Citroen Grand C4 Picasso (1G) (1,6 dv6c)

Ошибка U1208

Я їжджу на Hyundai Tucson (JM), Citroen Grand C4 Picasso (1G)
Боярка, Україна

Машина ездит, проблем нет. Но стала появляться ошибка U1208 в блоке коробки передач. Пишет ошибку связи между блоками. 

Ошибка гуглится, решение - танцы с бубном "пока не перестанет появляться", что в общем-то не радует. Причиной может быть что угодно.

Недавно был глобальный глюк, когда на ходу отключилась абс, есп, ручник и выдало ошибку по кпп, которая стала работать лишь в ручном режиме... Дотянул до дома с гирляндой ошибок, среди которых была ошибка по датчику абс переднего правого колеса. Датчик заменил, больше такого апокалипсиса не было, но так как перестраховываюсь подключая периодически то фап, то лексию - вскоре обнаружил появление U1208.

Причем если сбросить - сразу не появляется. По информации об ошибке видно, что возникла она при оборотах двигателя 1300...


Хз, что за фигня, пока буду наблюдать. Потеплеет - проверю разъемы. Осенью термостат на сто менялся - могли что-то залить...



P.S. через несколько дней издох генератор... Видимо, виновником был именно он. После ремонта будет ясно

Опубліковано: 15 січня 18:14
17 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
В мене ця помилка зникла із заміною акб
16 січня 12:23
Autopsist89
В мене ця помилка зникла із заміною акб
Autopsist89, АКБ ще наче норм. У -18 крутив, як новий... Поки буду спостерігати
16 січня 13:44
Я їжджу на Mazda 6 (2G)
Ви не правильно трактуєте помилку. У вас чітко пише, що не була отримана правильна інформація із блока двигуна. Значить потрібно дивитися чому було отримано не правильні дані. Відповідно потрібно працювати із блоком двигуна а не із акп. Якби були проблеми і шиною даних, то світилася б гирлянда і усе було в аварії. А із сенсору абс ПП зчитується швидкість ТЗ (із блока абс по-кан шині блоки зчитують швидкість авто) - тому усе впало в аварію.
15 січня 23:02
romansem777
Ви не правильно трактуєте помилку. У вас чітко пише, що не була отримана правильна інформація із блока двигуна. Значить потрібно дивитися чому було отримано не правильні дані. Відповідно потрібно працювати із блоком двигуна а не із акп. Якби були проблеми і шиною даних, то світилася б гирлянда і усе було в аварії. А із сенсору абс ПП зчитується швидкість ТЗ (із блока абс по-кан шині блоки зчитують швидкість авто) - тому усе впало в аварію.
romansem777, я трактую, проаналізувавши декілька десятків записів блогів саме з цією помилкою.
І найчастіша причина - проблеми з контактами у роз'ємах. І я не писав, що підозрюю саме блок кпп.

По те, що з датчика абс зчитується швидкість - дякую, звісно ж, я це знаю. І знаю, як поводяться при помилці абс японці, корейці, німці. Так от навіть німці в мене при помилці абс не вирубали акпп (це камінь в огород французів, хоча архітектура електроніки ну дуже схожа на бемеве).

15 січня 23:47
Я їжджу на Mazda 6 (2G)
sly401
romansem777, я трактую, проаналізувавши декілька десятків записів блогів саме з цією помилкою. І найчастіша причина - проблеми з контактами у роз'ємах. І я не писав, що підозрюю саме блок кпп. По те, що з датчика абс зчитується швидкість - дякую, звісно ж, я це знаю. І знаю, як поводяться при помилці абс японці, корейці, німці. Так от навіть німці в мене при помилці абс не вирубали акпп (це камінь в огород французів, хоча архітектура електроніки ну дуже схожа на бемеве).
sly401, ви думаєте завжди все що пишуть в інтернеті, відбувається в реальному житті? Якби машини усі ремонтувалися по-статтям із інтернету, я б уже був міліонером) тут скоріше особливий випадок із яким потрібно розбиратися самому. Ви не правильно зрозуміли. Із переднього правого колеса зчитується швидкість загальна автомобіля. Швидкість завжди зчитується із видучих коліс. В більшості з ПП. В мене в мазді теж так. В бмв із ЗЛ, наприклад. І про бмв. Бмв і фрацузи - це різні галактики! Бмв по-електриці дуже продумані. Просто їх треба мати чим робити. Чого вартує програма для діагностики рейгольд іста-д - це найкращий діагностичний комплект яким яким я користувався і бачив на будь яких авто. Бмв за це великий респект. Француз як починає по-електриці махати - то все... Треба шукати електрика, який постійно під градусом. Бо тверезий хрен розбериться) ті схеми, дроти одного кольору, по який потрібно читати маркировку яка давно стерта. Усе не в доступі. До чогось добратися, потрібно руку в 3х місцях ламати, усе нездале, лєцте. Я їх не навиджу ремонтувати. Але що зробити, люди їх копують, бо вони доступні, напічкані і економі. Їздять і французи довго, але є свої нюанси. Для мене эталон по-надійність є Японці і Корейці. Ще Америкоси бувають роблять дуже усе добротне. Німці, Французи і Італійці - почали людям підсувати га..но на паличці. Але колись робили хороші апарати. Це усе ІМХО
16 січня 00:09
romansem777
sly401, ви думаєте завжди все що пишуть в інтернеті, відбувається в реальному житті? Якби машини усі ремонтувалися по-статтям із інтернету, я б уже був міліонером) тут скоріше особливий випадок із яким потрібно розбиратися самому. Ви не правильно зрозуміли. Із переднього правого колеса зчитується швидкість загальна автомобіля. Швидкість завжди зчитується із видучих коліс. В більшості з ПП. В мене в мазді теж так. В бмв із ЗЛ, наприклад. І про бмв. Бмв і фрацузи - це різні галактики! Бмв по-електриці дуже продумані. Просто їх треба мати чим робити. Чого вартує програма для діагностики рейгольд іста-д - це найкращий діагностичний комплект яким яким я користувався і бачив на будь яких авто. Бмв за це великий респект. Француз як починає по-електриці махати - то все... Треба шукати електрика, який постійно під градусом. Бо тверезий хрен розбериться) ті схеми, дроти одного кольору, по який потрібно читати маркировку яка давно стерта. Усе не в доступі. До чогось добратися, потрібно руку в 3х місцях ламати, усе нездале, лєцте. Я їх не навиджу ремонтувати. Але що зробити, люди їх копують, бо вони доступні, напічкані і економі. Їздять і французи довго, але є свої нюанси. Для мене эталон по-надійність є Японці і Корейці. Ще Америкоси бувають роблять дуже усе добротне. Німці, Французи і Італійці - почали людям підсувати га..но на паличці. Але колись робили хороші апарати. Це усе ІМХО
romansem777, я також користувався рейнгольдом. Це, мабуть, буде для Вас шок, але це відбувалося на ПП бемеве :) Доречі, коли на тому авто полетів датчик абс на ведучому колесі, то таких приколів і близько не було, хоча кпп там - "веселий" варіатор.
У бмв свої приколи. Але я все більше починаю розуміти, чому не полюбляють французів. Цей мій сітроєн - мабуть, перше авто, колупання у якому не приносить задоволення.

Я все це вище писав саме тому, що також колупав (як хобі) усіх тих німців, японців та інше. І згоден - найприємніші саме японці. Корейці також прості та зрозумілі, але то вже копіювання та здешевлення тих самих японців.
16 січня 00:21
romansem777
sly401, сітроєн - це точно не для колупання і отримання задоволення. Це просте сімейне авто. Про корейців і японців - 100% правда. Переважно копіюють усі тойоту
romansem777, от щодо просте ви помиляєтесь ) робот, дизель з сажовим та еолісом, дебільна ходова та інші приколи...
1
16 січня 13:48
Я їжджу на Mazda 6 (2G)
sly401
romansem777, от щодо просте ви помиляєтесь ) робот, дизель з сажовим та еолісом, дебільна ходова та інші приколи...
sly401, ну якщо про це іде мова, то так. Екологія така як і усіх один іоліс - це кошмар наркомана. Але усе програмно можна зробити чік-чік і проблем не має. Робот-пилосос у них нездалий але простий, переважно вирішує більшість проблем заміна щеплення і обов'язково адаптація повна із дибільним режимом їзди. Якщо ці речі не вирушить проблеми по роботу, тоді щось моханічне із коробкою, переважно усі її міняють і їдуть долі. Ще має механізм вижиму. Але там міняються щітки мотора і їдеться далі. Відносно просто, головне аби власник мав гроші)
16 січня 14:24
romansem777
sly401, ну якщо про це іде мова, то так. Екологія така як і усіх один іоліс - це кошмар наркомана. Але усе програмно можна зробити чік-чік і проблем не має. Робот-пилосос у них нездалий але простий, переважно вирішує більшість проблем заміна щеплення і обов'язково адаптація повна із дибільним режимом їзди. Якщо ці речі не вирушить проблеми по роботу, тоді щось моханічне із коробкою, переважно усі її міняють і їдуть долі. Ще має механізм вижиму. Але там міняються щітки мотора і їдеться далі. Відносно просто, головне аби власник мав гроші)
romansem777, так, робот простий. В мене зчеплення замінене з маховіком та вилкою у зборі. Але це ніяк не відміняє ані його тупізну (особливо коли треба прискоритись), ані реагування на будь-яку фігню з електрикою.

А от якщо згадати, як, наприклад, на цьому відрі міняються задні аммо (що я вже тричі робив) - то здригаєшься...
16 січня 14:34
Bender025
sly401, серйозно, якщо еоліс і цей робот склдно? Ходова дібільна?
Bender025, ви розумієте різницю між словами "простий" та "складно"? А писав я трохи вище саме "простий". Але тупий.
Кріплення задніх аммо не дебільне?
Ви реагуєте, як власник жигулів (сам таким був) на критику власника іномарки. Але це не змінює фактів.

В мене було більш двох десятків авто, мені є з чим порівнювати.
18 січня 08:13
Bender025
sly401, є з чим порівняти? Ну, тоді добре. Мати 20 авто то виявляється тепер неабиякий досвід.
Bender025, ви не відповіли і не надали аргументів. Сарказм можете залишити при собі. Був би у вас такий або більший досвід - була б інша думка. А так як пацан - "моє авто краще всіх, бо воно моє".
Сенсу спілківатись далі не бачу.
18 січня 10:32
Bender025
sly401, та навіщо вам мої відповіді і аргументи? Ви чудово розбираєтесь в авто і в чужому досвіді.
Bender025, я ж думал, людина доросла - раз поставив під сумнів мої слова, будуть аргументи. Але ні.
Ну й добре.
18 січня 21:44