Календар авто клубу Москвич Київ

Опубліковано: 08 січня 12:52
Я їжджу на Renault Megane II
Суми, Україна

! ОБЕРЕЖНО пост із напливом першо-січневої хандри ))

   Новий 24 рік почався не з автомобільних зйомок, а з нового календаря. Цього разу для столичного Москвич клубу. Календар робили з світлин архіву власників клубу. Благо є в мене такий досвід. 

   Ще з 2012 року я працював у поліграфії з тим що принесе клієнт. Інтернет тоді був не дуже розповсюджений, фотки приносили або на флешках або на CD носіях. Матеріал був дуже різної якості - від професійних студійних фотосесій на Canon або Nikon до клубних фото на Siemens або Nokia. Звісно, це були різні замовники та в контексті одного замовлення такий контрастний, за своєю якістю, матеріал пересікався дуже рідко. Але бувало всяке)) От же "робити з гімна кулю" та стресостійкість повинні були вкачані на 100%. В ті часи не можна було просто написати людині в інсту "не успеваю 🙏. Сорян ❤️" - якщо домовлено завтра о 8:00, то люди чекатимуть під магазином о 7:45. А ти вже як хоч роби. Можеш лишитись на роботі, можеш прийти раніше зранку або просто взяти роботу додому наніч. 

   Отож, календар як будь-який інший поліграфічний продукт має бути самодостатнім саме за візуалом. А тількі потім за якістю друку та оформлення до продажу. Проще кажучи як журнал на полиці. Зміст продукту повинен тісно перетинатись із дизайном доповнювати його і бути однім цілим. Саме тому я колись залишив поліграфію. В ті часи весь дизайнерский креатив обмежувався кліпартами та мокапами із інтернету. Тоді це все було у вільному доступі без переплат і вотемарок. Але мені того було замало. Була потреба у власному контенті. А це значило фотографувати власноруч.

   Саме власні фотки і власний дизайн дає змогу зробити унікальний календар. Коли замовлення із матеріалів клієнта, важливо оцінити якість всього отриманого сирого матеріалу та привести його до одного знаменника. Щоб не вибивалися ні надто яскраві ні надто тусклі світлини. Робота проводиться з кожною окремою фотографією окремо для того щоб максимально органічно вписати її в контекст поліграфічного виробу.

   Також важливо правильно оцінити якість продукту як цифрового виробу. Кожна прислана до мене фотографія має різну якість. Це виражається у розширенні, щільності пікселів, глубині кольору та кольорової субдескретизації. Всі ці показники маю велику вагу та можуть як покращити надруковане зображення так і погіршити. Тому важливо розуміти на чому саме будемо друкувати (плотер чи фотомашина) на якому папері (глянець, мат, мєловка) та грамотно підготувати свій проект до друку на певних матерілалах та на певному обладнанні.

   І останнє. Все це дуже важливо але є одне АЛЕ ! Для мене як для виконавця всі ці технічні моменти це тільки 50% від того заморочу який я берусь виконувати. Інші 50% - це вподобання замовника. Я не можу їх не виконати. Тому професійна консультація та постійний зв'язок з клієнтом наближає замовника до отримання жаданого результату "куля"

більше автомобільних фоток у моєму

https://www.instagram.com/vroom_vroom_ph?igshid=OGQ5ZDc2ODk2ZA==


2 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Audi S6 (C4)
Дійсно куля)
08 січня 17:48
Я їжджу на Renault Megane II
Akela, Дякую ))
08 січня 17:50