ЗАЗ 1103 (Славутка)

Потрібна допомога, або біда не приходить одна

Я їжджу на ЗАЗ 1103
Кам'янець-Подільський, Україна


Усім доброго дня!

Виникло певне запитання по автівці, яке я вирішити не можу, можливо більш досвідчені фахівці мене проконсультують 

Тижня 2 тому в мороз -20 коли заводив автівку перших 5 секунд підозріло горіла лампа тиску масла, потім погасла. Але коли автівка прогрілася на холостому ходу загорілася лампа тиску масла, даєш обертів - тухне.

Настрій впав, тому що ця проблема у мене не в перше.

Спочатку вирішив махнути датчик тиску масла - результату ніякого, лампочка горить

Сьогодні змінив масло, фільтр - ситуація аналогічна - лампочка на холостому горить, даєш обертів - тухне.Візуально видно, що коли лампа тухне, то який не який тиск мастила є, бо і сам датчик в маслі якщо його викрутити, і коли відкрутити пробку, начебто воно бризкає. Настрій впав в 0, тому що я не знаю куди далі копати 

Можливо хтось стикався з даною проблемою, підкажіть, що це може бути?

P.S. в серпні минулого року була аналогічна ситуація, але тоді тиску масла не було взагалі. Великими зусиллями і потугами ми самостійно змінили масляний насос, чистили піддон та сітку маслоприймача і після цього десь 5 тисяч я ще наїздив до цієї поломки, тому чисто в теорії він не винен, хіба якось підклинив редакційний клапан 


Реклама
Акція -50% на діагностику
Опубліковано: 05 лютого 16:45
25 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Редукційний клапан може бути причиною. Тим більше, чув десь краєм вуха, що в двигунах мемз він не дуже надійний.
Але скинути спочатку піддон і проінспектувати маслоприймач, звісно, не зашкодить, перш ніж до насоса лізти.

В моїй вісімці теж в довбані морози після старту секунду-півтори лампочка тиску горіла, олива аддінол півсинтетика 10в40. Але 5 сек - то вже задовго, та.
3
05 лютого 19:03
Я їжджу на ЗАЗ 1103, Mazda 626 V
Використовую на славіку 10W40 . Звісно морозів у нас не було мінус 20 ,але мінус 13 було,все нормально. Я би спробував вкрутити замість електричного датчика датчик механічний і перевірити що покаже тиск. Це буде сама точна перевірка,поки не знаємо точне значення тиску ,говорити нема про що. Якщо механічний датчик покаже недостній тиск або взагалі його відсутність,тоді вже можна про щось думати далі.
2
05 лютого 18:27
Я їжджу на ЗАЗ 1103, Mazda 626 V
Vlad_Podillya
JokerFox, та ось буду шукати манометр (точніше манометр є, треба лише перехідник десь купити, або якимось чином переробити зі старого датчика) і міряти тиск.На вашу думку, якщо тиск в системі буде недостатній, які варіанти можуть бути?
Vlad_Podillya, починати з простого та йти до складного. Фільтр - забірник масла (якщо враховувати що насос новий,його викреслюємо) . Скидати піддон та дивитися наявність стружки ,може заборник просто забитий .
1
05 лютого 18:38
Я їжджу на Toyota Corolla Verso
JokerFox
Vlad_Podillya, починати з простого та йти до складного. Фільтр - забірник масла (якщо враховувати що насос новий,його викреслюємо) . Скидати піддон та дивитися наявність стружки ,може заборник просто забитий .
JokerFox, ** якщо враховувати що насос новий,його викреслюємо)** я би не був таким оптімістом.....Якість запчастин бажає бути кращою, але....
1
05 лютого 18:47
Я їжджу на ЗАЗ 1103, Mazda 626 V
0629MAN
JokerFox, ** якщо враховувати що насос новий,його викреслюємо)** я би не був таким оптімістом.....Якість запчастин бажає бути кращою, але....
0629MAN, можливо. Тому й не треба розглядати мої думки як істину у останній інстанції,кажу лише те що робив би сам 😎. Можливо і насос ,але сам не можу підказати як його можна перевірити на працеспроможність ,нажаль. Якщо він до цього працював нормально,то що з ним може статися щоб лампа тиску почала світитися ? Хіба що знос деталей відсотків на 50 . Думаю що таке малоймовірно. Враховуючи те що проблеми з лампою тиску вже були у минулому ,хоча і вирішилися тоді ,треба все ж таки більш заглиблено поринути у це питання.
1
05 лютого 19:09
JokerFox
Використовую на славіку 10W40 . Звісно морозів у нас не було мінус 20 ,але мінус 13 було,все нормально. Я би спробував вкрутити замість електричного датчика датчик механічний і перевірити що покаже тиск. Це буде сама точна перевірка,поки не знаємо точне значення тиску ,говорити нема про що. Якщо механічний датчик покаже недостній тиск або взагалі його відсутність,тоді вже можна про щось думати далі.
JokerFox, підтримую думку автора, сам би спочатку напевно би перевіряв фізичний показник тиску. У самого такого не було , але ще один пунктик фобій по Таврія собі додав. Була подібна проблема, но на початку володіння Таврончиком, він перед тим 3 роки простояв, виявилось бензин через механічний бензанасос(мембрану) потрапляв у мастило і воно ставало рідким, при натисканні на педаль акселератора лампа тухла, я тоді замахався ту автівку заправляти, а потім як зрозумів.....🤔
1
05 лютого 21:31
Я їжджу на ЗАЗ 1103, ЗАЗ 1105
Ото сито, що тягне масло з піддона. Коли його відкрутити, на ньому є колечко гумове для ущільнення, в мене було пересохло і прокладка маленька там є, бажано замінити. Як згадаю, як на славуті піддон знімати, то не пособі відразу.
Не впевнений, що то ваш випадок. Ділюсь своїм досвідом.
2
05 лютого 18:13
Автор Я їжджу на ЗАЗ 1103
Kostyshyn
Ото сито, що тягне масло з піддона. Коли його відкрутити, на ньому є колечко гумове для ущільнення, в мене було пересохло і прокладка маленька там є, бажано замінити. Як згадаю, як на славуті піддон знімати, то не пособі відразу. Не впевнений, що то ваш випадок. Ділюсь своїм досвідом.
Kostyshyn, дякую за відгук
Гумового кільця не було коли знімали маслоприймач і в усіх магазинах по місту його також ніде не було.
Був куплений малий набір прокладок, де якраз і була прокладка під маслоприймач та маслонасос.
З приводу зняття піддону то це взагалі одне з найменш приємних занять
05 лютого 18:32
Щось не туди копаєте, колеги.
Написано ж - "коли авто прогрілося" - себто байдуже яка густина оливи, вона вже тепла і достатньо рідка.
Колись мав Славуту з карбовим мотором 1.2. Їздив на 10w40 і проблем таких ніколи не було, хоча точно пам'ятаю що була одна зима коли -20 морозило.

Як що точно переконані що з оливною помпою усе оК (а запчастини на Таврії то та ще лотерея завжди була), я б спробував замінити оливний фільтр, можливо у ньому щось замерзло (замерзнути може лише вода звісно).
Можливо є сенс прогріти піддон паяльною лампою, або газовим пальником, теоретично якийсь крижаний шматочок міг забити оливозабірник.
А ні, то буксирувати на яму і знімати піддон…
3
05 лютого 18:05
Автор Я їжджу на ЗАЗ 1103
Danylo_Galytckyi
Щось не туди копаєте, колеги.Написано ж - "коли авто прогрілося" - себто байдуже яка густина оливи, вона вже тепла і достатньо рідка.Колись мав Славуту з карбовим мотором 1.2. Їздив на 10w40 і проблем таких ніколи не було, хоча точно пам'ятаю що була одна зима коли -20 морозило.Як що точно переконані що з оливною помпою усе оК (а запчастини на Таврії то та ще лотерея завжди була), я б спробував замінити оливний фільтр, можливо у ньому щось замерзло (замерзнути може лише вода звісно).Можливо є сенс прогріти піддон паяльною лампою, або газовим пальником, теоретично якийсь крижаний шматочок міг забити оливозабірник.А ні, то буксирувати на яму і знімати піддон…
Danylo_Galytckyi, фільтр сьогодні міняв разом з оливою (робив це якраз в гаражі). З приводу маслонасоса та бог його знає якщо чесно, брався новий фірми EuroEx (ну а інших там і не було).
В мене є припущення з приводу редукційного клапану, або забитого масляного каналу в район датчика. Ну або як ви кажете, лід міг підзабити маслоприймач. В Інтернеті ще пишуть, що могло провернути вкладищ, але я не знаю як це перевірити.
Дякую за коментар, будемо щось думати
05 лютого 18:12
Автор Я їжджу на ЗАЗ 1103
0629MAN
Vlad_Podillya, Редукційний клапан здається скидує надлишковий тиск..Чи не так ?**З приводу маслонасоса та бог його знає якщо чесно, брався новий фірми EuroEx (ну а інших там і не було).** Це не дуже продуктивно купляти аби що, тим більше у таке місце куди важко дібратися..
0629MAN, заводських маслонасосів в продажу у інтернет магазинах вже нема. По факту був цей виробник і ще один китайський.
Так, ви праві з приводу редукційного клапану, але мені цікаво чи не міг сам по собі шарик підклинути або щось статися з пружиною?
05 лютого 19:14
Я їжджу на ЗАЗ 1103, Mazda 626 V
0629MAN
Vlad_Podillya, Редукційний клапан здається скидує надлишковий тиск..Чи не так ?**З приводу маслонасоса та бог його знає якщо чесно, брався новий фірми EuroEx (ну а інших там і не було).** Це не дуже продуктивно купляти аби що, тим більше у таке місце куди важко дібратися..
0629MAN, Редукційний клапан здається скидує надлишковий тиск..
Правильно . І якщо він пидклинив ,або пілклинює час від часу ,зникає тиск у системі ,бо він скидається редукційним клапаном. Не можу сказати наскільки це можливо практично,але теоритично,цілком.
05 лютого 19:46
Яка олива, яка вязкість?
05 лютого 17:30
Автор Я їжджу на ЗАЗ 1103
ceratozavr_UA
Яка олива, яка вязкість?
ceratozavr_UA, перед цим була Shell 10w40 полусинтетика
Сьогодні заливав ХАДО 10w40 полусинтетика
05 лютого 17:30
Vlad_Podillya
ceratozavr_UA, перед цим була Shell 10w40 полусинтетика Сьогодні заливав ХАДО 10w40 полусинтетика
Vlad_Podillya, в минулому - така ж проблема була теж у холодну "мінусову" погоду?
Можливо це пальцем в небо - але, може для цієї погоди, на даний час - 10в40 навіть трохи "густувато"? Все ж таки це більш "всесезонний варіант".

Якщо вже геть буде нічого робити - то може спробувати ще раз замінити оливу на 5в40 хоча б ( можна і не чисту синтетику, а якісну напівсинтетику) = побалуете двигун. Буде влітку якщо підїдати - зальете знову те ХАДО, що залили сьогодні (за пару днів - навіть зливе - воно ж свіжість та присадки не втратить).

Пробіг я так розумію десь до 150 т.км?
05 лютого 17:42
Вітаю, колего!
Яку оливу використовуєте?
05 лютого 17:05