Ford Escape (4G) (Кінь )

Допис про мийку... Але це не точно..

Я їжджу на Ford Escape (4G)
Київ, Україна

Спостереження.. Останні три чи чотири авто мене переслідує одна проблема.. Раптово починають бити тормоза.. Я взагалі понавалювать люблю, але коли дощ, то намагаюся їздити спокійно, щоб на нагрітих тормозах не заскочить в калюжу.. Зазвичай коли веде гальмівні диски то починає при гальмуванні бити в педаль тормоза і не тільки.. Так от такі симптоми на швидкостях до 90 км ще практично не проявляється, але вище 120 гальмувати стає дуже не комфортно, не говорячи вже про 140-160.. Заїхав перевірити гальмівні диски, диски криві.. Проточив  все нормально. Пройшло десь місяць знову бʼють.. Замінив,  проїздив місяця три знову бʼють.. Розібрали супорта, перебрали, заміни гальмівні колодки не допомогло.. Я гадав шо трошки розуміюсь на машинах, але це мене просто вибішувало, бо не міг зрозуміти що з гальмами.. І  це було не на одній машині.. Останні чотири з такими симптомами.. І тут одного разу домовились с другом помити авто в недільний ранок на мийках самообслуговування.. І я пожалівся що с гальмами щось робиться містичне.. А він говорить ти авто зразу миєш як тільки заїхав на мийку?.. І тут до мене дійшло.. Яка різниця на розігрітих тормозах заскочити в калюжу, або на мийці з пістолета обдати диски холодною водою. Тут пазл і зібрався.. Так от до чого я?.. Може комусь буде мій єкспіріенс корисний, не мийте одразу авто як тільки заїхали на мийку дайте хвилин 10-15 охолонути гальмам.. Щоб потім не міняти гальмівні диски чи не проточувати їх.. 


Ну а як обійтись в БЖ без  фоточки на мийці та ще й в піні.. Вирішив що піна рожевого кольору це перебір.. :)



Опубліковано: 24 грудня 2023р. 14:05
40 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Крім води є ще один варіант. Колі водій гальмує в ямках. Не грішите таким, автор?)
06 березня 19:16
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Доречна порада, для тих у кого нагріваються дуже. У мене мийка під домом, то нагрітись не вспівають, але була ще багато років назад попереджена про мийку з обережністю, якщо любиш частенько газ-тормоз і після того, як добре катнеш.Правда грітися сильно вони таки не мають в ідеалі)
А піна де рожева??? Не по фен-шую 😁
1
25 грудня 2023р. 21:16
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
NY
Mari, Піна рожева то вже занадто.. :) А понавалювать я люблю.. В деяких власників в городі росхід 9 літрів на таких самих авто.. В мене 12.. Так для розуміння..
NY, 9? На Ескейпі? 😅 у мене 10.6 на фокусі 2.0 😂 і там все в порядку під капотом, просто у кожного різна манера їзди )) можна, звичайно, економніше, але в такому випадку вже тоді краще тралік чи метро, нашо тоді це авто🫣
25 грудня 2023р. 21:32
Я їжджу на Ford Escape (4G)
Mari
NY, 9? На Ескейпі? 😅 у мене 10.6 на фокусі 2.0 😂 і там все в порядку під капотом, просто у кожного різна манера їзди )) можна, звичайно, економніше, але в такому випадку вже тоді краще тралік чи метро, нашо тоді це авто🫣
Mari, Та не у Єскейпа 8 ступка.. На двигуні 1.5 три циліндра при тому ще один циліндр може вимикатись.. Коли машина відключає повний привід вимикається не тільки задня вісь, а ще і кардан не крутиться.. Того цей Кінь з двигуном 1,5 доволі єкономічний! Та і двигун в нього має розмір жіночого редікюля.. :)
25 грудня 2023р. 21:43
Я їжджу на FIAT Croma II
Треба обслужити гальмівну систему а плані гальмівної рідини, та обслужити/ замінити за потреби поршня супортів, саме вони не мають змогу в силу або зносу, або закіпання змазки між манжетою і сальником відпускати колодки повністю, із-за цього маєте постійний нагрів дисків, (можливо також рідина вже з вологою, і має збільшений коефіцієнт розширення з відповідним зростанням тиску в магістралі, що не скидається в розширювальниц бачок ізз блоку абс, з його одностороннім клапаном.

В мене авто на АКПП, в товариша Куга на АКПП, фокус 3 на АКПП, теж Америка, ауді q5, на АКПП в т.п . нічого не гріється до опіків, все в межах трошки гаряче, не комфортно торкатися, тобто вище 65-70°, при звичайній їзді, звісно не одразу після гальмування. От типу приїхав з центральної якоїсь вулиці додому, проїхав 100-500 метрів по двору, зупинився, вийшов потрогав - все тепленьке, але не кип'яток.

Гляньте на описану вище проблематику.
1
25 грудня 2023р. 13:08
Я їжджу на Ford Escape (4G)
BuckledUp
Треба обслужити гальмівну систему а плані гальмівної рідини, та обслужити/ замінити за потреби поршня супортів, саме вони не мають змогу в силу або зносу, або закіпання змазки між манжетою і сальником відпускати колодки повністю, із-за цього маєте постійний нагрів дисків, (можливо також рідина вже з вологою, і має збільшений коефіцієнт розширення з відповідним зростанням тиску в магістралі, що не скидається в розширювальниц бачок ізз блоку абс, з його одностороннім клапаном. В мене авто на АКПП, в товариша Куга на АКПП, фокус 3 на АКПП, теж Америка, ауді q5, на АКПП в т.п . нічого не гріється до опіків, все в межах трошки гаряче, не комфортно торкатися, тобто вище 65-70°, при звичайній їзді, звісно не одразу після гальмування. От типу приїхав з центральної якоїсь вулиці додому, проїхав 100-500 метрів по двору, зупинився, вийшов потрогав - все тепленьке, але не кип'яток.Гляньте на описану вище проблематику.
Marv, Дякую. Обов’язково по весні, коли буде велике ТО по гальмівній, буду міняти диски, колодки и можливо на апгрейдні супоста.. Обов’язково заминю рідину. Поки на зараз асе працює норм..
25 грудня 2023р. 14:52
Візьму до уваги на майбутнє. Дякую
1
25 грудня 2023р. 12:45
Я їжджу на Ford Escape (4G)
Artem_®
Візьму до уваги на майбутнє. Дякую
Artem_®, є таке спостереження.. Для того и написав.. Може ще комусь згодиться.. :)
25 грудня 2023р. 14:43
Вже давно на мийку їжджу тільки одразу з дому, мийка у мене в 500 метрах, тому знаю що за цей час нічого не нагрівається і не треба стояти і чекати охолодження🤗
1
25 грудня 2023р. 12:28
тільки хотів запитати, почесу піна не рожева)))))) Я в цю версію не вірю. На жодній машині ніколи нічого "не вело", "не било" тощо. Завжди на мийці мився одразу, якщо черги не було. Все ОК. Але ти таки любитель "навалювати" АКПП = гальма більш навантажені, відповідно, більш нагріті. Може бути, може бути... Якщо в тебе все це "спрацювало" – вважатимемо, що ти знайшов причину.
2
25 грудня 2023р. 01:04
Я їжджу на Ford Escape (4G)
Maximilian
тільки хотів запитати, почесу піна не рожева)))))) Я в цю версію не вірю. На жодній машині ніколи нічого "не вело", "не било" тощо. Завжди на мийці мився одразу, якщо черги не було. Все ОК. Але ти таки любитель "навалювати" АКПП = гальма більш навантажені, відповідно, більш нагріті. Може бути, може бути... Якщо в тебе все це "спрацювало" – вважатимемо, що ти знайшов причину.
Maximilian, Так і в мене такого не було раніше на попередніх машинах.. Але попередні були на механіці.. Останні чотири на автоматах.. В мене на автоматі колодки нові с заводу оріга пройшли 30000 км задні.. Передні буду міняти на 40000.. Якось не багато.. Диски гріються дуже сильно.. На попередніх машинах (механіка) такого не було, Зараз доторкнутись до диска не можливо не просто гаряче, а буде опік.. І це гальма в доброму стані.. Все розбиралося що треба змащували що не треба ні.. Іржі ніде немає все добре рухається нічого не закушує.. проточив диски 8 місяців тому, перестав одразу як заїхав мити машину.. 8 місяців польот нормальний, нічого не б'є..
1
25 грудня 2023р. 01:38
NY
Maximilian, Так і в мене такого не було раніше на попередніх машинах.. Але попередні були на механіці.. Останні чотири на автоматах.. В мене на автоматі колодки нові с заводу оріга пройшли 30000 км задні.. Передні буду міняти на 40000.. Якось не багато.. Диски гріються дуже сильно.. На попередніх машинах (механіка) такого не було, Зараз доторкнутись до диска не можливо не просто гаряче, а буде опік.. І це гальма в доброму стані.. Все розбиралося що треба змащували що не треба ні.. Іржі ніде немає все добре рухається нічого не закушує.. проточив диски 8 місяців тому, перестав одразу як заїхав мити машину.. 8 місяців польот нормальний, нічого не б'є..
NY, на всіх дискових гальмівних системах колодки торкаются дисків... !умовно! "постійно труться" о них. Де більше, де менше... Деформація сальника гальмівного поршня (і тільки вона) є "возвратним механізмом" для "відпускання" від диска колодок. На АКПП гальма, в принципі, працюють більше і частіше через відсутність можливості повноцінного гальмування мотором. У мене на МКПП теж гріються /-. Якщо в міському режимі, світлофор-старт, стетофор-старт і тим більше, ніж старт активніше. Так що подібне нагрівання /- норм.
2
25 грудня 2023р. 02:33
Дякую за пораду!
1
24 грудня 2023р. 19:21
Я їжджу на Ford Escape (4G)
capitanmn
Дякую за пораду!
capitanmn, Та нема за що!.. Це настільки знаходиться на поверхні, але кожен раз хотілось заглянути поглибше, а рішення було на поверхні.. :)
1
24 грудня 2023р. 19:35
Это как оттормаживатся надо и сколько чтоб на мойке диски вело)? Качество ?
2
24 грудня 2023р. 16:25
Я їжджу на Ford Escape (4G)
SnowgOons_
Это как оттормаживатся надо и сколько чтоб на мойке диски вело)? Качество ?
Snowgoons_, Та хто його знає це каЧЕство.. Веде саме на мийці.. Перестав мити одразу як заїхав, даю охолонути хвилин 15, диски живуть вже місяців 8 і все гаразд.. На автомат коробках помітив диски постійно гарячіші а ніч на механіці..
2
24 грудня 2023р. 19:30
NY
Snowgoons_, Та хто його знає це каЧЕство.. Веде саме на мийці.. Перестав мити одразу як заїхав, даю охолонути хвилин 15, диски живуть вже місяців 8 і все гаразд.. На автомат коробках помітив диски постійно гарячіші а ніч на механіці..
NY, но всеравно странно ибо если на трассе оттормозится и попасть в лужу то ведёт? Ну это редкость ... Народ приезжал на заклинивших суппортах до красна и по дурости охлаждал все это дело снегом , и то диски не вело , а тут стандартная ситуация темболее город с 200 точно не тормозили и такая проблема ....
1
24 грудня 2023р. 19:48
Я їжджу на Ford Escape (4G)
SnowgOons_
NY, но всеравно странно ибо если на трассе оттормозится и попасть в лужу то ведёт? Ну это редкость ... Народ приезжал на заклинивших суппортах до красна и по дурости охлаждал все это дело снегом , и то диски не вело , а тут стандартная ситуация темболее город с 200 точно не тормозили и такая проблема ....
Snowgoons_, Зараз на усіх авто зроблені захисні екрани для гальмівних дисків.. коли залітаешь в калюжу вони захищають диск від попадання великої кількості води.. Сніг потрапивши на диск не може швидко охолодити так як миттєво закіпяє на диску і відвалюється.. Тому сильно не студить диск. А от якщо сильним потоком води на мийці полити диски саме з наружньої сторони.. То диски різко охолоджуються.. Саме так можу пояснити це явище.. Ну і в кінці кінців перестав мити одразу авто як заїхав на мийку, диски вже живуть 8 місяців і все норм..
2
24 грудня 2023р. 20:21
Я їжджу на Ford Escape (4G)
SnowgOons_
NY, всеравно очень странно , но главное нашли действенный метод ! 🤝
Snowgoons_, Так тому и не зміг зрозуміти що відбувається.. Тільки на останніх чотирьох машинах таке.. Всі чотири були форди.. Хоча не вважаю що це із за фордів.. Може я літаю що скажений.. :)
24 грудня 2023р. 21:19
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
Я колись так по місту покатався, ну й особо не розганявся та не гальмував, їхав як і всі. Приїхав, став і думаю - потрібно перевірити, чи нагріваються гальма. Ну нічого краще не придумав, як потрогати пальцем. Так шкіра на пальці одразу і зашкварчала, отримав опік.
Таки гальма нагріваються навіть при спокійній їзді. А ви їх одразу холодною водою обдаєте, звісно металу такі процедури не сподобаються😁
2
24 грудня 2023р. 15:31
Я їжджу на Audi Q7 (2G)
Нажаль зараз така якість гальмівних дисків. Практично усюди така проблема.
4
24 грудня 2023р. 14:31
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
~GROSS~
Нажаль зараз така якість гальмівних дисків. Практично усюди така проблема.
~GROSS~, це точно. При чому часто така проблема у заводських дисків. Якщо замінити на неоригінал, то зустрічається рідше.
2
24 грудня 2023р. 15:34
Я їжджу на Audi Q7 (2G)
veti-k
~GROSS~, це точно. При чому часто така проблема у заводських дисків. Якщо замінити на неоригінал, то зустрічається рідше.
veti-k, не знаю, як де, але на ку7 то зі всіма дисками такі проблеми, поки не замінишь їх на двоскладові. Я допис створювал стосовно цього.
3
24 грудня 2023р. 15:36
Я їжджу на Ford Escape (4G)
~GROSS~
veti-k, не знаю, як де, але на ку7 то зі всіма дисками такі проблеми, поки не замінишь їх на двоскладові. Я допис створювал стосовно цього.
~GROSS~, Двоскладові це мається на увазі задні вентильовані, чі передні алюмініево чугунні?
24 грудня 2023р. 16:02
Я їжджу на Ford Escape (4G)
veti-k
~GROSS~, це точно. При чому часто така проблема у заводських дисків. Якщо замінити на неоригінал, то зустрічається рідше.
veti-k, от зараз стоїть дилема.. Чи ставити брембо супорта від брембо з оріг дисками, або встановити на стокові супорта гальмівні диски від ПАВЕРСТОП..
24 грудня 2023р. 16:00
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
NY
veti-k, от зараз стоїть дилема.. Чи ставити брембо супорта від брембо з оріг дисками, або встановити на стокові супорта гальмівні диски від ПАВЕРСТОП..
NY, на мою думку, немає сенсу ставити інші супроти, якщо розмір диску лишиться таким самим.
1
24 грудня 2023р. 16:14
Я їжджу на Ford Escape (4G)
veti-k
NY, на мою думку, немає сенсу ставити інші супроти, якщо розмір диску лишиться таким самим.
veti-k, Ти ні якщо ставити інші супорти то заміна і гальмівних дисків і колодок.. Там під ті супорти від брембо йдуть 350ті диски.. В стоку 308мі встановлені..
2
24 грудня 2023р. 19:27
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
NY
veti-k, Ти ні якщо ставити інші супорти то заміна і гальмівних дисків і колодок.. Там під ті супорти від брембо йдуть 350ті диски.. В стоку 308мі встановлені..
NY, ну це міняє справу🙂
Звісно ставити більші, якщо є можливість.
Чим довше думати, тим більше шансів ту можливість втратити.
1
25 грудня 2023р. 07:33
Я їжджу на Ford Escape (4G)
~GROSS~
Нажаль зараз така якість гальмівних дисків. Практично усюди така проблема.
~GROSS~, Згоден з вами про якість.. Але зараз перед мийкою даю машині постояти хвилин 15, тільки потім мою.. Більше трали с дисками не траплялись.. :)
1
24 грудня 2023р. 15:58
Я їжджу на Ford Escape (4G)
NY
~GROSS~, Згоден з вами про якість.. Але зараз перед мийкою даю машині постояти хвилин 15, тільки потім мою.. Більше трали с дисками не траплялись.. :)
NY, треба придумати і встановити якісь додаткові обдувайки, типу кулери, щоб скоротити час охолодження дисків ))))))))) як тобі таке, Ілон Маск (с) ))))))))
15 хвилин простою на сьогоднішній день за нашого темпу життя - неприпустима розкіш )))))
25 грудня 2023р. 01:17