Chery Tiggo Т11 (Тігуша)

Підправив газову карту щоб краще їздилось

Я їжджу на Chery Tiggo Т11
Дніпро, Україна

Маючи автівку з гбо 4 покоління потрібно не забувати про таку річ, яку потрібно робити кожного разу при втручання в систему сумішоутворення палива, як  редагування газової паливної картки.  Бо після заміни лямбд та паливного насосу у мене просто з голови вилетіло що все таки трішки, але змінився режим роботи двигуна. Пропусків, смикань, не бажання заводитись звісно вже не було, але було таке що при роботі на газу при перемиканні передач (вмикання першої чи перемикання з першої на другу) відчувався як би провал в роботі двигуна. 

На днях маючи під рукою свого ноута з софтом ( маю прогу STAG 200 Easy) і відповідний шнурок (колись на авторинку придбав за 400 грн), приєднався 


... і відразу побачив що газова карта (зелена крива) відрізняється від бензинової (синя). Тому і двигун на низах і верхах трішки не правильно працює.


Я оце не знаю чому всі блогери (чи може це тільки ті які мені траплялися на ютубі) на відео кажуть що газова крива повинна бути "якнайближче" до бензинової. Ці криві повинні ЗЛИВАТИСЯ!  Тільки в такому випадку авто на газу буде працювати так само як і на бензині.


Крива коефіцієнту, що на скрині вище, виводилася мною ще в 2021 році коли я зрозумів що ніхто навіть за гроші не хоче мені НОРМАЛЬНО налаштувати гбо і з того часу в роботу гбо я не втручався. Тоді мені вистачило двох відвідин сервісів при яких "мастєра" видаляли існуючу газову карту, вкидували якусь дефолтну і казали:

 - Треба покататися на бензині і воно підлаштується!



... щоб до мене ( який це вже раз?) дійшло що сервісникам насрати на результат виконання своєї роботи. Хочеш щоб воно працювало як потрібно - роби сам.


Коли я вперше підключився до гбо, то крива газу була просто піздець яка крива відносно бензину. Шкода що з того часу фото не лишилося - вони там були буквою Х. Було дивно що тоді при роботі на газу було нарікання тільки при різкому старті з місця на холостих - авто просто глохло. Після всіх корегувань карти проблема зникла.


Цього разу замало часу, тому тільки підкорегував коефіцієнт. Так, розумію що потрібно було спочатку виставити тиск газу (норма 1-1,2), зробити автокалібровку і тільки потім рухати коефіцієнти, але але...

Нова карта:


Як результат - авто на газу стало м'якіше рухатися в різних режимах - майже як і на бензині.


Моє обладнання ГБО туть

Їздимо далі

Схожі компанії

«Час Газу»

Встановлення ГБО🔛Сервіс ГБО🚗🧰 | Час Газу Час Газу – мережа станцій сервісу та встановлення газобалонного обладнання (ГБО) в Києві, Ірпені, Борисполі та Варшаві. Ми переводимо на газ будь-яке авто - від бюджетного до преміум-класу. Час Газу - сучасний сервіс ГБО. Ми надаємо повний спектр послуг - встановлення, обслуговування та ремонт...
Пробіг 129908 км.
Опубліковано: 01 лютого 14:13
Подія: 31 січня 20:28
34 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Chevrolet Lacetti SW
Совання точок на графіку коефіцієнта, ніколи не дасть точного налаштування.
Те, що Ви насоваєте при одних обертах, не працюватиме на інших і карти знов розлізуться.
Бо крім часу вприску та МАП, які ви бачите на Вашій вкладці в програмі, є ще такий параметр, як ОБЕРТИ.
Нажаль у Вашому Гофасті 3D карти Ви не зможете побачити, бо Гофаст - саме дешеве, що є у Стага і як наслідок, інструментів для налаштування там мізер. Але там є таблиця по обертам, що являє собою те саме, що й 3D графік тільки у 2D вигляді.
Без використання таблиці (або 3D графіка) і налаштувань для кожного діапазону обертів окремо, точних налаштувань Ви не отримаєте ніколи.
Насоваєте, що співпадуть криві при їзді по місту на 2000 об/хв, то вони розлізуться коли проїдете по трасі на 3000-4000 об/хв.
На фото, що я надав - все прекрасно видно.
Звісно, якщо Вас влаштовує налаштування "плюс мінус лапоть" і "аби якось їхало", можете не брати до уваги все, що написано вище.
01 лютого 14:33
Я їжджу на Chery Tiggo Т11
el.Shurup
Совання точок на графіку коефіцієнта, ніколи не дасть точного налаштування. Те, що Ви насоваєте при одних обертах, не працюватиме на інших і карти знов розлізуться.Бо крім часу вприску та МАП, які ви бачите на Вашій вкладці в програмі, є ще такий параметр, як ОБЕРТИ.Нажаль у Вашому Гофасті 3D карти Ви не зможете побачити, бо Гофаст - саме дешеве, що є у Стага і як наслідок, інструментів для налаштування там мізер. Але там є таблиця по обертам, що являє собою те саме, що й 3D графік тільки у 2D вигляді.Без використання таблиці (або 3D графіка) і налаштувань для кожного діапазону обертів окремо, точних налаштувань Ви не отримаєте ніколи.Насоваєте, що співпадуть криві при їзді по місту на 2000 об/хв, то вони розлізуться коли проїдете по трасі на 3000-4000 об/хв.На фото, що я надав - все прекрасно видно.Звісно, якщо Вас влаштовує налаштування "плюс мінус лапоть" і "аби якось їхало", можете не брати до уваги все, що написано вище.
el.Shurup, ну я підлаштовував в режимі місто-траса і при різних обертах. В принципі, за 4 роки від попереднього сеансу налаштувань, до газу ніразу не лазив бо і проблем з ним не було і витрата в межах норми.
Але за вказівку про більш точне налаштування вельми дякую! Колись займуся
1
02 лютого 20:43
Згоден з вами на 100%. Шо на СТО добре тільки гроші беруть...Шо стосується ГБО там нічого складного нема і краще все робити самому.
1
01 лютого 14:32
el.Shurup
RebeL, Звісно, що там складного? Совати точки 😉?
el.Shurup, ви дарма іронізуєте, там і окрім совання точок мало чого складного)
01 лютого 15:05
Я їжджу на Chevrolet Lacetti SW
RebeL
el.Shurup, ви дарма іронізуєте, там і окрім совання точок мало чого складного)
RebeL, Я не іронізую.
Я казав саме про совання точок.
А от таблицю по обертам (читай 3D карту), переважна більшість боїться, як чорт ладану, бо не розуміють, як воно працює і розбиратись не хочуть, або не можуть (в силу особистих якостей).
Тому совання точок перетворюється на регулярну процедуру, бо графіки постійно розходяться.
Чим взяти і налаштувати один раз.
1
01 лютого 15:15
Я їжджу на Chevrolet Lacetti SW
RebeL
el.Shurup, ну тут я згоден) але нормального пояснення по 3D картах замало в неті
RebeL, Хто дійсно хоче, той шукає інформацію і розбирається сам.
Просто потрібно для себе уяснити, що для кожного значення обертів є свій графік.
Трьохмірні карти не тільки в ГБО.
Відкрийте прошивку будь якого автомобільного ЕБУ або просто знайдіть картинки в інтернеті, і Ви побачите, що майже всі карти там теж трьохмірні.
І точки там ніхто не соває 🙂. Так же ж?
2
01 лютого 20:17
Я їжджу на Chevrolet Lacetti SW
RebeL
el.Shurup, ну тут я згоден) але нормального пояснення по 3D картах замало в неті
RebeL, Ось, для прикладу, увесь графік для 1000 об/хв занижений від основного на -20, а для 2500 об/хв завищений на 20.
Вприск для всіх інших діапазонів обертів буде розраховуватись по основному
Тобто і для 1500, і 2000, і 3000, і 3500.....і т.д.
Але це нонсенс. Бо не може бути однаковий вприск при 2000 і при 4000 наприклад при МАП 0,6 бар.
Тому потрібні графіки для всіх значень обертів.
1
01 лютого 20:27
Я їжджу на Chevrolet Lacetti SW
RebeL
el.Shurup, Мені це просто зрозуміти я рочків 15 був 3D дизайнером, але не дуже зрозуміло від чого відштофхуватися для цих корекцій)
RebeL, Якщо маєте просторову уяву, тоді для Вас це не складе проблем.
Відштовхуватись потрібно від основного графіка. Він є оффсетом - відправною точкою.

Ось дивіться, що відбудеться, якщо підняти увесь графік вгору. Поправки теж поїдуть слідом за ним.
1
02 лютого 05:16
Я їжджу на Chevrolet Lacetti SW
RebeL
el.Shurup, Мені це просто зрозуміти я рочків 15 був 3D дизайнером, але не дуже зрозуміло від чого відштофхуватися для цих корекцій)
RebeL, А у табличному вигляді (свого роду "вид зверху" на 3D) все так і залишиться. Бо, повторюсь, поправки взяті від основного.
02 лютого 05:29
Я їжджу на Chevrolet Lacetti SW
RebeL
el.Shurup, Мені це просто зрозуміти я рочків 15 був 3D дизайнером, але не дуже зрозуміло від чого відштофхуватися для цих корекцій)
RebeL, Якщо цікаво, то відкрийте будь який файл настройок на ноуті, без підключення до авто і пограйтесь.
- потягніть основний графік вгору/вниз на основній вкладці множника.
- потім перейдіть на вкладку карти по обертам, подивіться в режимі 2D і 3D, що змінилось, а що ні. Зробіть висновки.
- поміняйте якісь значення в таблиці по обертам, чи на карті 3D якусь групу значень (я міняю в таблиці, мені так швидше і зручніше, а 3D дивлюсь тільки для візуалізації "що наробив" 😁). Поміняли? Подивіться, щоб розуміти, як пов'язана таблиця і 3D. Зрозумієте, що таблиця - це вид зверху на 3D.
- поверніться на основну вкладку множника.
- тепер знову потягніть основний графік вгору/вниз на основній вкладці множника.
- поверніться знов на вкладку карти по обертам і подивіться таблицю і 3D. Що змінилось, а що ні?
Коли є можливість бачити 3D модель, то легше зрозуміти, як воно працює. Бо, наприклад, у Гофаста її нема, а є тільки таблиця. Тоді потрібно пояснювати людині на пальцях, а тій людині мати гарну просторову уяву.

Головне, зрозуміти, що коли ви потягнете якусь точку, чи увесь графік на основній вкладці множника, то потягнете її/його разом з усіма поправками.
Тобто основний графік налаштовується один раз. Він може лежати в будь якому діапазоні обертів, в якому ви його налаштуєте. Можете навіть не чіпати після автокалібровки. Просто потрібно для себе визначитись де саме він буде цей оффсет і пам'ятати про це.
Всі інші діапазони - поправками в таблиці чи 3D, відштовхуючись від основного.
Короч пограйтеся і розберетесь.
2
02 лютого 05:31
Я їжджу на Chevrolet Lacetti SW
RebeL
el.Shurup, ну тут я згоден) але нормального пояснення по 3D картах замало в неті
RebeL, Ось вигляд збоку для розуміння.
Проекцію по осі оборотів видно? Все зрозуміло?
Тут видно, що той графік, який всі тягають, як петлюрівську гармошку, проекується на весь діапазон обертів. І якщо не міняти нічого, то він буде застосовуватись до всього діапазону обертів.
Тепер зрозуміло? Чи не зовсім?
1
01 лютого 20:29
el.Shurup
RebeL, Ось вигляд збоку для розуміння.Проекцію по осі оборотів видно? Все зрозуміло?Тут видно, що той графік, який всі тягають, як петлюрівську гармошку, проекується на весь діапазон обертів. І якщо не міняти нічого, то він буде застосовуватись до всього діапазону обертів.Тепер зрозуміло? Чи не зовсім?
el.Shurup, та ясно) я коли починав тягати карту, то бачив, що вона все рівно уходить з часом) і я кинув це заняття, але на аккорді на обертах 3000-4000 по трассі починалися якісь пропуски типу як запалення. Скоріше за все треба було на тих обертах більш багату суміш робити.
01 лютого 21:01
Я їжджу на Chevrolet Lacetti SW
RebeL
el.Shurup, ну тут я згоден) але нормального пояснення по 3D картах замало в неті
RebeL, А ось те саме, тільки в табличному вигляді. Можна порівняти з 3D для розуміння.
Прекрасно видно, що там де "0", до тих діапазонів обертів буде застосовуватись основний графік без змін.
Там де є зміни, буде застосовуватись змінений графік відносно основного, на величину поправки.
Складно? Як на мене ні.
Просто потрібно розуміти, що ти робиш і для чого.
Звісно не потрібно міняти весь діапазон на однакове значення, то я просто так зробив, щоб було зрозуміло як все виглядає. В реальності кожній клітинці таблиці воно буде своє, підібране по паливним корекціям.
1
01 лютого 20:42
Я їжджу на Chevrolet Lacetti SW
RebeL
el.Shurup, Я начеб-то розібрався, але я так розумію, що треба вносити поправки на обертах в дорозі, один сидить с ноутом на пасажирському, а іншій рулить і як є затупи,то додавати корекцію вприска газу? Чи є ще варіанти ?
RebeL, А як можна налаштувати по затупам 😉?
Що у нас головне при налаштуванні ГБО? Правильно, час вприску. Тому налаштовувати або дивлячись на час, або по паливним корекціям.
Правда, у Стагівської Q-серії є ще декілька толкових інструментів, які дозволяють точно налаштовувати без ніяких автоадаптацій, підключених лямбд і не дивлячись на паливні корекції. І в інструкції про них написано.
Але хто ж її читає 😁.
01 лютого 21:07
el.Shurup
RebeL, "B" , "G" і "D".
el.Shurup, ці всі малюночкия памятаю, але воно ніхера не очевидно написано))) тепер трохи починаю розуміти ))
1
01 лютого 22:28
el.Shurup
RebeL, А ось в інструкції те, про що я вище розжовував.А кажете інформації нема 🙂.
el.Shurup, ну воно не очевидно написано, щоб зрозуміти треба пободатися і мати реальні проблеми по ГБО. А зазвичай після автоадаптації все більш менш нормально працює і далі ніхто не копає. Я от тежзараз поліз розбиратися, бо на одному пассаті у мене пинається коробка на драйві на світлофорі, а на бензині ні)))
1
01 лютого 22:32
el.Shurup
RebeL, Щоб змусити себе нормально налаштувати, то потрібно мати проблеми? Я правильно зрозумів? А не маючи проблем, спробувати одразу налаштувати по уму хіба не цікаво?
el.Shurup, Звичайно цікаво) але ж треба мати нормальний мануал. От в дитинстві мені була дуже цікава радіоелектроніка, але як помер мій дідусь (1980-й ) як сам зібрав в той час телевізор, мені просто не було у кого спитати... Потім я поступив на радіоелектронний факультет військового вишу, пішов з 3-го курсу) та як дууууже відірвано було від реальної справи все... Як нема кому пояснити чи гарної книжки, то все не те....
02 лютого 14:00
Я їжджу на Chevrolet Lacetti SW
RebeL
el.Shurup, ну воно не очевидно написано, щоб зрозуміти треба пободатися і мати реальні проблеми по ГБО. А зазвичай після автоадаптації все більш менш нормально працює і далі ніхто не копає. Я от тежзараз поліз розбиратися, бо на одному пассаті у мене пинається коробка на драйві на світлофорі, а на бензині ні)))
RebeL, Мав справу з автоадаптацією не тільки у Стаг, а й у інших блоках. І зрозумів, що краще ніж руками, ніякі "костилі" не налаштують.
Тому останнього разу і взяв Basic, щоб не платити за те, чим не користуватимусь.
1
01 лютого 23:03
Я не большой специалист (самоучка) но у вас явно с множителем не "але", он должен располагаться в пределах от 1 до 1,4. Далее - время работы бензиновых и газовых форсунок не должно отличаться в 2 раза, в идеале разница должна составлять до 1 мс. Возможно не правильно подобраны форсунки или диаметр дюзов, вам нужно к нормальному специалисту.
01 лютого 14:31
el.Shurup
Duchovny, Спеціалісти ніхера не розбираються 😉.Значить потрібно розбиратись самому.От тільки сам розбиратись теж ніхто не хоче.
el.Shurup,
в Чернигове есть Специалист, правда аж один. Но учитывая реалии проблем с нынешним передвижением и уровнем цен ,тоже стараюсь все делать сам.
01 лютого 15:11