Роздуми та потреба поради щодо "авто на кожен день"

Опубліковано: 04 листопада 19:30
Подія: 01 жовтня 18:41
слідкує за Вашим
Я їжджу на BMW 7 series (E38)
Вишгород, Україна

Шановна спільнота, бажаю звернутись до вас щодо поради:


Оскільки після подоланого шляху з 7кою (Мегалодон) очевидно що вона в сіль і гівно наших зим не поїде (уж занадто гарною та дорогою вийшла)))

Почав роздуми, що треба шукати собі якийсь дейлі-кар в моєму "незвичайному" стилі, тому дуже тягне до кабріолетів, тож маю запит на пораду і ваше бачення


Умови:


Кабріолет, до 10к$ на пробіг всеодно, стан - теж (бо всеж реаліст, в такому бюджеті шукати "непососану канхвєту" - нема сенсу ніякого) тому просто прозора і зрозуміла машина, і тут теж 2 шляхи в мене є

перший - купити готову автівку в Україні на Ріа або ОЛХ,

другий - значно довший, але вважайте що він ще і розстрочка в 3 місяці - це притягнути авто зі сполучених штатів і відновити власноруч (це трошки дає можливість для маневру + те як я відновлюю свої біточки на станціях роблять рідко, та і собі довіряю більше)


Нижче мої кандидати:


Перший за ціною і найстарщий кандидат з наявних в Україні його величність Ford Focus


Так, знаю, кузов старий, але зважаючи на наявність запчастин можна зробити рєст і бути "я такий один"


В цій автівці все зрозуміло, доступно і декілька сотен разів розжовано та оптимізовано, в україні такі є, бюджет входу достатньо приємний, але так, "лухурьовостей" тут не буде і понтів - відповідно.


На другому місці - євойний брат, трошки інший по дизайну і внутрянці транспорт але за архітектрурою, двигунами і платформі - це його величність форд (в ті роки куди тільки своє "жало" концерн форд не встромив - уши стерчать скрізь), але всеж таки

Дизайн значно сучасніше, теж є в наявності, і вольво типу звучить трошки краще ніж форд, але "той же прилад в іншій руці".


Також у відборі на одній сходинці стоїть....увага - його величність цар звірів, Льова всєя автопрому і на мою думку достатньо недооціненний транспорт французького бренду Жоп'єн... ой Пежо, доречі, в лінійці цих транспортів є кілька двигунів бмв + в нього можна натюнінгувати дофіга опцій з RCZ чи якось так називається цікаве купе від пежо (нажаль нема кабріолетів RCZ чи я про них не знаю)



Красивий, прикольний улибашка - комашка пижик, на якому б спокійнесенько катався і паркуватись зручно, маленька прикольна жужа ще і дизельочки маються заощадливі.


Ну і поступово підкрадаємось до "флагманців" цієї гонки за увагу в розряді "кабріолет", звісно що баварців, пробачте мені поціновувачі кілець у вигляді А3 та А5 але зважаючи на роки цих моделей в цьому бюджеті і їх стан - я боюсь, бо де купити недорого запчастини на бмв я вже знаю, а от по ауді треба шукати і в тих роках я якраз встрягаю на DSG не найкращого покоління в моєму бюджеті, а дейлі кабріолет на механіці в місті Київ - це не дейлі авто від слова зовсім.

Щодо доньки пана Бенца - а саме мерседеса за такий прайс на мене чекає авто ... 2000х років... дякую, але 1995-2000 розглядати з німців дуже боляче після 7ки)))


Якщо постаратись, поторгуватись, поплакати, знову поторгуватись і ще поплакати можна урвати собі отаку запальничку (на фотках навмисне Мки бо бляха вони мають вигляд, ну не шокувати ж мені вас фотографіями з олх або ріа)


Е88 є цікаві опції, можна напхати до відвалу бошки, зрозумілі двигуни, все можна доставити + є дошиша китаю і тюнячек


Також в Україні є варіанти отаких цікавих кабріолетів як Е 93 (придбання на тих саме умовах що і у копійки), але машина на грані, бо це десь 2008-2010 роки і чомусь відгуків типу трійки тих поколінь чоткі та офігезні - я ще не чув... чомусь та і відверто, в той час було модно на кіа і камрі їздити - мало їх)))

Але М виглядає приколдесно дуже сильно


Ну і варіант "тільки гнати з Асашай" попередньо поплакавши та поплакавши, бо в Україні машини цього покоління коштують від 13-15 к $ і це біточки з асашай з в найкращому випадку з почищенною історією, і в америці, щоб влучити в бюджет машина має бути або потоплена, або з великим пробігом або сильно побита або поєднання цих факторів разом (тобто комбо в різних поєднаннях), вашій увазі F33


Гарний фундамент під проект, можна гратись в опції, але тільки битий топляк з малим пробігом, або топляк з великим пробігом, або біток з великим пробігом ну і чекати місяці і "поротись" з ним в гаражі... взимку... ну холодно бляхо... і "це ж було вже"...


Дуже розраховую на Вашу думку і бачення бо дійсно, наче і все просто ... але поки не почав щось робити.

37 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Без коліс :(
Ланос.
24 листопада 19:17
Я їжджу на BMW 7 series (E38)
Vlad-os
Ланос.
Vlad-os, є живі варіанти в кабріолеті?
Чи за принципом "не читай - одразу пиши" коментуєте?
24 листопада 19:23
Здравствуйте!
Раз уж Вы задали этот вопрос сообществу Driver.Тор, то выражу и своё мнение по этому вопросу.
1. Кабриолет и повседневная машина - это, на мой взгляд, сложно совместимые вещи. После первой же эксплуатации зимой тент может накрыться медным тазом. Кроме того, тент не обеспечивает надлежащего уровня термо- и шумоизоляции, и если сильный шум в салоне ещё терпим, то холод - нет. Кроме того, у кабриолетов зачастую малый дорожный просвет, не превышающий 13-14 см. Для наших дорог, особенно в осенне-зимний сезон, этого недостаточно.
2. Другие варианты повседневного автомобиля. Возможно, мое предложения будет неожиданным для Вас. Заключается оно в следующем - за /- 10 000 $ с небольшой доплатой (вы такую сумму указали в начале обзора) можно купить новый, без пробега, повседневный автомобиль. И я не о "китайцах", а о, например, Chevrolet Cobalt. Это именно повседневный, практичный и очень надёжный автомобиль. А главное - НОВЫЙ!!!
15 листопада 19:37
Я їжджу на BMW 7 series (E38)
ВадимГригорьев
Здравствуйте!Раз уж Вы задали этот вопрос сообществу Driver.Тор, то выражу и своё мнение по этому вопросу.1. Кабриолет и повседневная машина - это, на мой взгляд, сложно совместимые вещи. После первой же эксплуатации зимой тент может накрыться медным тазом. Кроме того, тент не обеспечивает надлежащего уровня термо- и шумоизоляции, и если сильный шум в салоне ещё терпим, то холод - нет. Кроме того, у кабриолетов зачастую малый дорожный просвет, не превышающий 13-14 см. Для наших дорог, особенно в осенне-зимний сезон, этого недостаточно.2. Другие варианты повседневного автомобиля. Возможно, мое предложения будет неожиданным для Вас. Заключается оно в следующем - за /- 10 000 $ с небольшой доплатой (вы такую сумму указали в начале обзора) можно купить новый, без пробега, повседневный автомобиль. И я не о "китайцах", а о, например, Chevrolet Cobalt. Это именно повседневный, практичный и очень надёжный автомобиль. А главное - НОВЫЙ!!!
Vadim01, так, працював з равонами якийсь час, знайомий з цими авто
Впринципі, це повтор нашої історії з ланосами але в узбецькому виконані.

Якби мені доводилось щодня з'їжджати з асфальту, або пересуватись приватним сектором, Ваша порада була б слушна, мабуть напишу пост з цього приводу окремий, щодо "нових машин з салону і мого особистого ставлення до них", але в випадку погоні за кліренсом я б дивився якогось пікапа (бо їх в мене ще не було, як і кабріолета). Та всеж, я ґрунтову дорогу бачив востаннє навесні цього року і мав можливість не їхати по ній власним авто😂

А ідею з равончиком я мабуть схиляюсь віднести до пропозиції взяти октавію на повсякдень, страждати щодня щоб на вихідних кайфово викотити мег - ну трошки не мій формат)

Щодо кабріолетів і їх шумності, частково погоджусь, та всеж існують кабріолети з жорстким дахом і в переліку кандидатів їх більшість😉
1
22 листопада 08:50
AlexGur
Vadim01, так, працював з равонами якийсь час, знайомий з цими автоВпринципі, це повтор нашої історії з ланосами але в узбецькому виконані. Якби мені доводилось щодня з'їжджати з асфальту, або пересуватись приватним сектором, Ваша порада була б слушна, мабуть напишу пост з цього приводу окремий, щодо "нових машин з салону і мого особистого ставлення до них", але в випадку погоні за кліренсом я б дивився якогось пікапа (бо їх в мене ще не було, як і кабріолета). Та всеж, я ґрунтову дорогу бачив востаннє навесні цього року і мав можливість не їхати по ній власним авто😂А ідею з равончиком я мабуть схиляюсь віднести до пропозиції взяти октавію на повсякдень, страждати щодня щоб на вихідних кайфово викотити мег - ну трошки не мій формат)Щодо кабріолетів і їх шумності, частково погоджусь, та всеж існують кабріолети з жорстким дахом і в переліку кандидатів їх більшість😉
AlexGur, Спасибо за ответ. Если брать кабриолет с жёстким верхом, то тут уже большинство недостатков пропадает, но всё же я - за новый автомобиль.
Между прочим, за /- те же деньги, что и Кобальт, можно взять новый Fiat 500 Cabrio.
А потребность съехать с дороги может возникнуть очень неожиданно. Кроме того, учитывая ситуацию с качеством топлива, особенно дизеля (а многие варианты в Вашей подборке - дизельные), то Кобальт будет предпочтительнее за счёт простой и надежной топливной системы, предназначенной для работы на 92-м бензине, качество которого сейчас значительно лучше, нежели 95-го (больше 35% бензина А-95 не соответствует стандартам по последнему исследованию).
А как Вы работали с Равонами? Такси, СТО, дилер?
22 листопада 09:03
Я їжджу на Peugeot 5008 (1G)
бери Peugeot норм апарат і бюджет не великий.
13 листопада 15:08
Я їжджу на BMW 7 series (E38)
Evgen_PSA
бери Peugeot норм апарат і бюджет не великий.
Evgen_PSA, так, а якщо на дизельному 1,6 то взагалі пушечка з витратою 5,5 літрів на сотню в Києві
22 листопада 08:52
Я за Е93 в гарній комплектація, добротна і приємна машина. Хіба не раджу брати 2.5 версію на н52
06 листопада 12:57
Я їжджу на BMW 7 series (E38)
Chugaister
Я за Е93 в гарній комплектація, добротна і приємна машина. Хіба не раджу брати 2.5 версію на н52
Chugaister, дивився що є на ринку... аукнулись "фантомні болі" сімки.

Відкриваєш нішу з жгутом дротів а там три щалки, всі дроти різного кольору, деякі шматки вспузирились хрін знайдеш хто і навіщо щось там колупав...
Тому рішення прийняв просте краще я сам, тому буде біточок)
07 листопада 17:40
Я їжджу на BMW 7 series (E38)
Chugaister
AlexGur, біточок е93 335 - топ варіант)Я кручені тачки з різними дротами як ви написали не сприймаю, то хлам який вже нереально привести в стан нормальної машини
Chugaister, так тоді брати щось старше 10 років в Україні - нема сенсу, бо 100% буде кручене - перекручене.
Це як з дизелями, на дизелі економлять перші два власники, наступні- компенсують економію перших😂
08 листопада 17:26
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
Я за Volvo - если здесь и сейчас.
05 листопада 01:29
Я їжджу на BMW 7 series (E38)
sharkmann
Я за Volvo - если здесь и сейчас.
sharkmann, але я подивився два авто по вище серединці ринку і зіштовхнувся з ефектом "на фото смачніше"
Дверь дуже коротка як для купе, а матеріали в салоні ну сильно форд
1
05 листопада 08:43
Я їжджу на BMW 3 series (F30)
Я б запропонував розглянути ще одного можливого кандидата, Меган СС :)
Вони є в другому і третьому поколінні, і обидва покоління входять в заявлений бюджет. Якось помітив на дорозі меган другого покоління на гарних дисках, і він мені прям дуже сподобався. Його лінії та пропорції виглядають доволі приємно серед кабріолетів з жорстким дахом
Особливо мені дуже зайшов вигляд мегану @Oniskov_andrii, виглядає має))
05 листопада 00:10
1
04 листопада 21:31
Почну з але)
У мене кабрік е46, але як вихідного дня)
Минулого року як продав основну машину, а кабрік якраз купив десь у жовтні я без будь яких проблем жив з е46 в кабріо, і скажу так-тих хто каже що задуває, капає і холодно можна зразу слати на три букви…все як в будь яких інших авто тільки не як у людей
Далі..
Кабрік з жостким дахом завжди мають більше шуму в салоні(стуків) і менше місця в багажнику, тай горбаті якісь вони з тою бляшанкою і не дуже то і на кабріка схожі в моєму розумінні, а от брезент має гарніший вигляд, дешевший і простіший у ремонті якщо щось…
Сам задумувався над е88, але більше хотів щось старіше тому купив е46, а ну і перед тим була зелена е36 кабріо, але з такими дуже тяжко так як нема нічого до них, карти в 90% е36 відлітають якщо не на саморізах, а ще хотілось автомат і ще мінімальні комфортності так як радість вітру в голові розділяє зі мною дружина
1
04 листопада 21:30
Я їжджу на BMW 7 series (E38)
PetroS8
Почну з але)У мене кабрік е46, але як вихідного дня)Минулого року як продав основну машину, а кабрік якраз купив десь у жовтні я без будь яких проблем жив з е46 в кабріо, і скажу так-тих хто каже що задуває, капає і холодно можна зразу слати на три букви…все як в будь яких інших авто тільки не як у людейДалі.. Кабрік з жостким дахом завжди мають більше шуму в салоні(стуків) і менше місця в багажнику, тай горбаті якісь вони з тою бляшанкою і не дуже то і на кабріка схожі в моєму розумінні, а от брезент має гарніший вигляд, дешевший і простіший у ремонті якщо щось…Сам задумувався над е88, але більше хотів щось старіше тому купив е46, а ну і перед тим була зелена е36 кабріо, але з такими дуже тяжко так як нема нічого до них, карти в 90% е36 відлітають якщо не на саморізах, а ще хотілось автомат і ще мінімальні комфортності так як радість вітру в голові розділяє зі мною дружина
PetroS8, я навіть на е88 катався, і згоден з Вами.
Я був шокований що у машини з м'яким дахом рівень шуму в салоні такий саме як і у звичайного не лухурі купе, тобто різниця їдеш з дахом чи без - величезна і дуже відчутна.
З приводу горбатості машин з жорстким верхом... тут від моделі і дизайну багато залежить, бо деякі м'які теж як "фетровий кашкет" виглядають важливо щоб машину малювали ті хто вміють малювати машини)
2
05 листопада 08:39
🤷🏽‍♂️
Ну.... не знаю)
В моїй уяві "дейлі-кар" це якась Шкода Октавія, на якій не шкода ні в грязюку, ні в солі, ні в сніг.
2
04 листопада 20:51
Я їжджу на BMW 7 series (E38)
capitanmn
🤷🏽‍♂️Ну.... не знаю)В моїй уяві "дейлі-кар" це якась Шкода Октавія, на якій не шкода ні в грязюку, ні в солі, ні в сніг.
capitanmn, так згоден, але ж машина вихідного дня у вигляді bmw 740 iL теж далеко не розповсюджена історія сприйняття)
2
05 листопада 08:34
AlexGur
capitanmn, так згоден, але ж машина вихідного дня у вигляді bmw 740 iL теж далеко не розповсюджена історія сприйняття)
AlexGur, Чому? Як на мене той Мег якраз і підходить під визначення машини для вихідного дня) Гарна тачка. Хоч і бенве)
05 листопада 11:45
Я їжджу на BMW 7 series (E38)
capitanmn
AlexGur, Чому? Як на мене той Мег якраз і підходить під визначення машини для вихідного дня) Гарна тачка. Хоч і бенве)
capitanmn, так і є, просто концепція мучатись в шкоді тиждень заради вихідних на гарному седані - ну от взагалі до серця не лежить) Так, здоровий глузд каже "чуваче, бери щось просте і не вимахуйся" але ж стільки разів собі у всьому відмовляв... що в виборі між мотоциклом і кабріком - кабр виважене рішення)))
1
06 листопада 10:20
Я їжджу на BMW 7 series (E38)
capitanmn
AlexGur, Всьо стало пойнятно) Так, згоден цілком. Життя занадто коротке, щоб відмовляти собі у задоволенні, особливо коли маєш змогу. Підтримую.
capitanmn, дякую, але додам: змога з'являється як наслідок дій, якщо сидиш і чекаєш "слушної" нагоди, "кращих часів" ще чогось - ніколи нічого не станеться.
Вигадав ціль, придивитися, йокає - хочу, щось шевелиться)
Значить треба піджимати все що дзвенить, і пертися в ту авантюру...
Так, будуть невдачі, помилки...але якщо їх боятись - ніколи нічого не буде
1
07 листопада 17:35
А чому кабріолет? Це ж понторізка для Каліфорнії, увечері, коли зайде сонце, катосити повільно набережною океану, з повним салоном дівок і під музику. Вдень або вітром зносить голову, або в ту ж голову пече сонце, або... коротше, все погано. Може хардтоп купе включити в список?
Ну а з перечислених я за бнв, раз уже і так цей вірус вас інфікував. Усе решта занудство.
04 листопада 20:38
Я їжджу на BMW 7 series (E38)
ROst.ADventure
А чому кабріолет? Це ж понторізка для Каліфорнії, увечері, коли зайде сонце, катосити повільно набережною океану, з повним салоном дівок і під музику. Вдень або вітром зносить голову, або в ту ж голову пече сонце, або... коротше, все погано. Може хардтоп купе включити в список?Ну а з перечислених я за бнв, раз уже і так цей вірус вас інфікував. Усе решта занудство.
ROst.ADventure, так, з прообразом згоден, але якщо бути реалістами - здебільшого робочий день починається о 9й, тобто їдеш в офіс десь з 7:40 - 8:50 виходиш з офіса о 19-20 тобто часу щоб "пекло в макітру" не лишається.
Кабріолет це в сучасних умовах і моєму сарийнятті як доп.опція хардтоп купе - можна просто їздити, а можна відкрити дах і трошки "повидєлуватись" додатковою опцією)
Ну і емоційне - всім і мені теж, з дитинства цікаві "машини без даху" але потім вмикається дорослий скепсис типу не практично, пилюка всі дивляться))) Але маленькому хлопчику ж цікаво як це)))
1
05 листопада 08:33
AlexGur
ROst.ADventure, так, з прообразом згоден, але якщо бути реалістами - здебільшого робочий день починається о 9й, тобто їдеш в офіс десь з 7:40 - 8:50 виходиш з офіса о 19-20 тобто часу щоб "пекло в макітру" не лишається.Кабріолет це в сучасних умовах і моєму сарийнятті як доп.опція хардтоп купе - можна просто їздити, а можна відкрити дах і трошки "повидєлуватись" додатковою опцією)Ну і емоційне - всім і мені теж, з дитинства цікаві "машини без даху" але потім вмикається дорослий скепсис типу не практично, пилюка всі дивляться))) Але маленькому хлопчику ж цікаво як це)))
AlexGur, О, пилюка в салоні, є таке. Неможливо ж їздити без відкритих настіж вікон, у мене вони тільки на ніч і закриваються )) І щовечора прибирання салону, як плата за задоволення, я вже професійний клінер просто ))
А всі дивляться завжди на цікаву машину )
Просто питання ж стояло - на кожен день, в тому числі на зиму. Ну але кожен відривається, як хоче, успіхів у пошуках )
05 листопада 13:48
Якщо б я дивився собі кабріка то в першу чергу подивився тайоту. Потім пижика. Точно не фокуса бо мабуть він дуже малий.
04 листопада 19:47
Я їжджу на BMW 7 series (E38)
Expense
Якщо б я дивився собі кабріка то в першу чергу подивився тайоту. Потім пижика. Точно не фокуса бо мабуть він дуже малий.
Expense, а що у тойот з кабріолетів є молодше 2010 року?
Бо окрім сієнни нічого на думку не приходить, а це де факто камрі
05 листопада 08:27
Я їжджу на BMW 7 series (E38)
Expense
AlexGur, так. Камрі солара
Expense, дуже рідкісний звір в нашій місцевості, та і по дизайну така вона, своєрідна і ну дуууже велика
2
05 листопада 08:45
якби не дейлі кар, ох я б підкинув ідей...

Фокус взагалі не в тему
1
04 листопада 19:38
Я їжджу на BMW 7 series (E38)
sly401
якби не дейлі кар, ох я б підкинув ідей... Фокус взагалі не в тему
sly401, Чому? ВІн за цінником настільки попереду всіх конкурентів що за різницю прайса його напакувати можна так що "майбахом він звичайно не стане" але в ньому все є)))
04 листопада 19:43
Я їжджу на BMW 7 series (E38)
sly401
AlexGur, харізми немає.Якби обирати, наприклад, між ним та пижом (однакова цінова категорія) - я б обрав пиж.
sly401, так, згоден з Вами, навіть ST версії на яких доводилось їздити дитячого захоплення "вау" особливо не викликають, хоча бувають цікаві запальнички... що ж поробиш, форд зробив собі репутацію "комерційного транспорту"
2
05 листопада 08:26