Ford Escape (4G) (Кінь )

Армовані шланги!! Як вважаєте є сенс?

Я їжджу на Ford Escape (4G)
Київ, Україна

Було дві години свободного часу та свободи руки.. Вирішив зібрати армовані гальмівні шланги.. Для того щоб зібрати потрібна болгарка термоусадка клеева та маслостійкий шланг щоб зробити захист в місцях де шланг буде терти о стийки.. діли слайди.. Доречі як вважаєте варто воно зусиль.. 


Вийшло так. Зроблено надійно тому що робив сам.. Але варто воно того? Як вважаєте?



Шланг з Алі.. термоусадка, та маслостийкий шланг..





Опубліковано: 05 квітня 16:28
49 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Ford Escape (4G)
Фактично сенсу від цих шлангів 0. Їх призначення зробити більше відчуття на педалі тормоза за рахунок того що вони не типу не змінюють внутрішнього обьєму від тиску. Але шланги які зараз випускаються промисловістю і встановлюються на автомобілі такого класу працюють фактично як і додатково армовані.
1
05 квітня 22:09
Я їжджу на Ford Escape (4G)
NY
STK_71, Як можна зробити більш чутливу педаль гальм, якщо фізично не змінюються характеристики шлангів?
NY, будь який шланг під тиском буде збільшувати внутрішній розмір в більшій чи меньшій мірі. Відповідно на шлангах які розширюються більше, педаль буде відчуватись більш ватно. Це якщо спрощено пояснити. Але зараз шланги які ставлять на авто виготовленні так, що цей ефект не відчутний, тому різниці між стоком і металоармуванням ви не відчуете.
1
05 квітня 23:24
Я їжджу на Ford Escape (4G)
NY
STK_71, Як можна зробити більш чутливу педаль гальм, якщо фізично не змінюються характеристики шлангів?
NY, Ще доповню для уточнення що при розрахунку гальмівної системи наприклад для ралійного авто, то в більшості випадків позбавляються вакуумного підсилювача і в такому випадку гальмівна сила в більшій мірі регулюється саме зусиллям на педалі, а не її ходом. Ось в цьому випадку армовані шланги розкриваються в повній мірі.
2
05 квітня 23:28
Я їжджу на Ford Escape (4G)
STK_71
NY, Ще доповню для уточнення що при розрахунку гальмівної системи наприклад для ралійного авто, то в більшості випадків позбавляються вакуумного підсилювача і в такому випадку гальмівна сила в більшій мірі регулюється саме зусиллям на педалі, а не її ходом. Ось в цьому випадку армовані шланги розкриваються в повній мірі.
STK_71, Яке відношення гальмівна система з бойової машини має до гражданського авто? Там зовсім по іншому будується схема.. І доречі згоден що використання там армованих шлангів має сенс. АЛЕ для чого використовують саме армовані шланги Перше і основне це передати тиск в системі без втрат до супортів, спортсмени як ніхто розуміють що армовані мають сами маленький коофіцент втрат..
06 квітня 00:28
Я їжджу на Ford Escape (4G)
NY
STK_71, Яке відношення гальмівна система з бойової машини має до гражданського авто? Там зовсім по іншому будується схема.. І доречі згоден що використання там армованих шлангів має сенс. АЛЕ для чого використовують саме армовані шланги Перше і основне це передати тиск в системі без втрат до супортів, спортсмени як ніхто розуміють що армовані мають сами маленький коофіцент втрат..
NY, нічого кардинально різного в гальмівних системах бойових авто і цивільних немає, різниться ефективність роботи окремих компонентів, їх витривалість, але задача стоїть одна стиснути колодками гальмівний диск. І методи досягнення цього ті ж самі. На рахунок армованих шлангів так - саме передача без втрат за рахунок того що шланги не грають внутрішнім об'ємом. Відповідно виникає доречне питання навіщо на цивільній машині те, ефект від чого буде нівельований іншими компонентами системи і який фактично буде не відчутний взагалі на авто яке по факту пуляє по прямій і гальмує заздалегідь? Тут вже "теорему ескобара" в пору підключати, бо якби апгрейд, але чисто заради апгрейду. Та і армовані шланги бувають інколи гірші за сток, до речі, в плані передачі того самого тиску.
1
06 квітня 00:45
Я їжджу на Ford Escape (4G)
STK_71
NY, нічого кардинально різного в гальмівних системах бойових авто і цивільних немає, різниться ефективність роботи окремих компонентів, їх витривалість, але задача стоїть одна стиснути колодками гальмівний диск. І методи досягнення цього ті ж самі. На рахунок армованих шлангів так - саме передача без втрат за рахунок того що шланги не грають внутрішнім об'ємом. Відповідно виникає доречне питання навіщо на цивільній машині те, ефект від чого буде нівельований іншими компонентами системи і який фактично буде не відчутний взагалі на авто яке по факту пуляє по прямій і гальмує заздалегідь? Тут вже "теорему ескобара" в пору підключати, бо якби апгрейд, але чисто заради апгрейду. Та і армовані шланги бувають інколи гірші за сток, до речі, в плані передачі того самого тиску.
STK_71, Ви самі писали що в ралійних авто прибирають Підсилювач гальм.. Це суттєва зміни схеми! Ще використовую більші ТЦ розводять по осях контури і використовують 2 ТЦ ще й з можливістю настройки тиску в кожному контурі.. Технічно вузол топмозної педалі переробляється збільшуються ричаги збільшується тиск на ТЦ.. Теоретично воно і там тормоза система і там.. а практично вони схожі як Балет и Ортопед..
06 квітня 01:10
Я їжджу на Ford Escape (4G)
NY
STK_71, Ви самі писали що в ралійних авто прибирають Підсилювач гальм.. Це суттєва зміни схеми! Ще використовую більші ТЦ розводять по осях контури і використовують 2 ТЦ ще й з можливістю настройки тиску в кожному контурі.. Технічно вузол топмозної педалі переробляється збільшуються ричаги збільшується тиск на ТЦ.. Теоретично воно і там тормоза система і там.. а практично вони схожі як Балет и Ортопед..
NY, ну по перше система не завжди змінюється настільки радикально від стока. А тиск в системі і подавно. Вже давно сток гальмівна система будь-якого авто видає тиск достатній для повного блокування коліс на любій поверхні при зусиллі на педалі не більше 20кг, тому більшість змін вноситься саме в теплоємність\тепловіддачу системи і внятність відчуття на педалі, бо гальмування відбувається на грані. По друге тому там дійсно відчутна різниця між сток шлангами і армованими. Тому що від цих шлангів на кросовері прагнете ви - рішуче неясно🤷
1
06 квітня 01:24
Я їжджу на Ford Escape (4G)
STK_71
NY, ну по перше система не завжди змінюється настільки радикально від стока. А тиск в системі і подавно. Вже давно сток гальмівна система будь-якого авто видає тиск достатній для повного блокування коліс на любій поверхні при зусиллі на педалі не більше 20кг, тому більшість змін вноситься саме в теплоємність\тепловіддачу системи і внятність відчуття на педалі, бо гальмування відбувається на грані. По друге тому там дійсно відчутна різниця між сток шлангами і армованими. Тому що від цих шлангів на кросовері прагнете ви - рішуче неясно🤷
STK_71, Не зовсім розумію чим кросовер відрізняється від других авто.. Воно Їде, а потім його треба зупиняти.. Коли воно швидко Їде і його треба зупиняти декілька разів, то там вже можна і про теплоємність поговорити.. Але не про те.. Просто зробив ці шланги збирав сам ,тому ВПЕВНЕНИЙ що зібрані вони краще ніж у деяких інших місцях.. Що я хочу від кросовера? Совершенству нет предела. Зараз на авто будуть заїзжати пружини ейбах змінюватись амортизатори змінювати Супорта ... і.Т.Д. Шланги це один з компонентів, який може заїхати на авто, а може і ні.. Поки не вирішив.. Тому і цікаво хто що вважає з цього приводу. Ваша думка мені теж цікава я її для себе вже врахував. Дякую. :)
06 квітня 01:38
Я їжджу на Ford Escape (4G)
NY
STK_71, Не зовсім розумію чим кросовер відрізняється від других авто.. Воно Їде, а потім його треба зупиняти.. Коли воно швидко Їде і його треба зупиняти декілька разів, то там вже можна і про теплоємність поговорити.. Але не про те.. Просто зробив ці шланги збирав сам ,тому ВПЕВНЕНИЙ що зібрані вони краще ніж у деяких інших місцях.. Що я хочу від кросовера? Совершенству нет предела. Зараз на авто будуть заїзжати пружини ейбах змінюватись амортизатори змінювати Супорта ... і.Т.Д. Шланги це один з компонентів, який може заїхати на авто, а може і ні.. Поки не вирішив.. Тому і цікаво хто що вважає з цього приводу. Ваша думка мені теж цікава я її для себе вже врахував. Дякую. :)
NY, нічим не відрізняється, але у ескейпа у стоці один з найкращих показників гальмування в класі. А їде воно чи ні це вже поняття відносне. В такому випадку свап на 2.0 виглядає цікавіше. На трек днях я думаю він не з'явиться, де для нього в такому випадку може не вистачити гальм невідомо. В цілому сенсу з армованих шлангів 0, але якщо вже зроблені то будь чия думка не завадить їх встановити. Відкатити назад завжди можна.
1
06 квітня 01:58
Я їжджу на Ford Escape (4G)
STK_71
NY, це взагалі не авто для трек днів якби)))
STK_71, Практично з любого авто можно зробиты авто для трека навить з тягача... Все залежить від бажання і суми яку потрібно витратити для того щоб привести авто до певного стану..
06 квітня 10:53
Я їжджу на Ford Escape (4G)
NY
STK_71, Практично з любого авто можно зробиты авто для трека навить з тягача... Все залежить від бажання і суми яку потрібно витратити для того щоб привести авто до певного стану..
NY, так ви ж не озвучуєте цілі. Якщо ви робите з ескейпа автомобіль для трек днів це одне, якщо просто корчуєте, то це трохи інше. А то таким чином розводячи пусту демагогію можливо дійти до того що з будь якого авто можливо зробити і ракету питання тільки в суммі🤣
06 квітня 11:01
Я їжджу на Ford Escape (4G)
STK_71
NY, так ви ж не озвучуєте цілі. Якщо ви робите з ескейпа автомобіль для трек днів це одне, якщо просто корчуєте, то це трохи інше. А то таким чином розводячи пусту демагогію можливо дійти до того що з будь якого авто можливо зробити і ракету питання тільки в суммі🤣
STK_71, Та я і не повинен озвучувати цілі.. всього навсього було питання є сенс у встановленні гальмівних армованих шлангів.. В цьому коридорі і йде бесіда.. Всеодно що не зроби з авто будуть як ті хто підтримає і ті хто буде проти.. :) Доречі заїхав сьогодні подивитися в ГІДРОСКАНД (надіюсь ця контора не викликає протиріч) з чого, як і за скільки вони роблять шланги армовані для авто.. Шукав різницю в шлангах які вони використовують (у них декілька видів)так і не знайшов. Сказали шо шланги виготовленні в якійсь скандинавиській країні.. тоді я попросив поглянути на те що мені зробили з Китайських комплектуючих, бо мені якось очково використовувати Китай ... Хлопці подивилася і сказали, що вам робили їх явно не в гаражах.. В них нема ніяких питань з приводу якості все зроблено на хорошому рівні! (я сказав що робили хлопці мотоциклісти) Спитав можна використовувати такі на авто при умові що в авто вожу ще і дитину. Відповідь була що можна використовувати. А ще сказали що схоже що мої і їхні шланги брати (думаю розумієте на що був цей натяк). Спитав їхню думку сенс в армованих шлангах? Відповіли що є... З приводу надійності.. Шланг витримує постійний тиск 250-270 атмосфер. Пікові навантаження до руйнації можуть перевищувати в два-три рази. Розповіли що бували випадки коли при аварії відривало колесо від підвіски а колесо залишалося весіти тільки на гальмівному шлангу.. Якось так.. :)
06 квітня 17:38
Я їжджу на Ford Escape (4G)
NY
STK_71, Яке ви використовуєте авто на трек днях?
NY, до війни i30n. Зараз вже не до трек днів, та і авто цей був змушений продати.
06 квітня 11:12
Я їжджу на Ford Escape (4G)
STK_71
NY, до війни i30n. Зараз вже не до трек днів, та і авто цей був змушений продати.
STK_71, Нічого, буде у вас ще краще авто.. Коли переможемо цю ЙОба..НУ Русню!
1
06 квітня 11:41
Я їжджу на Ford Escape (4G)
NY
STK_71, Нічого, буде у вас ще краще авто.. Коли переможемо цю ЙОба..НУ Русню!
NY, русні пи*да однозначно, а авто то не головне, може колись і вийде знову мати авто вихідного дня.
06 квітня 11:56
Я їжджу на Ford Escape (4G)
SnowgOons_
NY, можно сделать но не шлангами а ВУТом
SnowgOons_, В данному випадку мова йде тільки про заміну штатних шлангів на армовані.. Є в цьому сенс чи ні.. Багато хто вважає що ні.. Але багато хто каже що є сенс.. От і цікаво ставити раз вже зробив, чи ні і не морочити собі одне місце.. :)
1
06 квітня 00:36
NY
SnowgOons_, В данному випадку мова йде тільки про заміну штатних шлангів на армовані.. Є в цьому сенс чи ні.. Багато хто вважає що ні.. Але багато хто каже що є сенс.. От і цікаво ставити раз вже зробив, чи ні і не морочити собі одне місце.. :)
NY, сенса нет , разницы вы не увидите , я последний раз выражу свое мнение , вы спросили я ответил , я не гуру тормозов но все же , вы например имеете одно поршневые тормоза, захотели тюнинга , поставили двух-трех-шести не важно сколько поршней брембо, вайлвуд и т .д. но Вы поставили ЗАВОД или ФИРМУ которая прошла испытания и сертификацию , и которая поставляется на конвейер многих марок. А тут Китай причем рынок как и олх , зачем рисковать и экспериментировать когда вас и так все устраивало и небыло проблем ? Это не лампочка в салоне или магнитола , это ТОРМОЗА , основа безопасности в авто . Думайте сами . Безопасность выбор каждого , и каждый делает так как считает нужным . Извините если где то чем то обидел.
1
06 квітня 00:42
Я їжджу на Ford Escape (4G)
SnowgOons_
NY, сенса нет , разницы вы не увидите , я последний раз выражу свое мнение , вы спросили я ответил , я не гуру тормозов но все же , вы например имеете одно поршневые тормоза, захотели тюнинга , поставили двух-трех-шести не важно сколько поршней брембо, вайлвуд и т .д. но Вы поставили ЗАВОД или ФИРМУ которая прошла испытания и сертификацию , и которая поставляется на конвейер многих марок. А тут Китай причем рынок как и олх , зачем рисковать и экспериментировать когда вас и так все устраивало и небыло проблем ? Это не лампочка в салоне или магнитола , это ТОРМОЗА , основа безопасности в авто . Думайте сами . Безопасность выбор каждого , и каждый делает так как считает нужным . Извините если где то чем то обидел.
SnowgOons_, Та ні ви все вірно кажете! Тому мені цікаво хто що думає з цього приводу.. Кожна думка враховується. Дякую! :)
1
06 квітня 01:01
NY
SnowgOons_, Та ні ви все вірно кажете! Тому мені цікаво хто що думає з цього приводу.. Кожна думка враховується. Дякую! :)
NY, вам бы ваз или Таврию вот там бы пригодились шланги с Али, а на форде ну такое , на вазе всегда сомневался в качестве запчастей даже из Европы и всегда проверяю каждую неделю осматривая , в GM оригинальных запчастях на других своих авто сплю спокойно, заглядываю ибо привычка но намного реже .)))
1
06 квітня 01:05
NY
SnowgOons_, Цей форд в мене вже мабуть 30-35 авто усіх вже і не пам'ятаю, Грався з авто вже як тільки можливо.. :) Але ТАЗА чи Таврії ніколи не було.. Пронесло як то кажуть :)
NY, 😁😁😁😁можно купить для китайских экспериментов , не более того) но не для экспериментов с безопасностью ))) 🤝
1
06 квітня 01:17
Я їжджу на Ford Escape (4G)
SnowgOons_
NY, 😁😁😁😁можно купить для китайских экспериментов , не более того) но не для экспериментов с безопасностью ))) 🤝
SnowgOons_, Доречі їздив дивився в пару контор що там роблять під назвою армовані брендові дорогі шланги.. Різниці не побачив.. Щось підказує що використовують ті самі шланги але затірают що цей опупенноє качество.. В мене більше довіри до своїх рук.. Але я вас почув і врахував.. Остаточно ще не вирішив ставити чи ні.. Мабуть збиру якусь хрінь щоб перевірити який максимальний тиск тримають.. Е можливість 300 АТМ потестити!!
2
06 квітня 01:24
NY
SnowgOons_, Доречі їздив дивився в пару контор що там роблять під назвою армовані брендові дорогі шланги.. Різниці не побачив.. Щось підказує що використовують ті самі шланги але затірают що цей опупенноє качество.. В мене більше довіри до своїх рук.. Але я вас почув і врахував.. Остаточно ще не вирішив ставити чи ні.. Мабуть збиру якусь хрінь щоб перевірити який максимальний тиск тримають.. Е можливість 300 АТМ потестити!!
NY, ну деньги зарабатывать у нас любят все , а если ещё и рекламу дать о цена выросла бы в трое минимум , проходили знаем , как элита палит турбины и ссылается на брак а обычные ребята с Харькова дуют и не краснеют на результат ))) у вас запас родных в два раза, а вам надо в 3 , уважаю, сам такой своими руками приятнее , но у вас марка к которой в запчастях вопросов быть не должно)
1
06 квітня 01:30
Я їжджу на Ford Escape (4G)
SnowgOons_
NY, ну деньги зарабатывать у нас любят все , а если ещё и рекламу дать о цена выросла бы в трое минимум , проходили знаем , как элита палит турбины и ссылается на брак а обычные ребята с Харькова дуют и не краснеют на результат ))) у вас запас родных в два раза, а вам надо в 3 , уважаю, сам такой своими руками приятнее , но у вас марка к которой в запчастях вопросов быть не должно)
SnowgOons_, Та воно ніби то і так.. Але шукав амортизатори на авто і крім Оригіналу нема нічого путнього.. А орігамі потекла на 20000 км.. Знайшов тільки у одного виробника і то замовив із за кордону.. Я не хочу зробити з авто спортивний болід.. да і куди с 1.5 двигуном тиркатись.. Але деякі характеристики які в мене не влаштовують хочу поліпшити.. Напривід шлангів поки думаю.. :)
1
06 квітня 01:44
Я їжджу на Ford Escape (4G)
SnowgOons_
NY, ну тут я вам не советчик ибо не знаю рынок на форд ) кто ищет тот всегда найдет))🤝
SnowgOons_, Згоден. Як що потрібно то завжди можна знайти.. Особливо коли ділерскій доступ є до великих постачальників! :)
1
06 квітня 10:26
NY
SnowgOons_, Сам використовую тільки перевірені запчастини.. Але і своїми руками можу іноді щось зробити.. Це ж цікаво.. :)
NY, я такой же но есть табу , это тормоза , и рулевое ) я не имею ввиду ставить большие диски или короткие рейки , а именно самому изобретать велосипед)
1
06 квітня 01:22
Я їжджу на Volvo V50
Не варто, як показала практика шланг в першу чергу псується всередині через тривалий часовий проміжок його використання та неякісну рідину. Потім рідина "клинить" всередині.
При цьому ззовні нічого не помітно, крім явних тріщин чи підтікань, але останні два це дуже запущені випадки.

На мою думку, найбільший мінус Вашого армування це те що в продовж експлуатації неможливо виявити недоліки цих шлангів, а конструкція авто вже розрахована на те що ці шланги не повинні тертисятні об стійку, ні об інші складові частини автомобіля, якщо встановлені вірно.
2
05 квітня 17:48
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
Думаю не варте. Вони ж уже армовані, можна сокирою рубати і нічого не буде🙂
3
05 квітня 16:46
Я їжджу на Ford Escape (4G)
veti-k
Думаю не варте. Вони ж уже армовані, можна сокирою рубати і нічого не буде🙂
veti-k, Не зовсім зрозумів.. Я спеціально робив так як виглядають рідні оригінальні шланги.. На задніх нема захисту, ну воно і зрозуміло там нічого не обертається. Попереду захист Є щоб не терлося о стійку в момент повороту.. :)
05 квітня 18:15
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
NY
veti-k, Не зовсім зрозумів.. Я спеціально робив так як виглядають рідні оригінальні шланги.. На задніх нема захисту, ну воно і зрозуміло там нічого не обертається. Попереду захист Є щоб не терлося о стійку в момент повороту.. :)
NY, думаю не варте воно зусиль, щоб армований шланг так закутувати. Армований шланг на те і армований, щоб бути міцнішим за звичайний гумовий. А якщо з гумовим там нічого не ставалося, то з цим тим більше. Якщо армований шланг зроблено під вашу автівку - всі кріплення мають відповідно бути. Якщо кріплення не співпадають, чи їх немає - я би не ставив такий шланг, в майбутньому можуть бути проблеми, то шланг щось чіпляє, то кути штуцерів неправильні і він обов'язково вийде з ладу.
Та й краще, коли можна візуально перевірити, в якому стані шланг.
1
06 квітня 08:27
Дак шланги тормозные всегда идут армированные нитью.
3
05 квітня 16:32
Я їжджу на Ford Escape (4G)
SnowgOons_
Дак шланги тормозные всегда идут армированные нитью.
SnowgOons_, Ніть то ніть .. Ці армовані нержавіючою проволкою.. І в середині не гума, а якийсь там тефлоновий пластик.. :)
05 квітня 18:18
NY
SnowgOons_, Ніть то ніть .. Ці армовані нержавіючою проволкою.. І в середині не гума, а якийсь там тефлоновий пластик.. :)
NY, на АлиЭкспресс тефлон)? Вы серьезно)? Есть родные , которые прекрасно держат нагрузки , зачем )? Если он порвётся от старости или порезов он все равно потечет )
1
05 квітня 21:58
NY
SnowgOons_, Ніть то ніть .. Ці армовані нержавіючою проволкою.. І в середині не гума, а якийсь там тефлоновий пластик.. :)
NY, и как тефлоновый пластик поведет себя с агрессивной ТЖ есть хотя бы сертефикат)?
1
05 квітня 21:58
Я їжджу на Ford Escape (4G)
SnowgOons_
NY, и как тефлоновый пластик поведет себя с агрессивной ТЖ есть хотя бы сертефикат)?
SnowgOons_, Хімічно неактивний до пального, мастила, гальмівної рідини..
1
05 квітня 23:14
NY
SnowgOons_, Хімічно неактивний до пального, мастила, гальмівної рідини..
NY, а на разрыв давление тесты есть этих меага шлангов )? Рулевое и тормоза это наверное куда бы я не полез корчевать как бы не хотелось , это сугубо мое мнение ) как думаете у раптора трубки такие же как у вас или толще? Я думаю они одинаковы.,
1
06 квітня 00:03
NY
SnowgOons_, Бачив тести тримають 300 АТМ. Тиск в системі авто рідко перевищує 100 атм. Гумові шланги розраховані на піковий тиск 200-250АТМ..
NY, ну вы сами ответили на свой вопрос у вас запас родной резины 1.5 раза от максимального!! Хватит ?для гражданского авто)? Быстрее диски спалите . Зачем корчевать)? Вы не доверяете инженерам форд? Это же не ваз где надо все переделывать) 🤝
1
06 квітня 00:58