Opel Omega B (Омега )

Роздуми, висновки, враження

Я їжджу на Opel Omega B
Київ, Україна

Всім доброго. Перезув орла знов на літо, трохи поїздив, сформував свою непрезантативну думку. Це буде, можливо,корисно тільки дволітровим, як я. Отже, про що мова? Про розмір дисків. Зима в мене 205/65/15,


Зима


літо перед 215/55/17, зад 225/50/17.  


Лііто


Що по комфорту? Зима терпимо, літо набагато гірше, 20-30 сантиметрові поліцаї проїжджає як на дерев'яних. За рахунок більшої маси коліс на будь-яких нерівностях автівку трусить значно більше, ефект несправних амортизаторів. Колія. Раніше не знав такого поняття, але зараз воно з'явилось. Їдеш собі такий по кільцевій в Києві, і опача, тебе кудись тягне, ще й доволі суттєво.Схожий ефект і при гальмуванні на нерівній дорозі, при справних гальмах.Про їзду в корках- вам пиз:да. Ви не можете їхати з потоком, ви їдете швидше, постійне задрочування сцепи(механіка).Міська їзда на 17 теж відрізняється і по газулькі, перші дві передачі до 4 тис. обертів зі світлофора, щоб триматися в потоці,бо не тягне нормально з низів, далі вже за потребою. Я такий режим не люблю.Ще з мінусів потрійна ціна, порівняно з 15. Що з плюсів: вигляд, це теж аргумент. Стабільність по рівній трасі, не прям набагато, не для гонщика, але прогнозовано і стабільно. Тут плюс. Витрата пального на міжміській доволі суттєво нижча, на одному маршруті з пробками на літі і на тому ж маршруті без корків на зимі розхід був на літі менший суттєво, причому швидкість на літі була більша на 20-30 км/год. Отакі спостереження. 

Схожі компанії

«Шини та Диски»

Інтернет-магазин шин та дисків із мережею власних шинних центрів у Києві, Харкові, Дніпрі, Одесі та Львові. Проводимо індивідуальний підбір гуми залежно від потреб авто, аби максимально розкрити його потужні переваги. Доставимо замовлення у будь-який куточок країни за 1-3 дні. Повний асортимент шин та дисків шукайте за посиланням: https://shiny-diski.com.ua/uk/...
Опубліковано: 12 березня 13:57
13 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Audi 100 (C4)
В мене зима 205/60/16 , літо 225/50/17 . По комфорту практично не відрізняється . Але зовнішній вигляд , просто пісня !) хочеться обертатись і обертатись на неї літом ) може колись перейду на 225/40/18 ))
09 квітня 21:15
Я їжджу на Opel Omega B
У мене стояли зима 195 65 15 і літо 205 60 16 ,з такими купував авто ,поїздів два сезони і перейшов на більший розміри по заводу тобто 205 65 15 зима та 225 55 16,то скажу комфорт від їзди тільки збільшився,колійності не відчуваю зовсім,і авто їде гарно що по трасі що в місті,в місті крутю двигуна до 2500 це звичайний режим їзди(механіка).і також багато залежить від гуми,так що можу порадити відкрийте книжку де є розміри шин під ваш автомобиль і ставте їх.
16 березня 22:58
По відчуттям я з вами згоден на всі 100%. Зима в мене 195/60 15(дісталась з машиною). Літо 215/55 17 і тіж самі 2.0л,зміну дисків відчуває прям до глибин душі. Як би я сам купував зиму то брав би мабудь 205,бо 195 ширини не вистачає для норм зацепу ,якщо добре газнути пищить як ненормальне,а на вологому асфальті при педалькі у підлогу з місця то і на 2й пищить. По вазі не робив замірів,але по відчуттям літо в половину важче. Колію на зимі не відчуває зовсім на літі є такий момент,не прямо так що ой,але є. Краще було на літній 215/45,але не довго,наші дороги її вбили. 17ті стояли на машинці коли я її брав,вигляд пісня,але я все таки ставив би 16ті якби знов таки купував сам.
1
13 березня 16:29
Я їжджу на Opel Omega B
Oppozitchik
Тисевич_Олександр, так, хочеться поширше гуму і побільше диски, але фізику не обдуриш🙃 Хтозна, може псіхану і куплю комплект літа на 15-их))
Oppozitchik, я сам такий кожне літо😉,ну поки не психонув))) літом 23го майже наважився,але мені за мої сімнашки з резиною на докат пропонували 4к,і я охолов у цьому плані. Покришки в мене вже так собі,думаю про 205/50. Але поки думаю...
1
13 березня 19:44
Я їжджу на Opel Omega B
Я собі 19 поставив нормльно привик але колію лапало то переробив маятник на 5 підшипників 😁 івсе Гуд іще зара маю поставити цільні саленблоки спереду
1
1
12 березня 21:55
Я їжджу на Opel Omega B
Nazar_Omega_Lviv
Я собі 19 поставив нормльно привик але колію лапало то переробив маятник на 5 підшипників 😁 івсе Гуд іще зара маю поставити цільні саленблоки спереду
Nazar_Omega_Lviv, до 19 треба дорости. Я хотів спочатку 18, але зупинився на 17 і для себе вирішив на цьому стопнутись
1
13 березня 08:55
В мене 215/55/17
Зима і літо я задоволений
1
12 березня 21:02
Так ви ж поставили більшого діаметру шини. 205/65R15 відповідають 215/50R17, а не 55 профіль.
225/50R17 мають теж на сантиметр більший діаметр і уже відчутно більша ширина, тобто опір коченню.
Очевидно, що не дуже потужному двигуну важче крутити більшими колесами, і діаметр дисків тут ні при чому.
Щодо тряскості - багато залежить також від самих шин, на мішлені буде значно м'якіше, ніж на якомусь барумі.
І колійність теж проявляється в залежності від малюнка протектора. Є колеса, що сильно відчувають її, а є такі, що практично не реагують.
1
12 березня 14:37
Я їжджу на Opel Omega B
ROst.ADventure
Так ви ж поставили більшого діаметру шини. 205/65R15 відповідають 215/50R17, а не 55 профіль. 225/50R17 мають теж на сантиметр більший діаметр і уже відчутно більша ширина, тобто опір коченню.Очевидно, що не дуже потужному двигуну важче крутити більшими колесами, і діаметр дисків тут ні при чому.Щодо тряскості - багато залежить також від самих шин, на мішлені буде значно м'якіше, ніж на якомусь барумі.І колійність теж проявляється в залежності від малюнка протектора. Є колеса, що сильно відчувають її, а є такі, що практично не реагують.
ROst.ADventure, так я просто описав свої враження від такого конфігу, я ж не кажу, що у всіх буде так само. А от щодо профілю не згоден, логічно, що чим він процентно менший при однаковому зовнішньому діаметрі, то буде жорсткіше. Плюс більший диск = більша непідресорена маса (за ковку не говорю).
13 березня 08:45
Oppozitchik
ROst.ADventure, так я просто описав свої враження від такого конфігу, я ж не кажу, що у всіх буде так само. А от щодо профілю не згоден, логічно, що чим він процентно менший при однаковому зовнішньому діаметрі, то буде жорсткіше. Плюс більший диск = більша непідресорена маса (за ковку не говорю).
Oppozitchik, Пам'ятаю, як я, геть давно, перейшов на 2108 з 13-х на 14-ті диски, і, відповідно, з 175/70 барум брильянтіс на 185/60 бріджстоун спорт-турер.
І як прозрів, що при нижчому профілі (на 11 мм) машина стала відчутно комфортнішою. І при цьому керованішою )
Розмір диску - це ще не вся непідресорена маса, треба важити разом з шинами. Адже трохи більше диска, але менше шини, та й диски теж різні, в тій же 2108 14-ті я поставив фіатівську штамповку (щоб з рідною для ваз розболтовкою), які будучи більшими і ширшими за кременчуцькі вазівські важили, здається, чи не менше )
13 березня 13:47