ВАЗ / LADA 2106 (Dzhiguar)

Продовження теми МПСЗ Секу3

Я їжджу на Mazda 6 (1G), ВАЗ / LADA 2106
Гайворон, Україна

гамаСека


Причиною проблеми з неадекватними показниками ДПКВ, була відсутність екрану на дротах, які зв'язували блок і сам датчик. В магазинах екранованих дротів не знайшов, замовляти не хотілось. Не хотів чекати.

 Доволі цінна річ ЧАС, цінніша за гроші, але не цінніша за інтелектуальні здібності. В кого немає проблем з останнім, в того менша проблема з грошима та часом. Скажимо, якби я виконав всі інструкції одразу, то можна було обійтись без вибухів в ресівері, матюків, зіпсованого нового фільтру нульовика, та перепаковки впускного колектора. Ще не відомо, чи скажуть мені сальники двигуна "дякую", за моє розпіздяйство... "Казав сліпий - побачимо..." Але то таке...


Бл


Зробив екран на звичайних дротах, звичайною фольгою, яку знайшов на кухні. Примотав до фольги ще один дріт, який йде на масу, типу підключив екран до маси. І о чудо, все нормально працює. 







Трохи бентежить УОЗ на холостих обертах. Найрівніше двигун працює, коли УОЗ 30°.

Декілька разів підгинав кронштейн ДПКВ, коли шукав причину збоїв.. можливо трохи змістив датчик.. а може зуби порахував не правильно, хз... Ну якісь їб"нуті цифри на графіку... Але буде все ясно після встановлення датчика ЕГТ. Якщо температура буде низька в ходу, можна не забивати голову дурним. 

Прих"ячив катушку до клапанної кришки. 



В ходу не пробував. Сумніваюсь, що мене здивує динаміка, адже подача палива без динамічного збагачення (поки що). Далі буде досить цікава тема з додатковою подачею палива.

Отже, гамаСЕКА вирішила мої проблеми з запуском. Окрема карта УОЗ, для запуску двигуна закрила питання. Для трамбльора, ця місія неможлива.

Не можу, БЛ"ДЬ, встановити відсічку по обертам...  А так все подобається. Музичка під настрій:


Опубліковано: 10 квітня 23:14
10 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
а шо за вал втебе зараз стоїть?
11 квітня 20:28
ObiVAZkenobi
а шо за вал втебе зараз стоїть?
ObiVAZkenobi, 213. Слідуючий етап, установка 580...)
11 квітня 21:44
ToyamaTokanava
ObiVAZkenobi, 213. Слідуючий етап, установка 580...)
ToyamaTokanava, вмене зараз 213 вал стоїть (поки що) НУОЗ на хх десь 11-13* (вже не помню, але при таких градусах на хх машина їде в усьму діапазоні) У тебе аж 30* дійсно, це дивно. Я думаю краще розібратися с запалюванням і углами на 213 валу, а потім вже 580 ставити). Доречі, запалення ще залежить від температури повітря довколо. Я зимою виставляв 11-13* а з потеплінням машина якось тупіше їхати стала, приходилось вже 2 рази трамб в запізнення десь по 1мм проварачувати...
11 квітня 23:42
ToyamaTokanava
ObiVAZkenobi, я здогадуюсь в чому діло. Поки що не буду розповідати, навчусь цим користуватись, розкажу... Діло в сумішеутворювачі великого діаметра...
ToyamaTokanava, доречі! Я коли карб розточував (по 1мм кожен диффузор), я помітив, що машина хуже їхати стала, як не регулюй гбо в цілому і запалювання. Я нижню частину малих диффузорів після цього росклепав шариком у форму дудки, таким чинов збільшив їх діаметри і жига поїхала ще краще. Короче кажучі - газ полюбляє розрідження!
Ще сам газ неясно як робить, бо я хоч і богачу другу камеру а вона починає ще хуже їхати на розточених дифах, тоєсть починає богатить... тут додаєш розрідження - і летить...
12 квітня 12:54
ObiVAZkenobi
ToyamaTokanava, доречі! Я коли карб розточував (по 1мм кожен диффузор), я помітив, що машина хуже їхати стала, як не регулюй гбо в цілому і запалювання. Я нижню частину малих диффузорів після цього росклепав шариком у форму дудки, таким чинов збільшив їх діаметри і жига поїхала ще краще. Короче кажучі - газ полюбляє розрідження! Ще сам газ неясно як робить, бо я хоч і богачу другу камеру а вона починає ще хуже їхати на розточених дифах, тоєсть починає богатить... тут додаєш розрідження - і летить...
ObiVAZkenobi, тут йде боротьба за площу, пропускну здатність. Згоден з тобою, що форма диффузора має надвелике значення. Вчора проїхався, мені дуже не сподобалась робота системи подачі палива на малих навантаженнях. На відео двигуном труханило не через запалення. Це провал, через великі діаметри. Двигун прогрівався, на привідкритому дросселі і потрапив в зону "провалу", якраз через відсутність розрідження.
Думаю про двокамерну систему. Дросель 32мм первинний і 55 вторинний. Вторинний зробити відкриття на соленоїді з подачею спирту під тиском, через бензинову форсунку.
13 квітня 10:52
ToyamaTokanava
ObiVAZkenobi, тут йде боротьба за площу, пропускну здатність. Згоден з тобою, що форма диффузора має надвелике значення. Вчора проїхався, мені дуже не сподобалась робота системи подачі палива на малих навантаженнях. На відео двигуном труханило не через запалення. Це провал, через великі діаметри. Двигун прогрівався, на привідкритому дросселі і потрапив в зону "провалу", якраз через відсутність розрідження. Думаю про двокамерну систему. Дросель 32мм первинний і 55 вторинний. Вторинний зробити відкриття на соленоїді з подачею спирту під тиском, через бензинову форсунку.
ToyamaTokanava, ой мудриш щось захмарне)) 55 дроссель сам по собі завелик для нашего об,єму, а тут ще +32мм дроссель... Якщо хочеш, що б на газу добре їхала, треба карб встановлювати і врізки ставити, трішки його доробити, вмене схема вже є нароботана... Ну або гбо 4 і по форсунці в ранер.
15 квітня 13:07
ObiVAZkenobi
ToyamaTokanava, да ви дядько жартівник))
ObiVAZkenobi, а чом би й ні)
1
17 квітня 12:52