Jeep Cherokee (KL) (Скажене)

Руйнівники легенд - витрати пального.

Я їжджу на Jeep Cherokee (KL), FIAT 500L
Дніпро, Україна

Читав, що деякі кумедні власники 

Жіп Чірокі намагається зекономити знизивши витрати палива за рахунок круіз контролю (купили 3.2 літра двигун з 274 кінськими щоб тепер на круізі їздити?).


Змотався я по маршруту Київ - Дніпро 500 км (тричі)


От шо в мене вийшло:

  • швидкість 140 на круізі ~ 12 літрів
  • Швидкість 120-150 ~ 11 літрів. 
  • Швидкість 130-170 ~ 11 літрів.

При цьому бенз на круізі і остання поїздка однаковий - WOG. Завжди пічка була присутня (всі поїздки взимку). Резина зимня. 

При цьому сьогодні я прям в тапок давав дуже агресивно, і витрати все одно 11 літрів )

Міф розвінчаний. Отримуйте від потужних двигунів максимум задоволення, ібо нєх 😊

PS. Окрім Мушу (хто читав попередній допис мій знає хто це) в автомобілі ще додався один пасажир. Ця місія називалася спасти рядового Раяна


Цей парнішка пережив приліт Калібра 😏


Пів дороги волав в клітці )

Мушу ж сидів тихо, бо ця морська свиня вже прожжоний пасажир, у нього пробіг вже 2000 км )

Мля, так чекав щоб мене поліція за перевищення зупинила і побачила що у мене в салоні зоопарк як у Ейс Вентури 🤣



Реклама
Зимова вигода: знижка -1000 грн на ремонт авто!

Ціна питання 4000 UAH, Пробіг 123700 км.
Опубліковано: 04 січня 23:25
10 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Jeep Cherokee (KL)
В мене коли дружина їде Виноградів - Ужгород - Виноградів (200км) в неї розхід 7.5л бензину на 100км. Якшо я їду то десь 10л
3.2 на повному приводі.
1
вчора о 12:33
Автор Я їжджу на Jeep Cherokee (KL), FIAT 500L
ABrovdi
В мене коли дружина їде Виноградів - Ужгород - Виноградів (200км) в неї розхід 7.5л бензину на 100км. Якшо я їду то десь 10л3.2 на повному приводі.
ABrovdi, я коли з Києва на Бучу їхав зі швидкістю 110 без фанатізму, то комп теж 9.7 показав
вчора о 15:26
Плавний рух (без різких прискорень) і тримання обретів в достатньому, але мінімальному моменті (щоб не доводилось відкривати дросель дуже за для трохи збільшення швидкості) - тим буде економічніше їзда.

Але нахіба така нудота потрібна?

Круїз робить поїздку дуже плавною, з мінімумом різких прискорювань (відкриття дроселя). Тому на невеликих швидкостях (до 110 зазвичай) у багатьох він і вийде економічніше.

А загалом задача круїза в іншому - дати відпочити водієві.
4
05 січня 16:15
ES.
Boobler, я не можу. Мене нудить ))Тільки ногу на педальку кладу - одразу виникає бажання натиснути 🤣
ES., значить машину правильну купили :D

Машину має хотітись водити самому.
Якщо ж бажання поставити на круїз чи автопілот - то ви не ту машину купили!

Я не кажу про ганяти чи шашечки, я кажу про взаємодіяти зі своєю машиною.
2
06 січня 11:21
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
Круїз ніколи не виходить економнішим, тому що на спуску він скидає швидкість або/і не дає перейти в режим розходу 0 на великих спусках все одно

Ну і в багатьох машин є режим коли акпп від'єднюється від приводу, а він ніколи не працює із ввімкненим круїзом, тому і це може не дати деякої економії

Але чому не хотіти зекономити) Інколи навіть потужне авто може проїхати 1000 км за поїздку, а це можна зробити зекономивши купу часу не зупиняючись на дозаправку
3
05 січня 00:00
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
Alex
DimAssBMW, теж так думав, поки сам не протестував. При однакових умовах (я брав одну і ту ж дорогу і одну швидкість 100 км/год) -на круїзі вийшло меньше
Alex, я особисто робив для себе тест
https://driver.top/exp/436947/

Я не погоджуюсь, тому що залежить як самостійно їхати без круїзу
Тобто якщо заморочитись, то можна досягнути кращого значно розходу ніж на круїзі

Тобто наприклад, якщо ми їдемо на спуску то я просто нічого не роблю і авто набирає швидкість і відразу на підйомі буде її використовувати, у той ж час круїз на спуску буде відторможувати авто і на підйом заїде із меншою швидкістю
Або наприклад я їду по рівній дорозі і розумію що сенсу намає активно вжимати газ, тому що буде поворот затяжний, а круїз цього не розуміє
1
05 січня 13:36
Я їжджу на Honda Civic 4D (8G)
DimAssBMW
Alex, я особисто робив для себе тест https://driver.top/exp/436947/Я не погоджуюсь, тому що залежить як самостійно їхати без круїзуТобто якщо заморочитись, то можна досягнути кращого значно розходу ніж на круїзіТобто наприклад, якщо ми їдемо на спуску то я просто нічого не роблю і авто набирає швидкість і відразу на підйомі буде її використовувати, у той ж час круїз на спуску буде відторможувати авто і на підйом заїде із меншою швидкістюАбо наприклад я їду по рівній дорозі і розумію що сенсу намає активно вжимати газ, тому що буде поворот затяжний, а круїз цього не розуміє
DimAssBMW, тому я і написав, що умови повині бути однакові, а не шукати місця, де без круізу можна ефективніше керувати. Якщо взяти трасу Київ-Дніпро (як в пості) чи будь-яку іншу нормальну трасу, то круїз буде економічнішим і ті декілька підйомів-спусків погоди не зроблять. Да і у мене наприклад круіз не тормозить, і на спуску авто розганяється більше, а на підйом коли зменшується до заданої, авто вже підтримує задану швидкість.
А на інших більш складних дорогах з великою кількістю поворотів і спусків, де ще й інші авто на дорозі заважають - воно впринципі не зручно на круїзі і навряд чи хтось так буде їздити регулярно, хіба що для експерименту.
05 січня 14:25
Я їжджу на BMW 5 series (F10)
Alex
DimAssBMW, тому я і написав, що умови повині бути однакові, а не шукати місця, де без круізу можна ефективніше керувати. Якщо взяти трасу Київ-Дніпро (як в пості) чи будь-яку іншу нормальну трасу, то круїз буде економічнішим і ті декілька підйомів-спусків погоди не зроблять. Да і у мене наприклад круіз не тормозить, і на спуску авто розганяється більше, а на підйом коли зменшується до заданої, авто вже підтримує задану швидкість. А на інших більш складних дорогах з великою кількістю поворотів і спусків, де ще й інші авто на дорозі заважають - воно впринципі не зручно на круїзі і навряд чи хтось так буде їздити регулярно, хіба що для експерименту.
Alex, ну я якраз за середнє використання, десь на окремих ділянках мабуть. Але я завжди у всіх випадках міг керувати логічніше і краще ніж круїз, тому що бачу дорожню обстановку значно краще. Це і просто тому, що бачу що попереду і можу по картах теж бачити, яка дорога буде попереду

І круїзи так, різні бувають. Є звичайний круїз, який вміє тільки "газувати, є із підторможуванням. А якщо брати адаптивний, то він буде дуже багато зайвих дій робити, які негативно повпливають на розхід. Тому як на мене круїз про комфорт, а не економію
1
05 січня 14:40