Nissan X-Trail IV (Бродяга)

Аналіз та статистика витрати палива ПІДСУМКИ

Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Полтава, Україна

Підсумки

12 тестових поїздок дали більш менш зрозумілі дані, все звів, трохи вніс корективи, склав графік, отримав криву залежності, і, думаю, що мені цього достатньо.

Трохи деталей.

По місту складати графік не потрібно, бо там все +/- стабільно:

Підсумок по місту

Підсумки по кожній поїздці окремо, дають розуміння по загальній картинці:

Підсумкі по поїздках

А от по трасі, там все цікавіше, і можна скласти графік і криву залежності:

Підсумки траса


Траса. Графік

По графіку можна визначати орієнтовну середню витрату по трасі в залежності від швидкості, і, думаю, що воно +/- так і є.

Використовуючи графік, я порахував поїздку в більш менш прийнятних для всіх режимах, з Полтави у Львів (900км). Так от, якщо при пересуванню трасоюі витратити на 2,5 год довше, то можна зекономити на заправці 2000 грн, тобто година економії часу коштує біля 800 грн.

В цілому, ці поїздки і аналіз отриманих даних змусили мене замислитися над одним цікавим питанням: «А куди я поспішаю?!» Так, іноді треба добратися з точки А в точку В швидко, але у повсякденних поїздках у мене виходить в середньому 50 хв, після аналізу я бачу, що якщо їхати максимально швидко то буде на 5-7 хвилин швидше, а максимально повільно це всього на 10 хв повільніше. Тому, якщо реально поспішати не треба, їхати спокійно і повільно, то можна мати доволі прийнятну витрату палива біля 6,0-6,5 літрів по місту і трасі, якщо їздити активно, але не агресивно, то 6,5-7 літрів по місту і  7,5-8,5л по трасі і насолоджуватися поїздкою, а якщо треба швидко і агресивно, то буде 8-9 по місту і 11-13л по трасі і, звісно, за це треба буде заплатити добряче грошима. Теоретично за 13-14л/100 км вилізти напевно не вийде, бо тримати середню швидкість вище 140 км дуже складно))). У мене, з досвіду, при поїздках на 700-900 км, виходило в середньому 100км/год, іноді 110, але це при умові, що по трасі їдеш зі швидкістю 140+, а по містам так, як треба.

Якщо проаналізувати щоденні поїздки на роботу, то за місяць можна витратити на паливо 9500 грн, якщо їздити 90 по трасі, а можна 19500, якщо їздити 170))). У мене, при моїй манері їзди (130-140 траса), теоретично буде виходить десь 13500 грн, але, якщо мені треба швидше, то я вже розумію скільки це +/- буде коштуватиме.

Тобто, у разі, якщо мені знадобиться додатковий час на інші справи, який я можу компенсувати швідкістю пересування, то за 8 годин в місяць треба буде заплатити 2684 грн, а якщо, навпаки, у мене в місяці мого жиьття є вільні 2год і 12хв, які я можу витрати на те, щоб просто їхати непоспішаючи до дому, то можна зекономити 4012 грн

Мені було цікаво отримати реальні дані😊.

По цьому питанню все.

P.S.
Всі дані пораховані без урахування брехливості БК, який станом на зараз складає в межах 10%. За цим я ще спостерігаю.



Пробіг 4500 км.
Опубліковано: 06 листопада 2023р. 12:17
16 0 1

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Volkswagen Tiguan (2G)
Яке чудове дослідження! І які правильні висновки :)!
Я ще на попередньому автомобілі помітив, що кожні +10км/год після 110, це +1л до витрат. Поки мало їжджу за містом, але з часом щось подібне зроблю і для свого автомобіля, дякую за методологію!
При чому, мені хоч ніхто і не оплачує бензин, для мене також це питання чисто цікавості, бо айтішники можуть собі дозволити не думати про такі буденні речі :). А також питання принциповості, не витрачати більше, ніж необхідно.
1
04 квітня 22:26
Я їжджу на KIA Ceed (3G)
Крутий аналіз, цікаво було ознайомитися!
2
04 грудня 2023р. 16:58
Додам, чому я заморочився)))
В прайсі я бачив те, що надвисока фаза 7,4-7,9 л/100 км, я не зовсім розумію як воно там все рахується, але там вказано, що макс швидкість ДО 131,1 км/год, і для себе я виришів, що це круїз на 131, отже, у підсумку я для себе визначив, що цей показник складає 9-9,5л/100 км
1
07 листопада 2023р. 11:35
Я їжджу на Volkswagen Tiguan (2G)
Viacheslav1983
Додам, чому я заморочився)))В прайсі я бачив те, що надвисока фаза 7,4-7,9 л/100 км, я не зовсім розумію як воно там все рахується, але там вказано, що макс швидкість ДО 131,1 км/год, і для себе я виришів, що це круїз на 131, отже, у підсумку я для себе визначив, що цей показник складає 9-9,5л/100 км
Viacheslav1983, тут ще не було одного параметру - температури, який для гібридів має важливе значення. Ось бачив такі тести.
https://youtu.be/04NmFTr4mZ8?t=609 - при їзді 95км/год на круїзі в -10 градусів вийшло 7.9л/100км.
https://youtu.be/04NmFTr4mZ8?t=803 - при їзді 95км/год на круїзі в -1 вийшло 7.3л/100км.
https://youtu.be/04NmFTr4mZ8?t=726 - при 126км/год на круїзі в -10 градусів - 10.4л/100км.
https://youtu.be/04NmFTr4mZ8?t=822 - при 126км/год на круїзі в -1 - 9.9л/100км.
Сподіваюся, буде корисним.
Дивитись більше
1
04 квітня 22:28
X
Viacheslav1983, тут ще не було одного параметру - температури, який для гібридів має важливе значення. Ось бачив такі тести.https://youtu.be/04NmFTr4mZ8?t=609 - при їзді 95км/год на круїзі в -10 градусів вийшло 7.9л/100км.https://youtu.be/04NmFTr4mZ8?t=803 - при їзді 95км/год на круїзі в -1 вийшло 7.3л/100км.https://youtu.be/04NmFTr4mZ8?t=726 - при 126км/год на круїзі в -10 градусів - 10.4л/100км.https://youtu.be/04NmFTr4mZ8?t=822 - при 126км/год на круїзі в -1 - 9.9л/100км.Сподіваюся, буде корисним.
X, дякую, звісно температура має значення, але я свідомо її навіть і не думав враховувати, бо то вже так треба заморочитися, щоб ще і отримати коефіцієнт похибки на температуру, а ще і вітер теж треба враховувати, бо якщо він зустрічний, то витрата палива легко +10-15% виходять, а ще фіксацію показників обов'язково треба робити в обидві сторони маршруту, бо дорога має спуски і підйоми, тому я зробив так, як мені то намалювалося в голові😉.
Якби щось типу такого робили при оглядах і тестах то маркетологи менше брехали б, бо розуміли б, що їх все одно рознесуть, а так більшість автовласників не розуміють реальну витрату палива своїх автівок, бо дивляться лише показник БК, а бо говорять те, що їм в салоні сказали, а ще часто всі полюбляють прибрехати в меншу сторону, не розумію навіщо...
Я чесно можу сказати про витрати палива по своїх останніх 4х машинах, з обов'язковим наголосом на характер пробігу і манеру кермування.
Графік який я вивів, може дати розуміння по реальним витратам при різних середніх швидкостях - цього цілком достатньо.
В гібриді є закономірність, якої немає в звичайних ДВС, чим нище середня швидкість, в адекватному розумінні цього показника, тим менше витрата палива, тому по витраті в місті звичайний атмосферник 100% і суттєво програє гібриду, а, якщо порівнювати гібрид і турбо ДВС, то гібрид буде скоріш за все лише трохи економічніший, а може і не буде, бо багато факторів на це все впливає...
1
05 квітня 00:02
Я їжджу на Volkswagen Tiguan (2G)
Viacheslav1983
X, дякую, звісно температура має значення, але я свідомо її навіть і не думав враховувати, бо то вже так треба заморочитися, щоб ще і отримати коефіцієнт похибки на температуру, а ще і вітер теж треба враховувати, бо якщо він зустрічний, то витрата палива легко +10-15% виходять, а ще фіксацію показників обов'язково треба робити в обидві сторони маршруту, бо дорога має спуски і підйоми, тому я зробив так, як мені то намалювалося в голові😉.Якби щось типу такого робили при оглядах і тестах то маркетологи менше брехали б, бо розуміли б, що їх все одно рознесуть, а так більшість автовласників не розуміють реальну витрату палива своїх автівок, бо дивляться лише показник БК, а бо говорять те, що їм в салоні сказали, а ще часто всі полюбляють прибрехати в меншу сторону, не розумію навіщо...Я чесно можу сказати про витрати палива по своїх останніх 4х машинах, з обов'язковим наголосом на характер пробігу і манеру кермування.Графік який я вивів, може дати розуміння по реальним витратам при різних середніх швидкостях - цього цілком достатньо. В гібриді є закономірність, якої немає в звичайних ДВС, чим нище середня швидкість, в адекватному розумінні цього показника, тим менше витрата палива, тому по витраті в місті звичайний атмосферник 100% і суттєво програє гібриду, а, якщо порівнювати гібрид і турбо ДВС, то гібрид буде скоріш за все лише трохи економічніший, а може і не буде, бо багато факторів на це все впливає...
Viacheslav1983, та я ж без претензій то писав, чисто як додаткову інформацію.
В плані методології, дійсно згоден, що ще правильніше робити заміри і туди і назад. Часто по Києву їдеш в одну сторону на підйом, назад чималий шмат накатом зі спуску і це впливає суттєво. І вітер грає чималу роль. З іншого боку, поки що я ніде взагалі не бачив такої детальної інформації, як вдалося зібрати вам, тож дуже за неї дякую. Думаю, буду давати знайомим для ознайомлення, бо не всі ще дійшли до мудрості "тихше їдеш - далі будеш" :).
1
05 квітня 09:24
X
Viacheslav1983, та я ж без претензій то писав, чисто як додаткову інформацію.В плані методології, дійсно згоден, що ще правильніше робити заміри і туди і назад. Часто по Києву їдеш в одну сторону на підйом, назад чималий шмат накатом зі спуску і це впливає суттєво. І вітер грає чималу роль. З іншого боку, поки що я ніде взагалі не бачив такої детальної інформації, як вдалося зібрати вам, тож дуже за неї дякую. Думаю, буду давати знайомим для ознайомлення, бо не всі ще дійшли до мудрості "тихше їдеш - далі будеш" :).
X, А я і не побачив у Вашому повідомленні претензії ))). Я ці всі нюанси розумію, і у жодному разі не претендую на звання експерта у цьому питанні ;-), я сам собі придумав методику сам по ній все зробив і, виключно, для себе.
Також розумію, що якщо буду це робити ще раз, то трохи її зміню. Але на це дослідження треба тоді буде значно більше часу...
1
05 квітня 11:14
Я їжджу на Volkswagen Tiguan (2G)
Viacheslav1983
X, До речі, температура на всіх моїх тестах зафіксована, і вона десь від +5 до + 15, тому думаю там похибка ну дуже не значна...
Viacheslav1983, мені сподобався такий канал https://www.youtube.com/watch?v=cPnoTWKasmA&list=PLMifAVqvDvjqJUfyPJ4vH5YpqnotB8FdQ&t=860s , тут автор тестував 24 різних електромобілі. В нього там і тип шин ще вказано і температуру і вагу для порівняння. Ну і їхав одним і тим же маршрутом 75км і навіть час у нього майже співпадає на всіх автомобілях. Схожий принцип використовується в WLTP, але там не так детально :)
1
05 квітня 09:30
X
Viacheslav1983, мені сподобався такий канал https://www.youtube.com/watch?v=cPnoTWKasmA&list=PLMifAVqvDvjqJUfyPJ4vH5YpqnotB8FdQ&t=860s , тут автор тестував 24 різних електромобілі. В нього там і тип шин ще вказано і температуру і вагу для порівняння. Ну і їхав одним і тим же маршрутом 75км і навіть час у нього майже співпадає на всіх автомобілях. Схожий принцип використовується в WLTP, але там не так детально :)
X, цікаві дослідження він робить, шкода, що X-trail E-power не аналізував.... Я подивився, Кашкай м'який гібрид - теж було цікаво. Але мій аналіз трохи про інше, бо всім зрозуміла паливна ефективність гібридів в місті, при спусках та підйомах, а от паливну ефективність гібридів на трасах при великих пробігах на швидкостях 120-130+ ніхто не досліджує, тому у своїй методиці я намагався дослідити саме паливну ефективність трасового пробігу, бо для мене був цікавий саме цей показник, і я розумію, що паливна ефективність гібридів закінчується десь на швидкостях 80+, бо потім 95% роботи робить двигун, і все залежить від характеристик двигуна, отже якщо основні пробіги по місту і траса в спокійному режимі 90 км/год, то гібрид вне конкуренції по витраті палива, хоча загальна економія на витраті палива може не покрити переплату на придбання гібрида за весь час експлуатації, бо наприклад, якщо порівнювати X-trail, то різниця між MHEV та E-power, в залежності від комплектації від 190-250 тис грн, я її точно не відіб'ю на економії по витраті))) тому я і стверджую, що гібрід це не про економію, це про іншу філософію вибору.
1
05 квітня 12:01
Я їжджу на Volkswagen Tiguan (2G)
Viacheslav1983
X, цікаві дослідження він робить, шкода, що X-trail E-power не аналізував.... Я подивився, Кашкай м'який гібрид - теж було цікаво. Але мій аналіз трохи про інше, бо всім зрозуміла паливна ефективність гібридів в місті, при спусках та підйомах, а от паливну ефективність гібридів на трасах при великих пробігах на швидкостях 120-130+ ніхто не досліджує, тому у своїй методиці я намагався дослідити саме паливну ефективність трасового пробігу, бо для мене був цікавий саме цей показник, і я розумію, що паливна ефективність гібридів закінчується десь на швидкостях 80+, бо потім 95% роботи робить двигун, і все залежить від характеристик двигуна, отже якщо основні пробіги по місту і траса в спокійному режимі 90 км/год, то гібрид вне конкуренції по витраті палива, хоча загальна економія на витраті палива може не покрити переплату на придбання гібрида за весь час експлуатації, бо наприклад, якщо порівнювати X-trail, то різниця між MHEV та E-power, в залежності від комплектації від 190-250 тис грн, я її точно не відіб'ю на економії по витраті))) тому я і стверджую, що гібрід це не про економію, це про іншу філософію вибору.
Viacheslav1983, знайшов ще чимало тестів на каналі 1001cars. В них були і тести X-Trail E-Power
Тест по місту: https://www.youtube.com/watch?v=0Q5sfZag8KE
Тест по шосе: https://www.youtube.com/watch?v=a2qqzy0BqO0
1
05 квітня 18:10
Класний та інформативний графік. Шкода, що сам виробник не додає їх у інструкції
2
07 листопада 2023р. 10:58
mcvova
Класний та інформативний графік. Шкода, що сам виробник не додає їх у інструкції
mcvova, Для виробника це не цікаво))), бо реальність завжди відрізняється від маркетингу. Було б круто, якби просто власники нових і не нових автівок робили щось подібне, тоді можна було б мати більш об'єктивне уявлення про витрату палива. А то виходить, що більшість власників, коли їх питають говорять по БК, не заправляють до повного і реально не розуміють, що там де БК показує 8л/100, реальність може бути 10... Я це зробив, через особисту цікавість.
2
07 листопада 2023р. 11:26
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Нарешті правильне питання: куди я поспішаю? Не порушуючи швидкісний режим витрата буде прийнятна і по часу не значно більше виходить, як правило.

Також мене інструктор з контраварійного керування вчив, що швидкість має рівнятися пульсу людини при роботі, при помірному навантаженні. Тобто 90-120 це і не повільно і не на розрив. При 60-80 км год. хочеться заснути, при 140-160 організм адреналіну вкров закидає і тут уже індивідульно, хто як реагує. Хтось стомлюється, хтось збуджується.
4
06 листопада 2023р. 20:22
Я їжджу на Volkswagen Tiguan (2G)
yuzo
Нарешті правильне питання: куди я поспішаю? Не порушуючи швидкісний режим витрата буде прийнятна і по часу не значно більше виходить, як правило. Також мене інструктор з контраварійного керування вчив, що швидкість має рівнятися пульсу людини при роботі, при помірному навантаженні. Тобто 90-120 це і не повільно і не на розрив. При 60-80 км год. хочеться заснути, при 140-160 організм адреналіну вкров закидає і тут уже індивідульно, хто як реагує. Хтось стомлюється, хтось збуджується.
yuzo, дуже слушні зауваження.
Можливо на моє щастя, я купив автомобіль не в юності, коли хочется літати, а тільки зараз, коли вже стаєш спокійнішим.
Намагаюся не порушувати швидкісний режим більше ніж +20км/год, який не просто так придумали. Таким чином ~130км/год це максимум, якого я дотримуюся на дорогах України. При чому, ніде не свербить, коли їду повільніше :). На умовних одеській/житомирьскій трасі їду зі швидкістю, яка дозволяє їхати більшу частину часу в крайній лівій смізу, ні кого не зганяючи і не будучи постійно кимось наздогнаним. Це приблизно 110-130км/год, в залежності від завантаженості. А в населених пунктах, де обмеження 50, виставляю 70км/год на обмежувачі і також не переживаю, що багато хто мене обганяє. Я отримую задоволення від процесу прискорення, тому зі світлофора, нехай мене вибачають інші - майже завжди їду першим :).
2
04 квітня 22:37