Ford Escape (4G) (Кінь )

Старт-Стоп просто якась дічь...

Я їжджу на Ford Escape (4G)
Київ, Україна

Два дні тому поміняв акум на своєму конику.. Коник згадав що на борту є система старт стоп.. День поїздив так для цікавості щоб подивитися скільки вона на заощаджує палива. Так задовбало це тиркання... Краще за зайвий літр переплатити, ніж це дро...во зі старт стопом.. Ожив зелений змій на приборці... Як вважаєте потрібна  система Старт-Стоп і як вона вбиває двигун? Чі можна користуватись?

Зелене коло-стрілка вказує на те, що система активована в даний момент.. Коли акум починає хромати, машина цю функцію не активує.. Тому як перестав працювати Старт-Стомп, то це перша ластівка перевірити, або провести акуму ТО..



Опубліковано: 18 грудня 2023р. 00:33
37 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Ford Escape (4G)
Багато пишуть в коментарях про стартер і двигун. Мені здається це ерунда. З одгляду хоча б на 2 речі.
1) Наприклад в гібридах. Двигун постійно заводиться і глохне. І це відбувається на багато частіше ніж старт-стоп.
2) З европи приганяють купа автомобілів з пробігом 160к , і ще стільки само їздять по Україні. І наврятчи в европі займаються відключенням старт стопу. Живий приклад тому, автомобіль у батьків. Старт стоп досі не вбив ні двигун ні стартер.
Також на ютубі бачив відео про стартери. Так от там якраз і розповідали, що стартери які використовуються для старт стопу адаптовані під це, і вони більш потужніші ніж звичайні.
Скажу відверто, що колись я теж упереджено ставився до цієї фішки, але згодом призвичаївся і навіть почав користуватись на постійній основі. Найбільше нервувало коли машина глохла в той момент коли я всього на секунду зупинявся. Але я не знаю чи це саме на Форді так, чи на усіх авто, але я помітив, що якщо не натискати на педаль повністю, то старт стоп не активується, але цього натискання з головою вистачає щоб автомобіль впевнено стояв і не котився. Отже таким чином можна самому корегувати роботу старт стопу. Якщо бачу що стояти довго то натиснув і двигун заглох, в інших випадках тисну в пів сили і все.
3
20 грудня 2023р. 10:43
Я їжджу на Ford Escape (4G)
Camel
Багато пишуть в коментарях про стартер і двигун. Мені здається це ерунда. З одгляду хоча б на 2 речі. 1) Наприклад в гібридах. Двигун постійно заводиться і глохне. І це відбувається на багато частіше ніж старт-стоп. 2) З европи приганяють купа автомобілів з пробігом 160к , і ще стільки само їздять по Україні. І наврятчи в европі займаються відключенням старт стопу. Живий приклад тому, автомобіль у батьків. Старт стоп досі не вбив ні двигун ні стартер.Також на ютубі бачив відео про стартери. Так от там якраз і розповідали, що стартери які використовуються для старт стопу адаптовані під це, і вони більш потужніші ніж звичайні.Скажу відверто, що колись я теж упереджено ставився до цієї фішки, але згодом призвичаївся і навіть почав користуватись на постійній основі. Найбільше нервувало коли машина глохла в той момент коли я всього на секунду зупинявся. Але я не знаю чи це саме на Форді так, чи на усіх авто, але я помітив, що якщо не натискати на педаль повністю, то старт стоп не активується, але цього натискання з головою вистачає щоб автомобіль впевнено стояв і не котився. Отже таким чином можна самому корегувати роботу старт стопу. Якщо бачу що стояти довго то натиснув і двигун заглох, в інших випадках тисну в пів сили і все.
Camel, Кожен сам вирішує користуватися цією функцію чи ні. Ваша думка це ваш єкспіріенс і звичайно має право на жіття!! Мені ця функція просто не подобається тому я просто її відключаю.. Мені банально не подобається коли в роботу двигуна хтось вмішується крім мене.. :)
20 грудня 2023р. 12:54
Camel
Багато пишуть в коментарях про стартер і двигун. Мені здається це ерунда. З одгляду хоча б на 2 речі. 1) Наприклад в гібридах. Двигун постійно заводиться і глохне. І це відбувається на багато частіше ніж старт-стоп. 2) З европи приганяють купа автомобілів з пробігом 160к , і ще стільки само їздять по Україні. І наврятчи в европі займаються відключенням старт стопу. Живий приклад тому, автомобіль у батьків. Старт стоп досі не вбив ні двигун ні стартер.Також на ютубі бачив відео про стартери. Так от там якраз і розповідали, що стартери які використовуються для старт стопу адаптовані під це, і вони більш потужніші ніж звичайні.Скажу відверто, що колись я теж упереджено ставився до цієї фішки, але згодом призвичаївся і навіть почав користуватись на постійній основі. Найбільше нервувало коли машина глохла в той момент коли я всього на секунду зупинявся. Але я не знаю чи це саме на Форді так, чи на усіх авто, але я помітив, що якщо не натискати на педаль повністю, то старт стоп не активується, але цього натискання з головою вистачає щоб автомобіль впевнено стояв і не котився. Отже таким чином можна самому корегувати роботу старт стопу. Якщо бачу що стояти довго то натиснув і двигун заглох, в інших випадках тисну в пів сили і все.
Camel, теж помітив що залежить від сили натискання.
1
23 грудня 2023р. 08:06
Camel
Багато пишуть в коментарях про стартер і двигун. Мені здається це ерунда. З одгляду хоча б на 2 речі. 1) Наприклад в гібридах. Двигун постійно заводиться і глохне. І це відбувається на багато частіше ніж старт-стоп. 2) З европи приганяють купа автомобілів з пробігом 160к , і ще стільки само їздять по Україні. І наврятчи в европі займаються відключенням старт стопу. Живий приклад тому, автомобіль у батьків. Старт стоп досі не вбив ні двигун ні стартер.Також на ютубі бачив відео про стартери. Так от там якраз і розповідали, що стартери які використовуються для старт стопу адаптовані під це, і вони більш потужніші ніж звичайні.Скажу відверто, що колись я теж упереджено ставився до цієї фішки, але згодом призвичаївся і навіть почав користуватись на постійній основі. Найбільше нервувало коли машина глохла в той момент коли я всього на секунду зупинявся. Але я не знаю чи це саме на Форді так, чи на усіх авто, але я помітив, що якщо не натискати на педаль повністю, то старт стоп не активується, але цього натискання з головою вистачає щоб автомобіль впевнено стояв і не котився. Отже таким чином можна самому корегувати роботу старт стопу. Якщо бачу що стояти довго то натиснув і двигун заглох, в інших випадках тисну в пів сили і все.
Camel, у товариша на сітроені стоїть система старт/стоп. 220 тыс. Загудів передній підшипник на генераторі. На простому генераторі його заміна займає годину часу із заміною всього супутнього, що стоїть поруч, і у тебе на борту умовно новий генератор. А до чого тут генератор взагалі. Та при тому, що саме він запускає двигун у системі старт/стоп. Так ось на генераторах старт/стоп підшипники не змінюються. Можливо, поки що не змінюються, але... Новий коштує +/- 600 євро залежно від потужності. Дивом було знайдено виріб якогось польського виробника за 250 євро, і поки що рік він справно працює... Але факт залишається фактом...
2
27 грудня 2023р. 02:07
Через місяць відключив. Хай йому грець.
2
19 грудня 2023р. 12:10
Я їжджу на Ford Focus III Sedan
Цікава тенденція - як правило у кого є "старт-стоп" хочуть його позбутися і всіляко лаються на нього, а у кого немає - навпаки, особливо смішно спостерігати за тестем на "сімці", який постійно "глушить мотор" на світлофорах в надії секономити трохи бензину 😁 але при цьому абсолютно не думає, що цим він вбиває стартер, акумулятор та генератор 😎
4
18 грудня 2023р. 19:29
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
NY
Den7on, Хто купив хоче продати, хто продав купити.. Так було завжди.. :)
NY, ага, нагадує дівчат які кучеряві але хочуть прямі коси, а інші - навпаки крутять😅 завжди щось, ми люди, хочемо)))
2
20 грудня 2023р. 02:43
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Den7on
Цікава тенденція - як правило у кого є "старт-стоп" хочуть його позбутися і всіляко лаються на нього, а у кого немає - навпаки, особливо смішно спостерігати за тестем на "сімці", який постійно "глушить мотор" на світлофорах в надії секономити трохи бензину 😁 але при цьому абсолютно не думає, що цим він вбиває стартер, акумулятор та генератор 😎
Den7on, у мене лиш одна мрія, знайти де той автозапуск на сигналці є (а він є, просто я не знаю як включити) а стат-стоп не дуже хотіла, навіть коли ще на тазіку їздила і не знала про існування такого дива, думала про водіїв, у яких ця опція була: «а навіщо він таке файне авто постіно глушить на світлофорах»😅
2
20 грудня 2023р. 02:42
Я їжджу на Ford Focus III Hatchback
Den7on
Mari, думаю автозапуск у вас є, але його потрібно активувати. Тут про це - https://driver.top/exp/439805, https://driver.top/exp/370757
Den7on, в авто здається немає такої опції, це у сигналки Пандора вона є, автозапуск для прогріву. В мене дешевенька комплектація авто…. Потрібно розбиратися, але спочатку час знайти))
Дякую, почитаю можливо щось нове знайду для себе) кожен надихає на щось тут)) он вже @NY надихнув мене на регік, нарешті сьогодні замовила)))
2
20 грудня 2023р. 03:14
Я їжджу на Ford Escape (4G)
Mari
Den7on, в авто здається немає такої опції, це у сигналки Пандора вона є, автозапуск для прогріву. В мене дешевенька комплектація авто…. Потрібно розбиратися, але спочатку час знайти)) Дякую, почитаю можливо щось нове знайду для себе) кожен надихає на щось тут)) он вже @NY надихнув мене на регік, нарешті сьогодні замовила)))
Mari, Ні.. Не так зрозуміла.. Старт-Стоп це система яка автоматично глушить-заводить авто, наприклад коли зупинився на світлофорі.. Щоб машина не працювала поки стоїть, система старт-стоп глушіть авто, коли натискаеться тормоз, коли нога знімається з тормозу і натискай газ авто само заводиться і продовжує рух.. А то що робить Пандора робить має назву Дистанційний запуск.. В мене і таке є.. :)
20 грудня 2023р. 13:14
Я їжджу на Ford Escape (4G)
Den7on
Mari, думаю автозапуск у вас є, але його потрібно активувати. Тут про це - https://driver.top/exp/439805, https://driver.top/exp/370757
Den7on, Та да истанційний запуск з ключа можна підняти. Тільки потрібно дозамовити відповідний ключ з АЛІКА.. Думаю в Вінниці є хлопці хто може допомогти з цим.. :)
1
20 грудня 2023р. 13:20
Взагалі-то ідея непогана: багато світлофорів, стоїш-витрати пального 0, але кошторис нового генератора, який запускає мотор при цій системі, перевищує всі очікування, ремонту поки що не підлягає, не навчились, наприклад замінювати підшипники, а ціна дуже висока, така ж сама річ з акумулятором.
1
18 грудня 2023р. 18:15
NY
Maximilian, Тут ббула така думка що Старт-Стоп це більше про екологію А ніхто про економію.. :)
NY, Звичайно, річ про екологію, але хто про неї думає )))) всі думають про економію. А вона досить сумнівна, як і екологія, враховуючи утилізацію ))) Ось, наприклад, мені, щоб виїхати з міста від дома, я мушу проїхати майже 15 світлофорів, на кожному /майже/ зупиняюсь, і під час того як стою, мотор не працює, і це, начебто, непогано, але це i додаткових 15 стартів, що для двигуна є погано
1
18 грудня 2023р. 20:40
Я їжджу на Ford Escape (3G)
А в мене навпаки ця функція не працює через підуставший акумулятор і я хочу зарядити акум або поміняти його щоб вона запрацювала) Чисто заради експерименту чи вдасться знизити розхід. Львів місто маленьке з постійними корками, можна 2 км їхати пів години. Що у вас по розходу з нею і без неї, є якась різниця?
1
18 грудня 2023р. 13:07
Без коліс :(
На мою думку,вбиває акум,стартер і генератор!Я в своїй РенІ відключив примусово одразу після покупки))Просто відєднав фішку з сірим кабелем з мінусової клеми.Помилка світила завжди але без ключика.Просто писало "Check start-stop"
1
18 грудня 2023р. 11:06
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
Я вважаю що постійні запуски таки шкодять двигуну, адже деталі двигуна крутяться на підшипниках ковзання і при роботі двигуна деталі що крутяться між собою не торкаються, бо між ними подається мастило під високим тиском. Якщо двигун не працює, тиску мастила немає і деталі торкаються між собою. Потім поки стартер прокрутить двигун, щоб створити в системі тиск мастила, пройдуть секунди, в цей час йде максимальне навантаження на підшипники ковзання. І так кожен раз при запуску двигуна така система відбирає якийсь мізер від його ресурсу, що сумарно, наприклад за рік, складеться в нормальну таку цифру. Колись зустрічав експеримент, що один запуск двигуна це все одно, що декілька кілометрів проїхати. Тай й зрозуміло, що швидше вийде з ладу стартер і акумулятор.
Але це все , як кажуть, в глобальних масштабах😁 Якщо не збиратися їздити на автівці вічно, а так трохи покатався, поки нова, та продав, то можна і не заморочуватися.
3
18 грудня 2023р. 08:31
Я їжджу на Ford Escape (4G)
veti-k
Я вважаю що постійні запуски таки шкодять двигуну, адже деталі двигуна крутяться на підшипниках ковзання і при роботі двигуна деталі що крутяться між собою не торкаються, бо між ними подається мастило під високим тиском. Якщо двигун не працює, тиску мастила немає і деталі торкаються між собою. Потім поки стартер прокрутить двигун, щоб створити в системі тиск мастила, пройдуть секунди, в цей час йде максимальне навантаження на підшипники ковзання. І так кожен раз при запуску двигуна така система відбирає якийсь мізер від його ресурсу, що сумарно, наприклад за рік, складеться в нормальну таку цифру. Колись зустрічав експеримент, що один запуск двигуна це все одно, що декілька кілометрів проїхати. Тай й зрозуміло, що швидше вийде з ладу стартер і акумулятор.Але це все , як кажуть, в глобальних масштабах😁 Якщо не збиратися їздити на автівці вічно, а так трохи покатався, поки нова, та продав, то можна і не заморочуватися.
veti-k, Згоден з вами.. Найбільше навантаження двигун отримує в момент заведення.. Чим частіше його тиркати, тим бистріше щось вмре.. А ще не треба забувати про турбіну.. Ну і стартер акумулятор..
1
18 грудня 2023р. 10:07
Я їжджу на Hyundai Accent (4G)
самий найгірший режим для підшіпників це запуск і вискнення, де вони проходять нижній критичний режим (довга робота на якому може призвести до руйнування), до того ж смазка не надходить у ці моменти.
2
18 грудня 2023р. 07:26
Я їжджу на Ford Escape (4G)
Fly17
самий найгірший режим для підшіпників це запуск і вискнення, де вони проходять нижній критичний режим (довга робота на якому може призвести до руйнування), до того ж смазка не надходить у ці моменти.
Fly17, Та все це зроблено в угоду екології.. але чім бистріше вмираю двигун тим бистріше погіршуються показники по єкологіі... Тому і цей фактор.. НУ ТАКЕ..
1
18 грудня 2023р. 10:03
Стартер раніше строку здохне,я б вимкнув якби була така штука
3
18 грудня 2023р. 00:59
Я їжджу на Ford Escape (4G)
APTICT
Стартер раніше строку здохне,я б вимкнув якби була така штука
APTICT, Так постійно вимикаю, є така можливість кнопкою вимкнути в салоні.. Ще руки на дійшло підключити діагностику і подивитись може вдасться вимкнути програмно..
1
18 грудня 2023р. 01:46
Ездил три дня на авто со стартом , когда он глох на светофоре у меня начиналась паника и рука тянулась к ключу зажигания которого как бы и нет )))) кто как привык ))))
1
18 грудня 2023р. 00:38
NY
Snowgoons_, Вот мої враження такі самі..
NY, про ресурс двигателя то надо спрашивать кто это чудо придумал , а вот стартер с аккумулятором точно спасибо не скажут )
1
18 грудня 2023р. 00:52
Я їжджу на Ford Escape (4G)
SnowgOons_
NY, про ресурс двигателя то надо спрашивать кто это чудо придумал , а вот стартер с аккумулятором точно спасибо не скажут )
Snowgoons_, Щось підказує коли двигун турбіна нагріті і тут двигун глохне, охолоджуюча рідина не циркулює.. Точніше циркулюе завдяки маленькій електро помпі (але це не точно :) ) то це не є добре для двигуна та турбіни. Двигун заглушений масло не подається в пари тертя.. Наприклад шийка колінвалу - вкладиші.. І через наприклад хвилину знов заводиться, в цей час ці пари страждають максимально тому що нема тиску масла.. Тому СТАРТ СТОП це дічь щоб машини довго не їздили.. Якось так мені здається.. Звичайно ще і стартер та акум..
2
18 грудня 2023р. 01:45
Я їжджу на Ford Escape (4G)
kela2101
NY, ну на мій погляд турбіні нічого не буде , а все із-за того що в місті як правило двигун не крутиться у відсічку і деталі турбіни не дуже сильно розігрівають ся
kela2101, Частково згоден.. В турбіні заложена надійність на такі випадки.. Але... Турбіна розігріта двигун розігрітий І тут машина глохне.. Масло що знаходиться як в турбіні так і в ГБЦ іспитує термо навантаження що теж не додає йому ресурсу.. Так воно одне за одне по маленьку.. Я на кажу що прям в два чи три рази падає надійність.. Але е технології які не додають надійності, а зроблені в угоду екології..
1
18 грудня 2023р. 22:04
Я їжджу на Ford Escape (4G)
kela2101
NY, я тобі напишу більше , екологією зазвичай прикривають корпоративну наживу
kela2101, Ну тут і додати нема чого.. Абсолютно згоден!
1
18 грудня 2023р. 22:10