біля мотора. Кольори як в схемі. Йдуть сплетені - звита пара. До них просто підмотуємося.




Закріпив комп гбо і провода - вірніш їх лишки



Ще хочу наголосити на тому, що при монтажі - не було зроблено жодного отвору. Все кріпилося на рідні шпильки болти гайки... От напрклад редуктор - з стакана торчить різьма м8 - кріплення прикручено до неї. Мозги гбо, на шпильки м6 які стирчать з перегородки.

Теоретично все готово. тепер треба дунути газу пару літрів, промилити всі з"єднання і налаштувати мізки.

Але це буде пізніш, авто ще не на ходу.


Ціна питання 17000 UAH, Пробіг 115000 км.
Опубліковано: 05 лютого 10:56
16 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Норм такий об'єм роботи💪
Потужно!
1
11 лютого 19:55
Я їжджу на Mazda 6 (2G)
А навіщо під'єднувались до лямбди, якщо ви до Obd підключались?
1
05 лютого 13:16
Я їжджу на Dodge Journey
krava626
А навіщо під'єднувались до лямбди, якщо ви до Obd підключались?
krava626, Чесно - не знаю чи є в обд сигнал з лямбд. Тому і приєднався. Можливо можна було цього не робити... Зайвим не буде.
05 лютого 16:01
Я їжджу на Chevrolet Lacetti SW
HumanKM
krava626, Чесно - не знаю чи є в обд сигнал з лямбд. Тому і приєднався. Можливо можна було цього не робити... Зайвим не буде.
HumanKM, Для зв'язку бензомозга з газомозгом сигнал береться з роз'єму OBD по K-лінії або CAN-шині. Те що Ви підключили лямбду, безпосередньо до газомозга - до передачі даних по OBD між блоками не має ніякого відношення.
Газомозг по OBD отримає з бензомозга всі необхідні параметри навіть без підключення лямбди.
1
05 лютого 20:09
Я їжджу на Mazda 6 (2G)
HumanKM
krava626, Чесно - не знаю чи є в обд сигнал з лямбд. Тому і приєднався. Можливо можна було цього не робити... Зайвим не буде.
HumanKM, якщо використовуєте корекції по OBD то ГБО отримує інфу по корекціям від ЕБУ, тому сигнал лямбди не потрібний
1
06 лютого 09:18
Я їжджу на Chevrolet Lacetti SW
"....Врізка в ідеалі має бути до 20мм від бензової форсунки і має бути направлена до центру воздуховода..."(с)

Перше і саме головне - врізка має бути якомога ближче до ВПУСКНОГО КЛАПАНА.
І ніяких сантиметрів. Це правило перше і основне для всіх типів форсунок - рейкових і одиночок.
Друге. При встановленні одиночок, довжина шлангу між штуцером врізки і штуцером форсунки повинна бути якомога коротшою (в ідеалі щоб штуцери майже вперлись одне в одного всередині шлангу). Шланги повинні бути рівними, без різких перегинів між штуцерами. У випадку з рейками потрібно дотриматись однакової для всіх найменшої можливої довжини шлангів від врізок до рейки.
Третє. Врізка повинна бути під тим самим кутом, що і бензинова форсунка, але це важко пов'язати з першими двома умовами, в силу конструктивних особливостей кожного авто. Тому, якщо вийшло дотриматись третьої умови - прекрасно. Не вийшло - головне дотриматись перших двох а третю виконати так, щоб кут між напрямком потоку повітря у впуску та врізкою був якомога мінімальним.
1
05 лютого 13:14
Я їжджу на Dodge Journey
el.Shurup
"....Врізка в ідеалі має бути до 20мм від бензової форсунки і має бути направлена до центру воздуховода..."(с)Перше і саме головне - врізка має бути якомога ближче до ВПУСКНОГО КЛАПАНА.І ніяких сантиметрів. Це правило перше і основне для всіх типів форсунок - рейкових і одиночок.Друге. При встановленні одиночок, довжина шлангу між штуцером врізки і штуцером форсунки повинна бути якомога коротшою (в ідеалі щоб штуцери майже вперлись одне в одного всередині шлангу). Шланги повинні бути рівними, без різких перегинів між штуцерами. У випадку з рейками потрібно дотриматись однакової для всіх найменшої можливої довжини шлангів від врізок до рейки.Третє. Врізка повинна бути під тим самим кутом, що і бензинова форсунка, але це важко пов'язати з першими двома умовами, в силу конструктивних особливостей кожного авто. Тому, якщо вийшло дотриматись третьої умови - прекрасно. Не вийшло - головне дотриматись перших двох а третю виконати так, щоб кут між напрямком потоку повітря у впуску та врізкою був якомога мінімальним.
el.Shurup, саме так і зроблено. Мінімальна відстань і прямий шланг.
1
05 лютого 16:00
el.Shurup
"....Врізка в ідеалі має бути до 20мм від бензової форсунки і має бути направлена до центру воздуховода..."(с)Перше і саме головне - врізка має бути якомога ближче до ВПУСКНОГО КЛАПАНА.І ніяких сантиметрів. Це правило перше і основне для всіх типів форсунок - рейкових і одиночок.Друге. При встановленні одиночок, довжина шлангу між штуцером врізки і штуцером форсунки повинна бути якомога коротшою (в ідеалі щоб штуцери майже вперлись одне в одного всередині шлангу). Шланги повинні бути рівними, без різких перегинів між штуцерами. У випадку з рейками потрібно дотриматись однакової для всіх найменшої можливої довжини шлангів від врізок до рейки.Третє. Врізка повинна бути під тим самим кутом, що і бензинова форсунка, але це важко пов'язати з першими двома умовами, в силу конструктивних особливостей кожного авто. Тому, якщо вийшло дотриматись третьої умови - прекрасно. Не вийшло - головне дотриматись перших двох а третю виконати так, щоб кут між напрямком потоку повітря у впуску та врізкою був якомога мінімальним.
el.Shurup, Повністю підтримаю вищеописаний коментар. Як приклад фото більш менш грамотного підходу врізки. Аналогічний ДВЗ (4B12 Японець) Самий мінімум шлангів щодо врізки газових форсунок впускного колектору.
1
09 лютого 19:21
el.Shurup
Yarus-Aut, Теж робив на трійниках.Бо гребінка, да ще й з довгими шлангами до форсунок - зло.
el.Shurup, підтримую плюс вчасне дотримання заміни фільтрів і форси гідно відпрацюють свій ресурс. Я заморочився на спец., трійники та на кутник з алюмінієвого сплаву. Невраховючи естетики інсталяції розташування шлангів,
деякі запевняють що краще оптимізується показник витрати газу та динаміки, з витратою газу так, а на рахунок динаміки мало в це вірю хоча на якийсь відсоток може бути де є в цьому логіка). А на рахунок що форси невитримують свій заявлений ресурс гребінкового розташування зі шлангів такі да.
1
10 лютого 12:33
Я їжджу на Chevrolet Lacetti SW
Yarus-Aut
el.Shurup, підтримую плюс вчасне дотримання заміни фільтрів і форси гідно відпрацюють свій ресурс. Я заморочився на спец., трійники та на кутник з алюмінієвого сплаву. Невраховючи естетики інсталяції розташування шлангів, деякі запевняють що краще оптимізується показник витрати газу та динаміки, з витратою газу так, а на рахунок динаміки мало в це вірю хоча на якийсь відсоток може бути де є в цьому логіка). А на рахунок що форси невитримують свій заявлений ресурс гребінкового розташування зі шлангів такі да.
Yarus-Aut, "...хоча на якийсь відсоток може бути де є в цьому логіка..."(с)

Якщо зібрати на трійниках, то зі шлангів між трійниками утворюється своєрідний ресивер для газу, який допомагає не голодати форсункам при різкому тапку в пол, доки редуктор роздуплиться. Бо провал тиску при тапку в пол, є на всіх без виключення редукторах. Десь він виражений більше, десь менше, але він є і від цього нікуди не дітись.
От тому те, що вхід форсунки приєднаний через трійник/кутник, безпосередньо до шлангу 12-го діаметру, а не через тонюсінькі шлангочки 5-го діаметру у випадку з гребінкою - багато чого значить.
1
10 лютого 16:33
Я їжджу на ГАЗ 3110
все гарно окрім дротів ((
05 лютого 12:54
На внешний вид красиво.
05 лютого 11:39