Перше дтп. треба порада.

Опубліковано: 11 лютого 00:51
Я їжджу на Audi Q5 (1G), Citroen C3 (3G)
Київ, Україна

Всім привіт.
Прошу вашої поради
одна не хороша людина на світлофорі наздогнала і сильно. У нього якась вкрай кончена страховка і у мене є страх, що вони мені виплатять дуже погано.П

отрібна ваша порада, що робити, щоб оцінили адекватно?
Викликати незалежного експерта? Поїхати на офіційного ділера?
Потім подавати на них до суду? Якщо виплата за маленька 
У мене є ідея не чекати на їхнього експерта і одразу їхати на незалежну експертизу, і ж із нею до них йти. Що порадите?

13 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Hyundai Accent (4G)
Робіть все по процедурі, дивитись з фахівцем своїм, коли приїде на огляд експерт, якщо щось не влаштовує-писати про це в акті експерта, попросити розрахунок суми, коли виставлять розрахунок на ремонт, йогго передивитись, всі спілкування тільки через офіціні листи, писати довго, потрібно-наберете
1
11 лютого 23:37
Я їжджу на Honda CR-V (RE)
Для виплат від страхової повинен відбутися суд де визначатимуть чи винна людина в аварії на яку складений протокол. Після суду, або іноді до суду, від страхової приїздить експерт який оцінює шкоду. Тут вже досить цікаво. Якщо автомобіль до 3-х років то оцінять непогано і виплачена сума покриє ремонт. Якщо старша то там градація. Якщо тачка старша за 10 років то відсосток "амортизації" може скласти 70%. Якщо тачка пошкоджена в "тотал" страхова виплатить всю суму страховки.
Тепер якщо виплати страхової не вистачить на ремонт. Тоді їдете на СТО напевно краще на фірмове і робите оцінку ремонту (іноді ця опція платна). Після того, як Вам призначать виплати берете ці виплати, рахунок на ремонт і подаєте в суд на відшкодування збитків на залишкову суму. Суд розглядає і, як правило, погоджується з експертизою і призначає винуватцю виплатити суму і судовий збір. Кошти будуть стягнені через судових виконавців (якщо винуватець не виплатить добровільно).
Вся ця історія може затягнутися на 1-2 роки. Не забувайте що призначать експертизи, за які потрібно буде заплатити. Також потрібен адвокат.
Часто, якщо сума ремонту невелика то забирають страхові виплати, додають своїх 100-1000 уе і роблять ремонт за власний кошт. Якщо ж сумма значна то тоді потрібно потратити іноді не один місяць на суди і все таке інша щоб отримати компенсацію.
Я боровся в судах по аваріях два рази. Це дуууже неприємна історія, особливо коли була аварія з тачкою за 100к ує. Але як каже класік - борітеся і поборете. До речі, якщо вдарили в зад і викликали до Вас швидку (якщо був забій чи травма) це дає великий плюс в переговорах по виплатам )))).
1
3
11 лютого 16:15
Я їжджу на Audi Q5 (1G), Citroen C3 (3G)
hg
Для виплат від страхової повинен відбутися суд де визначатимуть чи винна людина в аварії на яку складений протокол. Після суду, або іноді до суду, від страхової приїздить експерт який оцінює шкоду. Тут вже досить цікаво. Якщо автомобіль до 3-х років то оцінять непогано і виплачена сума покриє ремонт. Якщо старша то там градація. Якщо тачка старша за 10 років то відсосток "амортизації" може скласти 70%. Якщо тачка пошкоджена в "тотал" страхова виплатить всю суму страховки. Тепер якщо виплати страхової не вистачить на ремонт. Тоді їдете на СТО напевно краще на фірмове і робите оцінку ремонту (іноді ця опція платна). Після того, як Вам призначать виплати берете ці виплати, рахунок на ремонт і подаєте в суд на відшкодування збитків на залишкову суму. Суд розглядає і, як правило, погоджується з експертизою і призначає винуватцю виплатити суму і судовий збір. Кошти будуть стягнені через судових виконавців (якщо винуватець не виплатить добровільно).Вся ця історія може затягнутися на 1-2 роки. Не забувайте що призначать експертизи, за які потрібно буде заплатити. Також потрібен адвокат. Часто, якщо сума ремонту невелика то забирають страхові виплати, додають своїх 100-1000 уе і роблять ремонт за власний кошт. Якщо ж сумма значна то тоді потрібно потратити іноді не один місяць на суди і все таке інша щоб отримати компенсацію.Я боровся в судах по аваріях два рази. Це дуууже неприємна історія, особливо коли була аварія з тачкою за 100к ує. Але як каже класік - борітеся і поборете. До речі, якщо вдарили в зад і викликали до Вас швидку (якщо був забій чи травма) це дає великий плюс в переговорах по виплатам )))).
hg, дякую!
1
11 лютого 17:38
Я їжджу на Ford Mondeo IV
У вас є обов'язок зберігати авто в тому стані ж, в якому воно перебуває після ДТП. Тобто не бажано його розбирати і тим паче ремонтувати.
У страхової є 10 р.д. з моменту повідомлення про ДТП на те, щоб провести огляд та скласти акт. Якщо вони не зробили цього - тоді можете самостійно робити експертизу, вартість експертизи має бути відшкодована страховою.
Якщо не влаштує розмір оціненого страховою збитку - то краще залучити адвоката і вже під його контролем робити подальші дії.
2
11 лютого 13:34
у мене є поганий досвід з конченою страховою, коли їх експерд, якого я чекав півтори години, вийшов до авто і сказав "я нічого тут не бачу, нічого немає". А мене якраз наздогнали - бампер битий, дуже дорога накладка зверху - деформована... Все під перефарбуваняя і ще хз, що всередині. А воно либіться і таке "ну не бачу я нічого".

На той момент я його послав нах та поїхав. Мій час був дорожчий.
Але наскільки я розумію, то так - робити експертизу та подавати до суду. Питання - на кого, страхову чи винного. Скоріш за все на винного у дтп. І головне - вже ПІСЛЯ висновку експерда. В будь-якому разі, вам потрібна консультація юриста, а не тут питати.
3
11 лютого 11:04
Я їжджу на Audi Q5 (1G), Citroen C3 (3G)
sly401
у мене є поганий досвід з конченою страховою, коли їх експерд, якого я чекав півтори години, вийшов до авто і сказав "я нічого тут не бачу, нічого немає". А мене якраз наздогнали - бампер битий, дуже дорога накладка зверху - деформована... Все під перефарбуваняя і ще хз, що всередині. А воно либіться і таке "ну не бачу я нічого".На той момент я його послав нах та поїхав. Мій час був дорожчий.Але наскільки я розумію, то так - робити експертизу та подавати до суду. Питання - на кого, страхову чи винного. Скоріш за все на винного у дтп. І головне - вже ПІСЛЯ висновку експерда. В будь-якому разі, вам потрібна консультація юриста, а не тут питати.
sly401, я запитав тут бо люди можливо мали досвід. І зможуть розповісти як в них було і як на практиці вірішувалось
У будь-якому випадку треба наймати юриста коли буде робитися позов на страхову
11 лютого 12:40
Я їжджу на Opel Zafira B
Вітаю.
З власного досвіду, ситуація трішки інша була, в нас з людиною котра влетіла в мене була одна страхова, коли приїхав страховий агент , зацікавте його , віддячте, ніщо не мотивує людину як власнав вигода .
11 лютого 09:58
Я їжджу на Opel Zafira B
Terzo
MaxOdesa, долл 100 мотивація чи більше ?
Terzo, це було кінець 2021 , 1000 грн
16 лютого 20:31
Я їжджу на KIA Sorento (3G), ЗАЗ 965
Робити на офіціалі оцінку
І тоді показати коли їхній оцінюватиме
Це працює
11 лютого 09:07
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
То неможна без їхнього експерта розбирати автомобіль. З вами повинен зв'язатися їхній експерт і узгодити час огляду. А ви в свою чергу їм скажете, де хочете робити огляд, наприклад на офіційному дилері. Але платити за розборку доведеться вам.
Незалежна експертиза в теорії потім робиться, коли експерт зі страхової подивиться. Або якщо їхній експерт своєчасно не подивиться пошкодження.
Знайомого недавно просто попросили самому фотографії поробити і їхньому експерту скинути. По ним він рахував збиткі.
3
11 лютого 07:45
Я їжджу на Chevrolet Malibu (9G)
Можна зробити незалежну оцінку, але всеодно прийдеться чекати експерта з його страхової інакше вони можуть відмовити.
1
11 лютого 07:39
Я їжджу на Volkswagen Touran (1G)
Ну логічно що коли маєте на руках оцінку незалежну, то навіть коли страхова буде оцінювати Ви зможете наголосити, ну наприклад прихованиий збиток (скрытые повреждения) або відкрито пальцем "тикнете" оце теж потрібно вписувати і рахувати (кожну кліпсу, кожен молдинг) Хоча хтозна як зараз через зміни... Моя думка не завадить, документ все ж таки на вашу користь...
1
1
11 лютого 03:20