BMW X3 (G01) (G01 LCI Carbon Black)

Зимові шини - Pirelli PZero Winter 245/50 R19 105H XL *

Я їжджу на BMW X3 (G01), BMW X3 (F25)
Київ, Україна

Всім привіт.

Тихенько моніторив ціни на ту гуму, що мене цікавила, та коли залишок на складах почав різко падати - вирішив брати не чекаючи морозів. Комплект вийшов 35100,  забрав  у 14.10.24, а вже через два дні вже ціна на такий комплект стала 41400 або нема в наявності... Більш того, в цьому розімірі та з мологацією бмв - достатньо швидко розбирають гуму. Опинятись в ситуації, коли на ринку є тільки ранфлет - я не хтів).


Румунія, 29 тиждень 24 рік. Без ранфлету.


Комплект



Маркування.











Нижче трохи моїх думок вголос на цю тему, читати не обов'язково.


Моніторю іншні дописи, та завжди дивуюсь як люди купляють собі китайців, або якись бренди типа "донька мішлен, донька контіненталь" за пів-ціні від материньского бренду та фантазують, що якість там така сама, заспокоюють себе відгуками сусіда по гаражу і так далі, хоча насправді основний аргумент то ціна.


Камон, люди, не дуріть себе та оточуючих, дивіться тести професіоналів і там дешман завжди у нижній частині результатів. Хоча моделі і топових брендів це не панацея, також провалюються. Треба по кожній конкретній моделі дивитись.


Аргумент : "Я їзжу спокійно, мені нормально" - це такий собі аргумент, імхо. Тому, що якщо дитина вискочить на дорогу - вам не вистачить тієї пари метрів гальмівнго шляху, або на трассі спіймаєте калюжу та опинитесь в кюветі. Воно вам треба?) Заощадили грошей, ситуації різні у всіх, особливо зараз, але не треба розповідати, що резина тріангл не гірша за мішлен, будь-ласка) 


В мене був досвід використання літньої матадор mp47 hectorra на сітроені (допис десь в бж був), так там все дуже погано було в дощ. Реально треба було переглядати свій стиль водіння через гуму, це взагалі не айс для мене.  Хоча відгуки були звичайних людей були чудові)


Всім добра, бережіть себе.

Схожі компанії

«Шини та Диски»

Інтернет-магазин шин та дисків із мережею власних шинних центрів у Києві, Харкові, Дніпрі, Одесі та Львові. Проводимо індивідуальний підбір гуми залежно від потреб авто, аби максимально розкрити його потужні переваги. Доставимо замовлення у будь-який куточок країни за 1-3 дні. Повний асортимент шин та дисків шукайте за посиланням: https://shiny-diski.com.ua/uk/...
Пробіг 4150 км.
Опубліковано: 17 жовтня 14:49
14 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на BMW X3 (G01)
Бажаю здоров'я. Я, особисто, тупо побоявся купляти дешеві не перевірені ноунейм шини. По перше - це безпека, бо взимку, по друге машину жалко, коли може не вистачити зчеплення з дорогою і т.п. Теж купляв по відгуках і оцінках експертів. Повністю згоден - гарна резина дешево коштувати не буде.
1
03 листопада 19:40
Я їжджу на BMW X3 (F25)
З думками у кінці запису частково згоден, алееее то усе стосується більш зимових шин

Якщо говорити про літні, то там дійсно дочірні компанії підійдуть для більшості авто, не треба пхнути преміум шини на кожне авто. І при спокійній їзді по сухому асфальту різниці між умовними Мішлен та МояСуперДуперГума не так і багато буде.
17 жовтня 17:58
Я їжджу на BMW X3 (G01), BMW X3 (F25)
oleh_o
З думками у кінці запису частково згоден, алееее то усе стосується більш зимових шинЯкщо говорити про літні, то там дійсно дочірні компанії підійдуть для більшості авто, не треба пхнути преміум шини на кожне авто. І при спокійній їзді по сухому асфальту різниці між умовними Мішлен та МояСуперДуперГума не так і багато буде.
oleh_o, читайте уважно) при спокійній їзді 90% все буде нормально. Шини теж гумові, круглі, з протектором, але коли потрібно буде різко зупинитись (в дощ) - ось там вся різниця і вилізе. Кожен сам обирає чи йому це ок.
17 жовтня 18:15
Я їжджу на BMW 3 series (G20)
а то є певна категорія людей, які можуть і новий автомобіль за умовних $100k купити, але заправлятися будуть з якоїсь бочки незрозумілої десь в промзоні, бо там дешевше на 5 грн/літр (і якість пального, звичайно ж, не гірша, ніж на нормальних АЗС)
вони ще вас дибілом назвуть, бо ви, на їхню думку, переплатили мінімум $500 просто за бренд
1
17 жовтня 17:51
Я їжджу на BMW X3 (G01), BMW X3 (F25)
oleh_o
enblr, Але за бренд дійсно є переплата =)
oleh_o, де взяти пальне без переплати за бренд?) купувати цистерну напряму у литовців?
17 жовтня 17:55
Я їжджу на BMW X3 (F25)
lementiy
oleh_o, де взяти пальне без переплати за бренд?) купувати цистерну напряму у литовців?
lementiy, Без поняття. Я не за економію відповів вище, а за те, що переплата за бренд дійсно існує (і там про 500 баксі - то ж явно про шини, а не пальне)
17 жовтня 17:59
Я їжджу на BMW 3 series (G20)
oleh_o
lementiy, Без поняття. Я не за економію відповів вище, а за те, що переплата за бренд дійсно існує (і там про 500 баксі - то ж явно про шини, а не пальне)
oleh_o, та, то було про шини)
погоджуюсь, переплата за бренд існує, бо ж ніякий топовий бізнес не буде працювати в нуль або на мінімальний прибуток

але я ніколи в житті не повірю, що іменитий бренд буде робити дочірню компанію, і продавати шини в два рази дешевше, але, при тому, шини будуть такої ж якості
ну це ж брєд
де в цьому логіка взагалі? ніхто ніколи не буде робити конкуренцію самому ж собі
1
17 жовтня 18:04
Я їжджу на BMW 3 series (G20)
lementiy
enblr, imho, тут слово "переплата" за бренд шин не доречне. За різні гроші, ти отримуєш різний товар з різними споживчними якостями. В чому переплата? )
lementiy, спробую обґрунтувати свою думку

припустимо, є якийсь ідеал якості і характеристик шин (якого досягти неможливо), і максимально можливим показником є 100 одиниць

бренд "А" продає свої шини з показником 93 одиниці за $1000 за комплект
бренд "Б" продає свої шини з показником 89 одиниць за $800 за комплект

співвідношення якості до ціни в бренду "Б" буде кращим, ніж в бренду "А"
але бренд "А" чомусь продає свої шини за $1000, а не за $836 (щоб співвідношення було таким же), бо отакий вже він крутий, і кращого нічого немає
оцю різницю в $164 я і називаю переплатою за бренд
бо, по великому рахунку, обидва бренди роблять прекрасні шини
і чи переплачувати додаткову різницю в ціні за найкращу якість (хоч тільки і на крапельку кращу, і на дорогах загального користування різниці ви не відчуєте ніколи) - то вже кожен нехай вирішує для себе сам
17 жовтня 18:39
Я їжджу на BMW X3 (G01), BMW X3 (F25)
enblr
lementiy, спробую обґрунтувати свою думкуприпустимо, є якийсь ідеал якості і характеристик шин (якого досягти неможливо), і максимально можливим показником є 100 одиницьбренд "А" продає свої шини з показником 93 одиниці за $1000 за комплектбренд "Б" продає свої шини з показником 89 одиниць за $800 за комплектспіввідношення якості до ціни в бренду "Б" буде кращим, ніж в бренду "А"але бренд "А" чомусь продає свої шини за $1000, а не за $836 (щоб співвідношення було таким же), бо отакий вже він крутий, і кращого нічого немаєоцю різницю в $164 я і називаю переплатою за брендбо, по великому рахунку, обидва бренди роблять прекрасні шиниі чи переплачувати додаткову різницю в ціні за найкращу якість (хоч тільки і на крапельку кращу, і на дорогах загального користування різниці ви не відчуєте ніколи) - то вже кожен нехай вирішує для себе сам
enblr, о, так зрозуміліше. Можна ще сказати : "Не настільки вони краще, наскільки вони дорожче". Але різниця є і поціновувачі за це охоче платять. З іншого боку - покупці китайців ніяких тестів не дивляться) З ще одного боку - у дешевих брендів в принципі не буває преміум гуму по факту, а не по назві.

Особисто я, коли обирав гуму раніше - дивися тести, обирав собі 3-5 моделей які в топах по різним тестам та брав оптимальний варіант по властивостям та ціні.
1
18 жовтня 00:32
Я їжджу на Ford Escape (4G)
Абсолютно згодний з вашими думками
1
17 жовтня 17:10
Теж не розумію кроїлова на шинах, маючи недешеву машину за 40-50к+
1
17 жовтня 15:05