ЗАЗ 1102 (White Power)

Розкоксовка, заміна мастила і неприємні новини.

Я їжджу на ЗАЗ 1102
Дніпро, Україна

Доброго вечора) напишу вам сьогодні історію з несильно добрим кінцем але це життя, таке буває.



Здебільшого в цьому бортжурналі буде тексту чим фото, вибачте але такий був настрій.

Ще з зими думав зробити розкоксовку мотору перед заміною мастила в якості профілактики, також хотів зняти піддон, і вимити його щоб заміна масла була більш правильнішою. Я знав що це не панацея, але надіявся що хоть компрессію мені зробе більш рівномірною по циліндрам.

Ну і з зими почав закупатись реквізитом, масло, фільтр, розкоксовка. Ну і там ще по дрібницям.

Для чистоти експерименту заміряв компрессію на двигуні:

Прогрітий двигун:

1 - 8атм

2 - 8атм

3 - 9.5атм

4 - 9атм

Якщо чесно звучит уже як вирок. Залив у циліндри десь по 10мл масла і заміряв заново компрессію.

Прогрітий двигун з залитим маслом.

1 - 10.5атм

2 - 10.5атм

3 - 11.5атм

4 - 11.5атм

Це точно вирок, але виходу немає.

Переходимо до розкоксовки. Розкоксовку взяв ось таку. 


Викручуємо свічки запалювання


Маємо такий нагар, циліндри зліва направо

Ну і робимо все по інструкції.

1) Прогріваємо двигун але не до робочої температури

2) Заливаємо вміст баночки в циліндри, закручуємо свічки і чекаємо 20-30хвилин

3) Закриваємо свічні колодці тканиною і прокручуємо стартером.

4)  Заливаємо 10-20мл оливи в циліндри

5) Запускаємо двигун і диринчимо ним на підвищених оборотах хвилин 10-15

Я повторив цей процесс 2 раза, і навіть перевірив ендоскопом в циліндрах що там і правда не обманули, днище поршня практично очистилось и стало видно навіть риски))) Фото не робив так як там якість діже погана, показувати таке мені соромно.

Тепер переміряли компрессію:

1 - 8.5атм

2 - 8атм

3 - 9атм

4 - 8.5

Тобто стало навіть гірше. Мотор можна сказати всьо. Я зробив висновки що робити з цим мотором нічого серйозного не хочу, бодай їздить воно так, вибачте мене будь ласка, але сенсу я не бачу. Тому за кожним підтьоком масла та потіючим піддоном я не буду запарюваться. Хоч і нічого серйозного робити я не буду, але оливу після розкоксовки потрібно. Тому зливаю стару оливу, і ось що ми злили.


Чуть меньше року і десь 4т км пробігу.


Масло заливав тоді ось таке


Також розпиляв старий масляний фільтр який стояв і нічого смертельного там не було: стружки, болтів, гайок, бугелів не було, це радує) 

В принципі на таком маслі кататься можна якщо у вас з мотором все нормально, бо під кінець він уже стає коли холодний густоватий, а коли гарячий рідкуватий. Думаю мої жигулі катались би на ньому за милу душу.

Для пробки піддона рекомендую купити таку бітку, якість їх набагато краще чем у одноразових кличив з пластиліну які продаються. Квадрат на 9 під адаптер на 10мм. 



Заливаємо нове масло.



Фільтр 2108 бош, до цього був Віх, різниця в ціні була 20грн, тому взяв бош.

Поки був на ямі побачив що порвався пильник куліси.



Дуже дивно бо кулісу я ставив абсолютно новою десь в жовтні місяці. Але вибору немає пильник замінили, добре що це робиться недовго.



Ітогі падвєдьом. Так то ситуація цілком сумна, мотор уже свое давно відкатав. Капіталити цей я чесно сенсу не бачу, брати з розборки це лотерея. В ідеалі знайти вприсковий 1.3, але зная людей на розборці вони ціну на нього точно не складуть. Тому нехай покатається, а далі буде видно)

Всім дякую.


Ціна питання 1000 UAH, Пробіг 26870 км.
Опубліковано: 25 березня 21:41
18 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на ЗАЗ 1103
А де купляли квадрат на піддон?
27 березня 09:10
Я їжджу на ЗАЗ 1102
Gumenyuk1986
А де купляли квадрат на піддон?
Gumenyuk1986, https://master-plus.com.ua/instrument/bit/bita-kvadrat-9mm-pod-adapter-10mm-force-174s3009.html
1
27 березня 09:58
Я їжджу на ЗАЗ 1103
artem.tsibulia
Gumenyuk1986, https://master-plus.com.ua/instrument/bit/bita-kvadrat-9mm-pod-adapter-10mm-force-174s3009.html
artem.tsibulia, а я от купив в Китаї пробку під шестигранник і ще й неклеїв на неї неодимовий магніт. Благо шестигранників у мене достатньо
28 березня 19:30
Я їжджу на ЗАЗ 1102
sergiy.m
artem.tsibulia, а я от купив в Китаї пробку під шестигранник і ще й неклеїв на неї неодимовий магніт. Благо шестигранників у мене достатньо
sergiy.m, не помню з чого саме, але є пробки які підходять на цей двигун з гранями як у звичайного болта. Ще можна підібрати пробку з шестигранніком і магнітом від АКПП якойсь мітсубіші
1
30 березня 22:01
Я їжджу на Peugeot 405
Стосовно того що не треба заморочуватися через будь шо ви праві)
1
27 березня 08:23
Я їжджу на ЗАЗ 1103, ЗАЗ 1105
Рекомендую спробувати 92 бензин, якщо до цього заправляли 95, при малій компресії двигун на низькооктановому бензині буде стабільніше працювати. Кут запалювання мабуть потрібно буде підкоригувати.
1
25 березня 23:25
Я їжджу на ЗАЗ 1102
Kostyshyn
Рекомендую спробувати 92 бензин, якщо до цього заправляли 95, при малій компресії двигун на низькооктановому бензині буде стабільніше працювати. Кут запалювання мабуть потрібно буде підкоригувати.
Kostyshyn, десь останній місяць катаюсь на 92, якщо чесно сподобалось більше чим на 95, кут запалювання стоїть по міткам, робота двигуна пока влаштовує
1
26 березня 06:49
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
Навіть не уявляю, що там можна розкоксувати за тридцять хвилин, там нагар такий зазвичай в канавках кілець, що його тяжко навіть ножем зідрати😁
Колись товаришу робили, так на ніч рідину для чистки паливних форсунок заливали і так пару разів, так ефект дійсно був, витрата мастила в рази знизилася.

25 березня 21:52
Я їжджу на ЗАЗ 1102
veti-k
Навіть не уявляю, що там можна розкоксувати за тридцять хвилин, там нагар такий зазвичай в канавках кілець, що його тяжко навіть ножем зідрати😁Колись товаришу робили, так на ніч рідину для чистки паливних форсунок заливали і так пару разів, так ефект дійсно був, витрата мастила в рази знизилася.
veti-k, ну повністю покриті нагаром поршні воно очистило не як нові, але метал стало видно, хоча точки з нагаром залишились. В канавках кілець можна дізнатись тільки при розборці, але робити це звісно ж ніхто не буде)
25 березня 22:22
Я їжджу на ЗАЗ 1102
veti-k
artem.tsibulia, той нагар зверху поршня ні на що не впливає.
veti-k, так але як індикатор для наглядності згодиться
25 березня 22:33
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
artem.tsibulia
veti-k, так але як індикатор для наглядності згодиться
artem.tsibulia, це точно. Можна по свічці ще побачити по мохнатому нальоті на електроді🙂
1
25 березня 22:36
artem.tsibulia
veti-k, ну повністю покриті нагаром поршні воно очистило не як нові, але метал стало видно, хоча точки з нагаром залишились. В канавках кілець можна дізнатись тільки при розборці, але робити це звісно ж ніхто не буде)
artem.tsibulia, раскоксовку лучше брать двухуровневую , и пенную , она намного лучше чистит камеру и даже голову из за пенистости .... А вообще как показывает практика если двигатель старый лучше туда такие чудеса не лить .
25 березня 23:17
Я їжджу на ЗАЗ 1103
artem.tsibulia
SnowgOons_, згоден, я ще хотів і промивку залити масляної системи але передумав, бо двигун таке б точно не пережив
artem.tsibulia, та нічого б йому не було поганого, інша справа, що це просто не допомогло б)
28 березня 19:28