Renault Scenic II (Робоча конячка)

ДТП

Я їжджу на Renault Scenic II, MINI Cooper Mk I
Київ, Україна


Отак їдеш собі спокійно в магазин і за секунду вечір перестає бути нудним. На Лівобережці потрапив в ДТП. Повертав на Микільсько-Слобідську, все як на знаках і розмітці з середнього ряду, бо лівий тільки на розворот, аж тут притерли мене в заднє ліве крило.



Пошкодження незначні, невелика вм'ятина заднього крила та подряпини на задній двері і молдингу, але мінус півтори години часу.





Водій каже - хотів з лівого ряду поїхати прямо, не місцевий, так вів навігатор, знаки не бачив. Спочатку наче визнавав провину, а потім почались гойдалки, типу "а чи не зарано я повертати почав", навіть копам на ушний присів, що навіть вони почали питати. Кажу їм фото подивіться яке ви ж зробили, я все ще в своєму ряду знаходився, де ж зарано, наче відчепились. Написав заяву в страхову, сказали чекати рішення, чекаємо.

Пробіг 220000 км.
Опубліковано: 16 листопада 20:20
Подія: 13 листопада 17:50
16 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Сценік не підбитий що коса не клепана😏
1
17 листопада 09:06
vanchishin
Сценік не підбитий що коса не клепана😏
vanchishin, то він до мене ще в морду був підбитий, то для цього сценіка не перше дтп))
1
17 листопада 09:14
Вітаю.
А ото знаки висять лиш над крайньою правою смугою?
17 листопада 06:41
Valdemar
Вітаю.А ото знаки висять лиш над крайньою правою смугою?
Valdemar, так, лише там і є ще на асфальті в кожному ряду стільки що вказують напрямок руху а полосі
1
17 листопада 07:04
Valdemar
AAAntoxAAA, ну от - через сраку розставлені знаки. :(
Valdemar, ок, а як треба було їх встановити? І там на асфальті дублюється напрямок руху по смугах
1
17 листопада 09:12
AAAntoxAAA
Valdemar, ок, а як треба було їх встановити? І там на асфальті дублюється напрямок руху по смугах
AAAntoxAAA, їх треба встановлювати з обох сторін, а то й над кожною смугою - щоб зрозуміло було. Бо коли їдеш, не завжди горизонтальну розмітку видно.
У нас їзда в чужому місті - це квест.
Ну, треба виїхати трохи в ївропі хоча б якійсь повчитися.
17 листопада 10:09
Valdemar
AAAntoxAAA, їх треба встановлювати з обох сторін, а то й над кожною смугою - щоб зрозуміло було. Бо коли їдеш, не завжди горизонтальну розмітку видно.У нас їзда в чужому місті - це квест.Ну, треба виїхати трохи в ївропі хоча б якійсь повчитися.
Valdemar, треба бути уважеіше на дорогах, не важливо якого міста, бо можна все обвішати знаками і розмітками, та хоч звуковими попередженнями, але якщо довбатись у очі то все одно нічого не допоможе.
1
17 листопада 10:28
AAAntoxAAA
Valdemar, треба бути уважеіше на дорогах, не важливо якого міста, бо можна все обвішати знаками і розмітками, та хоч звуковими попередженнями, але якщо довбатись у очі то все одно нічого не допоможе.
AAAntoxAAA, камон. Якщо знак про напрямки по смугам висить через три полоси, а горизонтальну розмітку затуляє трафік то куди там уважніше.
Я бажаю тим хто проектує так дорожній рух їздити до скону днів москвичами 412, "бо ж раніше якось їздили ж".
Та хай поїдуть в ту ївропу поучаться. Чи до абізян в ОАЕ.
17 листопада 17:05
Саня
Valdemar, Це повинен водій робити? Знаки є - є. Не побачив не канає
Саня, ви напевно з совку виросли, але в ньому лишилися.
Я не заперечую вини тієї сторони. Я кажу потрібно планувати дорожній рух для мінімізації дтп і тд. Не треба винаходити колесо, а поїхати до пряморуких і подивитися.
20 листопада 20:09
Valdemar
Саня, ви напевно з совку виросли, але в ньому лишилися.Я не заперечую вини тієї сторони. Я кажу потрібно планувати дорожній рух для мінімізації дтп і тд. Не треба винаходити колесо, а поїхати до пряморуких і подивитися.
Valdemar, На щастя мене життя вберегло від народження в совку, ви помиляєтесь.
Як водій який рухався по ПДР повинен мінімізувати ДТП, або взагалі його виключити? Чому це він повинен робити? Якщо хтось винен то визнай вину. Ти порушив то йди і кажи що тобі мало знаків, розмітки, світлофорів або ще якісь причини. Чим постраждалий зобов'язаний винуватцю? Здається нічим.
21 листопада 00:51
Саня
Valdemar, На щастя мене життя вберегло від народження в совку, ви помиляєтесь. Як водій який рухався по ПДР повинен мінімізувати ДТП, або взагалі його виключити? Чому це він повинен робити? Якщо хтось винен то визнай вину. Ти порушив то йди і кажи що тобі мало знаків, розмітки, світлофорів або ще якісь причини. Чим постраждалий зобов'язаний винуватцю? Здається нічим.
Саня, а де я вказував що ви винуватий?
Я кажу - ну блять, відправте поліцаїв повчитися організації руху хоч в ту ж ївропу. Хоча й там дічі вистачає.
От приїдете в Миколаїв, а там вас теж підловлять, бо місцями треба ще знати де той знак виглядати щоб встигнути його побачити в останній момент маневру.
21 листопада 08:00
Професорска розвязка. З другого ряду на ліво.
Я б тудою на ліво й не їздив би.
17 листопада 00:43
Expense
Професорска розвязка. З другого ряду на ліво.Я б тудою на ліво й не їздив би.
Expense, ну іншого шляху немає, поворот дозволено лише з другого ряду
1
17 листопада 07:05