ГБО на всі авто.

Питання по Tomasetto Alaska

Опубліковано: 17 лютого 2023р. 08:21
Я їжджу на FIAT Palio (Mark II), CPI SM250 (SX250)
Київ, Україна

Маю такий редуктор на авто. Не обслуговувався від 2016 року. Останні роки 2 якось помітно зросла витрата газу. Інших проблем не помічено. Гадаю треба вже перебрати редуктор та замінити усі гумові деталі.

У інтернеті валом пропозицій по ремкомплектах на цей редуктор.

Але питання у наступному - Tomasetto Alaska це одна модель така, чи сімейство де купа різних моделей?

Іншим словом, чи можна брати будь-який ремкомплект на цей редуктор, чи є якісь нюанси у модифікаціях, і щось може не підходити?

16 0

Обговорення

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Alaska це саме модель. Купляти рекомендую тут , в посиланні всі моделі Tomasseto.
https://lpgtech.ua/gazovye-reduktory-i-komplektuyusshie/remkomplekty-k-gazovym-reduktoram
З ремом частіше повязані помилки двигуна, якщо є, бо тоді не тримає тиск. На витрату також впливають суттєво старі свічки.
3
17 лютого 2023р. 08:35
RebeL
Alaska це саме модель. Купляти рекомендую тут , в посиланні всі моделі Tomasseto.https://lpgtech.ua/gazovye-reduktory-i-komplektuyusshie/remkomplekty-k-gazovym-reduktoramЗ ремом частіше повязані помилки двигуна, якщо є, бо тоді не тримає тиск. На витрату також впливають суттєво старі свічки.
RebeL, дякую за важливу інфу! Рік тому придбав блютуз адаптер, скачав Stagівський застосунок. Намагався відрегулювати тиск вручну на редукторі, та щось він постійно плаває як поїздиш. Тож дійшов висновку що пора вже перебирати редуктор. За свічки, не зрозумів, яким чином вони можуть впливати на витрату? Поясніть свою думку як що можете, бо щось скидається на якусь нісенітницю. З мого особистого досвіду їзди як на бензині так і на газі, на різних моторах, свічки впливають хіба на запуск.
17 лютого 2023р. 11:06
Danylo_Galytckyi
RebeL, дякую за важливу інфу! Рік тому придбав блютуз адаптер, скачав Stagівський застосунок. Намагався відрегулювати тиск вручну на редукторі, та щось він постійно плаває як поїздиш. Тож дійшов висновку що пора вже перебирати редуктор. За свічки, не зрозумів, яким чином вони можуть впливати на витрату? Поясніть свою думку як що можете, бо щось скидається на якусь нісенітницю. З мого особистого досвіду їзди як на бензині так і на газі, на різних моторах, свічки впливають хіба на запуск.
Danylo_Galytckyi, Якщо на холостих плаває тиск, то 100% рем треба міняти. Має стояти як вкопаний), може уйти на 0,2 атм. за пів року-рук то норм. Тиск має просідати тільки під навантаженням. По свічках все просто, вигорають контакти, зазор збільшується і запалення трохи зміщується на пізнє,(тобто потужність мотору зменшується і витрата росте) та як пізніше спалах у циліндрі. На багатьох моторах навіть таке проходить, якщо зазор 1мм по заводу його "прибівають" до 0,9 і витрата газу зменшується) ну не значно, але є такий ефект. Найблищий приклад у мене є KIA газова, витрата за місяць виросла з 14 до 16 а трохи згодом до 18-ти)) Замінив свічки і повернулася витрата до 14-ти). Почніть звичайно з рему. Якщо не той тиск, лямбда дає сигнал на бензомізки, чи суміш зробити більш багатою чи бідною теж витрата росте.
2
17 лютого 2023р. 15:32
Я їжджу на ВАЗ / LADA 21099
RebeL
Danylo_Galytckyi, Якщо на холостих плаває тиск, то 100% рем треба міняти. Має стояти як вкопаний), може уйти на 0,2 атм. за пів року-рук то норм. Тиск має просідати тільки під навантаженням. По свічках все просто, вигорають контакти, зазор збільшується і запалення трохи зміщується на пізнє,(тобто потужність мотору зменшується і витрата росте) та як пізніше спалах у циліндрі. На багатьох моторах навіть таке проходить, якщо зазор 1мм по заводу його "прибівають" до 0,9 і витрата газу зменшується) ну не значно, але є такий ефект. Найблищий приклад у мене є KIA газова, витрата за місяць виросла з 14 до 16 а трохи згодом до 18-ти)) Замінив свічки і повернулася витрата до 14-ти). Почніть звичайно з рему. Якщо не той тиск, лямбда дає сигнал на бензомізки, чи суміш зробити більш багатою чи бідною теж витрата росте.
RebeL, у Stag 200 я лямбду відключив, витрата не те щоб зменшилася, я б сказав стабілізувалася... За 0.9 у свічках підтримую, те що Ви зазначили, раз на 2-3 місяці роблю "ревізію" щупом, при цьому спробував "газові" Бріск - не сподобалися. Катаю на звичайних аналогах для ВАЗ АУ17ДВРМ. Витрата газу залежить ще і від якості газу та манери їзди. У мене на +/- 100 км ходу буває вистачає близько 8 л. (заміряв на разовій поїздці від повного до повного), буває не вкладаюсь в 11 л. І я на це забив. Два роки тому я відмовився від редуктора Томасето на користь Штаг. Він трішки менший, але тиск тримає краще. Тиск коригував за два роки два рази - при встановленні і два місяці тому, коли почала підсмикуватися. Зробив 1.05 і відкалібрував.
1
18 лютого 2023р. 09:49
Slav
RebeL, у Stag 200 я лямбду відключив, витрата не те щоб зменшилася, я б сказав стабілізувалася... За 0.9 у свічках підтримую, те що Ви зазначили, раз на 2-3 місяці роблю "ревізію" щупом, при цьому спробував "газові" Бріск - не сподобалися. Катаю на звичайних аналогах для ВАЗ АУ17ДВРМ. Витрата газу залежить ще і від якості газу та манери їзди. У мене на +/- 100 км ходу буває вистачає близько 8 л. (заміряв на разовій поїздці від повного до повного), буває не вкладаюсь в 11 л. І я на це забив. Два роки тому я відмовився від редуктора Томасето на користь Штаг. Він трішки менший, але тиск тримає краще. Тиск коригував за два роки два рази - при встановленні і два місяці тому, коли почала підсмикуватися. Зробив 1.05 і відкалібрував.
Slav, ви мабуть писали Шарк? про редуктор? якщо так то це зе бест редуктор на мою думку) стоїть на акорді в мене і на одному пасаті, на акорді за 5 років тис пішов на 0,2 атмо)), підкрутив моніторя через блютуз приблуду і далі їздить)
18 лютого 2023р. 10:33
Я їжджу на Chevrolet Lacetti SW
RebeL
Slav, ви мабуть писали Шарк? про редуктор? якщо так то це зе бест редуктор на мою думку) стоїть на акорді в мене і на одному пасаті, на акорді за 5 років тис пішов на 0,2 атмо)), підкрутив моніторя через блютуз приблуду і далі їздить)
RebeL, Напевно він писав про STAG. І якщо він уточнює, що цей редуктор менше розмірами від Томаса, то я з впевненістю в 99.9% можу сказати, що це саме STAG R02, або його пізніша модифікація трохи меншої потужності STAG R02 EL.
2
18 лютого 2023р. 20:31
Slav
RebeL, у Stag 200 я лямбду відключив, витрата не те щоб зменшилася, я б сказав стабілізувалася... За 0.9 у свічках підтримую, те що Ви зазначили, раз на 2-3 місяці роблю "ревізію" щупом, при цьому спробував "газові" Бріск - не сподобалися. Катаю на звичайних аналогах для ВАЗ АУ17ДВРМ. Витрата газу залежить ще і від якості газу та манери їзди. У мене на +/- 100 км ходу буває вистачає близько 8 л. (заміряв на разовій поїздці від повного до повного), буває не вкладаюсь в 11 л. І я на це забив. Два роки тому я відмовився від редуктора Томасето на користь Штаг. Він трішки менший, але тиск тримає краще. Тиск коригував за два роки два рази - при встановленні і два місяці тому, коли почала підсмикуватися. Зробив 1.05 і відкалібрував.
Slav, я пробував відключати лямбду заради експерименту. На газі це була катастрофа, мотор втрачав мабуть процентів 40 потужності, і починав сіпатись на розгонах. Благо до роз'єму лямбди у мене відносно не важко дістатися з під капоту, тому намучився дрогою, зупинився, і просто підключив роз'єм назад. А от що цікаво, на бензині авто практично ні як не реагує на відключення лямбди, нюанси в роботі мотора ледь помітні, і лише на малих обертах.
18 лютого 2023р. 21:53
Я їжджу на Chevrolet Lacetti SW
RebeL
Danylo_Galytckyi, Якщо на холостих плаває тиск, то 100% рем треба міняти. Має стояти як вкопаний), може уйти на 0,2 атм. за пів року-рук то норм. Тиск має просідати тільки під навантаженням. По свічках все просто, вигорають контакти, зазор збільшується і запалення трохи зміщується на пізнє,(тобто потужність мотору зменшується і витрата росте) та як пізніше спалах у циліндрі. На багатьох моторах навіть таке проходить, якщо зазор 1мм по заводу його "прибівають" до 0,9 і витрата газу зменшується) ну не значно, але є такий ефект. Найблищий приклад у мене є KIA газова, витрата за місяць виросла з 14 до 16 а трохи згодом до 18-ти)) Замінив свічки і повернулася витрата до 14-ти). Почніть звичайно з рему. Якщо не той тиск, лямбда дає сигнал на бензомізки, чи суміш зробити більш багатою чи бідною теж витрата росте.
RebeL, Тиск має бути стабільним в усіх режимах роботи двигуна. Для цього в редукторі і передбачене вакуумне регулювання в залежності від навантаження на двигун. Звісно, що це все в теорії і ідеального редуктора не існує - просадки тиску будуть, але вони повинні бути якомога менші. Але вибачте, скажу з власного досвіду, якщо робочий тиск 1,2 а при розгоні він просаджується до 0,8 і нижче, то нахіба такий редуктор. Можна погратись в програмі корекцією по тиску, але це не вирішує саму суть проблеми. Це лише підпирання механічної проблеми програмними костилями. ІМХО.
2
18 лютого 2023р. 20:10
Я їжджу на Chevrolet Lacetti SW
RebeL
el.Shurup, Згоден, має тримати, але на практиці не тримає) ніякий, особливо при падінні тиска в балоні.
RebeL, З тиском в балоні теж не все так просто, бо в балоні газ знаходиться у зрідженому стані, а не так як наприклад повітря накачане в шину, чи в ресивер компресора. Не хочу довго писати, можеш сам знайти в неті залежність тиску від кількості газу в балоні. Буде цікаво. Для розуміння додам кілька картинок. Одна картинка про фреон, але суть не в самому фреоні - суть в тому, що фреон теж переходить із зрідженого у газоподібний стан при роботі кондиціонера в авто. Цю картинку, я завжди показую тим, хто контролює кількість фреону в системі по манометрам і намагається "дозаправити" систему ))). Бо те, що манометр показує номінальний тиск, ще не означає, що система повна. Заправляти фреон потрібно на вагу. А отже самим правильним варіантом буде заповнювати повністю пусту систему необхідною кількістю фреону, що вказана на табличці авто. Та ж сама ситуація з побутовими пропановими балонами - їх заправляють на вагах, щоб контролювати кількість рідкої фази, а не тиск. В автомобільному балоні кількість рідкої фази при заправці контролюється поплавком на мульті. Знову ж кількість, а не тиск. А тиск у балоні буде до тих пір, допоки випаровуватиметься рідка фаза. Нема рідкої фази - нема тиску. А на паровій ти довго не проїдеш. Отже, просадка тиску буде тільки на пустому балоні. Ось саме ті картинки, які обіцяв.
2
19 лютого 2023р. 08:41
Я їжджу на Chevrolet Lacetti SW
RebeL
el.Shurup, Згоден, має тримати, але на практиці не тримає) ніякий, особливо при падінні тиска в балоні.
RebeL, А ось залежність тиску насичених парів від температури саме для пропан-бутану.
19 лютого 2023р. 08:42
Я їжджу на Chevrolet Lacetti SW
Danylo_Galytckyi
RebeL, дякую за важливу інфу! Рік тому придбав блютуз адаптер, скачав Stagівський застосунок. Намагався відрегулювати тиск вручну на редукторі, та щось він постійно плаває як поїздиш. Тож дійшов висновку що пора вже перебирати редуктор. За свічки, не зрозумів, яким чином вони можуть впливати на витрату? Поясніть свою думку як що можете, бо щось скидається на якусь нісенітницю. З мого особистого досвіду їзди як на бензині так і на газі, на різних моторах, свічки впливають хіба на запуск.
Danylo_Galytckyi, Alaska хронічно страждає значним провалом тиску при різкому натисканні на педаль газу, а також його "забросом" у високу сторону при різкому відпусканні педалі газу після розгону. Цим страждають в тій чи іншій мірі навіть нові редуктори з коробки, бо болячка, як то кажуть, вроджена. Набагато кращий в плані стабільності тиску в цьому діапазоні потужності редукторів - STAG R02. Вище, я впевнений, Slav саме його і згадав.
1
18 лютого 2023р. 19:58
el.Shurup
Danylo_Galytckyi, Alaska хронічно страждає значним провалом тиску при різкому натисканні на педаль газу, а також його "забросом" у високу сторону при різкому відпусканні педалі газу після розгону. Цим страждають в тій чи іншій мірі навіть нові редуктори з коробки, бо болячка, як то кажуть, вроджена. Набагато кращий в плані стабільності тиску в цьому діапазоні потужності редукторів - STAG R02. Вище, я впевнений, Slav саме його і згадав.
el.Shurup, можливо маєш рацію. Тим більш виробник STAG особисто у мене на хорошому рахунку. Компьютер Стаг подобається дружнім софтом для користувачів і легкістю підключення. Ще поставив собі форсунки Стаг, коли замучиуся з Вальтеками, 2 комплекта різної потужності їх змінив, та авто все рівно не їхало як треба. Та купити зараз новий редуктор неначасі. Тому буду перебирати Томасето.
18 лютого 2023р. 21:49
Я їжджу на Chevrolet Lacetti SW
Danylo_Galytckyi
el.Shurup, можливо маєш рацію. Тим більш виробник STAG особисто у мене на хорошому рахунку. Компьютер Стаг подобається дружнім софтом для користувачів і легкістю підключення. Ще поставив собі форсунки Стаг, коли замучиуся з Вальтеками, 2 комплекта різної потужності їх змінив, та авто все рівно не їхало як треба. Та купити зараз новий редуктор неначасі. Тому буду перебирати Томасето.
Danylo_Galytckyi, У мене теж стоять форсунки STAG W01-4. І на попередньому авто теж такі ставив. У свій час теж мучився з 3-х омними Валтеками, бо ціна ж у них невисока, тому й взяв. Але потім пожалів. Стаг хоч і теж рейка, але вони на голову вищі по конструкції і параметрам від аналогічних, типу Valtek, Rail IG1, OMVL та їм подібних. Наприклад, по часу відкриття та закриття я конкурентів у них не бачив.
1
19 лютого 2023р. 08:11
el.Shurup
Danylo_Galytckyi, У мене теж стоять форсунки STAG W01-4. І на попередньому авто теж такі ставив. У свій час теж мучився з 3-х омними Валтеками, бо ціна ж у них невисока, тому й взяв. Але потім пожалів. Стаг хоч і теж рейка, але вони на голову вищі по конструкції і параметрам від аналогічних, типу Valtek, Rail IG1, OMVL та їм подібних. Наприклад, по часу відкриття та закриття я конкурентів у них не бачив.
el.Shurup, аналогічно. Мій майстр тоді сказав що по швидкості вони наближаються до Баракуди, а по ціні були більш ніж удвічі дешевше (як не помилився, бо кілька років минуло). Тільки на цих форсунках авто нарешті поїхало на газі практично як на бензині. А до цього змінив 2 комплекти вальтеків різної потужності, які заї*алися мені налаштовувати. Взагалі то, з особистого досвіду та вивчавши трохи інфу по форсунками, дійшов висновку що для малооб'ємного мотору швидкість форсунок значно важливіша ніж для мотору великого об'єму. Не знаю чому. Тут вже у хащі теорії занурюватися треба.
19 лютого 2023р. 08:40
Я їжджу на Chevrolet Lacetti SW
Danylo_Galytckyi
el.Shurup, аналогічно. Мій майстр тоді сказав що по швидкості вони наближаються до Баракуди, а по ціні були більш ніж удвічі дешевше (як не помилився, бо кілька років минуло). Тільки на цих форсунках авто нарешті поїхало на газі практично як на бензині. А до цього змінив 2 комплекти вальтеків різної потужності, які заї*алися мені налаштовувати. Взагалі то, з особистого досвіду та вивчавши трохи інфу по форсунками, дійшов висновку що для малооб'ємного мотору швидкість форсунок значно важливіша ніж для мотору великого об'єму. Не знаю чому. Тут вже у хащі теорії занурюватися треба.
Danylo_Galytckyi, Підписуюсь під кожним словом. Все дійсно так і є. Тільки суть не в об'ємі, а в стратегії бензовприску - попарно-паралельний, чи фазований. Між ними різниця по часу в 2 рази. Для попарно-паралельного потрібно більш швидкі, для фазованого і повільніші підуть.
19 лютого 2023р. 08:55