Daewoo Sens (Рокета)

Міні-лінзи Y6 у головне світло

Я їжджу на Daewoo Sens
Дніпро, Україна

Вже відома історія, що не вистачає штатного світла головного світла. Хоча у мене й стояли непогані лампи, але все одно не торт.

Повноцінні лінзи ставити й переробляти фари не став, бо: дорого, не призначені ці фари для такого. 

Вихід для себе знайшов - спробувати поставити міні-лінзи. Вибрав Y6 H4 6000K на аліку (400 грн):




Вентилятор зйомний - зручно, коли монтуєш:

Щоб не заморачуватися з регулюванням, для першого приближення включив світло з рідними лампами та відмітив розміщення "галочок' на стіні. Вже після цього щоб відрегулювати по факту.

Для початку перевіряємо, що ці міні-лінзи взагалі працюють:

Виймаэмо лампи, що стояли, та викручуємо відбивачі. Для цих міні-лінзи вони не потрібні.

Стають у штатні інтерфейси чітко. Візуально світло з двома різними лампами:



Вентилятор й проводка тісно, але таки стають у простір під кришку фари:

З лівою фарою та сама процедура:





Огляд встановлених вже елементів:

Регулював як функціоналом фар двома гвинтами, так і підкручуючи гвинти на самих міні-лінзах. Ліву, водійську фару налаштував, щоб світила трохи нижче.

Лампи, які служили до цього:

Ну й вже у робочих умовах:



Відео, як світять:

Що можу сказати за 1,5 року експлуатації? Як на мене, просто шикарно у порівнянні з тим, що було: огляд збільшився, границя чітка, нікого не сліпить. Може, мене заклюють власники повноцінних лінз, але мені вистачає з головою для міського режиму їзди. По трасі взагалі не їзжу, то не можу нічого сказати за дальнє світло.

Я задоволений!!

Реклама
Перевіри оголошення онлайн!
#Міні лінзи
Ціна питання 400 UAH, Пробіг 128575 км.
Опубліковано: 09 березня 18:33
Подія: 19 грудня 2024р. 11:00
26 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Daewoo Lanos
Якщо фари не призначені для повноцінних лінз, то з якого переляку вони стають призначеними для мінілінз??? Не треба такої дурні писати краще. Мінілінзи шляпа повна і всі хто кажуть, що вони класні, просто не їздили з норм лінзами, або просто душить жаба то діло встановити, хоча зараз це все досить не дорого коштує і вибір є на любий гаманець.
1
12 березня 13:45
Автор Я їжджу на Daewoo Sens
RuslanUshakov
Якщо фари не призначені для повноцінних лінз, то з якого переляку вони стають призначеними для мінілінз??? Не треба такої дурні писати краще. Мінілінзи шляпа повна і всі хто кажуть, що вони класні, просто не їздили з норм лінзами, або просто душить жаба то діло встановити, хоча зараз це все досить не дорого коштує і вибір є на любий гаманець.
RuslanUshakov, я висловлюю свою думку, яка розгорнуто представлена у дописі. Якщо Ви топите за лінзи - ніхто не забороняє. У мене міні-лінзи шикарно світять і роблять у порівнянні з минулим штатним світлом. Повноцінні лінзи ставити не збираюсь
12 березня 14:06
Я їжджу на Daewoo Lanos
TsiNick
RuslanUshakov, призначення фар до лінз чи міні-лінз трактуються суто монтажем. Міні-лінзи можна встановити й зняти, як штатні лампи. З повноцінними лінзами так не вийде - це вже рахуй переробка фари
TsiNick, Ви помиляєтесь, призначення фар трактується маркуванням на склі фари, ланосяча фара призначена тільки під галоген. Тому недоречно було порівняння міні лінз з повноцінними з приводу законності. По фактутак, я за повноцінні лінзи, тільки тому, що поїздив я на всьому від галогену, потім лед лампи були, потім мінілінзи, потім лінзи з ксеноном, тепер бі лед лінзи. Тому я можу впевнено з Вами дискутувати, що із цього краще.
12 березня 19:55
Автор Я їжджу на Daewoo Sens
RuslanUshakov
TsiNick, Ви помиляєтесь, призначення фар трактується маркуванням на склі фари, ланосяча фара призначена тільки під галоген. Тому недоречно було порівняння міні лінз з повноцінними з приводу законності. По фактутак, я за повноцінні лінзи, тільки тому, що поїздив я на всьому від галогену, потім лед лампи були, потім мінілінзи, потім лінзи з ксеноном, тепер бі лед лінзи. Тому я можу впевнено з Вами дискутувати, що із цього краще.
RuslanUshakov, добре, що Вам подобається світло до якого дійшли повним шляхом, тим паче, що за якість світла від лінз у ланосі ніхто й не сперечався. Для себе вирішено оптимальним варіант з міні-лінзами, чим і задоволений! Суто для мене враховуючи рамки експлуатації: повноцінні лінзи у цьому авто - це недоречний колгосп
12 березня 20:43
Я їжджу на Daewoo Sens
Я ще хочу спробувати встановити міні-лінзи з вбудованою шторкою для дальнього світла
10 березня 20:42
Я їжджу на Opel Vectra C
Єдине, не згідний із тим "що ці фари не призначені для лінз".
Я давненько ставив собі у 2115 лінзи з повним набором та полірованим склом. То світло було прекрасне, багато кращих машин було з гіршим світлом. Навіть зараз на вектрі далеко до того світла. Потрібно грамотно встановити і буде дуже гарно і нікого сліпити не буде. Тут бачу також думаю норм буде, нікого не будете сліпити, але все з засвіти і темніше/світліше є. На лінзах такого точно не буде. Плюс обочини буде набагато краще видно.
1
10 березня 12:11
Я їжджу на Opel Vectra C
TsiNick
Alex0054, ну щодо лінз у мене чисто суб'єктивна думка, мабуть!
TsiNick, нуу, в мене ж також суб'єктивна, але мав у користуванні, тому так кажу. Хоча міні лінзи не користувався, лише оце по вашому відео подивився.
1
10 березня 12:54
Я їжджу на Daewoo Lanos
Не в курсі, який ресурс в таких лінз ?
09 березня 21:16
Автор Я їжджу на Daewoo Sens
Efrmax
Не в курсі, який ресурс в таких лінз ?
Efrmax, взагалі без розуміння щодо цього. Була ідея спробувати - поки що 1,5 роки відпрацювали без нарікань. Далі спостерігаємо))
10 березня 01:14
Власники повноцінних колгоспних лінз поза законом.
Ви теж, але!
1. До закону можна вернутись за 5 хвилин.
2. Міні-лінзи дають кращий світловий потік, ніж галоген, і при цьому ще адекватний, а не 100500 люмінів, як колгоспні лінзи. І через невеликі розміри лінзи суттєво менше засліплюють.

Єдине, краще було такі от взяти: https://www.aliexpress.com/item/1005006022450802.html
Одні з найкращих.
1
1
09 березня 20:03
RuslanUshakov
ROst.ADventure, відкрию Вам таємницю, колгоспні лінзи, як Ви виразились, досить легко узаконюються, просто треба на то діло витратити гроші і час, чого робити майже ніхто не хоче, але при бажанні все робиться.
RuslanUshakov, для цього треба пройти всі процедури тех.регламенту, оснастити автомобіль усіма супутніми необхідними приблудами, типу автокоректора, омивачів, і так, це витягне немаленьку суму.
До речі, надаєте таке послугу, чи може проходили самі? Було б корисно розписати детально усі кроки.
12 березня 15:50
RuslanUshakov
ROst.ADventure, ні, не проходив, але знаю людей, які проходили.
RuslanUshakov, А я знаю людей, які знають людей, які знають людей, які проходили )))
12 березня 22:14
Я їжджу на Daewoo Lanos
Я їжджу на Daewoo Sens
ROst.ADventure
RuslanUshakov, для цього треба пройти всі процедури тех.регламенту, оснастити автомобіль усіма супутніми необхідними приблудами, типу автокоректора, омивачів, і так, це витягне немаленьку суму.До речі, надаєте таке послугу, чи може проходили самі? Було б корисно розписати детально усі кроки.
ROst.ADventure, типичный стереотип про автокоректор и омыватель. В Украине они четко не регламентированы. В Европе да, но не конкретно к линзам, а все что выше установленых показателей яркости. А это может быть даже обычная лед лампочка)
12 березня 20:52
Я їжджу на Daewoo Sens
ROst.ADventure
ACETONE, Ви теж знаєте людей, які знають людей, які проходили сертифікацію? ))
ROst.ADventure, Не лично, но знаю https://driver.top/exp/208032/
Там и двигатель, и здт и тд) Было б желание
13 березня 00:02
ACETONE
ROst.ADventure, Не лично, но знаю https://driver.top/exp/208032/Там и двигатель, и здт и тд) Было б желание
ACETONE, Взагалі то ми тут про не передбачену заводом виробником модернізацію фар мову ведемо, а не про свап двигуна, що на такі кузови ставився.
І не про встановлення ДХО, що мають бути, до речі, "офіційно затвердженого типу та мати маркування за відповідними правилами ООН", див. п.9 наведеного за посиланням Висновку.
Так, є модернізації, які можна можна узаконити, але якщо ви вже завели мову про узаконення китайських лінз, було б коректним навести посилання на конкретний кейс, а не "один знайомий знає знайомого".
13 березня 00:49
ACETONE
ROst.ADventure, О, нашелhttps://driver.top/exp/35205/
ACETONE, О, нарешті пруфи ) Дякую, що знайшли, бо це для багатьох цікаво.
Щодо автокоректора і омивайок, пробуємо прочитати. Рем: я просто хочу розібратись, бо це важливе питання, з огляду на реалії.

п.32. У разі застосування фар ближнього світла (фар, множина, тобто обох фар треба розуміти напевно) з джерелом світла що має направлений світловий потік більше 2000 люмен, повинні бути встановлені пристрої для очищення фар та автоматичний коректор.

Галогенові фари як раз завершуються на цьому потоці, одна лампочка дає 1000, іноді навіть трохи більше, тобто 2000 разом.
Тоді поліз я в правила ООН №48, вони здоровенні, багато літер, тому першим пошук мене привів до світлодіодних, які нам, власне, й цікаві.
6.2.9. Головні фари ближнього світла (знову фари у множині) з джерелом світла чи модулем/модулями (однина в тому числі, бо мова про всі існуючі транспортні засоби) що створюють основний промінь ближнього світла і мають номінальний світловий потік більше 2000 люмен, встановлюють тільки спільно з пристроями для очищення фар у відповідності з правилами номер 45.

Як бачимо, тут з'явився термін "основний промінь ближнього світла", що скоріш за все інтерпретується як сумарний промінь усіх модулів. Скоріш за все, бо однозначно і чіткого визначення я там не знайшов, тільки, що він призначений для мети забезпечення освітлення зі змінним кутом наклону променя. А ще тут до 2000 люменів не прив'язаний автокоректор, тільки омивачі. Але часу шукати ще про коректор в якомусь окремому пункті на разі вже не маю.
І таке враження, що це все писав не інженер, а юрист )
Тому однозначної відповіді щодо яскравості, від якої потрібен омивач у мене досі немає.

п.30. В разі встановлення газорозрядних джерел світла, необхідно застосувати автоматичну систему коригування означеного нахилу в залежності від завантаження автомобіля, яка повинна виключати у разі виходу з ладу можливість повернення фар ближнього світла в положення більш нижче ніж те, в якому вона перебувала.

Тут уже без прив'язки до світлового потоку, просто наявність газорозрядних ламп зобов'язує. Про світлодіодні буде, більш ніж переконаний, таке саме.

І ще один непрямий чинник.
Якщо подивитись на єдині лед-лампочки Філіпс, Ультінон Про6000, офіційно сертифіковані для заміни галогенових в рефлекторних фарах, то світловий потік у них рівнесенько 1000 люменів на одну лампу ближнього. Напевно не співпадіння.

Коротше, якщо в когось би були час та натхнення докопатись до істини, було б добре.
13 березня 15:10
Я їжджу на Daewoo Sens
ROst.ADventure
ACETONE, О, нарешті пруфи ) Дякую, що знайшли, бо це для багатьох цікаво.Щодо автокоректора і омивайок, пробуємо прочитати. Рем: я просто хочу розібратись, бо це важливе питання, з огляду на реалії.п.32. У разі застосування фар ближнього світла (фар, множина, тобто обох фар треба розуміти напевно) з джерелом світла що має направлений світловий потік більше 2000 люмен, повинні бути встановлені пристрої для очищення фар та автоматичний коректор.Галогенові фари як раз завершуються на цьому потоці, одна лампочка дає 1000, іноді навіть трохи більше, тобто 2000 разом.Тоді поліз я в правила ООН №48, вони здоровенні, багато літер, тому першим пошук мене привів до світлодіодних, які нам, власне, й цікаві.6.2.9. Головні фари ближнього світла (знову фари у множині) з джерелом світла чи модулем/модулями (однина в тому числі, бо мова про всі існуючі транспортні засоби) що створюють основний промінь ближнього світла і мають номінальний світловий потік більше 2000 люмен, встановлюють тільки спільно з пристроями для очищення фар у відповідності з правилами номер 45.Як бачимо, тут з'явився термін "основний промінь ближнього світла", що скоріш за все інтерпретується як сумарний промінь усіх модулів. Скоріш за все, бо однозначно і чіткого визначення я там не знайшов, тільки, що він призначений для мети забезпечення освітлення зі змінним кутом наклону променя. А ще тут до 2000 люменів не прив'язаний автокоректор, тільки омивачі. Але часу шукати ще про коректор в якомусь окремому пункті на разі вже не маю.І таке враження, що це все писав не інженер, а юрист )Тому однозначної відповіді щодо яскравості, від якої потрібен омивач у мене досі немає.п.30. В разі встановлення газорозрядних джерел світла, необхідно застосувати автоматичну систему коригування означеного нахилу в залежності від завантаження автомобіля, яка повинна виключати у разі виходу з ладу можливість повернення фар ближнього світла в положення більш нижче ніж те, в якому вона перебувала.Тут уже без прив'язки до світлового потоку, просто наявність газорозрядних ламп зобов'язує. Про світлодіодні буде, більш ніж переконаний, таке саме.І ще один непрямий чинник.Якщо подивитись на єдині лед-лампочки Філіпс, Ультінон Про6000, офіційно сертифіковані для заміни галогенових в рефлекторних фарах, то світловий потік у них рівнесенько 1000 люменів на одну лампу ближнього. Напевно не співпадіння.Коротше, якщо в когось би були час та натхнення докопатись до істини, було б добре.
ROst.ADventure, Я с Вами согласен. И по поводу "в Украине не регламинтируется" я был не прав. ДСТУ наше я читал, и не раз, но почему-то всегда упускал что там ссылаются на ООН. Ну крч, в споре рождается истина.
По правильному, ксенон и билед не должно вписываться без автокоректора и омывателя, но на практике это удается сделать. И тут я думаю уже играет роль то, в какой мы стране живем, где за бумажку, в сертификате напишут все что вам надо😂
13 березня 17:39
Я їжджу на Daewoo Sens
ROst.ADventure
ACETONE, Ви теж знаєте людей, які знають людей, які проходили сертифікацію? ))
ROst.ADventure, и таких людей на самом деле много, даже в ланос обществе. Просто не все перенесли БЖ, многие не ведут БЖ вовсе (по типу как я😅). Но в клубных чатах и в разговорах между собой мы узнаем что есть люди у которых узаконен тунинг😊
13 березня 00:34