Skoda Fabia Mk2 (Limited Edition)

💡 Встановлення неонової підсвітки

Я їжджу на Skoda Fabia Mk2
Київ, Україна

Всі грали, всі у дитинстві хотіли в реальності. Дійшла черга і моя зайнятись цим питання. 

Розглядав багато варіантів встановлення та використання, хочеться зробити красиво та якісно, і керувати підсвіткою виключно з смартфону, без всіляких кнопок (хоча, може і перероблю пізніше). 


Спочатку заміряв всі сторони на авто і потім замовляв. Знайшов такий варіант: 120 см. спереду і ззаду, по бокам 150 см. Раніше брав таку саму підсвітку з додатком, схожу, все працює чудово, ціна адекватна, тому сумнівів немає - замовив.


Далі - як і куди встановлювати. Куди і за що, бо хочеться красиво.


Спереду взагалі ніяких проблем. Там пластиковий захист бампера (губа). 


По бокам робити дірки в кузові точно не буду, є пластиковий елемент захисту, до нього можна спокійно кріпитись.


А ось с задньою частиною вже складніше, бо немає особо варіантів за що можна зачепитись, окрім самого бамперу знизу.


Отже, приступаємо. Матеріали. 


Для передньої частини купляємо кліпси та саморізи, завдяки ним стрічка буде триматись на захисті (губі). 




Для бокової частини взяв пластиковий кут 2 шт. по 2 метра. Пластик не тонкий, надійний. До нього ще саморізи.


Пізніше вже наглядно покажу, як саме буду кріпити. 


Для задньої частини - а саме бампера, вже довелось увімкнути трохи фантазію, бо треба придумати як закріпити так, щоб виглядало адекватно. 


По бокам стрічки по 150 мм. вже - готові до монтажу. Стрічки прикріплені двостороннім скотчем + невеличкими хамутами. Кріплення покажу вже потім. 


Для задньої підсвітки треба докупити окремо дріт, бо не достане (буду тягнути він двигуна). Купляємо додатковий дріт 4 метри про всякий випадок (білий на світлині), щоб можна було його дотягнути до заднього бампера і приступаємо до пайки. 


Під часу процесу пайки світлини не робив, бо нема коли було. В самому товстому кожуху (що йде від стрічки діодів - чорний) там є 4 тонесеньких дрота. Розрізаємо обережно дріт стрічки, бо воно там все тонке, з однієї сторони треба зʼєднати 4><4 дротів і з іншої 4><4. Тільки пайка, бо інакше не будуть нормально триматись. 

Спереду все просто. Покажу вже готовий результат. 

Встановлення: 

Підкапотний простір. 



Мінус. 


Плюс підʼєднаний аналогічно. Обов’язково з запобіжником 5А в захисному чохлі. 


Дроти йдуть позаду фільтра, понад стінкою, нічого ніде не висить «вільно» і виходятить разом з іншою обмоткою дротів, по тому самому «каналу». 


Сам невеличкий блок буде кріпитися поряд, а решта проводки буде виходити через магістральний канал в підкапотному просторі. 

Цікаво, що обидві підсвітки (що в салоні, що зовні) будуть керуватися одним додатком! Обирати колір, ритм й тощо - все виключно через додаток! І головне - вмикати та вимикати також через додаток і не потрібно ніяких додаткових тумблерів! Все через смартфон! Клас!


Класний бонус, що неон не вмикається сам разом з підсвіткою в салоні, хоч і один додаток, а тільки коли мені потрібно. Тобто, виходить так. 

Вмикаєш габарити - вмикається підсвітка в салоні без неона. Якщо бажаєш увімкнути неон, заходиш в додаток, вмикаєш (нічого не спрацьовую, бо система вже бачить що напруга є в салоні), потім вимикаєш (вимикається все), і знов вмикаєш і тоді неон та підсвітка в салоні обидві працюють. Якщо треба вимкнути, то просто в додатку вимикаєш і все, також, вимикаєш габарити і знов вмикаєш, в горить вже тільки підсвітка в салоні без неона. 



Так виглядає додаток. Все максимально просто та зручно. 

Отже, переходимо далі до встановлення. Сильно описувати не буду, бо руки були брудні, робив світлини вже після та не багато, на жаль. 

 


Спереду все виглядає так. Тримається чудово. Дроти скупчено заведені через невеличке вільний простір між захистом. Хотів зробити фото до того, як поставив захист назад, але забув. Але там все обережно проведено та нічого\нікому не заважає. 




Трохи світлин з підкапотного простору, вже коли завів блок та дроти. Вони в захисному чорному пластику. 




Бокові кріплення з підсвіткою думав спочатку на саморізи, але потім все ж таки на хамути, бо надійніше. 



А от ззаду вибору особливо немає куди вішати, тому довелось дірявити бампер та робити аналогічні кріплення як спереду (зате надійно!). Потім планую зробити невеличку "стінку", щоб не було видно діодів знизу коли присідаєш та самі кріплення замінити на чорні. 



Ну і все, з 11:00 до 16:30 і все готово. Результат дуже подобається, вона не дуже яскрава (ще й регулюється окремо в додатку), і підсвічує саме так, як треба! 





2 місяці не міг виділити час та бажання поставити все готове вже, але Kyiv Car Fest V6. очікувати не буде :)


+ 1 дитяча мрія здійснена! 


Всім миру! 

Реклама
Знижка 10% за промокодом!

Ціна питання 2000 UAH,
Опубліковано: 17 вересня 21:50
41 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Та ідіть ви в сраку, він пробить що йому по кайфу, так само як і я. Не подобається візмить такуж тачку і покажіть нам приклад як треба.
1
1
26 вересня 12:07
Як багато сказано і додати нічого =) Скажу лише одне: 2000 грн цілком можна було б вкласти у пружини H&R або відкласти на новий сет коліс.
1
19 вересня 21:04
Я їжджу на Skoda Fabia Mk2
EddyPrime
Як багато сказано і додати нічого =) Скажу лише одне: 2000 грн цілком можна було б вкласти у пружини H&R або відкласти на новий сет коліс.
EddyPrime, є сотня "потрібніших" варіантів. Але я вкладаю туди, де бачу сенс саме для себе.
20 вересня 02:36
у нєржавєйки тепер достойний конкурент ))
1
18 вересня 10:59
Я їжджу на Skoda Fabia Mk2
TipiTip
у нєржавєйки тепер достойний конкурент ))
TipiTip, спільне тільки назва моделі. Навіть порівнювати дивно.
18 вересня 12:47
Filmmaker
TipiTip, спільне тільки назва моделі. Навіть порівнювати дивно.
Filmmaker, нічого особистого, виключно моя думка. Я, просто, не до кінця розумію оці нідфоспідівські тенденції на звичайних цивільних машинах. Але ж тут кожен сам бачить свій стиль в своєму авто і голосує власним гаманцем.
Чому я порівняв з нержавєйкою - бо, як на мене, цей сплітер, неон і шильд RS - то вже трішки (ні) колгосп. Не ображайтесь. Ви ж розумієте, що критика - це теж елемент суспільної реакції.
1
18 вересня 14:31
Я їжджу на Skoda Fabia Mk2
TipiTip
Filmmaker, нічого особистого, виключно моя думка. Я, просто, не до кінця розумію оці нідфоспідівські тенденції на звичайних цивільних машинах. Але ж тут кожен сам бачить свій стиль в своєму авто і голосує власним гаманцем. Чому я порівняв з нержавєйкою - бо, як на мене, цей сплітер, неон і шильд RS - то вже трішки (ні) колгосп. Не ображайтесь. Ви ж розумієте, що критика - це теж елемент суспільної реакції.
TipiTip, ви побачили неон і образу всю роботу над авто прирівняли до «недфорспідовських» тенденцій. Це не дуже коректне порівняння, тим паче з «нержавєйкою». Я ніколи не прагнув до подібних «тенденцій». Те, що там власник робить з авто і я, це повністю діаметрально протилежне, той же KCF це підтверджує вже в третій раз. В такій логіці можна до будь якого авто причепитись, бо воно ж «цивільне», нащо його доробляють.
18 вересня 15:32
Я їжджу на Skoda Fabia Mk2
TipiTip
Filmmaker, окей, за нержавєйку вибачаюсь ))) Але за сплітер, неон і RS ні. Бо воно зайве.
TipiTip, RS логотипу вже давно немає, був просто «тимчасовий варінт» щось повісити хотілось. Сплітер в тему, він не виглядає «інородньо» чи колгоспно, а навпаки, додає вигляду. А неон це просто дитяча мрія, просто виключно для розваги тимчасово, й не більше. 🤗
18 вересня 15:44
Я їжджу на Skoda Fabia Mk2
TipiTip
Filmmaker, окей, за нержавєйку вибачаюсь ))) Але за сплітер, неон і RS ні. Бо воно зайве.
TipiTip, вже давно так, як було задумано під проєкт ✌️
1
18 вересня 15:46
Filmmaker
TipiTip, ви побачили неон і образу всю роботу над авто прирівняли до «недфорспідовських» тенденцій. Це не дуже коректне порівняння, тим паче з «нержавєйкою». Я ніколи не прагнув до подібних «тенденцій». Те, що там власник робить з авто і я, це повністю діаметрально протилежне, той же KCF це підтверджує вже в третій раз. В такій логіці можна до будь якого авто причепитись, бо воно ж «цивільне», нащо його доробляють.
Filmmaker, поясню свою позицію, зовнішній вигляд вашого авто з акцентом на агресію і гонку. Але ж це далеко не гонка. Навіть якщо сильно хоеться, щоб вона такою була. На мою думку, відсутні дві ключових речі, аби додати стилю авто: гарні диски і правильний фітмент. Це вже 50% вигляду авто. Сплітер на цю фабію проситься невеличкий без агресії, щоб підкреслити елегантність дизайну, бо саме таку задумку вкладали дизайнери в це авто. І авто вже б заграло зовсім іншими фарбами.
А агресивні сплітери, неонова підсвітка - це елементи нід фо спід. Це про здаватися, а не бути.
3
18 вересня 15:49
Я їжджу на Skoda Fabia Mk2
TipiTip
Filmmaker, поясню свою позицію, зовнішній вигляд вашого авто з акцентом на агресію і гонку. Але ж це далеко не гонка. Навіть якщо сильно хоеться, щоб вона такою була. На мою думку, відсутні дві ключових речі, аби додати стилю авто: гарні диски і правильний фітмент. Це вже 50% вигляду авто. Сплітер на цю фабію проситься невеличкий без агресії, щоб підкреслити елегантність дизайну, бо саме таку задумку вкладали дизайнери в це авто. І авто вже б заграло зовсім іншими фарбами. А агресивні сплітери, неонова підсвітка - це елементи нід фо спід. Це про здаватися, а не бути.
TipiTip, про шильдик вже відповів, сподіваюсь? А то наче це головна тема розмови 🤭 Щодо решти, давайте так, скільки людей - стільки думок. Немає такого, що всім буде подобатись. Що до «агресивності» - агресивний вигляд не дорівнює «гоночне авто». У багатьох серійних машин: наприклад, VW Polo R-Line чи Skoda Octavia мають «злий» дизайн, але всередині - звичайні цивільні версії з комфортним мотором для щоденної їзди.
18 вересня 16:00
Filmmaker
fury, бо це не було темою обговорення просто 😁
Filmmaker, ну якщо спостерігати зі сторони то він як раз написав що йому не подобаєтся і написав причину чому саме. А потім написав що на його думку зробить вигляд авто краще, як раз про це і була тема якщо читати все по порядку.
19 вересня 02:27
TipiTip
Filmmaker, поясню свою позицію, зовнішній вигляд вашого авто з акцентом на агресію і гонку. Але ж це далеко не гонка. Навіть якщо сильно хоеться, щоб вона такою була. На мою думку, відсутні дві ключових речі, аби додати стилю авто: гарні диски і правильний фітмент. Це вже 50% вигляду авто. Сплітер на цю фабію проситься невеличкий без агресії, щоб підкреслити елегантність дизайну, бо саме таку задумку вкладали дизайнери в це авто. І авто вже б заграло зовсім іншими фарбами. А агресивні сплітери, неонова підсвітка - це елементи нід фо спід. Це про здаватися, а не бути.
TipiTip, Друже, тюніг у всіх свій і в міру того що в голві) Я бачу свою машину так, в мене була картинка в голві я її роблю. Він бачить свою машину так і він так робить, ні мені ні йому не цікаво що хто каже) Ми робимо як нам по кайфу) Припустимо я взагалі люблю жигулі, побиті, по*обані життям, я від них кайфую)
Так в мене було вже життя.
1
26 вересня 12:01
Я їжджу на Skoda Fabia Mk2
Betafow
Filmmaker, не звиртай увагу, все робиш правильно, мені теж кажуть нафіг ти в неї всипаєш, це ж фабія. Це вибір кожного, наприклад як на мене то вийшло чудово
Betafow, та пишуть в коментарях, я відповідаю, це ж «рейтинг» 😆 В кожного свої смаки, пристрасті та розуміння тих, чи інших візуальних образів та краси. Інше діло, вміння писали без «підколів» та «нічого особистого», де немає конструктивної критики, а просто заради «фє» та оціночних порівнянь. Але то таке, діло кожного. Я роблю впершу чергу для себе авто, а не заради когось. Головне, що мені подобається 😌

Дякую, це ж дитяча мрія (хоч і чисто погратись) ✌️
18 вересня 21:30
Я їжджу на Skoda Fabia Mk2
TipiTip
Filmmaker, я звісно перепрошую, але я написав абсолютно конструктивну критику. Питання в тому, чи готові ви її сприймати, чи кожен, кому не довподоби ваш смак одразу редиска?
TipiTip, так а де саме конструктивна критика? про шильдик, неон, сплітер? Чи оціночне судження та порівняння?)
18 вересня 22:00
Filmmaker
TipiTip, так а де саме конструктивна критика? про шильдик, неон, сплітер? Чи оціночне судження та порівняння?)
Filmmaker, а якою, на вашу думку, має бути конструктивна критика? Як вона має виглядати?
18 вересня 22:07
Я їжджу на Skoda Fabia Mk2
TipiTip
Filmmaker, а якою, на вашу думку, має бути конструктивна критика? Як вона має виглядати?
TipiTip, критикуєте - пропонуйте, так має бути. А просто писати типу "мені так не подобається, бо я так бачу" це не критика, це ваша думка.
18 вересня 22:36
Я їжджу на Skoda Fabia Mk2
TipiTip
Filmmaker, то перечитайте діалог спочатку, там є пропозиція, і навіть є фото приклад
TipiTip, дивно, якщо ви «не законодавець моди», то все одно даєте поради/пропозиції. Наче, я не просив у вас порад/допомоги, щодо зовнішнього вигляду авто, пост про неон. Не подобається - окей. Колгосп? Окей. Не такий шильдик/сплітер та що там ще - без проблем. 😉
Ваше право висловлювати думку як ви хочете, зі своєю подачею та підтекстом, але будьте готові до мого права - відповідати на них.
1
19 вересня 08:04
Я їжджу на BMW 3 series (E46)
Filmmaker
TipiTip, проста різниця між особистою думкою і коментарем на загал у тому, що в другому випадку завжди є підтекст 😉
Filmmaker, чисто зі сторони запитаю чому в публічному коментарі особиста думка не може збігатись з тим що було написано в цьому самому коментарі? Що це колгосп, щоб ніхто не образився?))) І тим більше трохи небезпечний, уже не одна машина згорала через ці підсвітки. Тут згодний з паном TipiTip, подібні приколи без нормального фітменту виглядають інородно, і побачивши таке в потоці, це викличе лише іронічні настрої. Та і з тим самим фітментом теж - уж занадто, наче машина з аліекспрес чи шо, особливо на фоні загального максималізму. БЕЗ ПІДТЕКСТУ, лише особиста думка)
1
1
4
18 вересня 17:16
Я їжджу на Skoda Fabia Mk2
DomCobb
Filmmaker, чисто зі сторони запитаю чому в публічному коментарі особиста думка не може збігатись з тим що було написано в цьому самому коментарі? Що це колгосп, щоб ніхто не образився?))) І тим більше трохи небезпечний, уже не одна машина згорала через ці підсвітки. Тут згодний з паном TipiTip, подібні приколи без нормального фітменту виглядають інородно, і побачивши таке в потоці, це викличе лише іронічні настрої. Та і з тим самим фітментом теж - уж занадто, наче машина з аліекспрес чи шо, особливо на фоні загального максималізму. БЕЗ ПІДТЕКСТУ, лише особиста думка)
DomCobb, вставити свої «5 копійок», як без цього, правда? 😄 А взагалі, дуже смішно читати подібну маячну, особисто про «небезпечно», таким чином можна все що завгодно до цього причепити, ГБО наприклад, чим не варіант? Істина в одному, якщо це зроблено адекватно, як в мене, з запобіжником, проводкою в захисті, то питань немає. У підкапотному просторі багато всього небезпечного, з такою ж логікою. Вам може все що завгодно не подобатись, і ніхто не забороняє писати свою думку в коментарях, але треба мати трохи повагу до роботи та інших мрій/бажань людей, навіть якщо вам щось не подобається. Особливо з вашою подачею та «підлабузництвом» до іншого пана.

p.s. в потоці заборонено подібні речі вмикати, згідно з правил. Доцільно вмикати на заходах, парковках та інших місцях.
1
18 вересня 19:54
Я їжджу на BMW 3 series (E46)
Filmmaker
DomCobb, вставити свої «5 копійок», як без цього, правда? 😄 А взагалі, дуже смішно читати подібну маячну, особисто про «небезпечно», таким чином можна все що завгодно до цього причепити, ГБО наприклад, чим не варіант? Істина в одному, якщо це зроблено адекватно, як в мене, з запобіжником, проводкою в захисті, то питань немає. У підкапотному просторі багато всього небезпечного, з такою ж логікою. Вам може все що завгодно не подобатись, і ніхто не забороняє писати свою думку в коментарях, але треба мати трохи повагу до роботи та інших мрій/бажань людей, навіть якщо вам щось не подобається. Особливо з вашою подачею та «підлабузництвом» до іншого пана. p.s. в потоці заборонено подібні речі вмикати, згідно з правил. Доцільно вмикати на заходах, парковках та інших місцях.
Filmmaker, якщо вам недоставало уваги матері в пеленальному періоді, то звісно логічна така гостра реакція на будь які критичні судження, інакше ж я її не до кінця розумію, але затикати рота мені теж не потрібно, це публічне місце і кожен висловлює свою думку, як йому заманеться, це суспільне право кожного на свої "5 копійок" у відкритому ресурсі, а не як вам хочеться - не кожен же раз виходить підкормлювати своє его хорошими відгуками 😉 До критики варто ставитись простіше, як на мене, а ви уж самі вирішуйте, куда нам там.
2
1
18 вересня 22:28
Я їжджу на Skoda Fabia Mk2
DomCobb
Filmmaker, залиште репорт, якшо я вас особисто чимось задів
DomCobb, обов'язково, бо мене ж це так "сильно" зачепило за живе 😀
18 вересня 22:41
Я їжджу на Skoda Fabia Mk2
TipiTip
у нєржавєйки тепер достойний конкурент ))
TipiTip, TipiTip, як гадаєте,це теж "колхоз",чи норм?
Кожен допрацьовує своє авто на свій особистий смак,а не на смак оточуючих.
Матіз чи запорожець буде теж по своєму кльово виглядати з певними допрацюваннями.але насамперед власник сам собі художник і творець прекрасного для своїх очей,як бачить він.
Правильно Filmmaker відповів:"скільки людей,стільки і думок"
1
18 вересня 23:40
Я їжджу на Skoda Fabia Mk2
Frantsu3
TipiTip, TipiTip, як гадаєте,це теж "колхоз",чи норм?Кожен допрацьовує своє авто на свій особистий смак,а не на смак оточуючих.Матіз чи запорожець буде теж по своєму кльово виглядати з певними допрацюваннями.але насамперед власник сам собі художник і творець прекрасного для своїх очей,як бачить він.Правильно Filmmaker відповів:"скільки людей,стільки і думок"
Frantsu3, та чому я "зачепився", бо побачив банальну зневагу та поверхневе оціночне судження з глузуваннями. Я не проти конструктиву, критики, нехай пропонують, будь ласка, зацікавить - скажу клас, дякую! З добрими намірами треба це робити, а ні з висока ☺️
19 вересня 01:29
Filmmaker
Frantsu3, та чому я "зачепився", бо побачив банальну зневагу та поверхневе оціночне судження з глузуваннями. Я не проти конструктиву, критики, нехай пропонують, будь ласка, зацікавить - скажу клас, дякую! З добрими намірами треба це робити, а ні з висока ☺️
Filmmaker, зневага, судження, глузування, звисока…цікаво розвивається набір епітетів. Скоро має зʼявитись булінг, тролінг, приниження, погрози і небезпека.
Дуже цікава тенденція.
1
19 вересня 06:48
Filmmaker
TipiTip, а що, я щось пропустив з «набору» в мою сторону? Дайте знати, бо побачив тільки це.
Filmmaker, та там в іншому прикол, бо там і того не було, про шо ви написали. Ще раз, я не мав на меті ані вас образити, ані ваше авто. Я висловився цілком конструктивно. Так буває, коли думка сторонніх розходиться з вашою, проте, публікуючи публічно (вибачаюсь за тавтологію) світлини будьте готові не тільки до схвальних коментарів, а й до критичних. Свою позицію я пояснив і варіант запропонував. Жодної зверхності, зневаги чи приниження я не демонстрував.
Я взагалі притримуюсь думки, що будь яке авто може бути красивим, хоч деу матіз, хоч рено дастер а хоч і мерседес. Ваш авто не виключення.
Але, як в тій рекламі, ваша картка - ваші гроші.
Бажаю вам гарного настрою і всього доброго. Не бачу сенсу продовжувати цю дискусію ввиду відсутності конструктиву.
19 вересня 07:42
Я їжджу на Skoda Fabia Mk2
TipiTip
Filmmaker, та там в іншому прикол, бо там і того не було, про шо ви написали. Ще раз, я не мав на меті ані вас образити, ані ваше авто. Я висловився цілком конструктивно. Так буває, коли думка сторонніх розходиться з вашою, проте, публікуючи публічно (вибачаюсь за тавтологію) світлини будьте готові не тільки до схвальних коментарів, а й до критичних. Свою позицію я пояснив і варіант запропонував. Жодної зверхності, зневаги чи приниження я не демонстрував. Я взагалі притримуюсь думки, що будь яке авто може бути красивим, хоч деу матіз, хоч рено дастер а хоч і мерседес. Ваш авто не виключення. Але, як в тій рекламі, ваша картка - ваші гроші. Бажаю вам гарного настрою і всього доброго. Не бачу сенсу продовжувати цю дискусію ввиду відсутності конструктиву.
TipiTip, «Не бачу сенсу продовжувати цю дискусію» - з останнім висловлюванням, не можу не погодитись. Гарного дня.
19 вересня 08:09
Frantsu3
TipiTip, TipiTip, як гадаєте,це теж "колхоз",чи норм?Кожен допрацьовує своє авто на свій особистий смак,а не на смак оточуючих.Матіз чи запорожець буде теж по своєму кльово виглядати з певними допрацюваннями.але насамперед власник сам собі художник і творець прекрасного для своїх очей,як бачить він.Правильно Filmmaker відповів:"скільки людей,стільки і думок"
Frantsu3, я не законодавець моди, не треба ходити до мене за діагнозом колгосп чи не колгосп.
Я висловився про конкретне авто з посту, пояснив чому саме маю таку позицію, запропонував своє бачення, у відповідь отримав звинувачення у зверхньому ставленні та необґрунтованій критиці.
Де логіка?
19 вересня 06:44