Opel Astra J (J)

Розбили мені авто. Довбаний гонщик!!!

Я їжджу на Opel Zafira Tourer, Opel Astra J
Сміла, Україна

Тут без слів...

Хоча коротко: їхав з роботи у вечері. На перехресті розвязкі, світлофор не працював, мигав жовтий. Зупинився на світлофорі подивитися та пропустити авто, так як їхав з другорядної. Автомобілів не було, почав виїжджати через пару секунд сильний удар. Моє авто відкинуло на 30 метрів та розвернуло на 180. Спрацювали подушки та ремені. Удар відбувся під кутом 45 градусів.





Я вибіжав з авто, побіжав до людини яка вдарила мене, запитати все ок..

Молодий хлопець, був в шоці. Але з ним все нормально.


Пасат СС розтрощений


С першого погляду я винний. Але ніяк не міг зрозуміти як я його не побачив. При першому етапі розслідування, виявилося що хлопець на пасаті їхав 100-110 по місту. Огляд там обмежений от я його і не побачив.

По правилам дорожнього руху в Чеській республіці в місті можна їхати 50 км/год та максимально ще навишується +25км./год.

Тобто максимально допустима швидкість при ДТП чи інших ситуаціях 75км/год.

Поліція 👮 буде давати звіт що хлопець на пасаті винен. Вони кажуть при такій швидкості на тому перехресті в мене не було шансів, ні побачити, ні зреагувати. Благо що було дуже багато різних камер + додаткові камери на швидкість. Все зафіксовано.


Поліцейські забрали техпаспорт у власника пасата, так як пасат ремонту не підлягає. Тільки на вибракування.



На лом пасат


В мене пошкодження теж великі. 


Геометрія ціла. Але пожуождень дуже багато. Дуже сумно.







Авто благо місце. При такому ударі все спрацювало, подушки в шторці, сидінні, ремені безпеки, замки безпеки.



Авто відтянули на службу евакуації. Зелена карта того не покриває. І я починаю листати. Евакуатор 200 евро + 300 евро в місяць парковка. По закону я не можу розбиту машину поставити в себе біля багатоповерхового будинку. Тільки часна територія.


В авто вкладено дуже багато часу, сил та грошей. Немає слів, дуже сумно. Залишився без машини. Зафіра в Україні вже у батька.


На данний момент, молодий чех зрозумів що він винен. Покарання в Чехії дуже сурове. На пару років заберуть водійське посвідчення та + 2 тис. евро штраф. Тепер він ховається по лікарням, та відмовляється підписувати протокол ДТП. Одним словом петляє. Поліція поки нічого не робить. Чекає.

Я не можу отримати документи хто винен та подати документи на його страхову.  Далі суди, нерви та очікування...

Важко без Астри.


Поки думаю що робити. Або відправляти додому в Україну та продавати так. Та купляти тут авто. Чи ремонтувати. До аварії авто тільки радувало.


Дуже вдячний хто голосував за мене авто дня;)

Пробіг 179000 км.
Опубліковано: 22 серпня 20:01
15 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Дуже прикра ситуація
22 серпня 23:13
Я їжджу на Ford Kuga (2G)
сумно
22 серпня 21:20
Придбати у Чехії важко крило та двері? Та самостійно переставити?
22 серпня 20:33
kugger
Придбати у Чехії важко крило та двері? Та самостійно переставити?
kugger, А що так можна було? Пасат СС залетів мінімум на швидкості 100 км/год. Дверима там не обійдеться ніяк.
Стапель, підтяжка, переварка, фарбування проємів, заміна порогу. Заміна крила, дверей. Я вже мовчу скільки постріляло по безпеці.
Ремонт мінімальний 5 тис. евро що би зробити в Чехії
1
22 серпня 20:44
nechipor33
kugger, А що так можна було? Пасат СС залетів мінімум на швидкості 100 км/год. Дверима там не обійдеться ніяк. Стапель, підтяжка, переварка, фарбування проємів, заміна порогу. Заміна крила, дверей. Я вже мовчу скільки постріляло по безпеці. Ремонт мінімальний 5 тис. евро що би зробити в Чехії
nechipor33, щоб пассат залетів прямо в ваше авто на 100, був би тотал з опелю, по дотичній так, судячи з фото стрельнула штора, можливо сидіння пасажира та заклинив пасок безпеки.
По фото видно що +- достатньо крило двері, як двері відчинити може бути достатньо заміни порогу зовнішньої сторони(фільонка).
22 серпня 21:08
kugger
nechipor33, щоб пассат залетів прямо в ваше авто на 100, був би тотал з опелю, по дотичній так, судячи з фото стрельнула штора, можливо сидіння пасажира та заклинив пасок безпеки. По фото видно що +- достатньо крило двері, як двері відчинити може бути достатньо заміни порогу зовнішньої сторони(фільонка).
kugger, Я розумію що на фото воно типу все видно, до дрібниць. Та все не так, нажаль. Я знаю реальну картину, так як авто кидали на стапель. Та робили детальний розбір.
Так моє авто не тотал, але просто дверками, крилом і філєнкою порогу не обійдеться. Пасат, так тотал, він ще вискочив на тротуар, через бордюри. Добре що не було людей, це чудо, що він нікого не вбив.
За пасат нарахували ремонт 16 тис. евро.

За моє авто проблема не в ремонті, а хто буде за нього платити в Чехії, та по чеських цінах:)
22 серпня 21:27
kugger
nechipor33, робити в Чехії мабуть не доцільно за 5к.
kugger, Так, повністю з вами згоден. Я купував її за 5200 в Німеччині. Їздив сам, брав у першого власника, було148 тис. пробігу було реального на дизелі. В рідній фарбі. Класна комплектація. Митнив її коли була 0. Стала менше 6 тис. на наші номери. За таку ціну вже знайти нереально нічого.
Так згоден дилема, авто коштувало 6 тис. А ремонт 5 тис. Поки не знаю.
За 5 тис. в Чехії купити щось дуже важко все віджате або старе на дизелі. Це не два три роки тому. Та і 5 тис. в мене немає. Поки не знаю, автобус, трамвай мені в поміч. Благо громадський транспорт тут працює як годиник:)
22 серпня 21:29
Без коліс :(
Шкода, але з другої сторони ви живі здорові, все решта направиться.
22 серпня 20:15
Я їжджу на Volkswagen Jetta VII
Добре, що всі цілі.
Співчуваю за втрату авто.
Каско не було?
22 серпня 20:11
ivmulder
Добре, що всі цілі.Співчуваю за втрату авто.Каско не було?
ivmulder, Дякую. Нажаль каско не було.
Аби чех підписав свої свідчення, поліція відправила в магістрат все. Проблем бт не було, в мене були би всі документи на руках, я би просто чекав гроші. А так нажаль ні авто ні грошей. Витрачаю тільки свої. А без авто дуже важко, живу в одному місті працюю зовсім в іншому. Просто логістичне пекло.
22 серпня 20:14
ivmulder
nechipor33, про чеха не зрозумів. Він не підписав, бо не визнав провину? Тепер через суд тільки?
ivmulder, Закони в Чехії трохи інші, " Гуманніші але покарання набагато суворіші.
Процедура така: Якщо людина не була п'яна чи не було летального. То тоді просто поліція на місці ДТП дає довідку що було ДТП там то і тоді то. І нічого підписувати не потрібно. Водійське посвідчення та техпаспорт ніхто не забирає. Просто всіх відпускають.
Потім тобі просто телефонують через тиждень ти йдешь в дорожню поліцію і даєшь свідчення та підписуєшь. Далі поліція вислуховує всіх свідків. Підготує всі документи, протоколи, схему, камери і т.і. І подає на магістрат це типу (сервісний центр МВС ).
Але чех не з'являється в поліцію що би дати свідчення, взяв у сімейного лікаря лікарняний та ховається.
Чех підписав при ДТП тільки документи на зняття автомобіля з регистрації, так як на око поліцейських воно ремонту не підлягає.
Я свідчення дав, свідки які їхали теж. Поліція витягуля всі відео та дані по швидкості. Зробила звіт що він винен. Але чеха немає. Вони не можуть подати на магістрат. Так як його свідчить немає. Поліція буде подавати на суд на нього. Але він на лікарняному. Хоча при ДТП ніхно не постраждав та від госпіталізації відмовилися. Вся ця історія тягнеться два місяці. Кінця і краю не має.
22 серпня 20:33
Я їжджу на Volkswagen Jetta VII
nechipor33
ivmulder, Закони в Чехії трохи інші, " Гуманніші але покарання набагато суворіші.Процедура така: Якщо людина не була п'яна чи не було летального. То тоді просто поліція на місці ДТП дає довідку що було ДТП там то і тоді то. І нічого підписувати не потрібно. Водійське посвідчення та техпаспорт ніхто не забирає. Просто всіх відпускають. Потім тобі просто телефонують через тиждень ти йдешь в дорожню поліцію і даєшь свідчення та підписуєшь. Далі поліція вислуховує всіх свідків. Підготує всі документи, протоколи, схему, камери і т.і. І подає на магістрат це типу (сервісний центр МВС ). Але чех не з'являється в поліцію що би дати свідчення, взяв у сімейного лікаря лікарняний та ховається.Чех підписав при ДТП тільки документи на зняття автомобіля з регистрації, так як на око поліцейських воно ремонту не підлягає. Я свідчення дав, свідки які їхали теж. Поліція витягуля всі відео та дані по швидкості. Зробила звіт що він винен. Але чеха немає. Вони не можуть подати на магістрат. Так як його свідчить немає. Поліція буде подавати на суд на нього. Але він на лікарняному. Хоча при ДТП ніхно не постраждав та від госпіталізації відмовилися. Вся ця історія тягнеться два місяці. Кінця і краю не має.
nechipor33, дякую за пояснення. Запасайтеся терпінням.
1
22 серпня 20:36