KIA Sportage (5G) (Sportage NQ5)

Надійність корейських авто

Я їжджу на KIA Sportage (5G)
Біла Церква, Україна

фото з Hunters Garage



Вітаю!
Ви не задумувалися, чому коли мова заходить про надійсть корейських авто, можна почути доволі не однобічні відгуки? Чому є двигуни, котрі можуть вийти з ладу до 100 тисяч кілометрів, а є що 400 можуть пройти?

В свій час розібрався з надійністю концерну Hyundai/Kia, тому поділюся цими знаннями для ширшого розуміння інформації.

Але перед тим як я почну, маю уточнити один важливий для вашого психологічного здоров'я факт, машини ламаються всі без виключення, але якісь частіше, а якісь рідше. Чим більше авто виробляють, тим більше їх продають і тим більше їх ламається, розумієте?) Ця річ теж важлива, але тепер перейду до конкретики.

 Задири:

Зазвичай спричинені руйнуванням каталізатора, який в свою чергу руйнується через:
- Не якісне пальне 
(через некоректну роботу системи запалювання, його залишки потрапляють у кат де і воно догорає, а потім каталізатор починає сипатись, після чого його затягує назад у циліндри і виходять задири, потім масложор і тук тук)

- Висока температура 
(деякі двигуни просто занадто гарячі)

- Агресивні навантаження

 (я думаю тут непоганий приклад 1.6 GDI, люди які в нього 92 лили, або щось подібної якості, ще і крутили його до 6к обертів, бо він не сильно і їде, отримували, те що всі знають доволі швидко)

Провороти вкладишів: чув тільки на двигуні 2.4 GDI

З того, що мені відомо, це все переважно відноситься до 2.0 MPI (G4KD, в когось і G4NA) 2.4 GDI (G4KJ), ну і 1.6 GDI  на 4 спортейдж (на соул наприклад подібних проблем в рази менше через меншу вагу) в інших двигунах де це трапляється - скоріше виключення з правил або вже великі пробіги.

 Але навіть на деяких з цих двигунів можна побачити пробіги 200-300к без кап ремонтів/замін. 
Тут просто працюють 3 кита довгого і безпроблемного життя двигуна:
- масло раз в 250 мото годин
- бензин який відповідає ступеню стиснення
- відсутність перегріву 

Коробки передач:

В переважній більшості до них питань немає так само як і до Aisin (дочірня компанія Toyota), траплялись випадки гарячих гідротрансформаторів, що вирішувалося встановленням додаткового радіатора, але такі моменти є майже в кожного виробника, незалежно від року випуску, наприклад те саме ідеальне авто Camry 3.5 V40 теж мало таку проблему)

 А по сухих роботах, тут як і в DQ200 загалом:
екплуатація в місті, постійні зупинки рушання і затори - може і до 40 тисяч лягти, якщо тільки траса може і 200к+
Також варто враховувати факт, що на дизелі крутного моменту на відсотків 30 більше ніж на бензині.

 Доречі звучить смішно, але дивлячись з чим порівнювати, буває так що на авто з турбодвигуном і на роботі з меншими витратами палива і 2-3 замінами зчеплення, буде дешевше в експлуатації ніж атмосферник на гідротрансформаторі в розрізі 100-150 тисяч км, але це вже реально окремі випадки))


Ось такі факти, було б цікаво почути чи заходе допис у вигляді загальної розповіді про щось, а не конкретного мого авто, дайте знати!

Всім добра!👋

Опубліковано: 08 грудня 12:24
11 0 1

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на KIA Sportage (5G)
Надійність сучасного авто це взагалі "слизька" тема. Сподіваюся, що прийде той час коли ми як весь цивілізований світ, теж будемо після п'яти років експлуатації міняти на нове, а старе йтиме в бідніші страни 😉 і надійність не буде так сильно турбувати.
09 грудня 13:08
Я їжджу на KIA Sportage (5G)
Я їжджу на KIA Sportage (5G)
Зі свого досвіду також додам, що авто які були випущені на заводі в Кореї найменш проблемні і дуже відразняються по якості матеріалів та якості збірки від тих же автомобілів які зійшли з конвеєра в тій же Європі чи СНГ… До володіння Sportage, думав що в Європі збірка теж на висоті, але помилявся
08 грудня 19:16
Я їжджу на KIA Sportage (5G)
Vladimirovi4
Зі свого досвіду також додам, що авто які були випущені на заводі в Кореї найменш проблемні і дуже відразняються по якості матеріалів та якості збірки від тих же автомобілів які зійшли з конвеєра в тій же Європі чи СНГ… До володіння Sportage, думав що в Європі збірка теж на висоті, але помилявся
Vladimirovi4, Також чув, що в кореї краще але про кардинальну різницю не чув, з власного досвіду, хіба що в корейських газових Сонатах їздив в таксі, не помічав чогось особливого. А стосовно збірки, я все ще притримуюсь думки що в Європі вона доволі якісна, в мене за весь час був тільки скрип в районі торпедо з пасажирської сторони, але притиснув і більше не було) Взагалі, наскільки я розумію у Вас комплектація Comfort, а там жорсткий пластик скрізь, чомусь так вирішили корейці, тому можливо Ваша думка базується саме на цьому
2
09 грудня 01:07
Я їжджу на KIA Sportage (5G)
fursenko_
Vladimirovi4, Також чув, що в кореї краще але про кардинальну різницю не чув, з власного досвіду, хіба що в корейських газових Сонатах їздив в таксі, не помічав чогось особливого. А стосовно збірки, я все ще притримуюсь думки що в Європі вона доволі якісна, в мене за весь час був тільки скрип в районі торпедо з пасажирської сторони, але притиснув і більше не було) Взагалі, наскільки я розумію у Вас комплектація Comfort, а там жорсткий пластик скрізь, чомусь так вирішили корейці, тому можливо Ваша думка базується саме на цьому
fursenko_, не в одному пластику справа! Для порівняння, в мене був Hyundai accent в базовій комплектації ( купував його теж в салоні) корейської збірки, там теж всюди жорсткий пластик, але він якісний. Пластик не перегрітий і кріплення будь-якого елементу досить важко зламати. Будь-яку деталь яку знімаєш по салону - вона проклеєна антискрипом з заводу. Проводка вся якісно проматана чорною мʼякою стрічкою. Тобто відчувалась якість навіть в самій дешеві машині. Тепер щодо КІА - пластик жорсткіший, якісь деталі з антискрипом/ якісь без ( поки що по салону нічого не скрипить поки нарікань нема). Якість бамперу взагалі лайно, ніби дешевий Тайвань. Я сам знімав передній бампер як на accent так і на Kia, так на accent щоб зламати якісь кріплення потрібно дуже постарались, пластик настільки еластичний і в той же час міцний. А от в Kia пластик того ж бамперу взагалі не еластичний він ніби перегрітий і дуже легко ламається. Заглушка буксировочного крюка взагалі тримається на чесному слові… Тепер щодо проводки - десь ізоляційна стрічка біла, десь синя, десь чорна, десь взагалі не домотана, десь намотана по діагоналі…. Можливо це така технологія у Європейців і я придираюсь). І це тільки мова про речі які на поверхні. Також в кіа мені не подобається якість фарбування кузову, дуже кидається в очі «шагрень» лакофарбового покриття. Також на 2 дверках у себе помітив місця де у фарбу потрапив пил і його тупо так лишили і покрили лаком. Це нонсенс і при нормальному ОТК таке б не пропустили! І так писати можна ще багато, але чи є в тому сенс…
09 грудня 09:13
Я їжджу на KIA Sportage (5G)
Vladimirovi4
fursenko_, не в одному пластику справа! Для порівняння, в мене був Hyundai accent в базовій комплектації ( купував його теж в салоні) корейської збірки, там теж всюди жорсткий пластик, але він якісний. Пластик не перегрітий і кріплення будь-якого елементу досить важко зламати. Будь-яку деталь яку знімаєш по салону - вона проклеєна антискрипом з заводу. Проводка вся якісно проматана чорною мʼякою стрічкою. Тобто відчувалась якість навіть в самій дешеві машині. Тепер щодо КІА - пластик жорсткіший, якісь деталі з антискрипом/ якісь без ( поки що по салону нічого не скрипить поки нарікань нема). Якість бамперу взагалі лайно, ніби дешевий Тайвань. Я сам знімав передній бампер як на accent так і на Kia, так на accent щоб зламати якісь кріплення потрібно дуже постарались, пластик настільки еластичний і в той же час міцний. А от в Kia пластик того ж бамперу взагалі не еластичний він ніби перегрітий і дуже легко ламається. Заглушка буксировочного крюка взагалі тримається на чесному слові… Тепер щодо проводки - десь ізоляційна стрічка біла, десь синя, десь чорна, десь взагалі не домотана, десь намотана по діагоналі…. Можливо це така технологія у Європейців і я придираюсь). І це тільки мова про речі які на поверхні. Також в кіа мені не подобається якість фарбування кузову, дуже кидається в очі «шагрень» лакофарбового покриття. Також на 2 дверках у себе помітив місця де у фарбу потрапив пил і його тупо так лишили і покрили лаком. Це нонсенс і при нормальному ОТК таке б не пропустили! І так писати можна ще багато, але чи є в тому сенс…
Vladimirovi4, Я так глибоко не копав і не помічав якихось критичних моментів, але стосовно бампера, моя думка, що так зроблено за для безпеки пішоходів. Що до інших моментів, можливо це притаманно конкретній партії, або року випуску🤷‍♂️
09 грудня 10:49
Я їжджу на KIA Sportage (3G)
Я їжджу на KIA Ceed (3G)
Безумовно заходе.
Одним з критеріїв купівлі нового авто була правильна, на мій погляд, експлуатація з самого початку!
І тут мої тези співпадають з вашими:
- Регулярна заміна мастила, не більше 250 м.г.;
- Паливо 95 преміум них марок.
Пробіг 100+ і коробка не смикається і двигун шепотить ;)
1
1
08 грудня 16:48
Я їжджу на KIA Sportage (3G)
напишу свій випадок про невбиваємий 1.7 crdi. На 87835 км з'явилась слабенька вібрація в педалі зчеплення при перемиканні передач і різькому набору швидкості. З' їздив у командировку 3000км. По приїзду поїхав до ОД.
У БП описано гарантійний випадок, єдиний в Україні, заміна блока циліндрів у соборі (виходить новий двигун майже).
https://driver.top/exp/209475
Дійшли висновку, що можливим був таки брак коленвалу. ТО та розхідники завжди вчасно змінювалися на ОД, авто не ґвалтував. На той час 95% була траса та дальняки.
08 грудня 13:32
Я їжджу на KIA Sportage (5G)
Bal-3
напишу свій випадок про невбиваємий 1.7 crdi. На 87835 км з'явилась слабенька вібрація в педалі зчеплення при перемиканні передач і різькому набору швидкості. З' їздив у командировку 3000км. По приїзду поїхав до ОД. У БП описано гарантійний випадок, єдиний в Україні, заміна блока циліндрів у соборі (виходить новий двигун майже). https://driver.top/exp/209475Дійшли висновку, що можливим був таки брак коленвалу. ТО та розхідники завжди вчасно змінювалися на ОД, авто не ґвалтував. На той час 95% була траса та дальняки.
Bal-3, Прочитав Ваш допис і погоджуюсь з думкою що це був просто брак колевалу, тим паче що цей двигун в нас доволі популярний та і вже майже 6 років минуло, якби було масове явище - всі би знали про це, тому буває всяке, добре що є гарантія і вона працює.

Ще чув про 1.6 CRDI (D4FD), по факту той же 1.7, але наскільки мені відомо койреці вирішили зробити двигун на 100 мл меншим в об'ємі, щоб охопити більше ринків в яких є податкові обмеження, наприклад Туреччина. Стосовно надійності чув, що типу ланцюг ходе менше ніж в 1.7, але в певні роки випуску були до нього інші питання, принаймні в Україні.

Свічки зношувались часто, хз як після оновлення ПЗ на них, бувало насос гудів але працював і не ламався, була проблема з інтеркулером, але потім пофіксили (була відзивна по заміні патрубків), після якогось року вже з заводу йшли з новими. Були ще проблеми з форсунками, там бракована партія була чи шо, але не багато, ну або ми не знаємо про масовість цієї проблеми. В когось, ще інтеркулер міняли по гарантії, бо він міг на патрубках потіти маслом.

Якщо можете поправити або щось доповнити, буду вдячний, не те що би збирався купувати цей двигун, просто цікаво і не люблю дезінформацію чи стереотипи)
1
09 грудня 00:58
Я їжджу на KIA Sportage (3G)
fursenko_
Bal-3, Прочитав Ваш допис і погоджуюсь з думкою що це був просто брак колевалу, тим паче що цей двигун в нас доволі популярний та і вже майже 6 років минуло, якби було масове явище - всі би знали про це, тому буває всяке, добре що є гарантія і вона працює. Ще чув про 1.6 CRDI (D4FD), по факту той же 1.7, але наскільки мені відомо койреці вирішили зробити двигун на 100 мл меншим в об'ємі, щоб охопити більше ринків в яких є податкові обмеження, наприклад Туреччина. Стосовно надійності чув, що типу ланцюг ходе менше ніж в 1.7, але в певні роки випуску були до нього інші питання, принаймні в Україні. Свічки зношувались часто, хз як після оновлення ПЗ на них, бувало насос гудів але працював і не ламався, була проблема з інтеркулером, але потім пофіксили (була відзивна по заміні патрубків), після якогось року вже з заводу йшли з новими. Були ще проблеми з форсунками, там бракована партія була чи шо, але не багато, ну або ми не знаємо про масовість цієї проблеми. В когось, ще інтеркулер міняли по гарантії, бо він міг на патрубках потіти маслом.Якщо можете поправити або щось доповнити, буду вдячний, не те що би збирався купувати цей двигун, просто цікаво і не люблю дезінформацію чи стереотипи)
fursenko_, Нарікань до авто та двигуна немає взагалі,крім того гарантійного випадку. Але після нього двигун новий :)

Коли міняли блок у сборі, ОФ пропонували замінити відразу і цепок, але перевірили він був як новий на 87800км, розтягнення не було взагалі . Тому вирішив вернутися до нього на пробігу 150т.км.
Взагалі після 150т.км багато чого потрібно буде зробити при ТО, мабуть саме величезне ТО буде.
1
09 грудня 10:01