Audi A4 (B9) (Prestige 💎)

Новий декор салону. Сірий дуб / Audi A4 B9

Я їжджу на Audi A4 (B9)
Київ, Україна

Я коли вибирав собі автомобіль, то дуже хотів мати декоративне оздоблення у вигляді сірого дубу, але таких варіантів яких би мені підходили по стану і комплектації з сірим дубом не виявилось 😁


Трохи передісторії для розуміння

Розкажу для початку які бувають варіанти декоративного оздоблення салону у Audi A4 в кузові B9, їх існує декілька штук.
Перший варіант, як на мене найубогіший, я його називаю "бабусин сервант", виглядає якось так (фото з інтернету)

бабусин сервант


Далі іде варіант з виконанням у вигляді покриття алюмінієм без рельєфу, це найпоширеніший варіант (фото з інтернету)

алюміній без рельєфу


Наступним іде варіант з виконанням у вигляді сірого дубу (фото з інтернету)

сірий дуб


Далі варіант з виконанням у вигляді Piano Black (фото з інтернету)

piano black


І останній варіант з того що пропонував дилер, це алюміній з рельєфним покриттям, за кольором подібне до варіанту з просто алюмінієм (фото з інтернету)

рельєфний алюміній


З офіційних варіантів це все. Але китайці не сплять і придумали оздоблення у виконанні глянцевого і матового карбону

глянцевий карбон

матовий карбон


В оригіналі глянцеві карбонові декоративні накладки ставились на Audi S4/RS4 B9, матових в оригіналі не існує.
З цікавого, найдорожчим варіантом з базових опцій декоративних накладок з салону був саме рифлений алюміній, а не варіант з сірим дубом як я думав.
Також круто, що виробник Audi використав в цих накладках справжні матеріали, а не суто пластик.
Тобто алюмінієві накладки це реальний алюміній, а деревʼяні - це реальний деревʼяний шпон.


Кінець передісторії...


Початок моєї розповіді
Я придбав автомобіль з накладками у виконанні рельєфний алюміній.

Мені подобався варіант з глянцевим карбоном, але оригінал вартує 2к$+, тому цей варіант не варіант 😅 (китайську копію не розглядав, хоча на неї цінник теж чималий 600$).
Варіант з рояльним лаком Piano Black не розглядав бо він царапається просто від повітря, на попередньому автомобілі були побідні накладки, то всі були в подряпинах, хоча я дуже бережно до них відносився.

Тому почав періодично дивитись на сайтах оголошень з запчастинами і на олх варіант у виконанні сірого дуба.
Причин цьому було декілька. Перша причина, що я мріяв мати audi a4 саме з такими деревʼяними накладками. Цього в принципі було б достатньо, але ще один з моментів, що мені від поперднього власника дісталось декілька незначних подряпин і коцок на декоративних накладках (їх майже не було видно, але я знав про їх існування і мене це трохи підбішувало).

Час від часу я проглядав оголошення, але цінник був просто космічний за комплект 500$+, і то такі комплекти були в сумнівному стані.
Дивився я на такі оголошення і бажання відпадало щось змінювати 😅

Почав дивитись в сторону вінілових плівок і аквапринту.
Навіть замовив плівку у виконанні типу "сірого дуба" і почав пробувати клеїти її, все йшло добре, допоки не довелось клеїти і загинати плівку на кутках, там то все і пішло по одному місці 😂
Було декілька спроб, але в результаті в мене нічого не вийшло, знайшов клієнта на плівку і успішно її продав)
Розглядав також варіант з аквапринтом, але так як мої накладки були з рельєфом, то це б точно виглядало б дуже не дуже, цей варіант теж відпав.

Та й в цілому я забив на це питання десь на пів року часу, не до цього було...

Але, тут мені на олх випадково потрапляє на очі оголошення про продаж комплекту за 250$, ще й поруч біля мене (40 км).
Думаю ну все, то знак і треба домовлятись.
В той же день домовляюсь і їду дивитись комплект.
В цілому він був в ідеальному стані, без жодної коцки чи зламаного кріплення.
Єдиний момент що на деяких деталях через вплив сонця дерево трохи змінило свій колір з сірого на зеленкуватий.
Я трохи повагався чи варто купувати, а потім подумав, скільки того життя, треба брати і пробувати.


В результаті я став власником ось такого комплекту за 230$.


Якщо комусь потрібні номери запчастин, то можна глянути на цих фото:


Фото мого салону з сірими декоративними накладками.


На наступний день приступив до заміни декору, в цілому нічого складного, справився за 1 годину не поспішаючи.

І в результаті маємо ось такий вигляд 😍



В цілому почуття змішанні, бо наче і прикольно, те що я завжди хотів і тд. Але поки що якось не звично, просто за цей час дуже звик до сірого оформлення.
А як вам таке оновлення? Змінювали б цей алюміній на дерево? Напишіть в коментах, цікаво почути думку інших.

P.S. Свій старий комплект буду продавати, або ставити назад (якщо це набридне), час покаже 😅


UPDATE 26.07.2025

Покатався тиждень з новим декором і зрозумів що то не моє, щось не зайшло.
На фотографіях у інших подобалось, а вживу то трохи інше.
В будь якому випадку, поки я б не спробував поставити сам і не побачити в живу то я б не заспокоївся)
Поставив назад свій старий комплект, добре що ще не продався 😅

Тепер продаю новий комплект))))


Ціна питання 230 USD, Пробіг 71000 км.
Опубліковано: 18 липня 23:46
19 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Audi A4 Avant (B9)
dreW^, думав, що з'явилась підсвітка центрального тонелю: у звіті про амбієнт підсвітки ЦТ не бачив, а в цьому звіті останнє фото містить чорну пластикову деталь з отворами підстаканників, яка точно не входить в комплект декору за замовчанням. Китайці пропонують як декор центральної накладки з підсвічуванням, так і власне цей пластик наче бачив підсвічений
22 липня 14:34
Я їжджу на Audi A4 (B9)
Chegevarr
dreW^, думав, що з'явилась підсвітка центрального тонелю: у звіті про амбієнт підсвітки ЦТ не бачив, а в цьому звіті останнє фото містить чорну пластикову деталь з отворами підстаканників, яка точно не входить в комплект декору за замовчанням. Китайці пропонують як декор центральної накладки з підсвічуванням, так і власне цей пластик наче бачив підсвічений
Chegevarr, ця частина без змін.
Штатна підсвітка підстаканників і самого тонелю по бокам.
Так, бачив що китайці продають цю центральну накладку з підсвіткою, але по заводу ж такого не буває (та й воно мені не дуже подобається щоб світилось).
1
22 липня 16:18
Я їжджу на Audi A4 Avant (B9)
О, велкам ту зе клаб https://driver.top/exp/485934/
Не розкрита тема заміни чорного пластику центральної консолі на останній фото - вкорячив світлоділдо, признавайся?
Ну і думки:
Найрозповсюдженіший - мабуть, таки рифлений алюміній (з особистих спостережень).
Дряпаються від повітря абсолютно всі, просто на сірому дубі не видно, бо це єдине матове покриття з перелічених.
В Україні вже роблять структурний аквапринт під дерево, то у відсталих Європах поки ні)
"Сервант" неможливо продати, тільки купити
Є думка, що сірий дуб зеленів приблизно до 2018 модельного року, схоже - комплект у звіті ще не позбувся цієї вади (хоча, як на мене, зеленуватий навіть приємніший, ніж монохром)
Китайський карбон - буває справжній (бо а4 б9 випускають на китайському FAW серійно і на аліку багато запчастин - оригінал чи від сторожу заводу) і коштує ~300$, якщо не через бариг
Іноді мені заходять думки повернутись до алюмінію чи катнути його в щось світле, тому почекай із продажем)
1
21 липня 17:17
Я їжджу на Audi A4 (B9)
Chegevarr
О, велкам ту зе клаб https://driver.top/exp/485934/Не розкрита тема заміни чорного пластику центральної консолі на останній фото - вкорячив світлоділдо, признавайся?Ну і думки:Найрозповсюдженіший - мабуть, таки рифлений алюміній (з особистих спостережень). Дряпаються від повітря абсолютно всі, просто на сірому дубі не видно, бо це єдине матове покриття з перелічених.В Україні вже роблять структурний аквапринт під дерево, то у відсталих Європах поки ні)"Сервант" неможливо продати, тільки купитиЄ думка, що сірий дуб зеленів приблизно до 2018 модельного року, схоже - комплект у звіті ще не позбувся цієї вади (хоча, як на мене, зеленуватий навіть приємніший, ніж монохром)Китайський карбон - буває справжній (бо а4 б9 випускають на китайському FAW серійно і на аліку багато запчастин - оригінал чи від сторожу заводу) і коштує ~300$, якщо не через баригІноді мені заходять думки повернутись до алюмінію чи катнути його в щось світле, тому почекай із продажем)
Chegevarr, ооо, прикольно, можливо твій пост був одним із тих які надихнули мене на цю зміну 😊
Вже так точно і не пригадаю, бо 100500 їх передивився в інтернетах)
Про яке світлоділдо ти говориш?)))
Якщо про підсвітку торпедо, то я про це робив окремий пост.
А стосовно оригінального карбону для а4 не знав, думав тільки в есках таке може бути 🙈
Стосовно продажу свого старого комплекту, тут да, теж таки думки є його трохи притримати і не продавати 😊
21 липня 21:26
Я їжджу на Audi A4 (B9)
Chegevarr
О, велкам ту зе клаб https://driver.top/exp/485934/Не розкрита тема заміни чорного пластику центральної консолі на останній фото - вкорячив світлоділдо, признавайся?Ну і думки:Найрозповсюдженіший - мабуть, таки рифлений алюміній (з особистих спостережень). Дряпаються від повітря абсолютно всі, просто на сірому дубі не видно, бо це єдине матове покриття з перелічених.В Україні вже роблять структурний аквапринт під дерево, то у відсталих Європах поки ні)"Сервант" неможливо продати, тільки купитиЄ думка, що сірий дуб зеленів приблизно до 2018 модельного року, схоже - комплект у звіті ще не позбувся цієї вади (хоча, як на мене, зеленуватий навіть приємніший, ніж монохром)Китайський карбон - буває справжній (бо а4 б9 випускають на китайському FAW серійно і на аліку багато запчастин - оригінал чи від сторожу заводу) і коштує ~300$, якщо не через баригІноді мені заходять думки повернутись до алюмінію чи катнути його в щось світле, тому почекай із продажем)
Chegevarr, в цілому мені апдейт мені все таки більше подобається чим ні, ходив вже рази 3 в машину просто подивитись після того як поставив 😅
1
21 липня 21:27
Я їжджу на Audi A4 (B9)
Chegevarr
О, велкам ту зе клаб https://driver.top/exp/485934/Не розкрита тема заміни чорного пластику центральної консолі на останній фото - вкорячив світлоділдо, признавайся?Ну і думки:Найрозповсюдженіший - мабуть, таки рифлений алюміній (з особистих спостережень). Дряпаються від повітря абсолютно всі, просто на сірому дубі не видно, бо це єдине матове покриття з перелічених.В Україні вже роблять структурний аквапринт під дерево, то у відсталих Європах поки ні)"Сервант" неможливо продати, тільки купитиЄ думка, що сірий дуб зеленів приблизно до 2018 модельного року, схоже - комплект у звіті ще не позбувся цієї вади (хоча, як на мене, зеленуватий навіть приємніший, ніж монохром)Китайський карбон - буває справжній (бо а4 б9 випускають на китайському FAW серійно і на аліку багато запчастин - оригінал чи від сторожу заводу) і коштує ~300$, якщо не через баригІноді мені заходять думки повернутись до алюмінію чи катнути його в щось світле, тому почекай із продажем)
Chegevarr, ось про амбієнт пост
https://driver.top/exp/556684/
21 липня 21:27
Я їжджу на Audi A4 (B9)
Chegevarr
О, велкам ту зе клаб https://driver.top/exp/485934/Не розкрита тема заміни чорного пластику центральної консолі на останній фото - вкорячив світлоділдо, признавайся?Ну і думки:Найрозповсюдженіший - мабуть, таки рифлений алюміній (з особистих спостережень). Дряпаються від повітря абсолютно всі, просто на сірому дубі не видно, бо це єдине матове покриття з перелічених.В Україні вже роблять структурний аквапринт під дерево, то у відсталих Європах поки ні)"Сервант" неможливо продати, тільки купитиЄ думка, що сірий дуб зеленів приблизно до 2018 модельного року, схоже - комплект у звіті ще не позбувся цієї вади (хоча, як на мене, зеленуватий навіть приємніший, ніж монохром)Китайський карбон - буває справжній (бо а4 б9 випускають на китайському FAW серійно і на аліку багато запчастин - оригінал чи від сторожу заводу) і коштує ~300$, якщо не через баригІноді мені заходять думки повернутись до алюмінію чи катнути його в щось світле, тому почекай із продажем)
Chegevarr, твій комент виявився пророчим =)
Покатався тиждень з цим деревом, щось не зайшло, поставив назад свій алюміній)
1
26 липня 16:48
Я їжджу на Audi A4 (B9)
Новые дубовые, наверное, смотрелись бы хорошо, но то, что они со временем зеленят, не радует. Поэтому останусь верен рифленому алюминию, хоть иногда и хочется перемен.
19 липня 20:51
Я їжджу на Audi A4 (B9)
Gloomy-user
Новые дубовые, наверное, смотрелись бы хорошо, но то, что они со временем зеленят, не радует. Поэтому останусь верен рифленому алюминию, хоть иногда и хочется перемен.
Gloomy-user, ну час покаже, покатаюсь - набридне то поміняю на щось інше, може дозрію до покупки карбонових накладок 😊
1
21 липня 21:28
Чесно кажучи, от прям ХЗ…..
поки дивився фотки окремо комплекту демонтованого - наче «ну нічЕ так»

Долистав до фоток вже в салоні -«бля, це ж майже базова шкода Рапід, де ізюмінка?»

Ось так щойно в голові проскочили думки переглядаючи запис. Моментальна думка…
1
19 липня 00:47
Chegevarr
ceratozavr_UA, бро, ти бачив рапід в принципі?) багато там дерева (мовчу про дезігн)?
Chegevarr, так я і тут не бачу дерева)))
Я бачу структурований принт по пластику під сіре шліфоване дерево.

В мене щось схоже на «під дерево» було з салону в Лачетті 2006 року. Звісно не такого кольору - та деталізації малюнку - але теж «пластмасове дерево» ,тільки 20+ років потому.

А Рапід - ну ось він Рапід, з сірими вставками салону… як на мене, з відстані 1,5 метри - дуже схоже с результатом автора.
21 липня 17:30
Я їжджу на Audi A4 Avant (B9)
ceratozavr_UA
Chegevarr, так я і тут не бачу дерева)))Я бачу структурований принт по пластику під сіре шліфоване дерево. В мене щось схоже на «під дерево» було з салону в Лачетті 2006 року. Звісно не такого кольору - та деталізації малюнку - але теж «пластмасове дерево» ,тільки 20+ років потому.А Рапід - ну ось він Рапід, з сірими вставками салону… як на мене, з відстані 1,5 метри - дуже схоже с результатом автора.
ceratozavr_UA, перед тим, як щось стверджувати - варто вивчити питання. У звіті чітко написано, що опіційні матеріали декору в авдє б9 - натуральні (автор не врахував ще існування справді пластикових накладок, пофарбованих під алюміній, які, втім, і не коштують нічого, бо є "базою"). Сіре дерево прямо найнатуральніше з можливих.
А побачити в б9 рапід - це недосяжний мені рівень смаку. З 5 метрів багато авто будуть схожі, а з 20 то й взагалі всі, мабуть...
21 липня 19:36
dreW^
ceratozavr_UA, скільки людей - стільки ж думок 😊Але за своє життя не доводилося бачити рапідів з деревʼяним декором (та й в цілому я їх не багато бачив так то).
dreW^, про людей і думки згоден. На то і було опитування))

А мова не йшла про «Рапід з сірим ДЕРЕВОМ» … мова йшла про візуальну схожість кольорової гамми та загальне візуальне враження з побаченого. Те, що я побачив на фото - мені по фото - більше схоже на базову кольорову гамму бюджетнішого Вага, от і все…

Так само як і з різними смаками - ми кожен сам по своєму і з різними знаками пунктуації читаємо одне й теж саме речення на заборі (і по різному читаємо між строк).
😏🤝

Думаю не треба зупинятись на вже досягнутому, тим більше якщо навіть у Вас - виникле неоднозначне відчуття.

Думаю треба продовжувати полювання за тією самою версією накладок, які пан Chegevarr - виділив у своєму огляді варіанті, як «найжирніший» (нажаль зараз не згадаю назву, бо переглядав його запис ще вдень).
От там я з ним точно згоден - то то наймодніші мабуть заводські накладки для Б9 😈👍
22 липня 00:26
Я їжджу на Audi A4 (B9)
ceratozavr_UA
dreW^, я про ці 🙃
ceratozavr_UA, ну таке собі шось 🙈🙈🙈
1
22 липня 08:23