Audi A4 (B9) (Dart)

В житті не без під**асів.

Я їжджу на Audi A4 (B9)
Черкаси, Україна

В поперендьому пості, я розповідав про те, що буду виправляти косяки із маларкою і кузовним ремонтом попереднього власника, але окрім цього планувалося ще ряд робіт із автомобілем оскільки він підготовлявся до перетинання кордону та покатушок по дорогам країн ЄС.


Так вийшло, що всим процесом реставрації і відновлення займався не я, що було першою і просто фатальною помилкою. В черговий раз переконуюся, що хочеш зробити щось добре - роби це сам. Напевно, що зі своєю педантичністю і дотошністю, я б своєчасно замітив всі огріхи виконаних робіт і хоча б отримав компенсацію за всі пошкодження, але уви, вже маємо що маємо, а далі буде. Що ж, приступимо до деталей:


Одним із  етапів підготовки автомобіля до виїзду було зняття тонувальної плівки з лобового скла та передніх дверей.

Віддали авто до Артема (+380 93 293 34 74).


1. Зробить то він роботу зробив, але взяв за це 2000 грн, що як на мене - малость до**я, враховуючи що після цього авто вже привезли мені і я побачив, що в мене сильно пошкоджений пластик захисту дзеркала заднього виду(хз як його назвати правильніше, назвав так як показує ELSA, ну і малась на увазі ось ця штука)



На фото, пластик не виглядає якось погано(оця пластикова чорна фігня) але насправді, дивлячись під хорошим денним світлом та вживу, то що зі сторони пасажира, що зі сторони водія, пластик чи попалений хімією, чи якимись інструментами він був сильно витертий, можливо феном будівельним, тощо - не знаю достименно, тому не буду стверджувати, але виглядало швидше як ніби г**но розтерли по пластику, воно не відмивається вологими сарветками, ні водою, ні чим, поліроль пластику і інші засоби для відновлення приберають колір гівна, але як не крути видно що структура пластику геть інша, здається ніби якийсь лишай побив деталь. Бавитися із відновленням не має бажання - просто під заміну і одразу мінус 300-1000грн в копілку(покищо в пошуку деталі, ціни сильно різняться).


Про зняття цього пластику напишу в окремому пості, можливо хтось захоче ставити відеореєстратор, позаду зеркала заднього виду то це буде корисним.


2. На цьому пригоди із Артемом не закінчилися, виявилося ще, що сонцезахисний козирьок в мене більше без скла, спасибі, дуже радий. Розбирати пластик і сам козирьок дуже важко, в інтернеті інфи не знайшов, але сам спробував і впринципі це можливо, тому в наступному пості напишу гайд, як можна розібрати сонцезахисний козирьок і при цьому нічого не зламати, можливо комусь стане в нагоді і зекономиться якась сотня-тисяча гривень.


Висновок - однозначно не рекомендую дану людину, оскільки клієнтоорієнтованості 0, просто похєрив все і на мишу віддав авто. Підарас 10 із 10.



3. Наступним неприємним моментом була констатація факта, що якась "хороша" людина, не знаю яка саме, уви, але зламали каркас заднього дивану....


Просто не маю уявлення, як можна проламать диван, а саме частину на якій сидиш, якщо хтось знає, то із задоволенням вислухаю ваші теорії. Після демонтажу дивану, було видно напрямок пошкодження сидіння, як каркас проламував пінопласт і т.д. і виглядало так ніби хтось з дуру не міг зняти сидіння. Що ж. купився донор, пошкоджені деталі замінилися, тепер все гуд. 


4. Ну і на останок, авто віддавалося на полірування, в результаті за полірування віддалося 10 000 гривень а в замін отримались глибокі 4и царапини і вм'ятини на капоті + вiдірваний і погнутий спойлер багажника. Спойлер(накладку) можна придбати за +- 100$, а от що з капотом робити - поки хз. 


Ну що ж, отака от трохи сумна історія. Ремонтуйте своє авто - самі/керуйте всим процесом і нехай вам не трапляються вищезгадані "пригоди".


Всим гарного дня!


Ціна питання 15000 UAH, Пробіг 129153 км.
Опубліковано: 18 червня 22:23
7 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Audi S5 Sportback (2G)
Была похожая ситуация , отдаю тачку на детейл, мне суют запаску от другой тачки , попутно ломают крепление саббуфера, отдаю на бронь под ручками , при полировке сделали пропилы на пластиковых ручках , и так куда не коснись , везде кто то сука косячит
24 червня 19:14
Я їжджу на Audi A4 (B9)
Precrvti
Была похожая ситуация , отдаю тачку на детейл, мне суют запаску от другой тачки , попутно ломают крепление саббуфера, отдаю на бронь под ручками , при полировке сделали пропилы на пластиковых ручках , и так куда не коснись , везде кто то сука косячит
Precrvti, ух.... співчуваю.... Ну от таке ж... вроді ж і не питання в коштах, хочеться аби просто нормально зробили, а якось фіг там.... поки не проконтролюєш то нормально не роблять -_-
02 липня 15:37
Я їжджу на Audi A4 Avant (B9)
Бро, а яким чином, маючи таку педантичність, можна:
а) в принципі розглядати битка на купівлю
б) придбати тачло з косяками
в) доволі хаотично шукати виконавців і набувати нових косяків?
Про всяк випадок, склалося таке враження 🤔
19 червня 23:22
Я їжджу на Audi A4 (B9)
Chegevarr
Бро, а яким чином, маючи таку педантичність, можна:а) в принципі розглядати битка на купівлюб) придбати тачло з косякамив) доволі хаотично шукати виконавців і набувати нових косяків?Про всяк випадок, склалося таке враження 🤔
Chegevarr, розумію твій місандестендінг, тому спробую пояснити:
1. "в принципі розглядати битка на купівлю"
- Не бачу в цьому якоїсь проблеми якщо автомобіль не розпил, не тотал, має цілу безпеку. І якщо людина, яка виконуватиме відновлювальні роботи - зробить свою роботу на совість і якісно.

2. "придбати тачло з косяками"
- Обізнано купувалось із недоліками, це в свою чергу відзначилося на кінцевій ціні і «зекономлені» кошти + зазор на обслуговування і доопрацювання лягли в бюджет відновлення і в решті-решт всі витрати не вийшли за рамки прогнозованого бюджету.

Якщо ж стоїть питання раціональної витрати часу/сил/коштів, типу що можна було взяти «вартість авто за яку його було придбано + планована сума вкладень для фіксів всих проблем і планованих робіт» та просто взяти за цю суму авто в якому вже все буде гуд і не потрібно буде нічого робити, то таких варіантів на ринку на момент придбання попросту не було, але був варіант взяти із незначними недоліками і виправити, особливо якщо врахувати той факт, що мені автомобіль як засіб пересування то й непотрібний, це більше як іграшка, то я мав можливість непоспіхом все фіксонути. (P.S. авто з косяками найти на Б.У. ринку - не буде, для кожного будуть ті чи інші недоліки, які дл якогось будуть критичні а для когось ні. Безпроблемні варіанти - в автосалоні)

3. "доволі хаотично шукати виконавців і набувати нових косяків?"
- Уви, за виконавців погоджуюсь, але частково…. Був би я на місці(в Україні) і особисто контролював хід всих робіт то було б все, певно що інакше, але напривеликий жаль, все що міг зробити - знайти майстрів віддалено і далі дати вказівку довіреній людині відвезти авто. Майстрів було знайдено не поспіхом, в кожного із них власне СТО, яке має велику кількість відгуків як серед моїх знайомих так і на просторах інтернету, але так сталося, що із незрозумілих причин(для мене незрозумілих) якість виконаних робіт була на дуже низькому рівні.

Що ж стосовно "враження" після прочитаного, то напевно, що через сукупність всього сказаного, я б також, будучи на твоєму місці подумав, що все робилось поспіхом, але - ні. Як то кажучи - shit happens.
1
20 червня 11:30
Я їжджу на Audi A4 Avant (B9)
BeEtOoM
Chegevarr, розумію твій місандестендінг, тому спробую пояснити:1. "в принципі розглядати битка на купівлю"- Не бачу в цьому якоїсь проблеми якщо автомобіль не розпил, не тотал, має цілу безпеку. І якщо людина, яка виконуватиме відновлювальні роботи - зробить свою роботу на совість і якісно.2. "придбати тачло з косяками"- Обізнано купувалось із недоліками, це в свою чергу відзначилося на кінцевій ціні і «зекономлені» кошти + зазор на обслуговування і доопрацювання лягли в бюджет відновлення і в решті-решт всі витрати не вийшли за рамки прогнозованого бюджету. Якщо ж стоїть питання раціональної витрати часу/сил/коштів, типу що можна було взяти «вартість авто за яку його було придбано + планована сума вкладень для фіксів всих проблем і планованих робіт» та просто взяти за цю суму авто в якому вже все буде гуд і не потрібно буде нічого робити, то таких варіантів на ринку на момент придбання попросту не було, але був варіант взяти із незначними недоліками і виправити, особливо якщо врахувати той факт, що мені автомобіль як засіб пересування то й непотрібний, це більше як іграшка, то я мав можливість непоспіхом все фіксонути. (P.S. авто з косяками найти на Б.У. ринку - не буде, для кожного будуть ті чи інші недоліки, які дл якогось будуть критичні а для когось ні. Безпроблемні варіанти - в автосалоні)3. "доволі хаотично шукати виконавців і набувати нових косяків?"- Уви, за виконавців погоджуюсь, але частково…. Був би я на місці(в Україні) і особисто контролював хід всих робіт то було б все, певно що інакше, але напривеликий жаль, все що міг зробити - знайти майстрів віддалено і далі дати вказівку довіреній людині відвезти авто. Майстрів було знайдено не поспіхом, в кожного із них власне СТО, яке має велику кількість відгуків як серед моїх знайомих так і на просторах інтернету, але так сталося, що із незрозумілих причин(для мене незрозумілих) якість виконаних робіт була на дуже низькому рівні. Що ж стосовно "враження" після прочитаного, то напевно, що через сукупність всього сказаного, я б також, будучи на твоєму місці подумав, що все робилось поспіхом, але - ні. Як то кажучи - shit happens.
BeEtOoM, та розумію, що то не одноразово, а розтягнуто у часі робилось. Тим більш, для мене це важко втямити, бо розтягнута у часі вирішення питання мене особисто дуже пригнічує.
Най тим, що описано, і закінчиться. Бо, знов по собі, знаю, що криві ручки іноді роблять такі косяки, що не одразу спіймаєш, а проблема тим часом може набути комплексного характеру.
1
23 червня 22:38
От мабуть через такі історії я майже все роблю сам, навіть те, в чому не шарив. Якщо запорю буде урок і буду винити себе, а так віддати гроші і потім ще щось доводити і в решті решт не довести.
1
18 червня 22:46