Daewoo Lanos (Рабочая лошадка)

Приводим машину в порядок (капот+бампер)

Я їжджу на Daewoo Lanos, Geon Scrambler Light 200
Дніпро, Україна

Машина была куплена за несколько месяцев до войны.
Естетственно планы довести ее до ума как только наступит тепло ушли за русским военным кораблем сразу же после 24 февраля.
То что было дальше, рассказывать думаю нет смысла... Настроение, финанасы, планы, все ко дну.
Но начиная с весны этого года автомобиль стал ездить практически каждый день и ездить на таком страшном авто сильно напрягало.


Обратился к малярам, те посмотрели и сказали что бы я был готов к сумме от 500 $. Ну а как там дальше, я прекрасно знаю: - это под замену, это новое, это ремонтировать и ценник раза в три, а то и в четыре выростает автоматически. Решил делать сам. Ничего сложного в этом нет.
Закупил материалы, разобрал машину, снял капот, фары, бампер.

Конечно машину экспулуатировали нещадно, половина крепежей обломаны, все оборвано, висит на проволоке либо на стяжках. Что то вообще болтается)))
Первым делом приступил к капоту.

Мдааа... А ремонтировать особенно уже и нечего))) Но не покупать же новый))
Снял то что раньше было краской, оторвал герметик, оказалось что есть еще место вверху капота изнутри, которе тоже нуждалось в ремонте. Все зачистил щеткой, потом отпескоструил глубокую ржавчину, счистил до голого металла. 
Конечно такое нормальные люди не ремонтируют, а сдают на металлолом, но какой смысл был так заморачиваться, что бы это понять)))) И так все видно.
Обработал преобразователем в три подхода, перешел к бамперу.

 По бамперу та же история. 

Зацепил ранее бампером столбик, отвалился кусок ЛКП. Знакомый посмотрел, говорит, на необезжиренный пластик положили краску, нужно все снимать и переделовать.
(Да, мишку нарисовал что бы никто не говорил что я машиной не занимаюсь)))
Так же смущало то что из под карски ржавчина выступила, не мог понять с чем это связано. Оказалось, что бамперу досталось в прошлом серьезно и его ремонтировали. То что отпало - оказалось шпаклевкой которую положили без грунта на бампер, а то что ржавело - это вваренная сетка (которая к слову лопнула) в теле бампера. Если вдруг кто думает что это хорошая идея, уверяю - нет! Сетка металлическая, через поры попадает влага и она там где плохо покрыта просто перегнивает и все. И место ремонта остается без армирования, а наверх выступает ржавчина. Ржавчина из бампера, Карл))))

В общем пришлось смыть все с бампера, что было возможно ошибкой. Но когда впервые все делаешь сам, ошибки - нормальный ход событий))
Запаял бампер с двух сторон, зашкурил даже без шпаклевки так, что трещины стало не видно. Клеил куском подкрылка, который нашел в гаражах. Вполне рабочий вариант.
Вернулся к капоту. Покрыл двумя слоями эпоксидного грунта металл, прошелся герметиком по швам, на лицивой стороне зашпаклевал неровности и сквозную коррозию, задул из баллона с переходом.
Бампер подшпаклевал и покрасил в три слоя бамперной краски.
Понял что, покраска не мое))))
Скажем так, что если бы мне за деньги такое сделали, я вряд ли остался доволен. Но все делал сам, по этому какой смысл обсуждать))) Всегда можно переделать.
Машина с двух-трех метров выглядит гораздо лучше чем до этого!
Что и требовалось доказать.

Использовал в основном не дорогие материалы.

Если не брать краску от FARBID в баллоне, которая очень густая для такого формата и не дуется, либо выплевывает сразу много за раз и что немаловажно!!!! Совершенно не соответствует заявленному каталожному номеру!!!!, остальные материалы норм. Спасло то что на капоте изниб в месте перехода и за счет этого в глаза не бросаетя. 
Теперь осталось залить чем нибудь полости в капоте, что бы еще годик-два капот пожил, а потом можно и под замену.
Следующий этап: низа дверей и задний бампер, который тоже нуждается в ремонте и так же будет окрашен в черный цвет, вместе с порогами.
Вроде все.
По деньгам: материал вышел не дороже 1500 грн и его по идее хватит с головой на двери и бампер.
По времени: один день работы.
Считаю результат удовлитворительным!


УПД: Подскажите, чем лучше залить полости в капоте!?

Опубліковано: 25 липня 2023р. 17:44
20 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Daewoo Lanos
В мене також вискочили рижики після зими точечно в різних місцях. Потрібно буде до осені зробити. Ох як хочеться вгадати колір фарби, бо машина в ціломи виглядає дуже норм, як для Ланоса, а якщо будуть плями різних кольорів, то буде все дарма.
Але мабуть, якщо впораюсь з іржею, то це вже результат буде)))
1
26 липня 2023р. 10:39
Я їжджу на Daewoo Lanos
Підкажіть будь ласка, де в Ланоса табличка з кодом краски? Або як ви дізнались саме свій колір
25 липня 2023р. 19:51
Циган
Підкажіть будь ласка, де в Ланоса табличка з кодом краски? Або як ви дізнались саме свій колір
Циган, я у продавців які продавали фарбу запитав як підібрати колір.
Вони дали не знаю яку українською - веер с цветами Mobihel. Я підійшов до авто і прикладав кожний колір який був схожий. Там десь близько десятка кольорів сірих металіків. Вибрав самий ближчий, той що співпадав максимально, його і придбав у вігляді спрею-фарби. Колір № 70201. А коли пофарбував, він не співпадав від слова - ЗОВСІМ)))) Але мене запевняли що я не зможу відрізнити))) Ну як завжди)))) Не на@бешь, не проживешь))))) Може і перефарбую потім, тому що різниця велка. По фото не віидно. Ще знаю що на табличці в моторному відсіку е номер фарби. Але я не дивився.
25 липня 2023р. 22:04
Я їжджу на Daewoo Lanos
Vkng
Циган, я у продавців які продавали фарбу запитав як підібрати колір. Вони дали не знаю яку українською - веер с цветами Mobihel. Я підійшов до авто і прикладав кожний колір який був схожий. Там десь близько десятка кольорів сірих металіків. Вибрав самий ближчий, той що співпадав максимально, його і придбав у вігляді спрею-фарби. Колір № 70201. А коли пофарбував, він не співпадав від слова - ЗОВСІМ)))) Але мене запевняли що я не зможу відрізнити))) Ну як завжди)))) Не на@бешь, не проживешь))))) Може і перефарбую потім, тому що різниця велка. По фото не віидно. Ще знаю що на табличці в моторному відсіку е номер фарби. Але я не дивився.
Vkng, я дивився на табличці в моторному відсіку нічого немає( , а з приводу цього віяла кольорів то я купував пензлик щоб бампер підфарбувати вибирав вибирав з цього віяла начебто колір той, почав підмальовувати бампер і відразу видно колір не той а заради того щоб купити цей олівець заказувати підбір фарби жаба давить( так і живемо мріючи знайти свій колір))
25 липня 2023р. 22:28
Циган
Vkng, я дивився на табличці в моторному відсіку нічого немає( , а з приводу цього віяла кольорів то я купував пензлик щоб бампер підфарбувати вибирав вибирав з цього віяла начебто колір той, почав підмальовувати бампер і відразу видно колір не той а заради того щоб купити цей олівець заказувати підбір фарби жаба давить( так і живемо мріючи знайти свій колір))
Циган, ну як що я розумію так як треба, то фарбувати із балона, це те ще ізвращениіє.
По перше, тому що у балоні іде фарба+лак.
А авто фарбують спочатку базовим кольором і тільки потім покривають лаком. А як що все змішати, то таке і виходить)
Скільки мені росповідали про те як: - Да я баллоном пакрасил и все как радное! Зачем тратить деньги!?
І ні разу не зстрічав щоб десь хтось красив свій Мерседес або БМВ із балона. Мабуть тому що вони дурні)))))) Не розуміють що можна зекономити)))) І їдуть віддавати свої гроші цим дармоїдам))))
Я не сподіваюсь підібрати колір. Ланос авто за 2000-3000$ Так до нього і потрібно відноситись!
Або як що це важливо, фарбуваті у фахівців ;) Бо із балона, як із балона)))
2
25 липня 2023р. 22:49
Я їжджу на Daewoo Lanos
Vkng
Циган, ну як що я розумію так як треба, то фарбувати із балона, це те ще ізвращениіє. По перше, тому що у балоні іде фарба+лак. А авто фарбують спочатку базовим кольором і тільки потім покривають лаком. А як що все змішати, то таке і виходить)Скільки мені росповідали про те як: - Да я баллоном пакрасил и все как радное! Зачем тратить деньги!? І ні разу не зстрічав щоб десь хтось красив свій Мерседес або БМВ із балона. Мабуть тому що вони дурні)))))) Не розуміють що можна зекономити)))) І їдуть віддавати свої гроші цим дармоїдам))))Я не сподіваюсь підібрати колір. Ланос авто за 2000-3000$ Так до нього і потрібно відноситись!Або як що це важливо, фарбуваті у фахівців ;) Бо із балона, як із балона)))
Vkng, згоден з усім окрім того що якщо Ланос коштує 2000-3000$ то і відноситись до нього потрібно так собі, скажу більше я свій Ланос взяв 2 місяці тому за 4300 і вже за 2 місяці вклав в нього вже за 4000$ скоро сподіваюсь виставою наступні свої доробки в БЖ, і так як в мене Ланос по ціні вже перетнув верх ринку я скажу честно що не шкодую що не взяв авто за 8к$ бо було б те ж саме тільки по грошам ще більше витрачено.
1
25 липня 2023р. 23:04
Циган
Vkng, згоден з усім окрім того що якщо Ланос коштує 2000-3000$ то і відноситись до нього потрібно так собі, скажу більше я свій Ланос взяв 2 місяці тому за 4300 і вже за 2 місяці вклав в нього вже за 4000$ скоро сподіваюсь виставою наступні свої доробки в БЖ, і так як в мене Ланос по ціні вже перетнув верх ринку я скажу честно що не шкодую що не взяв авто за 8к$ бо було б те ж саме тільки по грошам ще більше витрачено.
Циган, я не кажу що авто погане, в мене е гроші на більш дороге, але їзжу на ланосі і щасливий)))
І ніколи не сперечатимусь с тим що кожний відносится до свого авто так як вважае потрібним) На мій погляд так і повинно бути! Але то мое відношення до мого авто)))
То як з речами.
Як що ти ідешь у ліс і одягаешь кросівки НайкЄір за 400$ а потім коли всі гуляють а ти сидишь і думаешь шоб іх у багні не замазати, то таке на мій погляд не доречно. Тобі потрібні кросівки за 50, щоб їх було не шкода, або навіть у драних. А от як що ти прийшов у драних на якийсь вечір де люди гарно одягнені, то ти такий же бовдур як і той у кросівках за 400 у лісі))))) Тому немае на мій погляд великої проблеми у ціні. Кожен обирае свое. Як що це мае сенс, то чому ні!
Я обрав кросівки за 50. Тому що мені в ліс))))
Як що в тебе за 400 і ти ходишь туди де вони доречні, або це просто тобі до вподоби, то це також мае сенс!
І мабудь підпишусь на твое авто)))) Ланос за 8К це те за чим потрібно слідкувати!
))
1
25 липня 2023р. 23:26
Я їжджу на Daewoo Lanos
Vkng
Циган, я не кажу що авто погане, в мене е гроші на більш дороге, але їзжу на ланосі і щасливий))) І ніколи не сперечатимусь с тим що кожний відносится до свого авто так як вважае потрібним) На мій погляд так і повинно бути! Але то мое відношення до мого авто))) То як з речами. Як що ти ідешь у ліс і одягаешь кросівки НайкЄір за 400$ а потім коли всі гуляють а ти сидишь і думаешь шоб іх у багні не замазати, то таке на мій погляд не доречно. Тобі потрібні кросівки за 50, щоб їх було не шкода, або навіть у драних. А от як що ти прийшов у драних на якийсь вечір де люди гарно одягнені, то ти такий же бовдур як і той у кросівках за 400 у лісі))))) Тому немае на мій погляд великої проблеми у ціні. Кожен обирае свое. Як що це мае сенс, то чому ні! Я обрав кросівки за 50. Тому що мені в ліс)))) Як що в тебе за 400 і ти ходишь туди де вони доречні, або це просто тобі до вподоби, то це також мае сенс! І мабудь підпишусь на твое авто)))) Ланос за 8К це те за чим потрібно слідкувати! ))
Vkng, Підписуйся буду дуже радий))) так в мене є кросівки за 50 щоб ходити в ліс))) і мій Ланос це саме ті кросівки за 400) трохи шкода що через роботу авто більше стоїть а не їздить і всі поїздки на ньому або за новими ніштяками на почту або на мийку і можливо 1-2 раза не більше виїхати проїхатись по місту в своє задоволення (заодно Почта і мийка))))
1
25 липня 2023р. 23:34
Я їжджу на ЗАЗ Sens
Циган
Підкажіть будь ласка, де в Ланоса табличка з кодом краски? Або як ви дізнались саме свій колір
Циган, У продавців фарби є зразки кольорів фарби за виробниками, ось наприклад зразок моєї фарби:
26 липня 2023р. 20:13
Я їжджу на Daewoo Lanos
Интересный пост. У меня аналогичная ситуация, до войны была хорошая работа и много планов, желаний на авто,и не только а сейчас остались только планы, главное не опускать руки, деньги пусть и медленно но заработаются..
3
25 липня 2023р. 19:17
а где ж готовый результат?)
25 липня 2023р. 17:55
ceratozavr_UA
а где ж готовый результат?)
ceratozavr_UA, ну на фото вроде все видно... Или не))))
Если вас расстроил мой рассказ отсутствием детальных фото, приношу свои извинения))))))
В следующий раз учту и буду стараться исправиться))))
2
25 липня 2023р. 18:00
ceratozavr_UA
Vkng, я думал что бампер был покрашен в цвет)))) а он оказался черный - тогда понял)))
ceratozavr_UA, Рад что мы друг-друга поняли))))
Но если внимательно читать, то в посте именно таки и написано: - "...Бампер подшпаклевал и покрасил в три слоя бамперной краски...")))))
Черный бампер покрашен в черный цвет, черной бамперной краской ))))
1
25 липня 2023р. 21:54
Vkng
ceratozavr_UA, Рад что мы друг-друга поняли)))) Но если внимательно читать, то в посте именно таки и написано: - "...Бампер подшпаклевал и покрасил в три слоя бамперной краски..."))))) Черный бампер покрашен в черный цвет, черной бамперной краской ))))
Vkng, скажем так, я не маляр, но бампера на ланосах с балона друзьям, по коду краски - красил)).
За бамперную краску - честно, услышал первый раз, за свои 31 ))

Я изначально все правильно прочитал, но правда, не въехал )))
25 липня 2023р. 22:12
ceratozavr_UA
Vkng, скажем так, я не маляр, но бампера на ланосах с балона друзьям, по коду краски - красил)).За бамперную краску - честно, услышал первый раз, за свои 31 ))Я изначально все правильно прочитал, но правда, не въехал )))
ceratozavr_UA, да все ок) Я сам такой, что иногда очевидные вещи упускаю из вида. А по поводу краски, да такая существует. Очень кстати крутая штука. Если не брать дешевую, а хотя бы АРР, то любую старую пластиковую деталь просто пошкурив 240 наждачкой легко превратить в практически "как с завода". Главное понимать как разбавлять. Потому что сильно густая дает шагрень, но не такую как от Раптора, а ближе к апельсиновой кожуре, а слишком разбавленная блестит как пластик под лаком. У меня опыт не большой, я просто пользовался автокрасками не в автомобильной плоскости.
Свой бампер покрасил краской от Farbid. Просто она самая дешевая и я ею пользовался до этого. Но сильно разбавленная дает блеск, что не нравится. Именно так как у меня получилось))))
Я вообще ошибку сделал что сразу дунул без разбавителя, а потом сильно разбавленную. Думаю что переделаю со временем. Ну и подготавливать к покраске тоже нужно в разы лучше.
1
25 липня 2023р. 22:22
Vkng
ceratozavr_UA, Рад что мы друг-друга поняли)))) Но если внимательно читать, то в посте именно таки и написано: - "...Бампер подшпаклевал и покрасил в три слоя бамперной краски..."))))) Черный бампер покрашен в черный цвет, черной бамперной краской ))))
Vkng, а если быть точнее - никогда в живую «среди шабашников» на гаражах с баллончиками - не видел, что б такую краску применяли. Наверное, потому что она дает 9/10 такой же результат визуальный как и в 2 раза более дешевый обычный черный балончик краски))

ПыСы: глянул фотку - ну да, все же эффект разный. Этой и обычного баллончика за 95 грн.
25 липня 2023р. 22:23
ceratozavr_UA
Vkng, а если быть точнее - никогда в живую «среди шабашников» на гаражах с баллончиками - не видел, что б такую краску применяли. Наверное, потому что она дает 9/10 такой же результат визуальный как и в 2 раза более дешевый обычный черный балончик краски))ПыСы: глянул фотку - ну да, все же эффект разный. Этой и обычного баллончика за 95 грн.
ceratozavr_UA, не соглашусь.
Бамперная краска скрывает косяки, даже такие какие остаются после кривых рук. И вид у нее не отличить если правильно подготовить и грамотно нанести. Она дает микрорельеф. Баллон же просто покрывает тонким слоем. Разница существенная.
1
25 липня 2023р. 22:27