Skoda Octavia Combi Mk2 (Travel Vagen)

#12. Олива в МКПП: змінювати, чи ні?

Я їжджу на Skoda Octavia Combi Mk2
Київ, Україна

Однозначно ТАК! Змінювати!
Як і завжди, пишу виключно свої думки, своє ставлення в тому чи іншому питанні, не нав'язуючи свої думки нікому.

Total Traxium Dual 9 FE

Існує думка, і про це написано навіть у багатьох мануалах, що трансмісійне масло коробок передач, при тому як механічних, так і автоматичних, міняти не треба, що вони, мовляв, розраховані на весь термін служби авто. І є навіть послідовники цих течій. Ок )) Але, як казав мій шкільний вчитель географії: "шары не будет"! Як і не буває чудес. Все має свій ресурс, свій час. Саме тому, на 90 тис пробігу свого авто, я вперше замінив оливу у своїй 5МКПП. Скажу відверто, що злилося її якось мало. Це твердження абсолютно ні чим не підкріплене, на жаль, бо жодних вимірів не було зроблено. Але виключно візуально це виглядало, на жаль, так. Але тішило інше: заводське масло, після пробігу 90 тис., злилося абсолютно чистим і світлим. Це дуже порадувало. Нова олія заливалась через заливну пробку, яка знаходиться з правого боку коробки, і виглядає як гайка з зовнішньою різьбою під внутрішній 6-тигранник на 17. Нову оливу доводиться/треба заливати неспішно, раз через раз трохи прокручуючи колесо, щоб обертаючи вторинний вал коробки, шестернями трохи розганяти маслило внутрі. Це дозволить швидше заповнювати об"єм. Ще логічно трохи розігріти нову оливу. Знову ж таки, існує версія про те, що недостатній її рівень, не забезпечує належного змащювання спареного підшипника /ще один страшний сон власника МКПП/. Тому залити в коробку зайвих 100-200 грамів ніколи не буде зайвим і шкідливим. Часто це роблять через сапун, або через датчик заднього ходу. Я ж просто нахиляв трохи авто на ліву сторону, забезпечуючи цим її нахил, і, відповідно, можливість залити ці сто-200 грам простим шляхом.

Тепер про оливу. У багатьох при виборі оливи для МКПП виникає страх: що залити, що купити, чому віддати перевагу? А може оригінальне? Дорого, але надійно? Як заведено говорити в подібних випадках – питання це релігійне. Про себе скажу, що весь мій автомобіль, і не тільки цей, їздить на Тотал: це моторне масло, і коробка, антифриз, гальмівна... У нашу механіку /JHT/ оливу треба заливати номіналом 75W-90. До речі, за європейськими каталогами, рекомендовано 75W-80. Але перше вищого рівня, і його використання є пріоритетним. Тоталь має таку оливу, і я її чудово залив у коробку в об'ємі приблизно 1.8 літра. Усі виробники трансмісійних олив рекомендують їх заміну приблизно після 60 тис пробігу. Що я зробив на 150 тис. І знову я залив Тотал, і знову в потрібному обсязі за старою технологією. 

чудовий інструмент

До речі, для процедури заливання оливи з успіхом можна використовувати нашого старого помічника - мотор-насос для відкачування/закачування оливи, про яке я писав у темі про самостійну заміну олії у двигуні, ось тут: https://driver.top/exp/517178/ 
Катаємося, радіємо.

Опубліковано: 12 грудня 2023р. 13:00
17 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Skoda Karoq, ЗАЗ Lanos
Гарний апарат для відкачки, треба подумати про такий.
Масло Total дійсно гарне, я навіть у ланос його лив, хоч і дорого. Плюс я їм торгував, робив колись у представника. Короче вибір не поганий!
1
23 липня 10:54
Gmek
Гарний апарат для відкачки, треба подумати про такий.Масло Total дійсно гарне, я навіть у ланос його лив, хоч і дорого. Плюс я їм торгував, робив колись у представника. Короче вибір не поганий!
Gmek, дякую, колего, за відгук! Доречі, мій Ланос пройшов зі мною 100 тис на Тоталі)) двигун, мкпп, ОР, ГР, ГПК, шрус-и… всюди використовував тоталь.
Але зараз, у шкоду, на наступну зміну оливи в мкпп придбав мотул. Повна естерова синтетика, також 75W-90. Подивимось результат.
23 липня 11:01
В коробке меняю каждые 50тыс, хотя мастера говорят лей минералку и забей на всю жизнь)
1
12 грудня 2023р. 19:54
SnowgOons_
В коробке меняю каждые 50тыс, хотя мастера говорят лей минералку и забей на всю жизнь)
Snowgoons_, "мастера" - ключевое слово! Синтетика на порядок круче своими характеристиками.
Забить на всю жизнь не получится )) "мастера" ждут ))))
1
12 грудня 2023р. 20:12
Я їжджу на Toyota Corolla Verso
А можно ли об этом чудо насосе поподробнее?
12 грудня 2023р. 19:11
0629 man
А можно ли об этом чудо насосе поподробнее?
0629man, на Али продается. В комплекте идет три трубки, тонкая твердая, и две относительно мягкие, чуть большего диаметра, и еще чуть большего. Фиксаторы этих трубок на патрубки насоса, один ручной хомут. Сам насос - это электро моторчик и привод шестеренок, как в масляном насосе у автомобилей. Вот уже сколько лет отлично работает, меняя масло в моторе /через щуп/ и в прочих "техниках".
1
12 грудня 2023р. 19:17
0629 man
Maximilian, Спасибо, поищу.
0629man, вот тут недавно покупал для товарища

https://fr.aliexpress.com/item/1005005990848926.html?gatewayAdapt=glo2fra&spm=a2g0o.order_list.order_list_main.35.13eea3962lm8Vc
12 грудня 2023р. 19:23
0629 man
Maximilian, уже нашел у китайцев. Для меня это сейчас дороговато.
0629man, стоит посчитать стоимость услуг по замене масла в моторе, коробке, и понять,
через сколько процедур этот девайс отобъется и останется вам подарком на оставшееся время...
12 грудня 2023р. 20:14
Я їжджу на Toyota Corolla Verso
SnowgOons_
Maximilian, если менять самому и на простом авто то не отобьется никогда )))
Snowgoons_, как то отбивать и в мыслях не было, просто удобнее при замене масел.
Не туда написал, простите.
1
12 грудня 2023р. 20:44
0629 man
Snowgoons_, как то отбивать и в мыслях не было, просто удобнее при замене масел.Не туда написал, простите.
0629man, пользовался я такой штукой ток пластиковой и одноразовой , пока собрал подключил и т д равноценно откручиванию пробки что с коробки что с двигателя ))) но в яму лезть не надо тут да
12 грудня 2023р. 20:46
SnowgOons_
Maximilian, если менять самому и на простом авто то не отобьется никогда )))
Snowgoons_, я с вами категорически не согласен. Я, в свое время, приобрел сей девайс по стоимости одной замены масла на СТО. Ок, пусть полторы! Допустим, в свете поднятия цен, на сегодня это две, или пусть три замены. Как оно может не отбиться? Тут простая математика. Да, лезть никуда не надо, защиту снимать не надо. Все проходит чисто, ни капли не роняя...
Пластмассовые варианты таких насосов, увы, слабые в техническом исполнении. Они и дешевле. Пластмассовые шестерни таки да, условно одноразовые. Пользователи писали, что этот узел даже не смазан. Это надо было делать сразу перед использованием/после приобретения. У данного насоса все металическое. Все отлично исполнено. Принцип автомобильного масляного насоса.
1
12 грудня 2023р. 21:05
Maximilian
Snowgoons_, я с вами категорически не согласен. Я, в свое время, приобрел сей девайс по стоимости одной замены масла на СТО. Ок, пусть полторы! Допустим, в свете поднятия цен, на сегодня это две, или пусть три замены. Как оно может не отбиться? Тут простая математика. Да, лезть никуда не надо, защиту снимать не надо. Все проходит чисто, ни капли не роняя...Пластмассовые варианты таких насосов, увы, слабые в техническом исполнении. Они и дешевле. Пластмассовые шестерни таки да, условно одноразовые. Пользователи писали, что этот узел даже не смазан. Это надо было делать сразу перед использованием/после приобретения. У данного насоса все металическое. Все отлично исполнено. Принцип автомобильного масляного насоса.
Maximilian, да я не о том что в сложных и не удобных авто не выгодно , я сказал о своем авто , у меня их 3 и во всех все меняется коробка+двигатель за 15 минут , не снимая защиты ибо у них есть тех отверстия , а под машину всеравно лезть ибо фильтра . А если как у новых авто что пробки что залив находятся в ебенях это просто не обходимо .
1
12 грудня 2023р. 21:16