Dodge Challenger (BADASS🇺🇲)

'71 style fog lights trim

Я їжджу на Dodge Challenger, Jeep Renegade
Одеса, Україна

Тим, хто не слідкує за процесом, нагадаю, що свого часу перетворив ПТФ на додаткові габарити, як то було у 70-х. Це дуже змінило вигляд автівки спереду, додавши значну частку ретро фльору, втім ліхтарям все одно бракувало блиску.


Особливо уважні та нудні підписники помітили, що у макеті, що я віддавав до лазерної порізки, були ще кільця, про які натомість не було жодної згадки.


Сьогодні я спробував встановити ті кільця з нержавійки, і зробив все максимально якісно. Проте вважати результат таким, що мене цілком задовільнив, так і не зміг. В свою чергу, @veti-k лише зміцнив мої сумніви. Ба більше, відповідаючи на його комент, я нарешті з'ясував, як саме я все це має виглядати.



Попри всі танці з плівкою та металом все вийшло хоч і гарно, але, як на мене, занадто масивно і недостатньо олдово. І чорного забагато, адже мало бути щось хоча б віддалено схоже на оригінал, де чорного не було взагалі, натомість навколо помаранчевого ліхтаря срібляста фарба та тонкий хромований ободок: 


1970-1974 Challenger park/turn light


Отже спалив пару цигарок, випив пару філіжанок кави і прибрав все, що кропітливо робив протягом дня. А півгодини потому пофарбував стокові чорні рамки у срібло.



Після демаскування почав розмірковувати над хромованим обідком. Нові металеві вже зроблені, хоча й не доїхали до мене, але, користуючись нагодою, вирішив зробити ще один експеримент.


Гнучка стрічка туди не лізла, бо, по-перше,  занадто широка, а, по-друге, її неможливо там зафіксувати. От якби вона була лише 3мм завширшки та кріпилася на торець бамперу, щоб сама намагалась "розкритися", а не здобути початкову форму рівної смужки...


Say no more! Ріжемо 8мм молдинг вздовж!



От це вже зовсім інша справа! Адже менше чорного, більше світлого, навколо хрому контур білий - все як у взірця, хоч і з похибкою на кардинально іншу конструкцію.



Завтра, звісно, спробую металеве кільце туди прикласти, але щось мені підказує, що залишиться так, як є зараз. Бо вийшло ну дуже близько до того, чого я прагнув!



З рештою деталей збігається, при тому в око не кидається (зацінили вірш?)


Окремо радує те, що акцент з великих чорних ПТФ з боків змістився на центральний отвір, а саме таким і був задум.




Не дивуйтеся, що на цьому тижні у мене понад сім п'ятниць - у мене зараз нестабільний психологічний стан, позаяк крім очевидних зовнішніх обставин я вперше протягом тривалого часу зв'язався з маляркою, і терпіння вже закінчується. Але одне знаю точно - вийшло дуже олдово.



"Мені нравицця дивиться як воно горить"




Пробіг 84240 км.
Опубліковано: 13 вересня 19:45
23 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
Мені подобається. Будо добре, а стало ще краще. Фари чекають такі самі метаморфози?
1
14 вересня 15:29
"Більш олдово" - саме так! Ця дрібниця кардинально змінює сприйняття ліхтарів.
1
14 вересня 10:56
Я їжджу на Lexus GS (JZS160)
Обожнюю дивитися на її перевтілення.
3
13 вересня 22:26
Amid_DM
Обожнюю дивитися на її перевтілення.
Amid_DM, обожнюю показувати. Вуайєризм та ексгібіционізм - друзі назавжди 😂
3
13 вересня 22:36
Я їжджу на Ford Mustang (5G)
Гармонійно виглядає як на мене. Цього не вистачало до повної картини.
2
13 вересня 21:19
Я їжджу на Smart City
А ці протитуманні фари, вони такі червоні (чи помаранчеві) з заводу були?
13 вересня 21:14
roma-rex
А ці протитуманні фари, вони такі червоні (чи помаранчеві) з заводу були?
roma-rex, написано ж в першому реченні, і навіть посилання є 🤷🏻
1
13 вересня 21:15
Я їжджу на Smart City
Можливо я не тямлю в прекрасному і 100% ніколи не поглиблювався в культуру тих років як ти, але мені ця доробка не зайшла. 70-ті це ок, але як на мене можна поєднувати 20 і 21 століття, а не намагатись кожен сантиметр перевтілити. Вже досить багато відголосків з 70-хх. Тут завжди тонка грань між колхозом і гарним тюнінгом. Я підтримую усі твої попередні пости і загальну твою ідею, все виходить дуже гарно, але саме це щось не зайшло.
P.s. Критика теж має бути!
13 вересня 21:00
Oleshchuk
Можливо я не тямлю в прекрасному і 100% ніколи не поглиблювався в культуру тих років як ти, але мені ця доробка не зайшла. 70-ті це ок, але як на мене можна поєднувати 20 і 21 століття, а не намагатись кожен сантиметр перевтілити. Вже досить багато відголосків з 70-хх. Тут завжди тонка грань між колхозом і гарним тюнінгом. Я підтримую усі твої попередні пости і загальну твою ідею, все виходить дуже гарно, але саме це щось не зайшло.P.s. Критика теж має бути!
Oleshchuk, це ж не Робін Уіл'ямс, щоб всім подобатися 😁

Тобі так, як зверху, більш заходить? Бо я, чесно кажучи, якихось суттєвих змін, що руйнували б загальну картину, не помічаю в цьому аспекті (конкретно щодо цих рамок). Я сам роздивляюсь годинами перед тим, як схвалити рішення, і в даному разі не маю заперечень начебто. Прокинусь вранці, перевірю )))
1
13 вересня 21:30
LOWERANDWIDER
Oleshchuk, це ж не Робін Уіл'ямс, щоб всім подобатися 😁 Тобі так, як зверху, більш заходить? Бо я, чесно кажучи, якихось суттєвих змін, що руйнували б загальну картину, не помічаю в цьому аспекті (конкретно щодо цих рамок). Я сам роздивляюсь годинами перед тим, як схвалити рішення, і в даному разі не маю заперечень начебто. Прокинусь вранці, перевірю )))
LOWERANDWIDER, ні-ні. Загальну концепцію воно точно не зруйнувало. Просто мені тепер воно якось дуже кидається в очі. З хром окантовкою добре точно, але сіра внутрянка мені якось ні до чого не привʼязується по морді. А якщо її в колір кузова зробити?
13 вересня 23:44
Oleshchuk
LOWERANDWIDER, ні-ні. Загальну концепцію воно точно не зруйнувало. Просто мені тепер воно якось дуже кидається в очі. З хром окантовкою добре точно, але сіра внутрянка мені якось ні до чого не привʼязується по морді. А якщо її в колір кузова зробити?
Oleshchuk, як це ні до чого? Вона така ж сіра, як внутрішні поверхні рамок фар та решітки. В фарах так само хром кант і сірі торці.

Я знаю, що тебе дратує. Помаранчевий елемент замалий, а сірого забагато. І ще б ліхтарик сам глибше встановити. Але ці покидьки таку дебільну конструкцію там накрутили, що я не знаю, як це переробити, щоб весь бампер не різати. Може прийде якась ідея, коли я на неї чекати не буду 😁
1
13 вересня 23:46
LOWERANDWIDER
Oleshchuk, як це ні до чого? Вона така ж сіра, як внутрішні поверхні рамок фар та решітки. В фарах так само хром кант і сірі торці.Я знаю, що тебе дратує. Помаранчевий елемент замалий, а сірого забагато. І ще б ліхтарик сам глибше встановити. Але ці покидьки таку дебільну конструкцію там накрутили, що я не знаю, як це переробити, щоб весь бампер не різати. Може прийде якась ідея, коли я на неї чекати не буду 😁
LOWERANDWIDER, бляха, треба вживу дивитись. На тих місцях, що ти кажеш, воно тонше і виглядає охайно, а на птф та сіра внутрянка(не хром) виглядає жирно.

Щойно десятий раз передивився фотки і зрозумів чому воно мені не сподобалось. Фото машини з прямого ракурсу вводять в оману. Різні площини просто і тому здається, що на птф, яка сама по собі менша, сіра окантовка виглядає більшою ніж на фарах. Зрозумів про що я?
1
13 вересня 23:59
Oleshchuk
LOWERANDWIDER, бляха, треба вживу дивитись. На тих місцях, що ти кажеш, воно тонше і виглядає охайно, а на птф та сіра внутрянка(не хром) виглядає жирно. Щойно десятий раз передивився фотки і зрозумів чому воно мені не сподобалось. Фото машини з прямого ракурсу вводять в оману. Різні площини просто і тому здається, що на птф, яка сама по собі менша, сіра окантовка виглядає більшою ніж на фарах. Зрозумів про що я?
Oleshchuk, так я ж про те й кажу. Жирна, бо сам ліхтарик мізерний. І ковпачок стирчить назовні. Але я не можу це змінити, бо він вже впритул до випуклої лінзи, а саму пті не можу вглибину посунути, бо вона до бампера кріпиться лише на еліпсах без жодного саморізу. Дуже дегенеративне рішення незрозуміло заради чого, бо на передресті були нормальні ПТФ нормального розміру і форми.
14 вересня 00:04
Oleshchuk
LOWERANDWIDER, якось би той помаранчевий елемент зробити більш висунутим на двір і замінити на більший трохи його то було б ідеально точно.
Oleshchuk, там така форма дивна, що якщо намагатися встановити той помаранчевий елемент вертикально (а він лише так і має стояти), то те, що зараз - це єдине можливе положення. Я там буквально за один міліметр бився. Адже він вже впирається в лінзу в центрі, і знизу ледве вистачає тіла тої накладки. Самі ПТФ занадто назовні стирчать. Єдиний варік, що я бачу, - замінити ПТФ на якісь інші з пласким склом через якісь кастомні кріплення, які нема до чого прикрутити, а потім виготовляти кастомну рамку зі скловолоконня. Це реальний шлях, але для мене занадто важкий та довгий. Тож, зважаючи на те, що воно маленьке і з більшості ракурсів виглядає добре, поки що залишу, як є.
14 вересня 00:25
LOWERANDWIDER
Oleshchuk, як це ні до чого? Вона така ж сіра, як внутрішні поверхні рамок фар та решітки. В фарах так само хром кант і сірі торці.Я знаю, що тебе дратує. Помаранчевий елемент замалий, а сірого забагато. І ще б ліхтарик сам глибше встановити. Але ці покидьки таку дебільну конструкцію там накрутили, що я не знаю, як це переробити, щоб весь бампер не різати. Може прийде якась ідея, коли я на неї чекати не буду 😁
LOWERANDWIDER, Прям зняв з язика за розмір помаранчевого)))
Але якщо глянути на два останніх фото авто в цьому пості то виглядає все-таки гарно. Вже тепер бачу з чим воно повʼязано і кут на тих фото допомагає це розгледіти. Просто фотка спереду затьмарила очі і решту інших вже не приглядався)
14 вересня 00:03
Oleshchuk
LOWERANDWIDER, Прям зняв з язика за розмір помаранчевого)))Але якщо глянути на два останніх фото авто в цьому пості то виглядає все-таки гарно. Вже тепер бачу з чим воно повʼязано і кут на тих фото допомагає це розгледіти. Просто фотка спереду затьмарила очі і решту інших вже не приглядався)
Oleshchuk, ну воно наживо взагалі не так, бо щоб очами так побачити, як на фото, то треба на підлогу лягти перед автівкою. З 99% ракурсів ПТФ десь внизу під нахилом і частково перекриті поверхнями бамперу. Тож виглядає так взагалі топ. Але сам елемент дегенеративний, і з цим сперечатися нема сенсу. Вони залишили великі отвори і встановили крихітні лінзи, а решту прикрили цією накладкою. Я поки що не знаю, що з цим робити так, щоб все не зіпсувати в біса.
1
14 вересня 00:10
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
Так це інша справа, реально не кидається одразу в очі👍
2
13 вересня 20:32
veti-k
Так це інша справа, реально не кидається одразу в очі👍
veti-k, еге ж. Дякую за щирі реакції! Як бачиш, іноді саме їх не вистачає, щоб знайти шлях 😁
1
13 вересня 20:44
Без коліс :(
It looks much more interesting and fits the general style!👌
1
13 вересня 19:57
ANSEN
It looks much more interesting and fits the general style!👌
ANSEN, thanks! That was the goal though.
1
13 вересня 20:04