Mitsubishi Lancer X (NC)

Заміна акумулятора або краще перебдіти.

Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
Київ, Україна

 Історія давня. Навіть не історія, а так, маленька формальність🙂 Писати тоді не став, бо не знав що купив і на скільки вистачить.


 Весна, 2021рік. Сидів якось в автомобілі і щось кодував при включеному запаленні.  Наче й не довго сидів, але після завершення процедури двигун не схотів запускатися. Причина банальна - розрядився акумулятор.




  Як пам'ятаєте, моя автівка - америкос. Вона приїхала через океан з розрядженим в нуль акумулятором. Тоді я акумулятор відновив таким саморобним зарядним пристроєм.


Бо модні зарядки навіть не бачили наявності акумулятора, так як напруга на ньому була 0.0В. А моє зарядне просто стабілізує напругу і струм - виставив напругу 14.4В і струм 10% від ємності акумулятора та під'єднуеш акумулятор. Коли струм зменшиться до 1% від ємності акумулятора,то зарядку можна завершити. 


Але давно відомо, що кожна глибока розрядка - це суттєве скорочення строку роботи акумулятора. А тут він вже не молодий, п'ять років йому.
 Вирішив не випробовувати долю і тут же купити новий акумулятор. З заводу встановлено акумулятор 75D23L. Але знайти такий в наявності на зараз і свіжої дати випуску виявилося проблематично. Бо сезон зміни акумуляторів - це зима, а нині весна, і акумулятори в наявності в основному минулорічні. Ще й ці царські віруси-шміруси. Плюс мені треба було з доставкою додому, і на додачу щоб забрали накоплені в гаражі неробочі акумулятори.

 Короче кажучи, по моїм надуманим критеріям виліз лише один варіант - турецький акумулятор 75D23L маловідомої фірми Platin. 


 Зазвичай я купую акумулятори корейського виробництва, вони дуже надійні та мають презентабельний зовнішній вигляд і упаковку, хоч у подарунок неси, але ж все колись буває в перший раз. Та ще й раніше ні в кого такого не зустрічав (і після теж), такі унікальні речі мені до вподоби 🙂


 Значить, привезли мені нового акумулятора, забрали за гроші мої старі, і вийшла суттєва така економія, вже точно не згадаю, але я заплатив близько половини від ціни. 




Замінити акумулятор геть не складно, це ж не Мерседес😁. Одного ключа на 10 і хрестової викрутки цілком достатньо. 




Невеличка інструкція:
🔸Виймаємо ключ із замка запалювання і зберігаємо ззовні автомобіля
🔸 Відкриваємо капот і знімаємо з акумулятора мінусову клему
🔸Витягуємо дві кліпси і знімаємо воздухозабірник
🔸Знімаємо плюсову клему
🔸Ослабляємо дві гайки і знімаємо планку кріплення акумулятора
🔸Міняємо акумулятор
🔸Кріпимо планку на місце, затягуємо гайки
🔸Одягаємо плюсову клему
🔸Одягаємо мінусову клему
🔸Ставимо на місце воздухозабірник






До речі, заводський акумулятор стояв фірми Hitachi.




Через пару днів перевірив новий акумулятор спеціальним пристроєм. Все чудово.




На даний момент пройшло вже три з гаком роки і акумулятор працює без питань.




Пробіг 47907 км.
Опубліковано: 21 червня 13:12
Подія: 20 квітня 2021р. 13:02
14 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Зимою також трохи реанімував свій 4-х річний АКБ.
BOCH 540A(EN) 60Ah.
AКБ необслуговуємий. В морози акум працював норм але після простою на морозах трохи важкувато було крутити стартером. Як правило за кожну зиму намагаюсь 2 чи 3 рази знаходити вільний час для авто, біля 5ти діб відігріти та поганяти гарно акум вимпелом.

Як виявилось що в мене через дренажні виходи в банках незначно впав рівень води за 4 роки експлуатації акума, особливо на клемних банках (на фото покажу). А це деградування та поступова десульфатизація пластин ну на смітник.

Ось показники як акум вже відігрівся до нормальної температури, але ДО зарядки:
12,72В ; 378EN; SOH49%; 6,60mOm;

Щільність ел., літу хромала особливо на крайніх банках де було замало води. (точні цифри в банках непам'ятаю)

Висверлив на кожній банці отвори по 5мм долив дисцілірованої води на 2-х клемних банках долив по 80 мл., на середніх 4-х банках по 20~25мл., силіконивими заглушками закупорив.

Після доливу води і усих зарядок і після відстою 20 годин , я бачив;
12,84В ; 435EN; SOH65%; 5,79mOm;
Відповідно щільність підігнав до 1,26 в крайніх банках, в середніх /-1,28.

По сьогодення порядок ще послужить, головне особливу увагу звертати на зимні періоди тепер вже обслуговуємий АКБ.
В майбутньому буду шукати тільки обслуговуємий АКБ де можна його трохи підживлювати належним чином.
22 червня 09:15
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
Yarus-Aut
Зимою також трохи реанімував свій 4-х річний АКБ.BOCH 540A(EN) 60Ah.AКБ необслуговуємий. В морози акум працював норм але після простою на морозах трохи важкувато було крутити стартером. Як правило за кожну зиму намагаюсь 2 чи 3 рази знаходити вільний час для авто, біля 5ти діб відігріти та поганяти гарно акум вимпелом.Як виявилось що в мене через дренажні виходи в банках незначно впав рівень води за 4 роки експлуатації акума, особливо на клемних банках (на фото покажу). А це деградування та поступова десульфатизація пластин ну на смітник.Ось показники як акум вже відігрівся до нормальної температури, але ДО зарядки:12,72В ; 378EN; SOH49%; 6,60mOm;Щільність ел., літу хромала особливо на крайніх банках де було замало води. (точні цифри в банках непам'ятаю)Висверлив на кожній банці отвори по 5мм долив дисцілірованої води на 2-х клемних банках долив по 80 мл., на середніх 4-х банках по 20~25мл., силіконивими заглушками закупорив.Після доливу води і усих зарядок і після відстою 20 годин , я бачив;12,84В ; 435EN; SOH65%; 5,79mOm;Відповідно щільність підігнав до 1,26 в крайніх банках, в середніх /-1,28.По сьогодення порядок ще послужить, головне особливу увагу звертати на зимні періоди тепер вже обслуговуємий АКБ.В майбутньому буду шукати тільки обслуговуємий АКБ де можна його трохи підживлювати належним чином.
Yarus-Aut, ого, я би таким зараз не займався, якщо рівень замалий, то замінив би акумулятор.
Мій акумулятор рідний взагалі нічого не показував, бо було 0В і ніякі зарядні його не заряджали. А моє просте зарядне під'єднав і залишив. Спочатку довго струм був на нулі, а через пару годин став наростати, але дуже повільно, прям по одному міліамперу. Лише через добу струм вийшов на нормальний рівень і акумулятор почав нормально заряджатися. Я тоді його і перевіряв, але вже не пам'ятаю показники.
22 червня 10:43
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
Yarus-Aut
veti-k, замінити завжди можна, з цим проблем нема, краще б ці акуми коштували адекватно. А так можна ще екаплуатувати, і розуміти коли йому свій кінець.
Yarus-Aut, тут справа в тому, що якщо рівень електроліту знизився, то акумулятор експлуатувався не в звичному для нього режимі, що призводило до кипіння електроліту. Тому відновлювати його вважаю недоцільним. Теж саме, якщо корпус акумулятора трохи роздуло в районі пластин.
Я тут припас собі парочку АКБ, котрі відновив своїм зарядним, бо люди чогось їх вирішили замінити, хоча стан у них чудовий🙂
22 червня 11:33
veti-k
Yarus-Aut, тут справа в тому, що якщо рівень електроліту знизився, то акумулятор експлуатувався не в звичному для нього режимі, що призводило до кипіння електроліту. Тому відновлювати його вважаю недоцільним. Теж саме, якщо корпус акумулятора трохи роздуло в районі пластин.Я тут припас собі парочку АКБ, котрі відновив своїм зарядним, бо люди чогось їх вирішили замінити, хоча стан у них чудовий🙂
veti-k, ну щодо відновлення АКБ це зовсім інша процедура імпульсивними поштовхами по струму різні ступені подачі напруги та інші моменти щодо десульфатизації та підйому АКБ з колін.
Я лише не дав скоротити йому кончину, це зовсім різні ситуації. А так думаю що йому дав можливість побачити ще дві зими, а можливо й ні.)))
Хотів про АКБ написати бортовий але.... краще купити новий)))
22 червня 11:50
veti-k
Yarus-Aut, та всі ті процеси відновлення покійників в світі акб то тільки для контенту на ютубі😁Це може ще старі якісь, допотопні акумулятори, а нині ж не дарма прям на них пишуть maintenance free.
veti-k, трохи не згоден, сучасні акуми на авто в більшості убивають за 2-3 роки якщо до цього відноситись на Ви, а якщо трішки розуміти та цому приділяти уваги 5-6 років без гаражних умов відпрацює.а це витрати на 1 акум холостий.
Якось коротко виклав свою думку.
22 червня 12:20
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
Yarus-Aut
veti-k, трохи не згоден, сучасні акуми на авто в більшості убивають за 2-3 роки якщо до цього відноситись на Ви, а якщо трішки розуміти та цому приділяти уваги 5-6 років без гаражних умов відпрацює.а це витрати на 1 акум холостий.Якось коротко виклав свою думку.
Yarus-Aut, я за сучасні кажу в плані конструкції, що виробники трохи приділяють уваги пластинам і заздалегідь наносять покриття, щоб там нічого не наростало з часом. По крайній мірі не так швидко, як на старої конструкції 🙂
22 червня 12:24
Підтримую, це самий кращий варіант для підтримки ресурсу АКБ. Також тільки таким подібним методом провіряю ємність, по SOC, SOH, відповідно час від часу підзаряжаю імпульсивною спец., зарядкою (Вымпелом подібний як і у вас) особливо в зимній перід.
22 червня 06:08
veti-k
Yarus-Aut, в мене автівка регулярно використовується, тому я додатково не підзаряджаю на ній акумулятор.
veti-k, аналогічно також регулярно екаплуатація авто, але акум потрібно правильно підзаоядити хоча б два рази в рік це осінь /вксна, і незалежно як часто експлуатацюється авто. Особиста точка зору.
22 червня 11:25
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
Yarus-Aut
veti-k, аналогічно також регулярно екаплуатація авто, але акум потрібно правильно підзаоядити хоча б два рази в рік це осінь /вксна, і незалежно як часто експлуатацюється авто. Особиста точка зору.
Yarus-Aut, та всі ж знають, що зарядка діє рівно до запуску двигуна стартером. А ніякої чудодії на строк його служби від зарядки немає🙂
22 червня 11:27
veti-k
Yarus-Aut, та всі ж знають, що зарядка діє рівно до запуску двигуна стартером. А ніякої чудодії на строк його служби від зарядки немає🙂
veti-k, так, але є багато різних моментів. Все залежить в часі заряду, якщо мататись по закупкам на невеликі відстані особливо зимою гена не встигає повністю заряжати акум.
22 червня 11:43
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
Yarus-Aut
veti-k, так, але є багато різних моментів. Все залежить в часі заряду, якщо мататись по закупкам на невеликі відстані особливо зимою гена не встигає повністю заряжати акум.
Yarus-Aut, я ,якщо нікуди зимою не їзджу, заводжу інколи автівку і прогріваю її до робочої температури. Бо з зарядками на холоді носитися геть нема бажання🙂 А в гаражі акумулятори заряджені зиму простояли і практично не розрядилися. Якийсь модний, типу агм чи щось таке, взагалі ні ампера додатково не взяв.
22 червня 11:49