Ford Escort Mk5 (☄️🤍Срібне Сяйво🤍☄️)

Всі думки про удосконалення комплектації

Я їжджу на Ford Escort Mk5, Chery Amulet, Інше Інше
Чернівці, Україна

Гортаючи оголошення про продаж Escort на ринку Німеччини, натрапив на ось таке фото

Звичайна приборка...але що це за індикатор?

Почав розслідування. На ОЛХ знайшов оголошення про продаж приборки до Ford Sierra Ghia

Бачу знову цю індикацію

Вирішив запитати продавця що це за індикатор. Як виявилось це індикатор рівня омивача в бачку.

Склавши ці дві складові, знайшов згодом і сам бачок омивача від Escort в поганому стані. Проте він хоча б дав зрозуміти де саме знаходиться цей датчик

Ось як виглядає бачок

А пізніше і сам датчик...який ставився як на Escort, так і на Sierra та Scorpio. Схожий,але тип підключення інший ставили і на Focus (логічно,це ж наступник Escort)

Тому зараз в пошуку комплектуючих та інформації як це все підключити. Якщо хтось має інформацію,буду радий допомозі


Схожі записи

Опубліковано: 03 березня 09:09
38 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
А от де стоїть сам блок. Якщо буде потреба, то він в наявності. Треба зняти пластмасу біля колін водіє і його стане видно.
1
04 березня 14:30
Це фішка яка мали би включатись в приборний щиток (та що на долоні). Щиток я вже продав, тому не маю можливості його детально оглянути.
1
04 березня 14:28
Сьогодні оглянув машину яка стоїть на розборі в мене, знайшов відповіді на питання що тут ставились і підводжу підсумок цієї теми.
1. У Ескорт мк5, наскільки я розібрався, тільки дві додатковий лампи - омивайка та низький рівень палива. На деяких щитках є місце під третю, але не знаю для якої функції. На виході з блока AWS є вільний пін для неї.
2. Датчик рівня омивайки являє собою магнітоконтактний датчик (геркон) працює на збільшення опору (розмиканя). Коли рівень в нормі, опір датчика біля 80 Ом, коли рівень низький датчик розімкнутий або його опір занадто великий щоб обміряти, що скорше всього, бо при обриві система має показувати несправність. Такі самі датчики використовуються на дверях та вікнах в охоронних системах.
3. Блок AWS в Ескорті мк5 є і він відповідає тільки за ці 2 лампи і можливо невідому третю. Від бака до нього йде коричнево зелений дріт, від омивайки коричнево-білий. У Форд це традиційні кольори для цих датчиків. Також на вході ще коричнево-червоний (можливо від кінцевиків) дверей та сіро-жовтий від підсвітки. Від блока до щитка йде окрема фішка з трьома дротами. Два в таком кольорі як я згадав і третій чорно-жовтий. Це живлення лампи. Ця фішка не була підключена, наскільки я пригадую і примотана до жгута.
4. Біля бачка омивача є плоска фішка, як на датчку в дописі з коричневим і кориченево-біли дротом, це для датчака. Датчик від Фокуса має туда підійти.
5. Також блок має зумер, який має подавати сигнал якщо не закриті двері та/або включене світло при заглушеному двигуні.
Фото блока AWS прикріпив. Решту фото в окремих коментах, бо можно тільки одне.
1
04 березня 14:27
DriverLVUA
Сьогодні оглянув машину яка стоїть на розборі в мене, знайшов відповіді на питання що тут ставились і підводжу підсумок цієї теми. 1. У Ескорт мк5, наскільки я розібрався, тільки дві додатковий лампи - омивайка та низький рівень палива. На деяких щитках є місце під третю, але не знаю для якої функції. На виході з блока AWS є вільний пін для неї.2. Датчик рівня омивайки являє собою магнітоконтактний датчик (геркон) працює на збільшення опору (розмиканя). Коли рівень в нормі, опір датчика біля 80 Ом, коли рівень низький датчик розімкнутий або його опір занадто великий щоб обміряти, що скорше всього, бо при обриві система має показувати несправність. Такі самі датчики використовуються на дверях та вікнах в охоронних системах.3. Блок AWS в Ескорті мк5 є і він відповідає тільки за ці 2 лампи і можливо невідому третю. Від бака до нього йде коричнево зелений дріт, від омивайки коричнево-білий. У Форд це традиційні кольори для цих датчиків. Також на вході ще коричнево-червоний (можливо від кінцевиків) дверей та сіро-жовтий від підсвітки. Від блока до щитка йде окрема фішка з трьома дротами. Два в таком кольорі як я згадав і третій чорно-жовтий. Це живлення лампи. Ця фішка не була підключена, наскільки я пригадую і примотана до жгута. 4. Біля бачка омивача є плоска фішка, як на датчку в дописі з коричневим і кориченево-біли дротом, це для датчака. Датчик від Фокуса має туда підійти.5. Також блок має зумер, який має подавати сигнал якщо не закриті двері та/або включене світло при заглушеному двигуні. Фото блока AWS прикріпив. Решту фото в окремих коментах, бо можно тільки одне.
DriverLVUA, велике дякую за детальну інформацію. Я колись знімав блок реле, треба буде ще раз зняти,глянути чи є там блок AWS. Бо в мене так стояла заглушка на кнопку обігріву лобового,хоча фішка на кнопку була. То я замість заглушки кнопку купив,підключив...хоча б світити поки буде😁
04 березня 15:42
DriverLVUA
AndreDeLux25DX, Блок реле знимати не треба, тільки пластик біля колін. Може то фішка на кнопку передніх ПТФ була?
DriverLVUA, кнопка на птф є,і проводка та фішки теж. І все робоче, лиш самих птф нема,бо бампер передній не рідний коли купляв авто у попереднього власника. Мав би бути такий
04 березня 15:48
AndreDeLux25DX
DriverLVUA,
AndreDeLux25DX, Якщо є проводка під підігрів лобового, то може і під блок AWS є. Треба розбирати та дивитись, вся інформація вже є.
04 березня 18:49
DriverLVUA
AndreDeLux25DX, Якщо є проводка під підігрів лобового, то може і під блок AWS є. Треба розбирати та дивитись, вся інформація вже є.
DriverLVUA, так. Ще раз дякую за інформацію. Доречі на приборці фішка під блок так виглядає?
04 березня 18:53
AndreDeLux25DX
DriverLVUA, так. Ще раз дякую за інформацію. Доречі на приборці фішка під блок так виглядає?
AndreDeLux25DX, Так, ця фішка. Можно посилання на то оголошення? Хочу роздивитись краще. Там ніби 3 віконця під лампи.
1
04 березня 19:34
На опелях такие датчики шли на приборку напрямую там по минусу на замыкание. На один провод минус постоянный на втором появляется когда замыкается датчик а на приборке на лампочке висит плюс при включении зажигания.
1
03 березня 11:15
Так. Цими індикаціями були оснащені більш круті версії, такі як рс2000 ітд
03 березня 10:23
Vasil8
Так. Цими індикаціями були оснащені більш круті версії, такі як рс2000 ітд
Vasil8, так. Або на кабріолетах Ford Escort Cabrio. Бачив ще такий індикатор включення габаритів на них
03 березня 10:30
AndreDeLux25DX
Vasil8, так. Або на кабріолетах Ford Escort Cabrio. Бачив ще такий індикатор включення габаритів на них
AndreDeLux25DX, та ну, габарити мені здається у всіх були. На нашому Ескорті так точно
03 березня 10:33
AndreDeLux25DX
Vasil8, візуально я його не бачу
AndreDeLux25DX, ось вам фото з мануалу
1
03 березня 15:34
Vasil8
AndreDeLux25DX, ось вам фото з мануалу
Vasil8, покращенна версія В. А в мене трішки краще звичайної...CLX. Дякую за фото)
03 березня 15:56
AndreDeLux25DX
Vasil8, покращенна версія В. А в мене трішки краще звичайної...CLX. Дякую за фото)
AndreDeLux25DX, Судячи з зображення з щитками там тілки 2 додаткові лампи - рівень палива та омивайки. Може там блок AWS не треба і достатньо датчик підкинути і буде лампа працювати.
03 березня 18:18
AndreDeLux25DX
DriverLVUA, як @Victuning сказав як в опелі реалізовано,то гадаю можна і без блоку
AndreDeLux25DX, Я маю таку машину розібрану. Мабуть подивлюсь на днях, цікаво стало. Шкода тільки щиток продав. Щодо блоку - в Сієрі та Скорпі блок реагує на зміну опору, а не замикання чи розмикання. Відповідно якщо датчик зроблений під блок, то напряму не буде працювати правильно.
03 березня 19:18
AndreDeLux25DX
DriverLVUA, щиток такий же був як в мене...з білими шкалами?
AndreDeLux25DX, Так, такий самий. Може є фото задньої сторони з дорожками?
03 березня 19:27
DriverLVUA
AndreDeLux25DX, Так, такий самий. Може є фото задньої сторони з дорожками?
DriverLVUA, о. Не підкажете як там підсвітка влаштована,бо я свою не знімав. Хоча є проблема...одна лампа періодично не світить
03 березня 19:29
DriverLVUA
AndreDeLux25DX, Підсвітка приблизно як і на цьому щитку
DriverLVUA, на ленті як задні стопи у ВАЗах 2108-2115. Зрозуміло чому контакту доброго нема,доріжка може бути затерта
03 березня 19:37
DriverLVUA
AndreDeLux25DX, Підсвітка приблизно як і на цьому щитку
DriverLVUA, судячи з фото задньої частини по низу іде плюс від запалення а по верху мінусом на кожну лампу приходе сигнал. При такому розташуванні можна на пряму від датчика до колодки приборів, тільки знайти ногу на яку підключити. Сам датчик я не думаю що буде з реостатом там він не потрібен як тільки омивач закінчується датчик замкнув і все. А сенсу від того що буде показувати половину чи повний я не бачу. Лампа все одно засвітиться при майже порожньому бачку. Можу і помилятись з фордами не мав справ.
1
03 березня 20:19
Victuning
DriverLVUA, судячи з фото задньої частини по низу іде плюс від запалення а по верху мінусом на кожну лампу приходе сигнал. При такому розташуванні можна на пряму від датчика до колодки приборів, тільки знайти ногу на яку підключити. Сам датчик я не думаю що буде з реостатом там він не потрібен як тільки омивач закінчується датчик замкнув і все. А сенсу від того що буде показувати половину чи повний я не бачу. Лампа все одно засвітиться при майже порожньому бачку. Можу і помилятись з фордами не мав справ.
Victuning, Це приборка Ескорта мк3, я її показав бо автор допису запитав конструкцію ламп. Схему як воно працює на мк3 я для прикладу також прикріпляв в одному зі своїх коментів. Так, то могло би працювати і без блока замиканням на масу, але у Форда де є блоки AWS, вони реагує на зміну опору, а не замикання чи розмикання. Замикання або розмикання блок AWS сприймає як несправність датчика і сигналізує про це. Відповідно якщо датчик зроблений під блок, то напряму не буде працювати правильно. На Ескорті мк5, як у автора, тільки 2 додаткових лампи - омивайка і рівень палива, тому можливо там не має бути блока, а тільки прості датчики на замикання/розмикання.
1
03 березня 21:13
AndreDeLux25DX
Vasil8, покращенна версія В. А в мене трішки краще звичайної...CLX. Дякую за фото)
AndreDeLux25DX, бо у вас подушка безпеки певно вже в кермі.
03 березня 16:12
Vasil8
AndreDeLux25DX, бо у вас подушка безпеки певно вже в кермі.
Vasil8, кермо замінено...подушки нема. Хоча в пасажира вона є. Та і з заводу у водія теж мала бути
1
03 березня 16:14
Там в комплектації не один датчик омивайки. Ще мали би бути датчики зносу колодок, рівня антифрізу та низького рівня бензину. В деяких ще зустрічав датчик рівня масла в піддоні. Но бензин він має бути, але не задіяний. Всі датчики підключені до блока AWS, а від нього вже не приборку.
03 березня 10:22
AndreDeLux25DX
DriverLVUA, а як цей блок AWS виглядає хоч?
AndreDeLux25DX, У Скорпа він виглядає так. Але у Скорпа більше функцій. У Сієри та Скорпа два таких блока, бо там ще є діагностика ламп да датчики дверей.
1
03 березня 10:40
DriverLVUA
AndreDeLux25DX, У Скорпа він виглядає так. Але у Скорпа більше функцій. У Сієри та Скорпа два таких блока, бо там ще є діагностика ламп да датчики дверей.
DriverLVUA, дякую. Хоча б уявлення матиму як він виглядає...і встановлюється десь під торпедою напевно,так?
03 березня 10:45
AndreDeLux25DX
DriverLVUA, а як цей блок AWS виглядає хоч?
AndreDeLux25DX, Також для прикладу схема з Ескорта мк3. Там тільки 5 контрольних ламп
1
03 березня 10:46