Dodge Challenger (GT)

Розхід Фінал

Я їжджу на Dodge Challenger, BRP Can-Am Spyder
Чернівці, Україна


Позаду більше 4тис км, кордони, Хорватськи серпантини, Будапешт зі своїми заторами і катанням в пошуках паркомісця ну і Українські дороги. Розходом більш ніж задоволений. Це поки найменший розхід в такій поїздці при тому що кубатура не сама менша. 😎

Реклама
10% відсотків знижка!
Пробіг 179951 км.
Опубліковано: 29 серпня 18:03
21 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
Це Пентастар, а не Хемі. Розхід - то чи не єдиний приємний бонус цього двигуна.
29 серпня 22:09
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
Ruslanv777
MEDVEDc4, у всьому іншому чим він поганий?
Ruslanv777, це V6 у Челенжері. V6 у масл карі - апогей абсурду. Справа тут не в динамічних характеристиках, які звісно гірші, ніж у V8, справа у звуці вихлопу, у потенціалі до тюнінгу та вайбі від автівки.
31 серпня 13:14
MEDVEDc4
Ruslanv777, це V6 у Челенжері. V6 у масл карі - апогей абсурду. Справа тут не в динамічних характеристиках, які звісно гірші, ніж у V8, справа у звуці вихлопу, у потенціалі до тюнінгу та вайбі від автівки.
MEDVEDc4, а що з потенціалом до тюнінгу не так? Елементарно тільки готових рішень з компресором мінімум у 3-х виробників є і у тебе вже 450+ коняк. А якщо потім те все чіпанути? Вихлоп те саме.... Понятно що v8 краще ніж v6. Але якщо глибоко копати то v12 краще ніж v8, тому кожному своє.

Мені головне щоб зовнішній вигляд подобався. Авто це не та річ яку я купую один раз на все життя....
1
1
31 серпня 13:54
MEDVEDc4
Ruslanv777, це V6 у Челенжері. V6 у масл карі - апогей абсурду. Справа тут не в динамічних характеристиках, які звісно гірші, ніж у V8, справа у звуці вихлопу, у потенціалі до тюнінгу та вайбі від автівки.
MEDVEDc4, якщо на те пішло то а ні Челленджер, а ні Мустанг і Камаро не є маслкарами ;)
Також варто зазначити що співвідношення проданих Челленджерів з V6:V8 приблизно 2:1.
У Камаро та Мустангів певен що так само (тільки у Мустанга буде L4 замість V6).

Також Ford GT, Ferrari 296 GTB / 296 GTS, McLaren Artura, Porsche 911 GT2 RS / 911 Turbo, Nissan GT-R (R35), Maserati MC20, Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio з V6.
Я не можу сказати що в них щось не так з мотором чи звуком чи вайбом :)

Як то кажуть - краще бути багатим та здоровим, ніж бідним та хворим.
А реальність вона така - що змушує обирати.
Я зробив свій V6 Челленжер по верху ринка.
За ці гроші я міг обирати з V8.
Але я свідомо обрав 2,5 річну машину з мінімальним пробігом в максимальній комплектації, ніж омріяний V8 в комплектації розірваний гонщиками барабан в позиції близькій до "на колінах". Бо саме тільки такий би міг купити за ту суму, яка для SXT є верхом ринку.
Купити V8 і ставити туди ГБО бо дорого? Теж не мій варіант.
Я вирішив що буду володіти машинами тими які можу утримувати.

Тому в абсолюти - безумовно ти правий. В реальності - умови обмежують наш вибір авто.

Тюнінг - хз. Не цікаво. У Львові середня швидкість 9 км на годину. Тут ніде навіть 305 конячок вигуляти.

Вайб - він у Челлнджера охуєнний навіть на V6.
Це кльовий крузер який постійно фоткають і тикають пальцями.

В сучасному світі V8 не є безальтернативним.
Хоча я погоджуюсь що немає в світі кращого звуку ніж V8.
Але особисто я не готовий купувати V8 який буде потребувати багато уваги з ремонтами. А інший я купити не можу поки.
А от V6 - можу володіти одним з кращих.

Соррі, питання не до мене було звісно.
Але як людина до якого ця образа теж стосувалась - я відповів :)
1
2
01 вересня 16:40
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
Boobler
MEDVEDc4, якщо на те пішло то а ні Челленджер, а ні Мустанг і Камаро не є маслкарами ;)Також варто зазначити що співвідношення проданих Челленджерів з V6:V8 приблизно 2:1.У Камаро та Мустангів певен що так само (тільки у Мустанга буде L4 замість V6).Також Ford GT, Ferrari 296 GTB / 296 GTS, McLaren Artura, Porsche 911 GT2 RS / 911 Turbo, Nissan GT-R (R35), Maserati MC20, Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio з V6.Я не можу сказати що в них щось не так з мотором чи звуком чи вайбом :)Як то кажуть - краще бути багатим та здоровим, ніж бідним та хворим.А реальність вона така - що змушує обирати.Я зробив свій V6 Челленжер по верху ринка. За ці гроші я міг обирати з V8.Але я свідомо обрав 2,5 річну машину з мінімальним пробігом в максимальній комплектації, ніж омріяний V8 в комплектації розірваний гонщиками барабан в позиції близькій до "на колінах". Бо саме тільки такий би міг купити за ту суму, яка для SXT є верхом ринку.Купити V8 і ставити туди ГБО бо дорого? Теж не мій варіант.Я вирішив що буду володіти машинами тими які можу утримувати.Тому в абсолюти - безумовно ти правий. В реальності - умови обмежують наш вибір авто.Тюнінг - хз. Не цікаво. У Львові середня швидкість 9 км на годину. Тут ніде навіть 305 конячок вигуляти.Вайб - він у Челлнджера охуєнний навіть на V6.Це кльовий крузер який постійно фоткають і тикають пальцями.В сучасному світі V8 не є безальтернативним.Хоча я погоджуюсь що немає в світі кращого звуку ніж V8.Але особисто я не готовий купувати V8 який буде потребувати багато уваги з ремонтами. А інший я купити не можу поки.А от V6 - можу володіти одним з кращих.Соррі, питання не до мене було звісно. Але як людина до якого ця образа теж стосувалась - я відповів :)
Boobler, якщо Мустанг, Челенжер та Кемеро не маслкари, то хто ж тоді? Будь-який автолюбитель, та навіть будь-хто далекий від автівок може ввести в Google пошуку запит "modern muscle cars" та отримати відповідь. Те, що абсолютна більшість покупців обирають базові моделі, не є новиною, і на те є об'єктивні причини, які я б не хотів зараз озвучувати, щоб когось не образити 🙂 Дійсно, є дуже багато гарних автівок з відмінними від V8 типами двигунів, але до Челенжера це не має ніякого відношення. Що обирати, коли купуєш стару автівку, кожен вирішує сам. Зрозуміло, що всі ми купили те, що нам в певний момент часу дозволив наш гаманець. Комусь пощастило більше, й було більше можливостей, комусь менше. В більшості випадків тобі доводиться бути готовим чимось пожертвувати, адже отримати все й одразу в таких випадках дуже важко. Безумовно можна піти на поступки перед самим собою та пожертвувати двигуном, та лише за умови, що це буде V8. Бо без двигуна маслкар втрачає свій зміст, адже концептуально вся автівка будується саме навколо нього. Ці ази стають легко зрозумілими за умови попереднього вивчення історії моделі та класу в цілому, що, на превеликий жаль, мало кому під силу. Зазвичай купівля модерн масл - суто емоційна та не пропущена через свідомість й не відформатована з залученням розуму. Я не знаю особисто жодного прикладу, коли петролхед свідомо обрав модерн масл з не-V8. Жодного. Я можу зрозуміти та виправдати компроміс з типом трансмісії, але точно не з двигуном. Адже звук вихлопу одразу перекреслить всі достоїнства автівки, які б вони не були. А звук є невід'ємною складовою маслкарів. Це продовження загального стилю автівки в іншому, невидимому для ока вимірі. Вимірі, який ти можливо не можеш побачити, але можеш буквально відчути, сидячи за кермом, навіть в глухому заторі.
Хочу наголосили, що моя думка є суб'єктивною. Думаю це має бути очевидним, адже пишу я від свого імені, а не від імені колективного розуму, але про всяк випадок нагадую, щоб було не так образливо 🙂
01 вересня 17:11
MEDVEDc4
Boobler, якщо Мустанг, Челенжер та Кемеро не маслкари, то хто ж тоді? Будь-який автолюбитель, та навіть будь-хто далекий від автівок може ввести в Google пошуку запит "modern muscle cars" та отримати відповідь. Те, що абсолютна більшість покупців обирають базові моделі, не є новиною, і на те є об'єктивні причини, які я б не хотів зараз озвучувати, щоб когось не образити 🙂 Дійсно, є дуже багато гарних автівок з відмінними від V8 типами двигунів, але до Челенжера це не має ніякого відношення. Що обирати, коли купуєш стару автівку, кожен вирішує сам. Зрозуміло, що всі ми купили те, що нам в певний момент часу дозволив наш гаманець. Комусь пощастило більше, й було більше можливостей, комусь менше. В більшості випадків тобі доводиться бути готовим чимось пожертвувати, адже отримати все й одразу в таких випадках дуже важко. Безумовно можна піти на поступки перед самим собою та пожертвувати двигуном, та лише за умови, що це буде V8. Бо без двигуна маслкар втрачає свій зміст, адже концептуально вся автівка будується саме навколо нього. Ці ази стають легко зрозумілими за умови попереднього вивчення історії моделі та класу в цілому, що, на превеликий жаль, мало кому під силу. Зазвичай купівля модерн масл - суто емоційна та не пропущена через свідомість й не відформатована з залученням розуму. Я не знаю особисто жодного прикладу, коли петролхед свідомо обрав модерн масл з не-V8. Жодного. Я можу зрозуміти та виправдати компроміс з типом трансмісії, але точно не з двигуном. Адже звук вихлопу одразу перекреслить всі достоїнства автівки, які б вони не були. А звук є невід'ємною складовою маслкарів. Це продовження загального стилю автівки в іншому, невидимому для ока вимірі. Вимірі, який ти можливо не можеш побачити, але можеш буквально відчути, сидячи за кермом, навіть в глухому заторі.Хочу наголосили, що моя думка є суб'єктивною. Думаю це має бути очевидним, адже пишу я від свого імені, а не від імені колективного розуму, але про всяк випадок нагадую, щоб було не так образливо 🙂
MEDVEDc4, Дуже безапеляційно :)

"Ці ази стають легко зрозумілими за умови попереднього вивчення історії моделі та класу в цілому, що, на превеликий жаль, мало кому під силу."
Так от
- мустанг це поні кар, не масл кар.
Масл карами є Boss, Mach 1, Shelby або Scat Pack, HellCat, Demon.

Наявність V8 під капотом не робить машину автоматично маслкаром.

"Бо без двигуна маслкар втрачає свій зміст, адже концептуально вся автівка будується саме навколо нього."
Так то ГБО набуває двигун змістом?
Чи то інше? ГБО то норм економія, а от V6 то апогей апофіозу безглуздя? :D

Не варто отак безапеляційно заявляти.
Ну от чесно, а ні твоя, а ні моя машина не має відношення до маслкарів. Не може бути маслкар на V6.
Як не може бути Мустанг з ГБО маслкаром. Не може бути ПЕТРОЛхеда на газу, бо він же Petrolhead, а не LPGhead!

Навіщо цей пафос і класова зневага?

Твій мустанг не краще за наші Челленджери.
Наші Челленджери не краще за твій Мустанг.
1
01 вересня 17:46
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
Boobler
MEDVEDc4, Дуже безапеляційно :)"Ці ази стають легко зрозумілими за умови попереднього вивчення історії моделі та класу в цілому, що, на превеликий жаль, мало кому під силу."Так от- мустанг це поні кар, не масл кар.Масл карами є Boss, Mach 1, Shelby або Scat Pack, HellCat, Demon.Наявність V8 під капотом не робить машину автоматично маслкаром."Бо без двигуна маслкар втрачає свій зміст, адже концептуально вся автівка будується саме навколо нього."Так то ГБО набуває двигун змістом?Чи то інше? ГБО то норм економія, а от V6 то апогей апофіозу безглуздя? :DНе варто отак безапеляційно заявляти. Ну от чесно, а ні твоя, а ні моя машина не має відношення до маслкарів. Не може бути маслкар на V6.Як не може бути Мустанг з ГБО маслкаром. Не може бути ПЕТРОЛхеда на газу, бо він же Petrolhead, а не LPGhead!Навіщо цей пафос і класова зневага?Твій мустанг не краще за наші Челленджери.Наші Челленджери не краще за твій Мустанг.
Boobler, під час обговорень з будь-ким я ніколи не ставлю ані себе, ані свою автівку вище за будь-кого чи будь-що. Якщо ви відчуваєте якусь "класову нерівність", то причина цього десь глибоко у вашій свідомості. Можливо то дійсно Пентастар свербить 😁 Anyway, я не токсичний, але полемічний.
ГБО - то звісно вимушена міра, адже прогодувати бензином хоч V6, хоч V8 при моєму сценарії використання було б відчутно дорожче. Проте я й досі петролхед - регулярно прогріваюся на RON 100 та щомісяця поповнюю його запаси 😁 Я можу стверджувати однозначно точно з власного досвіду, що звук вихлопу V8 не залежить від походження вуглеводнів, які ви спалюєте 🙂
Чим же Scat Pack так сильно відрізняється від R/T, що ви його помістили в якийсь інший клас? І за які заслуги перед Вітчизною Boss (302? 351? 429?) склав йому компанію? Схоже у вас прогалина в "консерваторії". Всі вони сучасні масл кари. Доречі цікаве та полемічне питання: з кого ж все почалося? На мій погляд, почалося все знову з "Козла" - GTO. Шкода, що в сучасній історії він поки не отримав належного визнання.
01 вересня 18:14
MEDVEDc4
Boobler, під час обговорень з будь-ким я ніколи не ставлю ані себе, ані свою автівку вище за будь-кого чи будь-що. Якщо ви відчуваєте якусь "класову нерівність", то причина цього десь глибоко у вашій свідомості. Можливо то дійсно Пентастар свербить 😁 Anyway, я не токсичний, але полемічний.ГБО - то звісно вимушена міра, адже прогодувати бензином хоч V6, хоч V8 при моєму сценарії використання було б відчутно дорожче. Проте я й досі петролхед - регулярно прогріваюся на RON 100 та щомісяця поповнюю його запаси 😁 Я можу стверджувати однозначно точно з власного досвіду, що звук вихлопу V8 не залежить від походження вуглеводнів, які ви спалюєте 🙂Чим же Scat Pack так сильно відрізняється від R/T, що ви його помістили в якийсь інший клас? І за які заслуги перед Вітчизною Boss (302? 351? 429?) склав йому компанію? Схоже у вас прогалина в "консерваторії". Всі вони сучасні масл кари. Доречі цікаве та полемічне питання: з кого ж все почалося? На мій погляд, почалося все знову з "Козла" - GTO. Шкода, що в сучасній історії він поки не отримав належного визнання.
MEDVEDc4, "з кого ж все почалося?"
Відповідь на це питання лежить у визначеннях "musclecar" та "ponycar".
Pony car почався, ні за що не здогадаєшся!
З Ford Mustang :D
А далі Камаро та Челленджер - як відповідь на появу простих, компактних, дешевих молодіжних авто що виглядають як маслкари.

Ну і якщо вже до того хто з них все таки ближче до маслкарів - то це Челленджер.
Бо за свохїми розмірами він дійсно співрозмірний з Маслкарами. Хоча справжнім маслкаром був Чарджер, а Челленджер - поні.

А що до сучасного світу...так в сучасному світу чотиредверний кросовер називається Купе.
Електротостер - називається Маслкаром.

Безумовно звук багатолітрового V8 найсолодший. Я не сперичаюсь.
Але не все з V8 є маслкаром, навіть в кузові купе.
Маслкар - це екстра.
Проте все оце, на 300+ лошадок як у нас з тобою - це все справжні понікари.
І понікар - це не образа.
Тому не варто хейтити Challenger 3,6 V6 який має такі самі 305 к.с. як і твій 4.6 V8
Я певен що звук в тебе шикарний.
Але і V6 звучить достойно https://youtu.be/kGp0xQZ3rCg?si=m-i6g8eTzAbNx_id&t=450
1
01 вересня 18:31
MEDVEDc4
Boobler, під час обговорень з будь-ким я ніколи не ставлю ані себе, ані свою автівку вище за будь-кого чи будь-що. Якщо ви відчуваєте якусь "класову нерівність", то причина цього десь глибоко у вашій свідомості. Можливо то дійсно Пентастар свербить 😁 Anyway, я не токсичний, але полемічний.ГБО - то звісно вимушена міра, адже прогодувати бензином хоч V6, хоч V8 при моєму сценарії використання було б відчутно дорожче. Проте я й досі петролхед - регулярно прогріваюся на RON 100 та щомісяця поповнюю його запаси 😁 Я можу стверджувати однозначно точно з власного досвіду, що звук вихлопу V8 не залежить від походження вуглеводнів, які ви спалюєте 🙂Чим же Scat Pack так сильно відрізняється від R/T, що ви його помістили в якийсь інший клас? І за які заслуги перед Вітчизною Boss (302? 351? 429?) склав йому компанію? Схоже у вас прогалина в "консерваторії". Всі вони сучасні масл кари. Доречі цікаве та полемічне питання: з кого ж все почалося? На мій погляд, почалося все знову з "Козла" - GTO. Шкода, що в сучасній історії він поки не отримав належного визнання.
MEDVEDc4, в кожному з коментів звук вихлопу, звук вихлопу. Це че не єдиний аргумент. Особисто мені звук вихлопу взагалі не грає роль в теперішній час. Я навіть на мотоциклі вихлоп зробив щоб тихіше працював. Я до прикладу авто вибираю візуально. Ніколи не дивлюсь на розхід чи кубатуру. Мені сподобалось - купив, не зайде під час експлуатації - продам ..... У мене недавно в гаражі стояла v8, v6 і рядна 4 дизельна, і на кожному авто я по своєму задоволення отримував. А впиратись в звук вихлопу ну це так собі, особисто мене задовбав би той v8 саме на челенджері з його шумкою якщо б я на ньому по пів дня на автобані їхав, більше тишину люблю ...
02 вересня 07:35
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
Ruslanv777
MEDVEDc4, в кожному з коментів звук вихлопу, звук вихлопу. Це че не єдиний аргумент. Особисто мені звук вихлопу взагалі не грає роль в теперішній час. Я навіть на мотоциклі вихлоп зробив щоб тихіше працював. Я до прикладу авто вибираю візуально. Ніколи не дивлюсь на розхід чи кубатуру. Мені сподобалось - купив, не зайде під час експлуатації - продам ..... У мене недавно в гаражі стояла v8, v6 і рядна 4 дизельна, і на кожному авто я по своєму задоволення отримував. А впиратись в звук вихлопу ну це так собі, особисто мене задовбав би той v8 саме на челенджері з його шумкою якщо б я на ньому по пів дня на автобані їхав, більше тишину люблю ...
Ruslanv777, звук вихлопу - це продовження стилю через невидимий вимір. Це надзвичайно важлива складова будь-якої автівки, особливо маслкару. Я он на минулих вихідних теж був вимушений їздити на двох дизельних 4-циліндрових автівках, одна з них була кросовером з автоматом. Нікому такого не побажаю, це суцільні страждання та ідеальна ілюстрація під крилатий вислів "за то нє пєшком". V6 має право на життя, є багато чудових автівок, де ця конфігурація двигуна відчувається абсолютно доречною. Але ж мова була про Челенжер 🙂
02 вересня 11:21
MEDVEDc4
Boobler, під час обговорень з будь-ким я ніколи не ставлю ані себе, ані свою автівку вище за будь-кого чи будь-що. Якщо ви відчуваєте якусь "класову нерівність", то причина цього десь глибоко у вашій свідомості. Можливо то дійсно Пентастар свербить 😁 Anyway, я не токсичний, але полемічний.ГБО - то звісно вимушена міра, адже прогодувати бензином хоч V6, хоч V8 при моєму сценарії використання було б відчутно дорожче. Проте я й досі петролхед - регулярно прогріваюся на RON 100 та щомісяця поповнюю його запаси 😁 Я можу стверджувати однозначно точно з власного досвіду, що звук вихлопу V8 не залежить від походження вуглеводнів, які ви спалюєте 🙂Чим же Scat Pack так сильно відрізняється від R/T, що ви його помістили в якийсь інший клас? І за які заслуги перед Вітчизною Boss (302? 351? 429?) склав йому компанію? Схоже у вас прогалина в "консерваторії". Всі вони сучасні масл кари. Доречі цікаве та полемічне питання: з кого ж все почалося? На мій погляд, почалося все знову з "Козла" - GTO. Шкода, що в сучасній історії він поки не отримав належного визнання.
MEDVEDc4, ну і стосовно вимушеної міри економії ..... Якщо до прикладу ти фермер і у тебе до прикладу потужній джип на якому ти полями катаєшсято тут можна зрозуміти економію. Але якщо ти на купешку вибираєш мотор по потужніше і потім про економію розказуєш, то тут явно десь не туди звернув.....
02 вересня 07:55
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
Ruslanv777
MEDVEDc4, ну і стосовно вимушеної міри економії ..... Якщо до прикладу ти фермер і у тебе до прикладу потужній джип на якому ти полями катаєшсято тут можна зрозуміти економію. Але якщо ти на купешку вибираєш мотор по потужніше і потім про економію розказуєш, то тут явно десь не туди звернув.....
Ruslanv777, я не обирав автівку по потужності двигуна. Якби на той момент був в продажі гарний SN95 з нижньовальним 5.0, я б ймовірно його б купив. І байдуже що він нікуди не їде. Він звучить просто божественно, не в останню чергу в цьому відіграє конфігурація вихлопної системи з глушниками перед задньою віссю. Та сама конфігурація використовується й на Челенжері, двигун також нижньовальний, що дає цій автівці нечуваний потенціал для втілення просто ідеального маслкарівського звуку.
02 вересня 11:17
Boobler
MEDVEDc4, якщо на те пішло то а ні Челленджер, а ні Мустанг і Камаро не є маслкарами ;)Також варто зазначити що співвідношення проданих Челленджерів з V6:V8 приблизно 2:1.У Камаро та Мустангів певен що так само (тільки у Мустанга буде L4 замість V6).Також Ford GT, Ferrari 296 GTB / 296 GTS, McLaren Artura, Porsche 911 GT2 RS / 911 Turbo, Nissan GT-R (R35), Maserati MC20, Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio з V6.Я не можу сказати що в них щось не так з мотором чи звуком чи вайбом :)Як то кажуть - краще бути багатим та здоровим, ніж бідним та хворим.А реальність вона така - що змушує обирати.Я зробив свій V6 Челленжер по верху ринка. За ці гроші я міг обирати з V8.Але я свідомо обрав 2,5 річну машину з мінімальним пробігом в максимальній комплектації, ніж омріяний V8 в комплектації розірваний гонщиками барабан в позиції близькій до "на колінах". Бо саме тільки такий би міг купити за ту суму, яка для SXT є верхом ринку.Купити V8 і ставити туди ГБО бо дорого? Теж не мій варіант.Я вирішив що буду володіти машинами тими які можу утримувати.Тому в абсолюти - безумовно ти правий. В реальності - умови обмежують наш вибір авто.Тюнінг - хз. Не цікаво. У Львові середня швидкість 9 км на годину. Тут ніде навіть 305 конячок вигуляти.Вайб - він у Челлнджера охуєнний навіть на V6.Це кльовий крузер який постійно фоткають і тикають пальцями.В сучасному світі V8 не є безальтернативним.Хоча я погоджуюсь що немає в світі кращого звуку ніж V8.Але особисто я не готовий купувати V8 який буде потребувати багато уваги з ремонтами. А інший я купити не можу поки.А от V6 - можу володіти одним з кращих.Соррі, питання не до мене було звісно. Але як людина до якого ця образа теж стосувалась - я відповів :)
Boobler, розклав прям чотко по поличкам. І тут я повністю погоджуюсь з усім. Правда у мене в фінансовому плані взагалі питання не стояло. Але тому я не лізу в тюнінг і не брав щось потужніше, бо здебільшого по місту їду. А в Чернівцях дороги такі самі як в центрі Львова, з бруківкою і вічними заторами.
1
1
02 вересня 07:25
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
Ruslanv777
Boobler, розклав прям чотко по поличкам. І тут я повністю погоджуюсь з усім. Правда у мене в фінансовому плані взагалі питання не стояло. Але тому я не лізу в тюнінг і не брав щось потужніше, бо здебільшого по місту їду. А в Чернівцях дороги такі самі як в центрі Львова, з бруківкою і вічними заторами.
Ruslanv777, якщо не було обмежень в фінансах, то стояти в заторах значно приємніше, коли горбатий вал чопає через лонг Люби, й гармоніки розливаються по кузову. Але якщо до цього душа не лежить, то так навіть краще.
02 вересня 11:05
MEDVEDc4
Ruslanv777, якщо не було обмежень в фінансах, то стояти в заторах значно приємніше, коли горбатий вал чопає через лонг Люби, й гармоніки розливаються по кузову. Але якщо до цього душа не лежить, то так навіть краще.
MEDVEDc4, тут реально кожному своє. Я взагалі більше люблю коли в авто хороша шумка і якісна музика. Хтось любить вихлоп слухати а хтось вітер з відкритими вікнами. Тому скільки людей, стільки думок. Я авто по вигляду вибираю, щоб дивитись і кайфувати. 😎
02 вересня 15:23
Я їжджу на Chevrolet Captiva
Так сколько реально расход получился? У меня на приборе тоже 11.2 показывает а реально 15-20😁
29 серпня 19:28
Duchovny
Так сколько реально расход получился? У меня на приборе тоже 11.2 показывает а реально 15-20😁
Duchovny, +/- те саме. Це ж не короткочасний розхід чи замір після їзди по трасі. Це середній розхід за певну кількість км. 305л палива пішло на 4000км
29 серпня 23:50
Duchovny
Так сколько реально расход получился? У меня на приборе тоже 11.2 показывает а реально 15-20😁
Duchovny, але більше 15 я навіть в лютих заторах в місті не бачив на ній....
1
29 серпня 23:51
Duchovny
Ruslanv777, напевно коробас рішає
Duchovny, та полюбому. Ну і вага авто
31 серпня 13:49