Ford Mustang (5G) (Будую для трека)

Мустанг та керованість

Я їжджу на Ford Mustang (5G), Alfa Romeo Stelvio
Київ, Україна

       Я купив мустанг з 17 дисками та резиною на 65 профілі - дуже висока. І керованість на цій резині була м'яко кажучи жахлива +- те що в жигулів задньопривідних.
А оскільки я порівнюю керування зі своєю основною автівкою - Альфа Стельвіо, то ситуація з мустангом зовсім печальна. Потужність в принципі є, але їхати більше 140 км ч стає страшно, коли у кросовері Альфі на резині з 55 профілем цієї швидкості не помічаєш взагалі.   Спочатку я вирішив перейти на інші диски та резину, про що писав у минулому дописі.  Під час візиту на шиномонтаж решив про всяк випадок сфоткати передні аморти (задні не фоткав, бо ніяких маркувань не було, на вигляд чорні як сток).  
   Встановивши нову резину з профілем 50 спереду 45 ззаду, я думав що це виправить ситуацію, але ніт.  Так, частково машина стала краще відчуватись на дорозі, але все одно передня частина була дуже в'ялою і не встигала реагувати на нерівність дороги, та була надто повільна при поворотах і перелаштуваннях.  Тож я вирішив загуглити що ж це за аморти в мене стоять. 
    Як виявилось - це дешевий замінник, яких по характеристиках гірше за стокові аморти. А задні напевне оригінальні, але вже сильно зношені, не забуваємо про пробіг. 

Висновок з цієї ситуації напрошується сам собою - заміна амортів.  На вибір в мене є регульовані Коні Спорт, або Більштайни, бо вже як міняти то міняти, а оригінальні не сильно дешевші будуть за ці. То для мене відкритим питанням залишається що краще - Коні або Більштайн. 


Аморт - дешевий замінник оригіналу.



Реклама
10% відсотків знижка!
Пробіг 184000 км.
Опубліковано: 12 березня 23:20
25 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
Koni Sport були одним з моїх перших модів підвіски. Зараз я би їх не купив. Думаю або залишив би сток, або максимум Ford Performance разом з пружинами та стабілізаторами. Bilstein будуть перевернутої конструкції і тому неодмінно дуже скоро почнуть стукати, я б їх не розглядав.
13 березня 10:18
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
Dron
MEDVEDc4, а що не так з коні спорт бо їх розглядаю?
Dron, дуже жорсткі по місту. Також минулого літа під час подорожі в страшенну спеку почала пітніти передня стійка з-під сальника "крану" регулювання жорсткості.
13 березня 12:11
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
Dron
MEDVEDc4, дякую за відповідь. Тоді буду думати шось інше. Може таки str.r koni
Dron, я б Koni взагалі не розглядав. У знайомого STR.T одразу потікли, довелося їх ребілдити. Бери нові Motorcraft, або Ford Performance.
13 березня 14:36
Я класично за більштейн )
Щодо коней - їздити постійно на "закручених" ніхто адекватний не буде, а в розпущеному стані вони ІМХО нічого особливого собою не являють.
Але це досвід не з мустанга, звичайно ))
13 березня 00:41
Автор Я їжджу на Ford Mustang (5G), Alfa Romeo Stelvio
ROst.ADventure
Я класично за більштейн )Щодо коней - їздити постійно на "закручених" ніхто адекватний не буде, а в розпущеному стані вони ІМХО нічого особливого собою не являють.Але це досвід не з мустанга, звичайно ))
ROst.ADventure, Я більштайна боюсь, щоб занадто жорстко не було. В молодості поставив більштайн на 2108 - машина перетворилась на карт, їздити на ній було дуже напряжно, міг це терпіти бо був молодий))
13 березня 01:31
Dron
ROst.ADventure, Я більштайна боюсь, щоб занадто жорстко не було. В молодості поставив більштайн на 2108 - машина перетворилась на карт, їздити на ній було дуже напряжно, міг це терпіти бо був молодий))
Dron, В мене на мерсі більштайн звичайний B4 (22-003614). Чим вони відрізняються від усіх інших, включаючи коней - вони м'якіші при малих ходах штоку, тобто, коли котиш бруківкою не трясе, і сильніше впираються при значніших ходах, це коли крен в повороті. Якось випала нагода проїхатись на 124-му на конях, очікував від них чогось подібного, але ні, вони однакові у всіх режимах, чим мене розчарували. Ну бо як, це ж "божественні коні", але мені не зайшло )
Правда мінус більштайнів - вони не такі вже й довговічні, але я згоден міняти їх хоч щороку заради оцих властивостей.
Стосовно жовтих більштайнів - не хочу ставити на цивільну машину, бо то вже таки може бути жорсткувато.

До речі, щодо 2108. Теж маю цікаві враження. Я на цій машині взагалі перепробував майже все цивільне, і довгий час їздив на більштейнах масляних, бо дорогу машина тримала дуже добре. Але по бруківці, звісно - то було жорстко люто )
Довгий час не ставив газ-масло, бо всі переконували, що це жорсткіше за масло. Та таки раз не було в магазі масляних, і треба було довше чекати, тому все ж взяв газ-масло. І прозрів - воно м'яке, комфортне, при цьому контрольоване. І так у мене розвіявся міф щодо жорсткості газ-масляних амортизаторів, і ще я перестав вірити людям, навіть якщо всі довкола про щось впевнено говорять )))
13 березня 12:03
Автор Я їжджу на Ford Mustang (5G), Alfa Romeo Stelvio
ROst.ADventure
Dron, В мене на мерсі більштайн звичайний B4 (22-003614). Чим вони відрізняються від усіх інших, включаючи коней - вони м'якіші при малих ходах штоку, тобто, коли котиш бруківкою не трясе, і сильніше впираються при значніших ходах, це коли крен в повороті. Якось випала нагода проїхатись на 124-му на конях, очікував від них чогось подібного, але ні, вони однакові у всіх режимах, чим мене розчарували. Ну бо як, це ж "божественні коні", але мені не зайшло )Правда мінус більштайнів - вони не такі вже й довговічні, але я згоден міняти їх хоч щороку заради оцих властивостей.Стосовно жовтих більштайнів - не хочу ставити на цивільну машину, бо то вже таки може бути жорсткувато.До речі, щодо 2108. Теж маю цікаві враження. Я на цій машині взагалі перепробував майже все цивільне, і довгий час їздив на більштейнах масляних, бо дорогу машина тримала дуже добре. Але по бруківці, звісно - то було жорстко люто )Довгий час не ставив газ-масло, бо всі переконували, що це жорсткіше за масло. Та таки раз не було в магазі масляних, і треба було довше чекати, тому все ж взяв газ-масло. І прозрів - воно м'яке, комфортне, при цьому контрольоване. І так у мене розвіявся міф щодо жорсткості газ-масляних амортизаторів, і ще я перестав вірити людям, навіть якщо всі довкола про щось впевнено говорять )))
ROst.ADventure, я в молодості по хардкору на 2108 поставив більштейни чисто газ))
1
13 березня 12:40
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
ROst.ADventure
Я класично за більштейн )Щодо коней - їздити постійно на "закручених" ніхто адекватний не буде, а в розпущеному стані вони ІМХО нічого особливого собою не являють.Але це досвід не з мустанга, звичайно ))
ROst.ADventure, в залежності від кодструкції підвіски більштайни бувають дуже різними. На автівках з MacPherson вони перевернутої конструкції і через це не дуже добре (м'яко кажучи) себе поводять на наших дорогах. Особисто я ні від кого не чув, щоб вони протрималися без стуку втулок більше року. Втулки продаються окремо, але їх надовго не вистачає. Я нічого не маю проти таких страждань, але вони мають бути усвідомленими. Особисто я не бачу ніякого змісту саме в цьому "хресті" і не готовий його нести.
13 березня 12:15
MEDVEDc4
ROst.ADventure, в залежності від кодструкції підвіски більштайни бувають дуже різними. На автівках з MacPherson вони перевернутої конструкції і через це не дуже добре (м'яко кажучи) себе поводять на наших дорогах. Особисто я ні від кого не чув, щоб вони протрималися без стуку втулок більше року. Втулки продаються окремо, але їх надовго не вистачає. Я нічого не маю проти таких страждань, але вони мають бути усвідомленими. Особисто я не бачу ніякого змісту саме в цьому "хресті" і не готовий його нести.
MEDVEDc4, та й макферсони різні теж. В 124-му макферсон, але пружина з амортизатором стоять окремо.
В4, про які я писав - двотрубки, ставлю так звані хеві дьюті, для важких режимів роботи. І ще не доїжджав до стуків, взагалі на будь-яких машинах. Амортизатори починають втрачати свої властивості раніше появи стуків, і я вже думаю над заміною ))
Стосовно хреста довговічності - властивості амортів для мене таки на першому місці, тому коротший час життя розглядаю не як баґ, а як фічу, і насолоджуюсь )
13 березня 13:11
ось різниця)
1
12 березня 23:53
Автор Я їжджу на Ford Mustang (5G), Alfa Romeo Stelvio
bloomfield1395
ось різниця)
bloomfield1395, так, є трохи різниця)
12 березня 23:57
коні спорт розпорка тяжки стаба ртр, і буде все класно) перевірено)
1
12 березня 23:37
Автор Я їжджу на Ford Mustang (5G), Alfa Romeo Stelvio
bloomfield1395
коні спорт розпорка тяжки стаба ртр, і буде все класно) перевірено)
bloomfield1395, розпорку поставив - ніяк не відчув. Все інше треба напевне поміняти для ефекту. Коні спорт не сильно жорсткі?
12 березня 23:59
Автор Я їжджу на Ford Mustang (5G), Alfa Romeo Stelvio
bloomfield1395
Dron, для морди саме то, назад би радив коні стр.т
bloomfield1395, ззаду коні спорт занадто жорсткі на найм'якішому налаштуванні?
13 березня 00:06
Dron
bloomfield1395, ззаду коні спорт занадто жорсткі на найм'якішому налаштуванні?
Dron, так, втратиш добряче комфорту
воно того не варте, а стр.т то компроміс керованості та комфорту)
13 березня 01:22
Автор Я їжджу на Ford Mustang (5G), Alfa Romeo Stelvio
bloomfield1395
Dron, так, втратиш добряче комфортувоно того не варте, а стр.т то компроміс керованості та комфорту)
bloomfield1395, оце ти мені додав мук вибору. Бо STR треба тягнути зі штатів а Sport є в Україні, бо ціні як в штатах, і різниця в ціні з str.r буде всього приблизно 200 долл.
1
13 березня 01:30
Автор Я їжджу на Ford Mustang (5G), Alfa Romeo Stelvio
bloomfield1395
Dron, ну в любому випадку можеш спробувати)не зайде - продаш)
bloomfield1395, не така популярна машина на мій погляд щоб це хтось купував.
13 березня 01:41
Автор Я їжджу на Ford Mustang (5G), Alfa Romeo Stelvio
bloomfield1395
Dron, для морди саме то, назад би радив коні стр.т
bloomfield1395, бо мені радили що якщо вже ставити спорт то ставити по колу.
13 березня 00:09