Nissan Qashqai (3G) (Qashqai e-Power)

От і сталась халепа! Можливо хтось вже стикався з таким?

Я їжджу на Nissan Qashqai (3G)
Київ, Україна

Вітаю громадо. Неприємність сталася така. При русі назад і вивороті керма вправо до упору я почув звук схожий на тертя зношених в хлам колодок об тормозний диск. При русі коли колеса прямо такого не було. Так як з колодками ще рано, тільки 8 тис пробіг, почав обдивлятись авто, можливо колесо десь тре, нічого не виявивши подумав, що то щось тимчасове, щось попало, але все повторолись ще і ще і кожного разу при русі назад і коли кермо до упору вправо. До речі коли до упору вліво то теж був той шум але менший. Вирішив заїхати до дилера і розказати свою проблему. Заїхав без запису так як думав просто отримати завірення, що це норм, але як тільки я повідомив про проблему, менеджер салону (у них там і СТО) сказав, що це проблема усіх нісанів і екстрейлів і жуків бо бл@ як виясняється пісок попадає в механізм колодок, забивається і ота скоба (фото)тре диск! Подряпини відчуваються пальцем!@Карл бл@, нова машина!!! І отакі відмазки!!! Запитую, точно??? Ну звісно мені наплели, що навіть до офіційного Нісана писали а вони ось такі негідники відповіли їм, що колодки і диск це не гарантія, це витратники!!! Тобто це не гарантійний випадок!!! Каже у нас таке вже не перший раз, записуйся, привозь авто на обслуговування гальм і ми все зробимо. Зробите що? Та там майстер одну хрінь робить і то все вирішується. Вартує то діло 750 грн. По часу - година. Ну, мусив їхати і робити! Бо диск жалко! Сказали, що більше не буде терти а ззаду такої проблеми немає. Ось такі пироги! Вроді поки не тре більше Тому якщо чуєте тертя, шум подивіться диски передні і краще одразу на усунення. Усім миру! 

Кажуть, що ця шпилька всьому виною



Ось видно полоси на диску



Загальний вид



Реклама
Акція діє до 30.04.26
Ціна питання 750 UAH, Пробіг 8000 км.
Опубліковано: 05 листопада 2024р. 22:21
15 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Пошукайте на сайті. Раніше в стрічці бачив запис про схожу проблему. Тоді оф. дилер замінив прижимну пластину по гарантії.
08 листопада 2024р. 10:39
Trydet
mcvova, Дякую!
Trydet, Будь ласка

Знайшов запис:
https://driver.top/exp/563318
1
08 листопада 2024р. 12:05
Вибачте, фото знайшов в інтернеті, але як на мене - йому тут місце).

Людина нижче все правильно Вам пояснила. Ви рухаетесь заднім ходом з вивернутим кермом - притримуючи при цьому тормоз?)
Шум пропав, бо почистили очисником гальми залишки шлаку та і все))

Якщо я правильно розумію, ви з черня місяця (тобто 5 місяців) - накатали 8 тис. км? Це в основному місто, Київ? Якщо так - то можу предположити, що колодок вистачить на тисяч 40 по місту - потолок. А передніх тормозних дисків = на 80-100 тис. потолок по місту. (якщо звісно не літаєте, і не тормозите якорем по асфальту). Полоси - за 8 тис. км = це нормальний прояв зносу гальмівного диска)))
06 листопада 2024р. 11:46
Автор Я їжджу на Nissan Qashqai (3G)
ceratozavr_UA
Вибачте, фото знайшов в інтернеті, але як на мене - йому тут місце).Людина нижче все правильно Вам пояснила. Ви рухаетесь заднім ходом з вивернутим кермом - притримуючи при цьому тормоз?)Шум пропав, бо почистили очисником гальми залишки шлаку та і все))Якщо я правильно розумію, ви з черня місяця (тобто 5 місяців) - накатали 8 тис. км? Це в основному місто, Київ? Якщо так - то можу предположити, що колодок вистачить на тисяч 40 по місту - потолок. А передніх тормозних дисків = на 80-100 тис. потолок по місту. (якщо звісно не літаєте, і не тормозите якорем по асфальту). Полоси - за 8 тис. км = це нормальний прояв зносу гальмівного диска)))
ceratozavr_UA, Ну всяко буває. До речі вони мені показали їх запит в офіційний Ніссан про цю проблему і цей запит вони робили літом поточного року, тобто до мого звернення. Після їх огляду проблема пропала і вони запевнили, що не повернеться. Для мене цього достатньо. Тобто я не буду за 700 грн з ними "бодаться" і називайте це як вам зручно. Я купив нове авто і як і попереднє планую в дилера і обслуговувати, для мене так зручніше і без гемору. Я не безрукий, можу сам щось замінити, але нафіга? В попередньому авто лампочка поворотника згоріла, заїхав, дилер поміняв за 100 грн. Так, можна самому купити за 20 грн і поміняти, але мене це пре. Можливо я і не правий, але це моя точка зору і якось так.
1
06 листопада 2024р. 14:07
Trydet
ceratozavr_UA, Ну всяко буває. До речі вони мені показали їх запит в офіційний Ніссан про цю проблему і цей запит вони робили літом поточного року, тобто до мого звернення. Після їх огляду проблема пропала і вони запевнили, що не повернеться. Для мене цього достатньо. Тобто я не буду за 700 грн з ними "бодаться" і називайте це як вам зручно. Я купив нове авто і як і попереднє планую в дилера і обслуговувати, для мене так зручніше і без гемору. Я не безрукий, можу сам щось замінити, але нафіга? В попередньому авто лампочка поворотника згоріла, заїхав, дилер поміняв за 100 грн. Так, можна самому купити за 20 грн і поміняти, але мене це пре. Можливо я і не правий, але це моя точка зору і якось так.
Trydet, ну з точки зору - "я купив у Вас нове авто - на нього є гарантія - ремонтуйте" ... я з Вами згоден, а інакше, нашо воно тоді нове)
700 грн за рішення проблеми - це звісно "ні-о-чем", згоден. Просто не подобається підхід дилера "росходник, не гарантійний випадок" - давайте за гроші.... Якщо так розібратись - то і датчик РХХ - розходник, адже ніхто не дає на нього гарантію 5-10 років служби, і газовий упор капоту або багажнику, який може через пів-року "витікти"... Але чому тоді це гарантійний випадок, а заводський косяк з гальмівною системою - не гарантійний..... Редиски вони))) В цивілізованих країнах відзивна компанія по салонних фільтрах заводських, або по "не таких" гайках колісних дисків "не з того металу".... А тут....... тьху.... позор))
1
06 листопада 2024р. 14:40
Автор Я їжджу на Nissan Qashqai (3G)
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
А ще таке питання, чи у вас був скрип колодок при гальмуванні, і якщо так то чи пішов він після фіксації скоби?
06 листопада 2024р. 09:21
Автор Я їжджу на Nissan Qashqai (3G)
Andriy-Kyiv
А ще таке питання, чи у вас був скрип колодок при гальмуванні, і якщо так то чи пішов він після фіксації скоби?
Andriy-Kyiv, Вітаю, так, був! Бісить страшно особливо в пробці! Писк не пропав але став менш помітним.
06 листопада 2024р. 14:09
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Підкажіть на яку станція в Києві ви зверталися до усунення проблеми.
05 листопада 2024р. 23:15
Автор Я їжджу на Nissan Qashqai (3G)
Andriy-Kyiv
Підкажіть на яку станція в Києві ви зверталися до усунення проблеми.
Andriy-Kyiv, Вітаю. Nissan Autoriver Бальзака, 9. Тут і купував.
06 листопада 2024р. 07:58
Якась повна фігня написана, сорі!
Що там де забивається? Звичайний гальмівний механізм, як на всіх, умовно, авто.
Перше питання: яка саме скоба? Бо на фото їх дві, якщо ви щось розумієте в цьому...
1
05 листопада 2024р. 22:39
Trydet
Maximilian, Ні, не розумію, написав як зрозумів. Сказали, що ось ця скоба
Trydet, це скоба, яка утримує колодки для того, щоб вони не бовталися в супорті. Вона ніколи не торкається диска. Лишати на ньому якісь подряпини ніяк не може по замовчуванню. І тим більше на всій його площині. І тим більше на тисячах авто??? Саме те, що ви відчуваєте пальцем, це і є звичайним зносом диска. Вони через свою роботу, труться о колодки, які залишають подібні "подряпини" через неоднорідність свого матеріалу. А незвичний звук, який ви чуєте при гальмуванні рухаючись заднім ходом, ніяк не пов'язаний з виворотом керма. Просто колодки та диски починають працювати у зворотному напрямку, видавай трохи інший звук при своїй звичайній роботі. Зупиніться під гірку навпроти стіни, опустіть вікно і на нейтралці скотитесь вниз, гальмуючи при цьому. Ви й почуєте цей "дивний" звук, який є цілком нормальним.
Місця, де встановлені колодки в тій скобі, про яку ми говоримо, мають бути змащені. Але навряд це зменшить "нагромадження там піску"... Вам навісили цілковиту локшину, класичну, "офіційну дилерську", при цьому хочуть за неї взяти з вас грошей... У вас все відмінно працює і так само виглядає. Катайтеся далі, нікуди їхати не треба...
05 листопада 2024р. 23:29
Автор Я їжджу на Nissan Qashqai (3G)
Maximilian
Trydet, це скоба, яка утримує колодки для того, щоб вони не бовталися в супорті. Вона ніколи не торкається диска. Лишати на ньому якісь подряпини ніяк не може по замовчуванню. І тим більше на всій його площині. І тим більше на тисячах авто??? Саме те, що ви відчуваєте пальцем, це і є звичайним зносом диска. Вони через свою роботу, труться о колодки, які залишають подібні "подряпини" через неоднорідність свого матеріалу. А незвичний звук, який ви чуєте при гальмуванні рухаючись заднім ходом, ніяк не пов'язаний з виворотом керма. Просто колодки та диски починають працювати у зворотному напрямку, видавай трохи інший звук при своїй звичайній роботі. Зупиніться під гірку навпроти стіни, опустіть вікно і на нейтралці скотитесь вниз, гальмуючи при цьому. Ви й почуєте цей "дивний" звук, який є цілком нормальним. Місця, де встановлені колодки в тій скобі, про яку ми говоримо, мають бути змащені. Але навряд це зменшить "нагромадження там піску"... Вам навісили цілковиту локшину, класичну, "офіційну дилерську", при цьому хочуть за неї взяти з вас грошей... У вас все відмінно працює і так само виглядає. Катайтеся далі, нікуди їхати не треба...
Maximilian, Дякую за розяснення. Тут ситуація з шумом трішки інша, і той шум точно стороння тема хоч я і не знаток. У випадках коли, щось не зрузуміло я їду до диллера, сам не намагаюсь лагодити, авто на гарантії. Розумію, що ви б з ними говорили по іншому, але я чесно в таких випадках не заморочуюсь.
06 листопада 2024р. 08:16