BMW 3 series (E46/5) (Компакт)

Android магнітола BMW E46 - поділіться досвідом.

Всім привіт. Довго думав, наважувався, компакт, все таки, проєкт бюджетний :-), але це знову не спрацювало, і я вирішив придбати андроід магнітолу.








Я персонаж такий, що до китаю відношуся скептично, тим паче до такого, так би мовити, без роду, без племені. Але вирішив спробувати - обрав саму топову з лінійки цього виробника, вона приїхала, і мені дали її на пробу…

  Ну, почнемо…

  • Естетично воно виглядає не погано



    , хоч по зазорам сідає не ідеально



  • Явно китайози щось прої…али, бо в другому положенні замка запалювання, вона вмикається, і одразу вимикається, в третьму положенні працює, якщо повернути ключ в друге положення - вимикається. 
  • Не знаю як в кого, але кар плей непідтягнув ярлик ютубу, можливо так воно і має бути, але інакше він і не потрібен.
  • Звук - гівнячий. Не так щоби зовсім, але гірше за рідну звичайну, базову магнітолу.
  • Здається вона садить акум, майже впевнений - завтра переміряю споживання.

Це перші враження, боюсь що це ще не все. 
   Поділіться досвідом, хто яку встановлював, які плюси/мінуси, як звук -це важливо, чи підключали підсилювачі? 
як працює кан - чи показує відкриті двері, парктронік, ще щось. В налаштуваннях кан пропонує обрати тип кан модуля, але який його обирати - хз.
   Буду вдячний, бо цю, мабуть поверну, але від ідеї 2дін, ще не відмовився. Дякую!!!

Опубліковано: 04 лютого 21:22
26 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Привіт) Олексій все вже розписав тобі по факту) Тобі для музики однозначно потрібен буде зовнішній процесор. Сабовий канал виявився в моїй магнітолі з якимись наводками по рца. Вольтаж на тих же рца дуже низкький, а це значить низький загальний рівень гучності.

Зрозумів я це швидко, що музика стала гірше з цим мафоном, але дизайн більше подобається ніж 16:9 і саме головне це швидкість роботи) А всі ці трабли із звуком виправив зовнішній процесор) Але є велике АЛЕ) Толковий зовнішній проц коштує 300$ у Хелікса) Це самий доступний який в них є) Наступний - 500$ (стоїть в мене). Ти повинен розуміти скільки в тебе буде динаміків і як вони будуть підключені, від цього залежить на скількі каналів буде проц. А ще підсилювачі, а ще акустика....)

Якщо цього всього не буде, тоді перепаюй чіп вбудованого підсилювача в мафоні і буде норм)

Якщо є можливість приїхати в Київ, приїжджай літом) Послухаєш мою машину (я будую абсолютно нову систему) і машину Олексія (він так само😂). Ти просто зрозумієш як може звучати е46)
05 лютого 11:06
Vov4ikgixxer
Привіт) Олексій все вже розписав тобі по факту) Тобі для музики однозначно потрібен буде зовнішній процесор. Сабовий канал виявився в моїй магнітолі з якимись наводками по рца. Вольтаж на тих же рца дуже низкький, а це значить низький загальний рівень гучності. Зрозумів я це швидко, що музика стала гірше з цим мафоном, але дизайн більше подобається ніж 16:9 і саме головне це швидкість роботи) А всі ці трабли із звуком виправив зовнішній процесор) Але є велике АЛЕ) Толковий зовнішній проц коштує 300$ у Хелікса) Це самий доступний який в них є) Наступний - 500$ (стоїть в мене). Ти повинен розуміти скільки в тебе буде динаміків і як вони будуть підключені, від цього залежить на скількі каналів буде проц. А ще підсилювачі, а ще акустика....) Якщо цього всього не буде, тоді перепаюй чіп вбудованого підсилювача в мафоні і буде норм)Якщо є можливість приїхати в Київ, приїжджай літом) Послухаєш мою машину (я будую абсолютно нову систему) і машину Олексія (він так само😂). Ти просто зрозумієш як може звучати е46)
Vov4ikgixxer, дякую за пораду, та за запрошення! Справа в тім, що саме в цьому авто, в нетрі занурюватись я не хочу, інакше голова явно була б іншою, але, будучи меломаном, хочеться чогось хоч трохи пристойного. В мене є досвід будівництва аудіосистем, (якщо знайду фото - додам, десь була схема мальована для змагань, лиш не певен що актуальна)при чому досить високого рівня, і відверто кажучи - краще - ворого хорошого. Тут дуже важливо вчасно зупинитись. Я переконаний що системка за 1500 дол, буде звучати відсотків на 20 гірше за систему, яка коштує 5000. В автозвуці, є порядок, після якого, кожен крок стає кратний попередньому, а от приріст в якості дає в процентах, і часом ці проценти вимірюються однозначним, навіть не двозначним числом (звичайно умовно).
В даному випадку, я би додав зовнішній підсилювач, їх в мене є кілька штук - просто лежать, так би воно в той тракт додало би хоч трохи благородства, але я не знаю на скільки там гімнячі первинні каскади, і на скільки там вся прям печально. Можливо, я би залишив, навіть рідні АС, їх завжди можна замінити на щось краще, якщо пошкрябти по сусікам - щось знайду, вібра в дверях вже давно зроблена. Схема плпнувалась би фронт дві полоси, можливо саб, але навряд, саби я не дуже люблю.
Що стосується не санкціонованого споживання в борт мережі, то електрик сьогодні заміряв - ніби ок. Тепер ще треба розібратись чого воно в першому положенні ключа не працює. Також я хочу навести справки на рахунок того, щоб таікнути це дайно, але, боюсь, що ті хто це робив мені досі, за цей гівняк не візьмуться.
1
05 лютого 19:13
maxwheller
Vov4ikgixxer, дякую за пораду, та за запрошення! Справа в тім, що саме в цьому авто, в нетрі занурюватись я не хочу, інакше голова явно була б іншою, але, будучи меломаном, хочеться чогось хоч трохи пристойного. В мене є досвід будівництва аудіосистем, (якщо знайду фото - додам, десь була схема мальована для змагань, лиш не певен що актуальна)при чому досить високого рівня, і відверто кажучи - краще - ворого хорошого. Тут дуже важливо вчасно зупинитись. Я переконаний що системка за 1500 дол, буде звучати відсотків на 20 гірше за систему, яка коштує 5000. В автозвуці, є порядок, після якого, кожен крок стає кратний попередньому, а от приріст в якості дає в процентах, і часом ці проценти вимірюються однозначним, навіть не двозначним числом (звичайно умовно). В даному випадку, я би додав зовнішній підсилювач, їх в мене є кілька штук - просто лежать, так би воно в той тракт додало би хоч трохи благородства, але я не знаю на скільки там гімнячі первинні каскади, і на скільки там вся прям печально. Можливо, я би залишив, навіть рідні АС, їх завжди можна замінити на щось краще, якщо пошкрябти по сусікам - щось знайду, вібра в дверях вже давно зроблена. Схема плпнувалась би фронт дві полоси, можливо саб, але навряд, саби я не дуже люблю. Що стосується не санкціонованого споживання в борт мережі, то електрик сьогодні заміряв - ніби ок. Тепер ще треба розібратись чого воно в першому положенні ключа не працює. Також я хочу навести справки на рахунок того, щоб таікнути це дайно, але, боюсь, що ті хто це робив мені досі, за цей гівняк не візьмуться.
maxwheller, система музикальна) Чув як грає такий хелікс 10" і про дженезіси дуже гарні відгуки) Це топовий олдскул)

Трохи пізніше відповім на твій коментар розгорнуто)
1
06 лютого 16:18
Vov4ikgixxer
maxwheller, система музикальна) Чув як грає такий хелікс 10" і про дженезіси дуже гарні відгуки) Це топовий олдскул)Трохи пізніше відповім на твій коментар розгорнуто)
Vov4ikgixxer, це дженезіс ще з тих часів, коли дженезіс та длс це була одна контора, там навіть на шильдику одразу два значка, ті що da100 побудовані по схемі дуал моно, sa50 з одним блоком живлення на два канали, але, враховуючи його потужність в 2х25, він явно розрахований не на мід бас, і там це не так принципово. На схемі не вказано за гатунок дротів, а в машині лише акустичнихatlas hiper 24 метри, і міжблоки теж аtlas quadstar. Ну і по живленню я попрацюфав - два конденсатора загальною ємністю 70фарад, щоб підсилювачам «дихалось» легше.
От згадую це все, єнтузіазм, молодість, те скільки було витрачено часу, коштів, і відверто - не певен що воно того варте. Тут важко зупинитись вчасно, але треба.
1
06 лютого 20:29
maxwheller
Vov4ikgixxer, це дженезіс ще з тих часів, коли дженезіс та длс це була одна контора, там навіть на шильдику одразу два значка, ті що da100 побудовані по схемі дуал моно, sa50 з одним блоком живлення на два канали, але, враховуючи його потужність в 2х25, він явно розрахований не на мід бас, і там це не так принципово. На схемі не вказано за гатунок дротів, а в машині лише акустичнихatlas hiper 24 метри, і міжблоки теж аtlas quadstar. Ну і по живленню я попрацюфав - два конденсатора загальною ємністю 70фарад, щоб підсилювачам «дихалось» легше. От згадую це все, єнтузіазм, молодість, те скільки було витрачено часу, коштів, і відверто - не певен що воно того варте. Тут важко зупинитись вчасно, але треба.
maxwheller, не знав що длс і дженезіс то була олна контора)

З приводу дротів занадто сильно не треба запарюватись) Я дивився відео де хлопчина порівнював на обладнанні (подавав сигнал на різних частотах) німецький акустичний кабель оелбах хза 50 євро за 10м і одесакабель за 10 євро за 10м - різниці нуль))

Я не пріверженець конденсаторів) Це все залишилось в минулому) Тягнеш 50+ мм² і взігалі просадів майже не буде. Тут важливіше продублювати масу з акб на кузов, з генератора до акб. Це дає гарний результат.

Це коштує кожного витраченого $) Повір) Було передивлено багато відео з встановлення АЗ в топових конторах, зрозумів актуальний алгоритм побудови сучасної системи і вирішив все переробити) Буду вже доросла система з гарним інсталом і бляха багажник буде пустий))

Судячи з того як в мене грало перед тим як все розібрав, раджу робити поканальний фронт 2 смуги + саб 10-ку в ЗЯ. По акустиці багато чув морелєк і навіть не має бажання експерементувати з чимось іншим, вони мені дуже подобаються. Олексій буде весною продавати Темпо Ультра компонентну 6,5", то домовся з ним. Вона аби розім'ялась, тупо нова.
Саб можеш Хелікс П10 пошукати на олх, дуже м'яко і приємно грає.

Я взагалі не уявляю як можна іздити без шумоізоляції та музикальної системи)
1
06 лютого 23:30
Vov4ikgixxer
maxwheller, не знав що длс і дженезіс то була олна контора)З приводу дротів занадто сильно не треба запарюватись) Я дивився відео де хлопчина порівнював на обладнанні (подавав сигнал на різних частотах) німецький акустичний кабель оелбах хза 50 євро за 10м і одесакабель за 10 євро за 10м - різниці нуль))Я не пріверженець конденсаторів) Це все залишилось в минулому) Тягнеш 50+ мм² і взігалі просадів майже не буде. Тут важливіше продублювати масу з акб на кузов, з генератора до акб. Це дає гарний результат.Це коштує кожного витраченого $) Повір) Було передивлено багато відео з встановлення АЗ в топових конторах, зрозумів актуальний алгоритм побудови сучасної системи і вирішив все переробити) Буду вже доросла система з гарним інсталом і бляха багажник буде пустий))Судячи з того як в мене грало перед тим як все розібрав, раджу робити поканальний фронт 2 смуги + саб 10-ку в ЗЯ. По акустиці багато чув морелєк і навіть не має бажання експерементувати з чимось іншим, вони мені дуже подобаються. Олексій буде весною продавати Темпо Ультра компонентну 6,5", то домовся з ним. Вона аби розім'ялась, тупо нова. Саб можеш Хелікс П10 пошукати на олх, дуже м'яко і приємно грає.Я взагалі не уявляю як можна іздити без шумоізоляції та музикальної системи)
Vov4ikgixxer, ввечері буде час - відповім.
07 лютого 09:07
Vov4ikgixxer
maxwheller, не знав що длс і дженезіс то була олна контора)З приводу дротів занадто сильно не треба запарюватись) Я дивився відео де хлопчина порівнював на обладнанні (подавав сигнал на різних частотах) німецький акустичний кабель оелбах хза 50 євро за 10м і одесакабель за 10 євро за 10м - різниці нуль))Я не пріверженець конденсаторів) Це все залишилось в минулому) Тягнеш 50+ мм² і взігалі просадів майже не буде. Тут важливіше продублювати масу з акб на кузов, з генератора до акб. Це дає гарний результат.Це коштує кожного витраченого $) Повір) Було передивлено багато відео з встановлення АЗ в топових конторах, зрозумів актуальний алгоритм побудови сучасної системи і вирішив все переробити) Буду вже доросла система з гарним інсталом і бляха багажник буде пустий))Судячи з того як в мене грало перед тим як все розібрав, раджу робити поканальний фронт 2 смуги + саб 10-ку в ЗЯ. По акустиці багато чув морелєк і навіть не має бажання експерементувати з чимось іншим, вони мені дуже подобаються. Олексій буде весною продавати Темпо Ультра компонентну 6,5", то домовся з ним. Вона аби розім'ялась, тупо нова. Саб можеш Хелікс П10 пошукати на олх, дуже м'яко і приємно грає.Я взагалі не уявляю як можна іздити без шумоізоляції та музикальної системи)
Vov4ikgixxer, що стосується дротів. Тут є рівно дві когорти людей - ті хто не вірять, і ті хто вірять. Якби я не чув своїми вухами, то не вірив би. Але різниця є, вона знижується із ростом ціни, але вона є. Я якось їздив слухати міжблоки значно дорожчі за мої, вийняті із домашки, і увіткнуті мені в машину - гарніше, лиш не на таку різницю в грошах.
По конденсаторах - та сама історія. Є в мого друга прибор що міряє просадки, від бракс. Єксперементували по різному, так дроти можна вдосконалити по живленню, але встановлення 20ф саундстрім порядно добавило мікродинаміки та артикуляції басовому тракту, а коли додався ще на 50ф то враження склалось що тупо вліпили підсилювач з куди потужнішим демпінг фактором. При цьому брали для проби заряджену добряче сотку і втикали поблизу підсилювачів, для чистоти експеременту. Думаю що акб, не може так швидко віддавати струм як конденсатор, оскільки хім реакції в ньому інертні, чи що, але різниця є і відчутна. От баночки по 1-2ф то таке - явно нічого не змінює.
Що чтосується двох смуг…
Десь згідний, бо простіше звести, архітектура простіша, але три полоси подобається більше.
В мене була ще одна машина, там було дві полоси, правда 4 міда, замість двох - не хотів саб. Така сама голова / проц, на вч теж длс ірідіум, правда міди були не 20 см, а 16. І хотілось третю полосу. Один сильний плюс - дві полоси легше зводити, як знайду фото додам, те авто загинуло в дтп, дуже за нам сумую - е36.
По сабам - поки придбав - послухав багато, і морель в тому числі. Мене в місті багато автозвукових бариг знали - послухати було не проблема. Слухав і морель ультімо. Ультімо se, і длс, і хелікс, фаз лайнер, і ще там щось - не пригадаю. Хотів ультімо, віддавали за хорошою ціною, але, все одно дорого, а мені треба було два. Хелікс тупо продали два по ціні одного, там була умова участі в змаганнях, на які яї хати не хотів - вмовили :-) Ну і хелікс відіграли не на стільки гірше, на скільки дешевші, навіть в роздріб. Але ультімо хотілось. Хелікс були на другому місці в тій ієрархії. Щодо десятки - ну не певен - свої плюси, але і мінуси свої. Вона буде швидше, але і так глибоко не копне як 12-ка, от 15 це вже перебор, хоча, тут ще треба розглядати підсилювач, який з тим всім боротись буде, і від оформлення.
Відверто кажучи, я не крепко прихильник сабовуферів, я за те щоб з фронта витягнути максимум, часто мені цього вистачає. Саб як не крути, а буде відставати від мід баса, краще вже міди 20-ки. Хоча, тут на полягати не буду, сам не певен до кінця, як краще.
Щодо динаміків, тут в мене вже є варіанти що лежать по поличкам - є хелікс прецижн, є компетішн, є длс референс - щось встановим, а може і ні, мене це трохи цей андроід побісить, і піде воно все в сраку :-)))

Автозвук то дуже дивна штука, ту не завжди працює все однозначно, і є рецепти, які не всі знають.
Я от можу сказати точно, що гнатись за топовим залізом, не завжди є сенс, так як така штука як твік, може вбити сенс в покупці догорого підсилювача. В мене є твіканий полк момо карбон - ніколи не відзначався як щось видатне, але коли я отой твіканий полк момо порівняв з сінфоні амплітюд, аудісон врх, аудісон вр, то всі вищезазначені злили, і дуже впевнено, хоч вони гравці дещо іншого дивізіону. Якщо найду - десь були його фото з середини - там трохи не сток..,
В мене є один дядько, який попрацювавши з контактами в твому авто, змінить звук так, що ти не повіриш, і ні один елемент системи, при цьому не зміниться..,
Я вже награвся в це в свій час, що аж втомився. На грандіозні будівництва вже не готовий, але і без +/- толкової музики, теж не можу. Може наважусь ще таз, але в свому 126-му мерседесі, там вже початок закладено, залізо є….
07 лютого 21:05
Vov4ikgixxer
maxwheller, не знав що длс і дженезіс то була олна контора)З приводу дротів занадто сильно не треба запарюватись) Я дивився відео де хлопчина порівнював на обладнанні (подавав сигнал на різних частотах) німецький акустичний кабель оелбах хза 50 євро за 10м і одесакабель за 10 євро за 10м - різниці нуль))Я не пріверженець конденсаторів) Це все залишилось в минулому) Тягнеш 50+ мм² і взігалі просадів майже не буде. Тут важливіше продублювати масу з акб на кузов, з генератора до акб. Це дає гарний результат.Це коштує кожного витраченого $) Повір) Було передивлено багато відео з встановлення АЗ в топових конторах, зрозумів актуальний алгоритм побудови сучасної системи і вирішив все переробити) Буду вже доросла система з гарним інсталом і бляха багажник буде пустий))Судячи з того як в мене грало перед тим як все розібрав, раджу робити поканальний фронт 2 смуги + саб 10-ку в ЗЯ. По акустиці багато чув морелєк і навіть не має бажання експерементувати з чимось іншим, вони мені дуже подобаються. Олексій буде весною продавати Темпо Ультра компонентну 6,5", то домовся з ним. Вона аби розім'ялась, тупо нова. Саб можеш Хелікс П10 пошукати на олх, дуже м'яко і приємно грає.Я взагалі не уявляю як можна іздити без шумоізоляції та музикальної системи)
Vov4ikgixxer, тут трохи видно міди, два підсилювача сховані в панелі, один над ногами водія, другий під бардачком - zapco studio, audison vr. Систему хотів доопрацьовувати, але розбив авто.
07 лютого 21:07
Vov4ikgixxer
maxwheller, не знав що длс і дженезіс то була олна контора)З приводу дротів занадто сильно не треба запарюватись) Я дивився відео де хлопчина порівнював на обладнанні (подавав сигнал на різних частотах) німецький акустичний кабель оелбах хза 50 євро за 10м і одесакабель за 10 євро за 10м - різниці нуль))Я не пріверженець конденсаторів) Це все залишилось в минулому) Тягнеш 50+ мм² і взігалі просадів майже не буде. Тут важливіше продублювати масу з акб на кузов, з генератора до акб. Це дає гарний результат.Це коштує кожного витраченого $) Повір) Було передивлено багато відео з встановлення АЗ в топових конторах, зрозумів актуальний алгоритм побудови сучасної системи і вирішив все переробити) Буду вже доросла система з гарним інсталом і бляха багажник буде пустий))Судячи з того як в мене грало перед тим як все розібрав, раджу робити поканальний фронт 2 смуги + саб 10-ку в ЗЯ. По акустиці багато чув морелєк і навіть не має бажання експерементувати з чимось іншим, вони мені дуже подобаються. Олексій буде весною продавати Темпо Ультра компонентну 6,5", то домовся з ним. Вона аби розім'ялась, тупо нова. Саб можеш Хелікс П10 пошукати на олх, дуже м'яко і приємно грає.Я взагалі не уявляю як можна іздити без шумоізоляції та музикальної системи)
Vov4ikgixxer,

Polk momo karbon
1
07 лютого 21:09
Я їжджу на BMW 3 series (E46)
Вітаю з покупкою ) У мене такий же дизайн, але таких проблем з зазорами нема.... Крім того що над трімом, то у всіх, бо заводські магнітоли мають специфічний вигин а всі до єдиного андройди ні. Може не так направив його, хм.....

"Чи показує відкриті двері, парктронік, ще щось" - айбас модуль треба, бажано оригінальний. Там окремий модуль як флешка і йде підшивка по віну авто, треба замовляти ззакордону. Тоді буде певна інформація показуватись, і двері і парктроніки і запас палива в баку, і розхід палива, і температура салону і за ним, короче такі речі, і можна привітання фарами налаштувати. Нічого особливо корисного, але для понтів піде.

По цим андройдам з алі і автозвуку, ти уже запитував колись, але я маю нову думку і нові враження після певних подій, тестів і вивчення сабжу :DDD. Звук гівно (хоча більшість кажуть шо почали чути третю скрипку в четвертому ряду, як поставили мафон, але думаю то був звук слона шо наступав на вухо в той самий момент).
РЦА вихідні всі завжди гівно, а сабова РЦАшка має вочевидь поганий контакт з реальністю і дуже сильно гасить сигнал. Чи поможе РА2030А мосфет що тобі дуже швидко тут порадять - ні, буде трохи краще, але не так як пишуть, однак якщо не будеш юзать процесор окремий то можливо це хоча б якийсь варіант, задля ефекту самозаспокоєння. Чи достатня напруга на РЦА? Ні. Чи гарне це джерело для систем з процесорним підсилювачем - ні. Чи круто буде купить брендовий андройд мафон типу фінальних хоча б ікстронсів - скоріш за все можливо там щось із цим всім буде краще, а може й ні,. А тут... Таке. І це ж ми обійшли стандартний DSP - там немає про що говорити, вони відірвані від реальності, одну частоту змінюєш (не торкаючись добротності, що зазвичай незмінна), воно міняє зовсім інше місце, нормальних зрізів і кросоверів там ніколи не буде, затримки лише базові і більше нагадують заводські фейдери. ЗВІСНО Ж, якщо приорітети в звуку трохи кращому чим штатка, тоді тут ціле поле щоб розгулятись і це топ, а у всіх інших випадках - ні, треба окремі приблуди купувати під такі задачі)
Однак. Під пасивну систему без проца, це краще чим нічого, бо 1) низький рівень 2) є хоч та обрубана але можливість щось підлаштувати.
2
05 лютого 09:41
Я їжджу на KIA Sportage (3G)
DomCobb
Вітаю з покупкою ) У мене такий же дизайн, але таких проблем з зазорами нема.... Крім того що над трімом, то у всіх, бо заводські магнітоли мають специфічний вигин а всі до єдиного андройди ні. Може не так направив його, хм..... "Чи показує відкриті двері, парктронік, ще щось" - айбас модуль треба, бажано оригінальний. Там окремий модуль як флешка і йде підшивка по віну авто, треба замовляти ззакордону. Тоді буде певна інформація показуватись, і двері і парктроніки і запас палива в баку, і розхід палива, і температура салону і за ним, короче такі речі, і можна привітання фарами налаштувати. Нічого особливо корисного, але для понтів піде. По цим андройдам з алі і автозвуку, ти уже запитував колись, але я маю нову думку і нові враження після певних подій, тестів і вивчення сабжу :DDD. Звук гівно (хоча більшість кажуть шо почали чути третю скрипку в четвертому ряду, як поставили мафон, але думаю то був звук слона шо наступав на вухо в той самий момент). РЦА вихідні всі завжди гівно, а сабова РЦАшка має вочевидь поганий контакт з реальністю і дуже сильно гасить сигнал. Чи поможе РА2030А мосфет що тобі дуже швидко тут порадять - ні, буде трохи краще, але не так як пишуть, однак якщо не будеш юзать процесор окремий то можливо це хоча б якийсь варіант, задля ефекту самозаспокоєння. Чи достатня напруга на РЦА? Ні. Чи гарне це джерело для систем з процесорним підсилювачем - ні. Чи круто буде купить брендовий андройд мафон типу фінальних хоча б ікстронсів - скоріш за все можливо там щось із цим всім буде краще, а може й ні,. А тут... Таке. І це ж ми обійшли стандартний DSP - там немає про що говорити, вони відірвані від реальності, одну частоту змінюєш (не торкаючись добротності, що зазвичай незмінна), воно міняє зовсім інше місце, нормальних зрізів і кросоверів там ніколи не буде, затримки лише базові і більше нагадують заводські фейдери. ЗВІСНО Ж, якщо приорітети в звуку трохи кращому чим штатка, тоді тут ціле поле щоб розгулятись і це топ, а у всіх інших випадках - ні, треба окремі приблуди купувати під такі задачі)Однак. Під пасивну систему без проца, це краще чим нічого, бо 1) низький рівень 2) є хоч та обрубана але можливість щось підлаштувати.
DomCobb, Так, вцілому ви маєте рацію. DSP в андроїд бошках - ні про що. Серйозних налаштувань там не зрибити. Може ледь підтягнути "сцену" (умовно). РЦА - теж чув негатив. Потепліє - як раз перевірю сам)).
Але і бюджет озвученого вивалюється за межі принаймі моєї осяжності. Тому тут кожному своє. PA2030a не зробить чудес зі звуком, але при правильному підборі компонентів дозволить витягнути з нього максимум.
Я в Києві і з задоволенням би послухав теплим днем як у вас звучить система)
1
05 лютого 11:54
Я їжджу на BMW 3 series (E46)
Comik
DomCobb, Так, вцілому ви маєте рацію. DSP в андроїд бошках - ні про що. Серйозних налаштувань там не зрибити. Може ледь підтягнути "сцену" (умовно). РЦА - теж чув негатив. Потепліє - як раз перевірю сам)).Але і бюджет озвученого вивалюється за межі принаймі моєї осяжності. Тому тут кожному своє. PA2030a не зробить чудес зі звуком, але при правильному підборі компонентів дозволить витягнути з нього максимум.Я в Києві і з задоволенням би послухав теплим днем як у вас звучить система)
Comik, так, якщо взяти чутливу акустику, то можна й на 2030 якось жити в теорії, але тут людина наче планує зовнішній підсилювач, то толку гратись не буде з цим)
"Я в Києві і з задоволенням би послухав теплим днем як у вас звучить система)" - машина зимує ще пару місяців, потім треба нові залізки куплені інсталювати (а їх прям багатсько, старої системи не залишилось взагалі, хехех), а от в кінці весни можемо зустрітись без проблем)
1
05 лютого 13:11
DomCobb
Вітаю з покупкою ) У мене такий же дизайн, але таких проблем з зазорами нема.... Крім того що над трімом, то у всіх, бо заводські магнітоли мають специфічний вигин а всі до єдиного андройди ні. Може не так направив його, хм..... "Чи показує відкриті двері, парктронік, ще щось" - айбас модуль треба, бажано оригінальний. Там окремий модуль як флешка і йде підшивка по віну авто, треба замовляти ззакордону. Тоді буде певна інформація показуватись, і двері і парктроніки і запас палива в баку, і розхід палива, і температура салону і за ним, короче такі речі, і можна привітання фарами налаштувати. Нічого особливо корисного, але для понтів піде. По цим андройдам з алі і автозвуку, ти уже запитував колись, але я маю нову думку і нові враження після певних подій, тестів і вивчення сабжу :DDD. Звук гівно (хоча більшість кажуть шо почали чути третю скрипку в четвертому ряду, як поставили мафон, але думаю то був звук слона шо наступав на вухо в той самий момент). РЦА вихідні всі завжди гівно, а сабова РЦАшка має вочевидь поганий контакт з реальністю і дуже сильно гасить сигнал. Чи поможе РА2030А мосфет що тобі дуже швидко тут порадять - ні, буде трохи краще, але не так як пишуть, однак якщо не будеш юзать процесор окремий то можливо це хоча б якийсь варіант, задля ефекту самозаспокоєння. Чи достатня напруга на РЦА? Ні. Чи гарне це джерело для систем з процесорним підсилювачем - ні. Чи круто буде купить брендовий андройд мафон типу фінальних хоча б ікстронсів - скоріш за все можливо там щось із цим всім буде краще, а може й ні,. А тут... Таке. І це ж ми обійшли стандартний DSP - там немає про що говорити, вони відірвані від реальності, одну частоту змінюєш (не торкаючись добротності, що зазвичай незмінна), воно міняє зовсім інше місце, нормальних зрізів і кросоверів там ніколи не буде, затримки лише базові і більше нагадують заводські фейдери. ЗВІСНО Ж, якщо приорітети в звуку трохи кращому чим штатка, тоді тут ціле поле щоб розгулятись і це топ, а у всіх інших випадках - ні, треба окремі приблуди купувати під такі задачі)Однак. Під пасивну систему без проца, це краще чим нічого, бо 1) низький рівень 2) є хоч та обрубана але можливість щось підлаштувати.
DomCobb, дякую за пораду. Саме так, як ти описав - зробити дещо краще за завод (поки воно стало гірше :-)). Я не особливо хочу інвестувати в це авто, хоч наразі воно мені подобається як піджоп, але при продажу його, цього ніхто не оцінить, тим паче, що заліза напхати в неї можна більше, ніж коштує саме авто.
Я думав зупинитись на двохполосному фронті, швидше навіть без саба, аніж з ним. Просто сподівався що окремий підсилювач на транзисторах, зробить якесь чудо, обійшовши рідні мікросхеми, але які там первинні каскади, можливо воно гімно на клітинному рівні, і зовнішній підсилювач там нічого не змінить.
До речі, підкажи, дріт аас, який просто підписаний, і не запінований з одного боку, ти кудись підключав? Я, ніби, розібрався із акб - споживання не виявлено, але з першим положенням ключа, питання все ще відкрите. Дякую!
05 лютого 19:22
Я їжджу на BMW 3 series (E46)
maxwheller
DomCobb, дякую за пораду. Саме так, як ти описав - зробити дещо краще за завод (поки воно стало гірше :-)). Я не особливо хочу інвестувати в це авто, хоч наразі воно мені подобається як піджоп, але при продажу його, цього ніхто не оцінить, тим паче, що заліза напхати в неї можна більше, ніж коштує саме авто. Я думав зупинитись на двохполосному фронті, швидше навіть без саба, аніж з ним. Просто сподівався що окремий підсилювач на транзисторах, зробить якесь чудо, обійшовши рідні мікросхеми, але які там первинні каскади, можливо воно гімно на клітинному рівні, і зовнішній підсилювач там нічого не змінить. До речі, підкажи, дріт аас, який просто підписаний, і не запінований з одного боку, ти кудись підключав? Я, ніби, розібрався із акб - споживання не виявлено, але з першим положенням ключа, питання все ще відкрите. Дякую!
maxwheller, кінці дротів нікуди не підключав додатково. тільки загальна колодка живлення. Було їх там декілька штук, за що відповідають не став і гадати бо в інструкції ніхто не написав :)))) Але з приміткою ААС не помню шоб був, були зовсім інші і пара непідписаних....
05 лютого 21:08
Я їжджу на Volkswagen Jetta VII
@yuzo треба ваша допомога з китайською бошкою
1
04 лютого 22:01
Я їжджу на KIA Sportage (3G)
Вітаю.
Ну по питанням поліпшення звучання китайської шарманки вам сюди - https://driver.top/user/8465.
З допису я так і не зрозумів, що це за китаєць.
Мій китаєць працює нормально.
Щодо вкл/Викл - пошартесь в меню налаштувань і там має бути пункт затримка вимкнення при живленні АСС - вставте 3 або 10 сек.
04 лютого 21:33
Comik
Вітаю.Ну по питанням поліпшення звучання китайської шарманки вам сюди - https://driver.top/user/8465.З допису я так і не зрозумів, що це за китаєць.Мій китаєць працює нормально.Щодо вкл/Викл - пошартесь в меню налаштувань і там має бути пункт затримка вимкнення при живленні АСС - вставте 3 або 10 сек.
Comik, справа в тім, що в першому положенні повернутого ключа в замку запалювання, магнітола має працювати, так усюди, але ця вмикається, і через кілька секунд вимикається. Стабільно вона працює лише в третьому положенні, коли вже включається пічка, загорається приборка… якщо ключ повернути назад в друге положення, то магнітола вимикається. Тут явно якийсь косяк в розпіновці.
Щодо якості звуку, я планував зовнішній підсилювач, але, покищо, це питання відкладається, так як магнітола викликає запитання.
Щодо затримки вимкнення живлення - не знаходив в меню такого, можливо не знайшов..
04 лютого 21:42
Я їжджу на KIA Sportage (3G)
maxwheller
Comik, справа в тім, що в першому положенні повернутого ключа в замку запалювання, магнітола має працювати, так усюди, але ця вмикається, і через кілька секунд вимикається. Стабільно вона працює лише в третьому положенні, коли вже включається пічка, загорається приборка… якщо ключ повернути назад в друге положення, то магнітола вимикається. Тут явно якийсь косяк в розпіновці. Щодо якості звуку, я планував зовнішній підсилювач, але, покищо, це питання відкладається, так як магнітола викликає запитання. Щодо затримки вимкнення живлення - не знаходив в меню такого, можливо не знайшов..
maxwheller, тоді шукайте схему розпіновки під цю китайську бошку і прозвонюйте мутьтиметром керуючий "+", при якому положенні ключа з'являється і зникає (а може в БМВ "-" - не знаю).
Взагалі є якась додаткова інформація, що за платформа? Який процесор? Бо у китайців того барахла - як у дурня махорки.
04 лютого 21:56
Я їжджу на KIA Sportage (3G)
maxwheller
Comik, додав фото коробки з біркою.
maxwheller,
Ось посилання на алік - https://www.aliexpress.com/item/1005004296112441.html#nav-specification
Розпіновка в дескріпшені до товару.
Судячи з написів на коробці у вас топова версія, от тільки я не зрозумів яка (2*ARM Cortex A75 6* ARM Cortex A55 чи всі 8 на ARM Cortex A55) і на папері не так все пагано. А от чи відповідає заявлене реальності - це питання. Тут "мої повноваження фсьо" ))
А де ви знайшли кан? Хіба він є в авто цьому?
04 лютого 22:28
Я їжджу на KIA Sportage (3G)
maxwheller
Comik, так, там в комплекті іде кан модуль. Вона бачить відкриті двері, правда я щось понастискав в налаштуваннях кан модуля, і вона перестала їх бачити :-)
maxwheller, Ну так гугл перекладач вам в допомогу. Віддалено мало хто допоможе, якщо у нього не такий самий авто і шарманка. Може ви просто вибрали налаштування без кан.
04 лютого 22:36
Comik
maxwheller, Ну так гугл перекладач вам в допомогу. Віддалено мало хто допоможе, якщо у нього не такий самий авто і шарманка. Може ви просто вибрали налаштування без кан.
Comik, ні, там є різні кан модулі. При виборі декотрих з них бмв взагалі не пропонує, але в більшості з них, дає вибрати і бмв, і третю серію е46. Я в ютубі знайшов один з варіантів, який обрав автор, його і встановив. Але в нього не працювало мультикермо, якого в мене нема, але в планах, хоч далеких, але є :-). Я ще пошарюсь по тим варіантам, але поки основне це розібратись із живленням, точніше розпіновкою, і щоб він не садив акум - поки це основне. В ютубі багато людей жаліються на те що андроід садить акб… Декотрі навіть через тумблер підключають, але це вже шляпа - вона ж нічого памʼятати не буде, без постійного плюса.
04 лютого 22:49
Я їжджу на KIA Sportage (3G)