ГБО на всі авто.

ГБО 4 своими руками #5 Врезка штуцеров во впускной коллектор.

Опубліковано: 31 березня 2023р. 23:30
Я їжджу на Honda Accord (4G), Volkswagen Passat US, KIA K5
Київ, Україна

Вітаю шановне товариство. Ці пости я писав ще на мокшанському драйві, з якого мене викосили ще з березня 2022 за антивоєнні пости й проукраїнську позицію.

Але кацапи не були б кацапами якщо б вміли робити добре хоть щось))) Тому вибачайте за російську, але інфа думаю до волі корисна буде для всіх!

Приємного читання!!!  Прохання до людей, хто може допомогти викосити всю інфу потім з кацапського драйва, напишіть мені в коментах.

Вся послідовність буде в спільноті "ГБО на всі  авто" Дивом залишилися тексти на оркосайті,а картинки в мене на компі))) 

 

Всем здоровья. Продолжу по ГБО 4 своими руками. 

Перебираемся по нашей схеме в подкапотку, сзади всё сделали вроде как. Из подкапотных операций врезка штуцеров пожалуй самый ответственный и не самый простой момент. Займёмся важной частью системы впрыска газа №8, а именно врезкой газовых штуцеров.

Так как газ я собирался ставить с самой покупке машині, то врезал штуцері ещ' во время капиталки двигателя, клгдпа коллектор біл снят. Процедура не требует финансовіх вложений никаких практически, а вотсделать єто на машине с установленнім коллетором и очень неудобно и очен. неправильно, имхо. Єто допустимо только у опітніх установщиков. Много я читал про врезку с мілом, маслом, циатимом, вазелином, пілесосом в присутствии паров C2H5OH:)) Ни один из способов врезки не снимая коллектор меня не впечатлил. Если кому известна технология, которая паозволяет єто без попадания стружки в цилиндрі , напишите с удовольствием ознакомлюсь.

а момент этой процедуры я относился к впускному коллектору, как и большинство автомобилистов, как к священному куску металла из под руки самого Соичиро Хонды и не рискнул сверлить сам, ещё и на СТО подгоняли, типа неси коллектор нужно двигатель собирать, и я отнёс коллектор к профи… поц… ) Наверняка существуют адекватные ответственные профессионалы (говорят где-то в России есть пара-тройка ), но мне почему-то попадаются всегда такие как всегда))) Минут 30 я уговаривал мастера… врезать штуцеры без монтажа всей остальной системы )) уговорил за 20$, получил через 30 минут такой коллектор.

И тут я решил почитать нет… и на СТО срочность пропала как обычно тут же после врезки )Полистал известного популяризатора ГБО gazomotor. Вот картинки поясняющие из его постов. Очевидно, что штуцер должен быть направлен в центр трубы коллектора и по возможности смотреть в сторону камеры сгорания, допускается и 90 градусов к трубе, но не против потока.
Второе важное условие, тоже абсолютно очевидное — равноудалённость от камер сгорания.

 третье уже из области аэродинамики — одинаковость потока воздуха, учитывая геометрию коллектора. Из фото думаю понятно о чём речь, хоть на нём и не идеал.

е. ойваиант в принципе не криминал, а как бы на грани «можно-нельзя».
А тут я ещё на СТО увидел как сделали товарищу…и понял что я лох) и таки даже в Киеве есть где-то приличные установщики

Пошёл уговорил очередного профи заварить места врезки, получилось чутка дороже чем врезать ) Заварил. Обработал надфилем места наварки, покрасил, теперь не бит не крашен готов к новой врезке.

Перелопатил нет… самое полезное на мой ламерский взгляд, что нашёл это мануал по врезке ГБО компании Versus.
Вот эту фразу из мануала можно показывать всем установщикам.
Мы всегда рекомендуем снять впускной коллектор двигателя при установке сопел впускного коллектора (опилки, производимые во время сверления и нарезания
резьбы, могут вызвать проблемы в двигателе).

Как их не собирай пылесосом или компрессором (да кто там их будет выдувать :) потом скажут так и было…двигатель же действительно не встанет сразу, ну малёха там где нибудь царапинки на цилиндрах, ерунда по сравнению с мировой революцией… тем более уже «сто машин так сделали» и ничё, ездят .
Недавно товарищу с таким же коллектором как мой помог врезать штуцеры, вот такое количество стружки на цилиндр (при без пылесосной технологии:). Чтобы сделать аккуратно под хорошим углом нужно сверлить сначала тонким 2-3мм, а потом уже 5-кой. Стружки будет больше по любому, чем одним сверлом. Решайте сами короче…каждый сам враг или друг своему мотору.

Инженеры Versus рекомендуют следующее :
При установке сопел впускного коллектора должны быть соблюдены простые правила:
1) Монтировать как можно ближе к бензиновым форсункам.
2) Идеальное место для установки сопел впускного коллектора, 2-3 см от бензиновых форсунок — красным поле.
3) Неправильное расположение установленных сопел впускного коллектора — более 10 см от бензиновых форсунок — синее поле.
и предлагают такую картинку.

Сопла впускного коллектора должны быть установлены в непосредственной близости от бензиновых форсунок таким образом, чтобы поданный газ был направлен к впускным клапанам. Ну как бы аэродинамика, логично.

Отверстия газовых форсунок должны быть близко к голове коллектора. Важно сохранить то же расстояние
и угол для каждого сопла. Каждое отдельное сопло должно быть установлено идентично. Сопла должны быть направлены к центральной точке канала впускного коллектора. То же вроде очевидно всё.

Существуют переходники на бензиновую форсунку, но во-первых бензиновая форсунка удаляется от родного места установки на пару сантиметров, а это мягко говоря нехорошо, во-вторых отзывы пользователей подобных переходников не очень…, в-третьих конфигурация рампы бензофорсунках в большинстве случаев не даёт возможность их поставить.

В общем сверлим под бензиновыми форсунками. Главные рекомендации. Алюминий мягкий и податливый. Керним, а потом, повторюсь 2-кой короткой или 3-кой, потому как толстое сверло играет и едет… а после 2-ки 4,8 или 5мм самое оно. 4.8 отлично под 6мм метчик, опять таки из-за мягкости алюминия. Лучше перебдеть. И не воротком, а ручных тисков с головой хватает. Сначала целимся по месту и размечаем места сверловки. 1,5-2см до бензофорсунки идеал. Только нужно смотреть по месту, чтобы можно было после установки бензофорсунок надеть трубку газа с хомутом, это собственно все ограничения.

После тщательной разметки, нужно одеть рампу с бензофорсунками и убедится, что газоштуцеры не будут ничему мешать.

Самое сложное выдержать угол и дрелью и метчиком. Всё равно он получился у меня не идеал с углом бензофорсунки. Но по сравнению с тем что сделали мастера, конечно правильнее и лучше, я так думаю)

Штуцеры бывают немного разные под внутреннй 6-ти гранник и трубку газовую 6мм, и под внешний ключ под трубку 5мм, ещё бывают с длинной резьбой под возможное разнообразие ситуаций с коллекторами.

Далее учитывая опыт первого штуцера, страемся (сильно стараемся) повторить всё тоже самое на остальных каналах коллектора. Ещё такой вот нюанс штуцер-то китайский…если померить его диаметр резьбы может оказаться, что он как бы не шесть, а 5,75 например и если нарезать резьбу на 6 правильным советским метчиком, то он будет болтаться как сами знаете что в проруби…
Нашёл китайский метчик) с тоже уменьшеным диаметром, всё плотненько встало. Герметик будет теперь выполнять функцию уплоьнения, а не уплотнения + держания штуцера.

Медленно, не спеша и аккуратно врезаем остальные три (у кого сколько:) штуцеров.

В качестве герметика видел разные варианты. Фиксаторы резьбы и всякое такое.
Выбор мой пал на Elring Dirko. Он достаточно мягкий, и если вдруг нужно будет избавится от штуцеров, то опять таки никаких опасных осколков фиксатора резбы и такого подобного в цилиндры не попадёт. Хотя может я не прав в данном случае. На Dirko проездил уже 1,5 года вопросов пока никаких. Когда высохнет, Dirko вроде быстро сохнет, но я на ночь оставил так как не спешу никуда, обрезаем сопли канцелярским ножиком.

Ну вот собственно и вся врезка. Если необходимо некоторое время ездить без подключения штуцеров к форсункам, глушим их обрезками газового шланга или шланга для вакуума соответствующего диаметра. Или как на фото, или с запасом и с обратной стороны с вкрученными болтиками.

По последним фото понятно, что на многих авто как на моей олдскульной хонде без снятия и полной разборки впускного коллектора кошерно засверлиться ну никак не выйдет, буть ты хоть негром приклонных годов, хоть установщиком с опытом 100500 машин… про стружку даже не упоминаем.

Да, чуть не забыл, после установки штуцеров тщательным образом вычищаем все каналы коллектора от стружки, внимательно и аккуратно.

Этот этап в деньгах.
— штуцеры под рукав D5 резьбой м6 4шт. 60грн=2,3$
— рукав газовый D5 1 метр. 50грн=2$
— герметик ElringDirko 130грн=5$

итого 9,3$

Всем добра.

З.Ы.
С удовольствием прочту конструктивные комментарии, неконструктивные удаляю без всякого удовольствия)


Нам перемоги, клятим оркам смерть!!!



Ціна питання 9 USD
26 0

Обговорення

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Renault Grand Scenic II
Далі буде?
1
26 травня 2023р. 21:22
Olexiy
Далі буде?
Olexiy, так)
1
27 травня 2023р. 00:50
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
Цікаво як бути, коли у композитному колекторі знизу є заслонки? На свій хлопський розум я думаю, що бажано врізатися у нижню металічну частину, де кріпляться заслонки, тобто якумога ближче до бензинових форсунок. На моїй машині врізку зробили вуще, у пластикову частину колектору. В результаті газ змішується з повітрям над заслонками, а не після них, як бензин. Не знаю наскільки це критично на практиці. Також цікаво, чи був у когось досвід з направленими штуцерами?
1
02 квітня 2023р. 12:16
Я їжджу на Ford Fiesta (Mk V)
А якщо колектор пластиковий, чи не розвалить його така "бавовна", як на газельках-маршрутках, коли воно розганяється, а потім бух щось під капотом і знову їде.
1
01 квітня 2023р. 23:02
Я їжджу на Ford Fiesta (Mk V)
RebeL
Kotofeev, ахах))) не знаю шо там на маршрутках бухає))))
RebeL, ну то, як я розумію, саме газове обладнання так гупає.
01 квітня 2023р. 23:59
Я їжджу на Ford Fiesta (Mk V)
А як бути із документацією на газ, якщо штуцери самостійно встановлювати? Треба ж все робити на СТО, щоб були папери, а чи будуть вони так якісно їх встановлювати - скоріше ні і просто просвердлять навіть нічого не знімаючи.
1
01 квітня 2023р. 22:33
Kotofeev
А як бути із документацією на газ, якщо штуцери самостійно встановлювати? Треба ж все робити на СТО, щоб були папери, а чи будуть вони так якісно їх встановлювати - скоріше ні і просто просвердлять навіть нічого не знімаючи.
Kotofeev, підїзжаєте на газо-СТО із встановленним ГБО і вони вам за 200-500грн дають будь яку бумажку, що типу вони встановили))) в мене був газ вписаний, але попередній власник просив окремо гроші за ГБО))) я сказав-знімай все, і потім сам все поставив чому я дуже радий, тому що працюю все ідельно вже 5 років. Я взагалі не розумію як його можна за день поставити нормально? Я прискипливл робив але у мене чистих дкмаю 7 днів пішло не меньше.
1
01 квітня 2023р. 23:11
Greeff
RebeL, Авто було добре після такого власника жлоба?
Greeff, ой, можу годинами розповідати... але мені дуже хотілося цей кузов, бо таких машин в Україні залишилося 5 штук, на етапі оформлення навіть хотів відмовитися, коли почались приколи, але любов то аккорду 4G в кузові купе перемогла) доречі я купив саме кузов))) рідний мотор валявся на одному з київських СТО вбитий в хлам, я його відкапіталив за 1500$))
1
04 квітня 2023р. 09:51
Я їжджу на Chevrolet Malibu (8G)
RebeL
Greeff, ой, можу годинами розповідати... але мені дуже хотілося цей кузов, бо таких машин в Україні залишилося 5 штук, на етапі оформлення навіть хотів відмовитися, коли почались приколи, але любов то аккорду 4G в кузові купе перемогла) доречі я купив саме кузов))) рідний мотор валявся на одному з київських СТО вбитий в хлам, я його відкапіталив за 1500$))
RebeL, Вірю, в свій час товаришу автівку купували. Товариш також хотів тільки Ortavia Tour RS (WTS) та тільки у чорному кольорі. Відмовився від дуже доброго варіанту, як тоді вважалось. Обдивились автівку, домовились на ранок у мрео. А на ранок в Мрео виявилось що власник замінів акб, поставив лису гуму. Та дінамики на задній полці замінів на дешман. Мабуть розрахунок був на те що ми були іногородні, та вже не відмовимся, бо витратилися на дорогу та хостел.
Згодом знайшли варіант краще та дешевше.
04 квітня 2023р. 11:55
Мені було б цікаво почути Вашу думку про гбо на турбо мотори. А то існує думка що неможна ставити, тільки на атмосферу.
П.С. У мене турбо з ГБО.
1
01 квітня 2023р. 11:14
VAZVAGer
Мені було б цікаво почути Вашу думку про гбо на турбо мотори. А то існує думка що неможна ставити, тільки на атмосферу. П.С. У мене турбо з ГБО.
VAZVAGer, якщо чесно, без поняття) то я розібрався трохи коли собі ставив) бо розумів, що краще мене ніхто цього не зробить. Взагалі не бачу причин що б не ставити на турбо, тільки треба швидкі форси, по типу MajicJet чи Baracuda, насправді газомізки просто дурять бензові мізки. Може є якісь нюанси по MAP сенсору на турбо моторі. Хоча теж теоритично не бачу обмежень. Ставьте і не парьтесь. Економію в 1000$ ніхто не відміняв. Саме так у мене виходить на машинах робота-дім, а на робочих с пробігом 40к в рік думаю 3000$ економії на рік, а може більше треба рахувати.
01 квітня 2023р. 14:12
RebeL
VAZVAGer, якщо чесно, без поняття) то я розібрався трохи коли собі ставив) бо розумів, що краще мене ніхто цього не зробить. Взагалі не бачу причин що б не ставити на турбо, тільки треба швидкі форси, по типу MajicJet чи Baracuda, насправді газомізки просто дурять бензові мізки. Може є якісь нюанси по MAP сенсору на турбо моторі. Хоча теж теоритично не бачу обмежень. Ставьте і не парьтесь. Економію в 1000$ ніхто не відміняв. Саме так у мене виходить на машинах робота-дім, а на робочих с пробігом 40к в рік думаю 3000$ економії на рік, а може більше треба рахувати.
RebeL, в мене Baracuda стоять. Ну як мені казав один не авторитетний "майстер". Що ГБО 4 розраховано на вікуум у впускному колекторі а тут турбина дме і створює тиск. короче газу буде аьо важко, а бо зовсім не можливо вийти. ))))А так ГАЗ має більше отанове число що якраз ще краще для двс.
1
01 квітня 2023р. 14:24
VAZVAGer
RebeL, в мене Baracuda стоять. Ну як мені казав один не авторитетний "майстер". Що ГБО 4 розраховано на вікуум у впускному колекторі а тут турбина дме і створює тиск. короче газу буде аьо важко, а бо зовсім не можливо вийти. ))))А так ГАЗ має більше отанове число що якраз ще краще для двс.
VAZVAGer, цитата з одного сайту "І коли нас запитують, чи можна ставити газ на турбомотор, відповідь буде одна – можна, за умови застосування відповідної комплектації ГБО на турбодвигун."

https://gaz-time.ua/uk/blog/turbogaz-chy-mozhna-stavyty-gbo-na-turbovanyy-dvygun
1
01 квітня 2023р. 16:16
Чудовий мануал :)
А є авто, де впускний колектор можна зняти тільки разом з головою, з усіма випливаючими ((...
Але мені газовщики якось спромоглися вирізати штуцери на зібраному моторі. Колектор пластиковий, як то що.
1
01 квітня 2023р. 10:12
Я їжджу на Chevrolet Lacetti SW
Все чітко, так як має бути.
1
01 квітня 2023р. 09:37
Я їжджу на ГАЗ 3110
Чим саме проставки під форсунки гірші?

Собі на 1 машину ставив та 2 знайомим також ставив поставки. Все налаштувались відмінно та їде гарно.
2
01 квітня 2023р. 00:00
Sergio
Чим саме проставки під форсунки гірші? Собі на 1 машину ставив та 2 знайомим також ставив поставки. Все налаштувались відмінно та їде гарно.
Sergio, практика-крітерій істини, якщо у вас позитивний досвід, значить не все так погано. Коли 5 років тому вивчав, були відгуки 50/50.
4
01 квітня 2023р. 08:28
RebeL
Sergio, практика-крітерій істини, якщо у вас позитивний досвід, значить не все так погано. Коли 5 років тому вивчав, були відгуки 50/50.
RebeL, тут все залежить від того, хто як їздить і відчуває авто. Комусь мінус 30% потужності не відчутні, але я вважаю переміщати бензинові форсунки так неможна. Це скоріш за все погіршить роспил. І як результат втрата потужності та підвищення апетиту по бензину. Як там газ, я не розумію, йому скоріш за все пофігу.
4
01 квітня 2023р. 09:09
RebeL
VAZVAGer, 100% чіпати те що зробили фахові інженери (якими вони б не були:) а тим більше інженери хонди така собі справа, краще не чіпати.
RebeL, Тут я не зовсім згодний. Те що робиця на потоці майже завжди має середні якісь параметри і можна покращувати заводські рішення, але просто требе розуміти як воно працює .
1
01 квітня 2023р. 11:17
VAZVAGer
RebeL, Тут я не зовсім згодний. Те що робиця на потоці майже завжди має середні якісь параметри і можна покращувати заводські рішення, але просто требе розуміти як воно працює .
VAZVAGer, До того як на конвеєр заходить, думаю теж троха думають:) От за що я наприклад люблю старі хонди, що всі мотори 80-х та 90-х спочатку обкатувались на гонках, тому в звичайних режимах і накатують до лимона км. Років 15 тому потрапив на Кременчуцький колісний завод, був вражений цехом випробувань! наче все просто, але робогта йде постійно. Цілодобово крутиться колесо грузове під навантаженням, потім перевірка шо там і як у стальному диску (роблять там саме диски стальні). Доречі роблять на всі марки авто практично імпортні, мало хто за це знає)
2
01 квітня 2023р. 14:18
Я їжджу на Chevrolet Malibu (8G)
Sergio
Чим саме проставки під форсунки гірші? Собі на 1 машину ставив та 2 знайомим також ставив поставки. Все налаштувались відмінно та їде гарно.
Sergio, Так само їздю на перехідниках зараз. Навіть на бензині не помітив суттєвої втрати потужності. Чого вирішив перехідники? Тому що купив авто з 2 гбо вписанім, та самостійно замінив на 4.
1
04 квітня 2023р. 09:09