Volkswagen Tiguan (2G) (Tiguan 2.0 TSI 220hp)

Перші 10 000км

Я їжджу на Volkswagen Tiguan (2G)
Київ, Україна

На днях перевалив через перші 10 тисяч і можна підвести певні підсумки.


До автомобіля якихось зауважень не виникло.

Може їхати повільно, може їхати швидко - і так і так комфортно що водію, що пасажирам.

Прекрасно керується в поворотах - одне задоволення маневрувати в потоці.

Чув твердження, що на Тігуані гучна підвіска - якось не помітив великої різниці з десятком моделей різних брендів, які за цей час протестував чисто для загального розвитку.


Всі наявні технології працюють майже без нарікань:

За весь час пару раз в сильний снігопад було, що писало "Lane assist деактивовано, бо заблоковано датчик" (чи щось таке).

Один раз десь на 3000км пробігу на світлофорі двигун заглушився системою Start/Stop. А потім, коли я зняв ногу з гальма, написало щось типу "переведіть коробку в Драйв для заведення двигуна" і він не заводився. Натискання кнопки Start не допомагало. Допомогло відкрити двері водія і зачинити. Після цього автомобіль завівся і більше ніколи нічого подібного не було.

На початку секунд на 5-10 міг відвалюватися бездротовий AndroidAuto, а потім самостійно реконектитися. Зараз такого не спостерігаю взагалі, вилікувалося одним з перших оновлень, що автоматично прилетіли повітрям.

Зрідка буває що бокові парктроніки можуть повідомляти про автомобіль, який вже проїхав, ще пару секунд. Схожа поведінка була на Kona - підозрюю і у інших брендів буває, тож не звертаю увагу.

Раніше, десь раз на місяць було, що гучність мультимедійки в АА/Carplay при старті двигуна автоматично виставлялась відсотків на 5-10% і не хотіла змінюватися. Лікувалося перемиканням на радіо і назад на AA/Carplay або вимиканням/вмиканням голови. Останній раз таке було місяці 3 тому, можливо знову ж таки полікувалося черговим автоматичним оновленням.

Оновлення проходять майже непомітно. З"являється повідомлення, що можна щось встановити і воно ставиться самостійно ніяк не заважаючи водію. На Hyundai Kona 2021 року треба було їх качати на флешку і чекати хвилин 30, поки встановиться, без можливості користуватися мультимедійкою. Правда в нових Hyundai також вже працюють оновлення по повітрю.

Ще одна дрібничка. Я майже ніколи не використовував задній двірник. А це на цьому тижні підключив до реєстратора ще й задню камеру, а погода була дощова, тож почав його вмикати. І от він почав працювати з неприємним звуком. Видно, що рух в одну сторону через нещільне прилягання двірника незовсім чисто витирає скло зі скрипом, а зворотній рух чистить якісно і без звуку. І так циклічно. Це треба змінити щітку?

Завдяки кодуванню ще на початку налаштував АСС так щоб він не пригальмовував перед автомобілями які зупинилися в смузі зліва (пункт "заборона обгону зправа"), але після того ним майже не користувався. Ну от не цікаво мені, коли автомобіль сам регулює швидкість. Правда у мене на Тігуані ще не було поїздок далі 270км в одну сторону, тож може на дальняках ще покористуюся.

Lane assist смугу тримає не так як Kona. Та тримала чітко по середині смуги. Тігуан починає підрулювати тільки коли наближаєшся до краю смуги, але при цьому не пригальмовуючи, як це, чомусь, роблять Nissan"и. Думаю кодуваннями можна зміни поведінку, щоб було як на Kona, але, так як я і кермувати люблю сам (не тільки керувати акселератором :)), то мені все одно. Ще раз, це просто задоволення, як кермується Тігуан!

Коробка, як на мене, працює дуже плавно, що у місті, що за ним. Не буває посмикувань навіть на низькій швидкості. На Kona з 7DCT було все так само плавно аж до 33тис км, з якими продав автомобіль.

Дуже подобається, що амбієнтна підсвітка, хоч її смужки і не дуже широкі, стилізується тим самим кольором на приборці. Навіть більше, приборка використовує кілька відтінків вибраного кольору для всіх елементів і, як на мене, це дуже стильно і прикольно.

Матричні фари нормально протестувати досі не зміг - поки жодного разу не був за містом в нічну пору. Якщо включати в Києві - видно, що працюють, але повноцінні враження зможу скласти пізніше.


Активація вбудованої навігації.

Зараз за 22500грн можна це зробити офіційно онлайн на сайті VW. За наявності бездротового AA/Carplay, якими користуюся кожен день, вважаю таку ціну надмірною. Є ще спосіб отримати в кілька раз дешевше змінивши голову. Чув про це від Xabr. Але сам не досліджував.

Чисто адаптаціями на зараз це зробити не можливо. Я для себе поки що вирішив нічого не робити.


По витратам пального.

Середні у мене стабільно 8.5-9л/100км на 600-700км проміжках кожного баку. Чистого міста на весь бак у мене не буває. Майже всі поїздки включають передмістя.

Коли ж доводиться мати багато коротких поїздок з численними світлофорами, то витрати складають 11-12л/100км. Але якщо поїздка виключно Києвом кілометрів на 10-20 в одну сторону, то витрати не більше 9-10л/100км. Кілька раз їздив з правого берега на лівий і назад і фіксував взагалі не більше 8л/100км. Все залежить від завантаженості міських магістралей. Як на мене, для цього розміру і динаміки а також цінової категорії, цілком прийнятні цифри.



У висновку можу сказати, що повністю задоволений своїм вибором.

І на зараз не бачу жодного автомобіля в цю ціну, який мав би такий же розмір, 4х4, кліренс, динаміку, керованість та стільки стабільно працюючих функцій, .

Наступним передбачаю щось електричне з повним приводом і в подібному розмірі. Електричним тому, що маю гараж, а 95% моїх поїздок не перевищують 200км в одну сторону. Проте, на скільки зрозумів, майже всі електромобілі мають повний привід не для того, щоб краще поводитися поза асфальтом, а тільки для більшої швидкості розгону. А це не те, що мені треба. Мені 4х4 треба для того, щоб поїхати на річку чи в ліс. Тож підходящої мені електрички і досі не бачу.  Можливо з часом, щось знайду. Але не горить. Потреби змінювати Тігуан найближчі кілька років не бачу.

Пробіг 10500 км.
Опубліковано: 08 грудня 22:52
22 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Згоден з усім, кращого вибору ніж тігуан може бути лише тігуан R.
1
11 грудня 14:39
Я їжджу на Volkswagen Tiguan (2G)
CarIsson
Згоден з усім, кращого вибору ніж тігуан може бути лише тігуан R.
CarIsson, тобто і за X3 M40i кращий ;)?

Насправді наступним у мене також може стати щось з BMW, але от прям зараз повністю задоволений Тігуаном
11 грудня 15:27
X
CarIsson, тобто і за X3 M40i кращий ;)?Насправді наступним у мене також може стати щось з BMW, але от прям зараз повністю задоволений Тігуаном
X, їх не коректно порівнювати, різні вагові категорії, m40i то вже преміум за інші гроші, як і порше, мерс і т.і. Проте серед авто за гроші тігуана, кращого немає.
1
14 грудня 12:47
Я їжджу на Volkswagen Tiguan (2G)
CarIsson
X, їх не коректно порівнювати, різні вагові категорії, m40i то вже преміум за інші гроші, як і порше, мерс і т.і. Проте серед авто за гроші тігуана, кращого немає.
CarIsson, от тепер це твердження вже більше схоже на правду. Без згадування ціни, воно було не повним.
14 грудня 17:00
Я їжджу на KIA Sportage (5G)
Цікавий відгук, нехай і надалі авто радує!
А стосовно конкурентів, якщо викреслити пункт кліренс і подібні можливості на бездоріжжі, як відноситесь до Cupra Formentor VZ?
1
09 грудня 13:26
Я їжджу на Volkswagen Tiguan (2G)
fursenko_
Цікавий відгук, нехай і надалі авто радує! А стосовно конкурентів, якщо викреслити пункт кліренс і подібні можливості на бездоріжжі, як відноситесь до Cupra Formentor VZ?
fursenko_, дякую за побажання.
У мене знайомий мав Тігуан з чіпом на 300к.с., а через 2 роки взяв собі Formentor VZ і чіпанув його до 400к.с. Зараз продовжує їздити на ньому. Каже і Тігуан подобався і Форментор зараз задовольняє.
Тож для цільової аудиторії, якій треба багато потужності за порівняно невеликі кошти, варіант гарний.
Мені і 220 коняк вистачає, тож VZ для мене занадто потужний :). Але коли бачу на дорозі - виглядає він прикольно.
1
09 грудня 17:15
Я їжджу на BMW 3 series (G20)
"...майже всі електромобілі мають повний привід не для того, щоб краще поводитися поза асфальтом, а тільки для більшої швидкості розгону. А це не те, що мені треба. Мені 4х4 треба для того, щоб поїхати на річку чи в ліс." — думаєте Haldex відпрацьовує краще, ніж пара електродвигунів?
в мене є сумніви щодо цього
09 грудня 11:39
Я їжджу на Volkswagen Tiguan (2G)
enblr
"...майже всі електромобілі мають повний привід не для того, щоб краще поводитися поза асфальтом, а тільки для більшої швидкості розгону. А це не те, що мені треба. Мені 4х4 треба для того, щоб поїхати на річку чи в ліс." — думаєте Haldex відпрацьовує краще, ніж пара електродвигунів?в мене є сумніви щодо цього
enblr, Що скажете про це https://youtu.be/s5qXkjoQ5HE?t=1028
До цього мені технічно і візуально дуже подобався Ioniq 5. Ходив на його тест-драйв. І от мені не сподобалося, що там, на відміну від інших автомобілів Hyundai з повним приводом, немає можливості якось ним керувати. Почав шукати і знайшов відповідь у приведеному відео. А також знайшов приклади тестів на роликах, де вже навіть діагоналка для ioniq 5 непроста задача. А якщо з зачепом тільки одного колеса, то взагалі без шансів. При тому, що навіть моя Кона, з досить простим 4WD, маючи в зачепі тільки одне колесо, могла зрушити автомобіль з роликів.
До цього всього додається те, що електрички помітно важчі, а чим важчий автомобіль, тим йому складніше поза асфальтом.
1
09 грудня 12:09
Я їжджу на BMW 3 series (G20)
X
enblr, Що скажете про це https://youtu.be/s5qXkjoQ5HE?t=1028До цього мені технічно і візуально дуже подобався Ioniq 5. Ходив на його тест-драйв. І от мені не сподобалося, що там, на відміну від інших автомобілів Hyundai з повним приводом, немає можливості якось ним керувати. Почав шукати і знайшов відповідь у приведеному відео. А також знайшов приклади тестів на роликах, де вже навіть діагоналка для ioniq 5 непроста задача. А якщо з зачепом тільки одного колеса, то взагалі без шансів. При тому, що навіть моя Кона, з досить простим 4WD, маючи в зачепі тільки одне колесо, могла зрушити автомобіль з роликів.До цього всього додається те, що електрички помітно важчі, а чим важчий автомобіль, тим йому складніше поза асфальтом.
X, цікава думка
зі своєї сторони придумувати нічого не хочу, бо в цьому питанні не розбираюся взагалі
але якось мені здавалося, що раз виробник робить електричний повнопривідний кросовер, то і характеристики на бездоріжжі мали би як мінімум не поступатися версіям з ДВЗ (по крайній мірі, по логіці воно мало би так бути)
в відео людина дуже ультимативно говорить, що "абсолютно ВСІ електромобілі..."
все ж, сумніваюсь, що електричний Mercedes G (це як приклад) буде погано себе показувати на бездоріжжі
як на мене, все залежить від того, наскільки сильно з алгоритмами запарились (і чи запарились взагалі)
1
09 грудня 13:54
Я їжджу на Volkswagen Tiguan (2G)
enblr
X, цікава думказі своєї сторони придумувати нічого не хочу, бо в цьому питанні не розбираюся взагаліале якось мені здавалося, що раз виробник робить електричний повнопривідний кросовер, то і характеристики на бездоріжжі мали би як мінімум не поступатися версіям з ДВЗ (по крайній мірі, по логіці воно мало би так бути)в відео людина дуже ультимативно говорить, що "абсолютно ВСІ електромобілі..."все ж, сумніваюсь, що електричний Mercedes G (це як приклад) буде погано себе показувати на бездоріжжіяк на мене, все залежить від того, наскільки сильно з алгоритмами запарились (і чи запарились взагалі)
enblr, я також спочатку думав, що якщо робиш 2 мотори, то це впершу чергу для того ж, що й в ДВЗ світі. Аж потім багато де чув, що це не так.
Саме тому й написав "майже всі електромобілі", бо сподіваюся, що хоч якісь виробники думають як і ми ;).
Наприклад в наступному році з"явиться електрична Вітара з повним приводом. Може вони хоч не підведуть.
Якщо хто має більше інформації з приводу повноцінного 4х4 в світі електромобілів - з радістю почитаю/подивлюся.
09 грудня 15:57
Я їжджу на BMW 3 series (G20)
X
enblr, знайшов, що нормальний 4х4 є в Rivian R1T/R1S, Hummer EV, Ford F-150 Lightning...Тож не все безнадійно, але не в масових продуктах, поки що.
X, ну, будемо надіятися, що для масмаркету скоро зроблять хороші рішення
хоча, повну електрику купувати і так не збираюся
але от на PHEV катався би з задоволенням (правда, різниця в ціні з ДВЗ не виправдовує таку покупку взагалі)
1
09 грудня 18:30
Я їжджу на Volkswagen Tiguan (2G)
enblr
X, ну, будемо надіятися, що для масмаркету скоро зроблять хороші рішенняхоча, повну електрику купувати і так не збираюсяале от на PHEV катався би з задоволенням (правда, різниця в ціні з ДВЗ не виправдовує таку покупку взагалі)
enblr, наче тут має бути нормальний 4х4 https://uk.wikipedia.org/wiki/Suzuki_e_Vitara, а за розміром це буде помітно більший автомобіль, ніж класична Вітара

https://www.youtube.com/watch?v=RB9xoANR_9Q

З приводу PHEV чув думку з різних джерел, що задуманий як проміжний між ДВЗ і електро він отримує недоліки обох платформ. А з такою ціною, він точно не про економію, хіба що вам його дарують.
09 грудня 19:40
X
enblr, наче тут має бути нормальний 4х4 https://uk.wikipedia.org/wiki/Suzuki_e_Vitara, а за розміром це буде помітно більший автомобіль, ніж класична Вітараhttps://www.youtube.com/watch?v=RB9xoANR_9QЗ приводу PHEV чув думку з різних джерел, що задуманий як проміжний між ДВЗ і електро він отримує недоліки обох платформ. А з такою ціною, він точно не про економію, хіба що вам його дарують.
X, не согласен с Вами по поводу Plug-in гибридов. Такие гибриды обеспечивают запас хода на электротяге в 30-80 км и низкий расход. Кроме того, их не обязательно заряжать от розетки - у тех же Тойот и Хонд подзарядка может осуществляться и от ДВС.
10 грудня 18:38
Я їжджу на Volkswagen Tiguan (2G)
ВадимГригорьев
X, не согласен с Вами по поводу Plug-in гибридов. Такие гибриды обеспечивают запас хода на электротяге в 30-80 км и низкий расход. Кроме того, их не обязательно заряжать от розетки - у тех же Тойот и Хонд подзарядка может осуществляться и от ДВС.
ВадимГригорьев, не всі PHEV однаково ефективні. Ось тут https://youtu.be/2zQWMtLbG5E?t=1906 DS7 показав себе не дуже.
Я написав, що вони не про економію, якщо враховувати їх ціни на даний момент часу. Той же RAV4 PHEV дорожчий від RAV4 Hybrid на майже 700 000грн!!!
XC90 PHEV дорожчий за XC90 MHEV на 500 000грн.
На яких пробігах можна буде відбити цю різницю?!

А про те, що вони мають недоліки двух платформ кажу не я, а ті, хто ними користувався та автомеханіки.
10 грудня 20:10
Я їжджу на Volkswagen Tiguan (2G)
Відсотків на 85...90 згоден з вашими висновками.
Якби купляв прям зараз, то дивився б на гібрид. Наприклад, Куга
1
08 грудня 23:15
Я їжджу на Volkswagen Tiguan (2G)
Xabr
Відсотків на 85...90 згоден з вашими висновками.Якби купляв прям зараз, то дивився б на гібрид. Наприклад, Куга
Xabr, якщо говорити про аналогічно укомплектовану гібридну Кугу 2024 з 4х4, то ціна $50000. Мій Тігуан обійшовся на $10000 дешевше.
На скільки зрозумів з вашого борт журналу, ви за рік і 10 000км зараз не проїжджаєте. Отже гібридність відбивати вам доведеться дууууже довго.
09 грудня 09:16
Я їжджу на Volkswagen Tiguan (2G)
X
Xabr, якщо говорити про аналогічно укомплектовану гібридну Кугу 2024 з 4х4, то ціна $50000. Мій Тігуан обійшовся на $10000 дешевше.На скільки зрозумів з вашого борт журналу, ви за рік і 10 000км зараз не проїжджаєте. Отже гібридність відбивати вам доведеться дууууже довго.
X, Не знаю, де ви знайши 50к, але ось https://ford-vidi.com.ua/ua/avtomobili/ford-kuga-hybrid/configuration
топова комплектація ST-Line X в районі 1.8 млн (в залежності від року). Що становить 40к євро. Стільки я і платив за тігу.
09 грудня 10:21
Я їжджу на Volkswagen Tiguan (2G)
Xabr
X, Не знаю, де ви знайши 50к, але ось https://ford-vidi.com.ua/ua/avtomobili/ford-kuga-hybrid/configurationтопова комплектація ST-Line X в районі 1.8 млн (в залежності від року). Що становить 40к євро. Стільки я і платив за тігу.
Xabr, то ціна на попереднє покоління
Я ж написав про поточне https://ford-vidi.com.ua/ua/avtomobili/kuga-new/configuration. Матричні фари з"являються в конфігурації ST-Line Plus за ціною 2 097 162, що і є $50 000.
09 грудня 10:47
Я їжджу на Volkswagen Tiguan (2G)
X
Xabr, то ціна на попереднє поколінняЯ ж написав про поточне https://ford-vidi.com.ua/ua/avtomobili/kuga-new/configuration. Матричні фари з"являються в конфігурації ST-Line Plus за ціною 2 097 162, що і є $50 000.
X, Стоп, так і тіга наша вже не "поточна". То варто порівнювати моделі/покоління з одного часового проміжку. Щось мені здається, що Тіг3 в повному топі буде в районі 50
09 грудня 10:53
Я їжджу на Volkswagen Tiguan (2G)
Xabr
X, Стоп, так і тіга наша вже не "поточна". То варто порівнювати моделі/покоління з одного часового проміжку. Щось мені здається, що Тіг3 в повному топі буде в районі 50
Xabr, я більше писав про те, що якщо б надумав на щось змінити свій автомобіль ось зараз, при цьому не втративши ні в чому з того, що мені важливо, то і вибору за його ціну покупки не буде.
Тігуан III мені зараз нецікавий комплектацією. Немає матричних фар, камер 360, підвіска стала розслабленою і автомобіль вже не такий керований, тож без DCC не те...
Ну і буде помітно дорожчим тоді, коли ці додаткові опціє з"являться, але на вряд чи принципово кращим.

Додам ще трохи інсайдів по ньому. В день, коли я забирав свою машину після ремонту той самий прийомщик видавав комусь і новий Тігуан. Так от він у мене спитав чи не мав я проблем з парктроніками коли іней. Бо він, поки доїхав від парковки до точки видачі, раз 10 був зупинений електронікою автомобіля, бо вона вважала, що він їде в перешкоду. На попереньому Тігуані нічого схожого не було.
Про додаткові опції спитав у менеджера з продажу коли був на ТО-1. Він сказав, що будуть вони не раніше наступного року, скоріше за все разом з R-Line, який буде з 265к.с. двигуном, який буде трохи дорожчим за 193.к.с. дизель. Про 204к.с. бензин, який зараз вже продається по всій Європі, їм поки нічого не відомо.

По Кугам, до речі, взагалі немає детальних бортжурналів. Оце єдиний, де хоч щось можна прочитати https://driver.top/exp/237423
А я не люблю купувати кота в мішку. Коли брав Тігуан - то знав про нього все.
Чи може у вас є де почитати/подивитися щось детальне по Кугам?
09 грудня 11:59
Я їжджу на Volkswagen Tiguan (2G)
Xabr
X, Стоп, так і тіга наша вже не "поточна". То варто порівнювати моделі/покоління з одного часового проміжку. Щось мені здається, що Тіг3 в повному топі буде в районі 50
Xabr, попередня гібридна 4х4 Куга їхала 0-100 9.5с, що дуже відрізняється від 6.6 Тігуана. А актуальна має 8.3с в паспорті, що хоч трошки ближче.
Також в попередній не було бездротових АА/Карплей, матричних фар. Вона технічно помітно програвала Тігуану II
09 грудня 12:15