Chevrolet Epica (Эпа)

Отзив по рем. комплекту дверей з ОЛХ.

Я їжджу на Chevrolet Epica, Honda Gold Wing 1800
Кривий Ріг, Україна


Ще прошлим літом виявили проблему у вигляді провисшої водійської двері, але ні як не доходили руки.

Петлі продаються не крашені, тому вирішили ремонтувати свої і це була помилка.. 

Купили рем комплект на ОЛХ, як ставити подивились ролік на ютюбі і вперед..

Але, є нюанс. Поставити так просто як в роліку не вийшло😡




В роліку показано шо отвори в рухомій частині петлі  сверляться сверлом М10 так і зробили, але проблема в тому шо бронзові втулки мають розмір по наружному діаметру 10.3 мм. Звисно при запресовці внутнішній отвір зменьшився, і шток зайшов, але з великим зусиллям. Петля робить, але двері закриваються з зусиллям.. 

Подивлюсь, як шо за місяць два не стануть робити легше , прийдеться брати петлі в сборі та перекрашувати, гратися більше не хочу. 





Ціна питання 400 UAH,
Опубліковано: 15 вересня 01:04
26 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Chevrolet Lacetti SW
А чому дивуватися, що вона всілася в розмірі?
Так і повинно бути.
Вам ніхто ніколи не казав, що будь яка втулка запресована в отвір, після запресовки розвертається розверткою в розмір?
Якщо не знали, то запам'ятайте.
1
15 вересня 09:26
el.Shurup
А чому дивуватися, що вона всілася в розмірі? Так і повинно бути.Вам ніхто ніколи не казав, що будь яка втулка запресована в отвір, після запресовки розвертається розверткою в розмір?Якщо не знали, то запам'ятайте.
el.Shurup, Ні не казали, бо нема сенсу коли торкар розуміє шо робить. Як що натяг зробити 2-3 сотки теж треба розветка?)) (Це риторичне питання)
Як шо вам натяг роблять в десятках , дуже шкода вашої праці, міняйте токаря..
Доречі токар в переписці признав що 3 десятки то його вина.
15 вересня 11:00
Я їжджу на Chevrolet Lacetti SW
Алла
el.Shurup, Ні не казали, бо нема сенсу коли торкар розуміє шо робить. Як що натяг зробити 2-3 сотки теж треба розветка?)) (Це риторичне питання) Як шо вам натяг роблять в десятках , дуже шкода вашої праці, міняйте токаря..Доречі токар в переписці признав що 3 десятки то його вина.
Алла, Ви не плутайте натяг і те що відбувається з втулкою при запресовці.
До прикладу. Ви бачили направляючі втулки клапанів? Товщину стінки бачили?
І от навіть їх після запресовки в АЛЮМІНІЄВУ головку проходять розверткою під розмір клапана, бо їхній внутрішній діаметр зменшується.
А тут втулочка з товщиною стінки в 1 мм.
Токар певне з усім погодився, лиш би від нього відчепилися 😂.
15 вересня 11:31
el.Shurup
Алла, Ви не плутайте натяг і те що відбувається з втулкою при запресовці.До прикладу. Ви бачили направляючі втулки клапанів? Товщину стінки бачили?І от навіть їх після запресовки в АЛЮМІНІЄВУ головку проходять розверткою під розмір клапана, бо їхній внутрішній діаметр зменшується.А тут втулочка з товщиною стінки в 1 мм.Токар певне з усім погодився, лиш би від нього відчепилися 😂.
el.Shurup, ми не балакаєм за направляючі де треба витримати тепловий зазор бо воно ппосто або заклине, або подере.., а за обичну втулку. Поясніть, нашо розвертати внутрішній отвір, бронзової втулки, як шо втулка запресовується з натягом три п'ять сотоки. І має люфт по штоку дві три сотки.
От просто на слюсарному ,,Тому що...., цікава ваша думка"
15 вересня 11:39
Я їжджу на Chevrolet Lacetti SW
Алла
el.Shurup, ми не балакаєм за направляючі де треба витримати тепловий зазор бо воно ппосто або заклине, або подере.., а за обичну втулку. Поясніть, нашо розвертати внутрішній отвір, бронзової втулки, як шо втулка запресовується з натягом три п'ять сотоки. І має люфт по штоку дві три сотки. От просто на слюсарному ,,Тому що...., цікава ваша думка"
Алла, Дивіться. Якби все було б ідеально - натяг пару соток, зазор палець-втулка пару соток, просвердлили під втулку точно 10, то може!!! б втулка не всілася і все б вийшло без розвертання, в чому я якщо чесно сумніваюсь, бо товщина стінки мала. Але навіть якщо б і все вийшло, то чому потрібно розвертати, я скажу трохи нижче.
Але мова йде про конкретно Ваш випадок. Після запресовки вже було зрозуміло, що втулка всілася і її потрібно було розвертати, або накрайняк пройтися вручну свердлом по діаметру пальця, якщо нема розвертки відповдного діаметру. Це по-перше.
А по-друге - де гарантія, що ви запресували дві втулки строго співвісно?
Розвертання двох втулок одночасно, на додачу ще й нівелює огріхи запресовки і тоді палець ніде не буде ні тужити, ні закусувати.

І особисто для мене нема різниці, це втулка петлі двері, чи направляюча клапана - все потрібно робити якісно.
15 вересня 12:29
el.Shurup
Алла, Дивіться. Якби все було б ідеально - натяг пару соток, зазор палець-втулка пару соток, просвердлили під втулку точно 10, то може!!! б втулка не всілася і все б вийшло без розвертання, в чому я якщо чесно сумніваюсь, бо товщина стінки мала. Але навіть якщо б і все вийшло, то чому потрібно розвертати, я скажу трохи нижче.Але мова йде про конкретно Ваш випадок. Після запресовки вже було зрозуміло, що втулка всілася і її потрібно було розвертати, або накрайняк пройтися вручну свердлом по діаметру пальця, якщо нема розвертки відповдного діаметру. Це по-перше.А по-друге - де гарантія, що ви запресували дві втулки строго співвісно? Розвертання двох втулок одночасно, на додачу ще й нівелює огріхи запресовки і тоді палець ніде не буде ні тужити, ні закусувати.І особисто для мене нема різниці, це втулка петлі двері, чи направляюча клапана - все потрібно робити якісно.
el.Shurup, странно шо для вас нема значення де буде добити влулка від цього залежить який зазор повинен бути між штоком та втулкою, слюсар повинен це знати.
конкретно в нашому випадку вже діватись було нікуди, бо развертки не купити, сверла з допуском на 2 сотки теж не найти, маленьке місто.. звісно було зрозуміло шо то дурна робота, але без дверей таке собі.
15 вересня 13:33
Я їжджу на Chevrolet Lacetti SW
Алла
el.Shurup, странно шо для вас нема значення де буде добити влулка від цього залежить який зазор повинен бути між штоком та втулкою, слюсар повинен це знати. конкретно в нашому випадку вже діватись було нікуди, бо развертки не купити, сверла з допуском на 2 сотки теж не найти, маленьке місто.. звісно було зрозуміло шо то дурна робота, але без дверей таке собі.
Алла, А що дивного?
Чи якщо то втулки петель двері, то можна робити як попало і зазор між пальцем і втулкою який попало робити?
То навіщо тоді взагалі, щось робити?
Тому й написав - незалежно від того, що і де робиться, намагаюсь робити максимально якісно.
15 вересня 15:03
Меняйте на б\у петли, есть хороший шрот в Черкассах (на олх найдете), специализируется по Шевроле, я у них брал, даже в цвет, но все равно с баллона задул, от оригинала не отличить. . Два часа делов и сам заменил, результат - зазоры стали как с завода, ушло провисание, открывается закрывается без усилий. Когда то в пассате менял шток как сделали вы, дверь закрывалась с сильным усилием , не разработалась , так и продал...
15 вересня 08:33
Я їжджу на Chevrolet Lacetti SW
Duchovny
Меняйте на б\у петли, есть хороший шрот в Черкассах (на олх найдете), специализируется по Шевроле, я у них брал, даже в цвет, но все равно с баллона задул, от оригинала не отличить. . Два часа делов и сам заменил, результат - зазоры стали как с завода, ушло провисание, открывается закрывается без усилий. Когда то в пассате менял шток как сделали вы, дверь закрывалась с сильным усилием , не разработалась , так и продал...
Duchovny, міняти "б/у" на "не дуже б/у" 😁?
Ну такий собі варіант.
Я ремонтував собі петлі аналогічними ремкомплектами, правда виготовлював мені їх друг по розмірах з інтернету.
Проблем нема ніяких.
Тільки втулку після запресовки потрібно розверткою проходити.
Але це мало хто бере до уваги, або зовсім не знає.
І тоді винні всі, окрім того хто не знає, як пресуються втулки.
1
1
15 вересня 09:31
el.Shurup
Duchovny, міняти "б/у" на "не дуже б/у" 😁?Ну такий собі варіант.Я ремонтував собі петлі аналогічними ремкомплектами, правда виготовлював мені їх друг по розмірах з інтернету.Проблем нема ніяких.Тільки втулку після запресовки потрібно розверткою проходити.Але це мало хто бере до уваги, або зовсім не знає.І тоді винні всі, окрім того хто не знає, як пресуються втулки.
el.Shurup, категорически не согласен. Бу хоть и бу но оригинал, а с какого говна выточены новые втулки и как их поставят это никому не известно. Просто бу нужно брать только у проверенных контор, я когда свои завесы снял аж расстроился, никаких люфтов руками не ощутил, с виду идеал, хотя на самом деле верхняя с конкретными люфтами но ощущается это только при установке. Те бу завесы никак не проверить, только после установки будет ясно
15 вересня 09:35
Я їжджу на Chevrolet Lacetti SW
Duchovny
el.Shurup, категорически не согласен. Бу хоть и бу но оригинал, а с какого говна выточены новые втулки и как их поставят это никому не известно. Просто бу нужно брать только у проверенных контор, я когда свои завесы снял аж расстроился, никаких люфтов руками не ощутил, с виду идеал, хотя на самом деле верхняя с конкретными люфтами но ощущается это только при установке. Те бу завесы никак не проверить, только после установки будет ясно
Duchovny, от якраз оригінал дійсно з гівна.
Думаю петлі Лачетті не відрізняються від Каптіви. Що там виконує роль втулки? Скручена в трубочку сталева полоска товщиною 0,5 мм? Сталева втулка, стальний палець....сталь по сталі. Не гівно, нє?
Мені друг точив втулки з бронзи, а пальці з клапанів від 2108. Це на вашу думку гівно?
1
15 вересня 09:47
el.Shurup
Duchovny, от якраз оригінал дійсно з гівна.Думаю петлі Лачетті не відрізняються від Каптіви. Що там виконує роль втулки? Скручена в трубочку сталева полоска товщиною 0,5 мм? Сталева втулка, стальний палець....сталь по сталі. Не гівно, нє?Мені друг точив втулки з бронзи, а пальці з клапанів від 2108. Це на вашу думку гівно?
el.Shurup, це вогонь. Я кажу про наших майстрів по місту і товар з олх. Оригінал так, виглядає не дуже, але за 17 років жодна із дверей не просіла, єдина проблема була по завісу де був удар, мудаки не замінили після ДТП.
1
15 вересня 09:52
Ну три десятки для плотної посадки це забагато, через це і зменшився внутрішній діаметр отвора. Такі речі якщо і робити, то віддавати одній людині, і щоб він все від початку і до кінця робив. А то так виходить, точив один, запресовував інший, а хто винен хз🤷
1
15 вересня 01:12
Octavian
Ну три десятки для плотної посадки це забагато, через це і зменшився внутрішній діаметр отвора. Такі речі якщо і робити, то віддавати одній людині, і щоб він все від початку і до кінця робив. А то так виходить, точив один, запресовував інший, а хто винен хз🤷
Octavian, я розумію шо це багато. Але людина яка точе втулку повинна це знати..В нас вже не було вибору, старі пальці були зрізані, токаря поблизу нема, свердла 10.3 мм. теж знайти в маленькому містечку не реально. А заміряли втулки вже коли поняли шо в отвір 10 мм. вони ідуть дуже туго.
15 вересня 01:16
Алла
Octavian, я розумію шо це багато. Але людина яка точе втулку повинна це знати..В нас вже не було вибору, старі пальці були зрізані, токаря поблизу нема, свердла 10.3 мм. теж знайти в маленькому містечку не реально. А заміряли втулки вже коли поняли шо в отвір 10 мм. вони ідуть дуже туго.
Алла, так, я розумію це, він повинен був уточнити вам, що свердло беріть не 10, а 10.2 наприклад. Але олх майстри дивують звичайно. Ну бронза м'якіший за сталевий палець матеріал, думаю має розробитись.
15 вересня 01:20
Я їжджу на Chevrolet Lacetti SW
Octavian
Алла, так, я розумію це, він повинен був уточнити вам, що свердло беріть не 10, а 10.2 наприклад. Але олх майстри дивують звичайно. Ну бронза м'якіший за сталевий палець матеріал, думаю має розробитись.
Octavian, діаметр зменшився, бо це ВТУЛКА.
Задача майстра - виточити, а не вчити когось слюсарному ділу, як запресовувати втулки.
15 вересня 09:38
el.Shurup
Octavian, діаметр зменшився, бо це ВТУЛКА.Задача майстра - виточити, а не вчити когось слюсарному ділу, як запресовувати втулки.
el.Shurup, слюсарному ділу)) треба знати шо натяг це 0.02-0.03 мм. Так для бронзи можливо на пару соток більше, не десятки. Тому так, не маю бажання ні кого вчити слюсарному ділу..
15 вересня 11:05
Я їжджу на Chevrolet Lacetti SW
Алла
el.Shurup, слюсарному ділу)) треба знати шо натяг це 0.02-0.03 мм. Так для бронзи можливо на пару соток більше, не десятки. Тому так, не маю бажання ні кого вчити слюсарному ділу..
Алла, Сумніваюсь, що у Вас є свердлильний верстат в гаражі, і своїм сверлом на 10 і ручною дреллю ви звичайно розсвердлите точно 10 і не десяткою більше.
Не смішіть.
Токар робив запас не просто так.
Ідіть вчіться далі.
15 вересня 11:34
el.Shurup
Алла, Сумніваюсь, що у Вас є свердлильний верстат в гаражі, і своїм сверлом на 10 і ручною дреллю ви звичайно розсвердлите точно 10 і не десяткою більше.Не смішіть. Токар робив запас не просто так.Ідіть вчіться далі.
el.Shurup, Поперше - токар сам не міг повірити шо там запас 0.3 мм. І запропонував переробити.
Подруге - треба попереджувати шо втулка робиться з запасом, і треба докупати розвертку. Це не перша втулка виточена токарем до цієї автівки, але токарі розуміли шо робили.
Потретє - було запропоновано відео , доречі з петлями Лачетті, де просто сверлять (не на станку) запресовують втулки без розвертки, палець і в пепед..
Далі то ваші догадки які не відносяться до справи.
Думаю на цьому вам надані всі відповіді..
01 жовтня 14:14
Я їжджу на Chevrolet Lacetti SW
Алла
el.Shurup, Поперше - токар сам не міг повірити шо там запас 0.3 мм. І запропонував переробити. Подруге - треба попереджувати шо втулка робиться з запасом, і треба докупати розвертку. Це не перша втулка виточена токарем до цієї автівки, але токарі розуміли шо робили.Потретє - було запропоновано відео , доречі з петлями Лачетті, де просто сверлять (не на станку) запресовують втулки без розвертки, палець і в пепед.. Далі то ваші догадки які не відносяться до справи.Думаю на цьому вам надані всі відповіді..
Алла, Ще раз - я ремонтував петлі на своїй машині подібними ремкомплектами. Токар мені точив деталі, згідно креслення з інтернету.
Коли я забирав у нього деталі, то він мені продемонстрував, що все ходить легко і без люфтів, але НАГАДАВ мені, що втулка з такою товщиною стінки обов'язково всядеться,якщо її запресувати так щоб, вона не проверталась в петлі і палець буде тужити.
Так що, здогадки тут ні до чого. Все пишу з власного досвіду.
Дивіться розміри на кресленні - там все зрозуміло.
02 жовтня 07:46
el.Shurup
Octavian, діаметр зменшився, бо це ВТУЛКА.Задача майстра - виточити, а не вчити когось слюсарному ділу, як запресовувати втулки.
el.Shurup, власне і я про це, мав би виточити із розміром 10,05 мм, але ніяк не 10,3 мм. Тим більше як я розумію проходити свердлом 10 мм радив саме він.
15 вересня 11:25
Я їжджу на Chevrolet Lacetti SW
Octavian
el.Shurup, власне і я про це, мав би виточити із розміром 10,05 мм, але ніяк не 10,3 мм. Тим більше як я розумію проходити свердлом 10 мм радив саме він.
Octavian, Якщо ви просвердлите ручною дреллю точно 10, то звісно Вам потрібна втулка 10,05.
15 вересня 11:36
Я їжджу на Chevrolet Lacetti SW
Octavian
el.Shurup, розмова зараз не про мене, ви плутаєте.
Octavian, Та то я взагалом висловився 🙂.
Вибачте.
1
15 вересня 15:16
el.Shurup
Octavian, Та то я взагалом висловився 🙂.Вибачте.
el.Shurup, не вибачайся друже, я все розумію. Багато диванних експертів зараз є.
1
16 вересня 02:24