BMW 3 series (E30) (Тень Интеллигенции)

Збірка_173_ЕТК_11_Двигун. Випускний колектор

Я їжджу на BMW X5 (E53), BMW 3 series (E30)
Крюківщина, Україна

Збірка_173_ЕТК_11_Двигун. Випускний колектор

На цьому місці повинен був би бути запис про "тюнінг"! )) Але його не буде.
Якщо пам'ятаєте, то я вже писав, що купив новий красивий та блискучий рівнодовгий випускний колектор Turbo Works, з нержавіючої сталі - наче б то, це китайська копія Supersprint...
20241002-182743.jpg



І він наче б то, навіть, більш-менш нормально став на двигун... майже нормально... )
20231111-163955.jpg
20231111-163955.jpg


Але перша його примірка на двигун, вже встановлений на машині, показала зовсім інше!
20240929-164604.jpg
20240929-164604.jpg


Це максимум, як я зміг його запхнути туди! )))
20240929-164610.jpg
20240929-164610.jpg


20240929-164618.jpg
20240929-164618.jpg


Його труби упирались в лонжерон, в трубки масляного фільтра, одна в одну, та в КПП.
20240929-164729.jpg
20240929-164729.jpg


X-пайп, що був в комплекті, при цьому також ніяк не можна було встановити.
20240929-164807.jpg
20240929-164807.jpg


20240929-165011.jpg
20240929-165011.jpg


Хоча, якби воно влізло, то виглядало б красиво! ;)

20240929-165213.jpg
20240929-165213.jpg


Звісно, що при великому бажанні, можна було б той колектор порізати, заново погнути, потім поварити, і врешті решт, таки запхнути! Але в мене не було такого ні бажання, ні можливості. Тому я його продав.
До речі, в одноклубника була точнісінько така ж історія з таким же колектором. Але я чув , що на E34 з M20 він якось таки стає.
Отже, від китайського "тюнінга" довелось відмовитись! Та й таке!... :)

Поки що буду встановлювати заводські колектори, а далі побачимо... ;)


Випускний колектор
30.png
30.png


20241101-154839.jpg
20241101-154839.jpg


Деталь №1 - випускний колектор передній (11 62 1 710 834) - 1 шт.
Деталь №2 - різьбова пробка CM8X1 (07 11 9 919 210) - 2 шт.
Деталь №3 - ущільнююче кільце A8X11,5-AL (07 11 9 963 041) - 2 шт.
20241101-154911.jpg
20241101-154911.jpg

Деталь №4 - випускний колектор задній (11 62 1 710 825) - 1 шт.
Деталь №5 - гайка M8 (11 62 1 711 954) - 12 шт. Мідна гайка FEBI 03687.
20241101-154907.jpg
20241101-154907.jpg

Деталь №6 - ущільнююча прокладка з теплозахисним екраном (11 62 1 723 655) - 2 шт. Я використовую ELRING 495900.
20241101-155033.jpg
20241101-155033.jpg

20241101-155039.jpg
20241101-155039.jpg

Деталь №7 - установочний штифт M10X40 (11 62 1 716 870) - 6 шт.
Деталь №8 - ущільнююча прокладка (11 76 1 711 717) - 2 шт. Я використовую FEBI 01610.
Деталь №9 - гайка M10 (18 30 1 737 774) - 6 шт. Мідна гайка TRUCKTEC 0839054.
20241101-154958.jpg
20241101-154958.jpg


Колектори були відпісочені та пофарбовані термостійкою цинковою фарбою.
Закручуємо різьбові пробки (№2) з ущільнюючими кільцями (№3) у спеціальні отвори на колекторах. Я не впевнений, але десь читав, що ці отвори використовуються для замірів показників CO2 у випускних газах двигуна. А от для чого потрібні ще по два отвори з різьбою - я не знаю. Якщо хтось знає, підкажіть, будь-ласка.
Шпильки (№7) з колекторів не було сенсу викручувати. Тому вони вже встановлені на колектори - надіваємо на них прокладки (№8) та накручуємо гайки (№9).
20241101-155858.jpg
20241101-155858.jpg


Надіваємо на шпильки прокладки з теплозахисними екранами (№6), встановлюємо та прикручуємо колектори мідними гайками (№5). 20241101-174126.jpg
20241101-174126.jpg


Попередньо шпильки були оброблені мідним мастилом.
20241101-174147.jpg
20241101-174147.jpg


Випускні колектори встановлені. Тепер я можу встановлювати випускну систему.

P.S.
А як же "тюнінг"?! - скажете ви... ))
Якось так. ;)

20241028-171233.jpg
20241028-171233.jpg


Звісно, не так красиво, як блискучий китай :)
 За те, - все стало ідеально рівно!
Справжній "oldschool" для BMW E30 з M20 - Sebring.
20241028-170926.jpg
20241028-170926.jpg


Саме такі рівнодовгі колектори встановлювались на BMW E30 AC Schnitzer.
Зараз він виглядає не дуже привабливо, але я сподіваюсь, що мені вдасться його реанімувати! Про це пізніше буде окремий запис. Тоді вже буду щось думати і про нову вихлопну систему з красивим звуком... А поки що все залишиться, як було раніше.

Опубліковано: 07 листопада 14:18
7 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на BMW 7 series (E38)
Красавчик
2
10 листопада 20:34
Я їжджу на Chevrolet Lacetti 5D
От як турбіну ще туди прикрутити, оце був би апарат! ;)
08 листопада 18:43
kolibryks
От як турбіну ще туди прикрутити, оце був би апарат! ;)
kolibryks, та, ну, що занадто, - то не здраво (с) :)
08 листопада 19:26
Мда... Красота требует жертв, но точно не в этом случае.
Столько "дорабатывать и допиливать" необходимо, чтобы установить китайскую копию.
Но и греться он будет очень сильно. Потому если рядом трубки - не вариант. Или я ошибаюсь?
В любом случае, итоговый вариант заслуживает "ЛАЙК" !!!
1
08 листопада 09:50
Little_Dzho
Мда... Красота требует жертв, но точно не в этом случае.Столько "дорабатывать и допиливать" необходимо, чтобы установить китайскую копию.Но и греться он будет очень сильно. Потому если рядом трубки - не вариант. Или я ошибаюсь?В любом случае, итоговый вариант заслуживает "ЛАЙК" !!!
Little_Dzho, Дякую.
Згоден, - вартість робіт по уснановці мабуть буде більша, ніж вартість колектора. І на виході, - франкенштейн весь в зварних швах - така собі краса )) Хіба, що термобинтом замотувать . До речі, чув, що такі китайські колектори з тоненьких нерж труб, тому на оборотах дают дзвін. Тому їх по любому краще зразу замотувати в термобинт.
В ориг Себрінгу стальні труби і стінка десь 2 мм, і вага в 3-4 рази більша.
На рахунок нагріву - штатні колектори гріються не менше ж, тому і прокладки з теплоекранами. Але все норм же.
08 листопада 10:42
TheGlory
Little_Dzho, Дякую.Згоден, - вартість робіт по уснановці мабуть буде більша, ніж вартість колектора. І на виході, - франкенштейн весь в зварних швах - така собі краса )) Хіба, що термобинтом замотувать . До речі, чув, що такі китайські колектори з тоненьких нерж труб, тому на оборотах дают дзвін. Тому їх по любому краще зразу замотувати в термобинт. В ориг Себрінгу стальні труби і стінка десь 2 мм, і вага в 3-4 рази більша. На рахунок нагріву - штатні колектори гріються не менше ж, тому і прокладки з теплоекранами. Але все норм же.
TheGlory, я имел в виду как раз термобинты. Частенько встречаю записи, где хэндмейд выпускной коллектор мотают...
А про звон на оборотах был не в курсе. Только из-за этого не стоит ставить такой коллектор ))))
Как можно терпеть, когда в бархатное звучание вмешивается истерический звон китайской подделки ))))
1
08 листопада 15:28