BMW 5 series (E34) (Бандитка)

Пощастило як ніколи

Закинув трошки розповіді про БМВ, адже чим далі в ліс - тим більше стає очевдно, що даний ресурс перетворюється на суто донатну історію. Хочеш виграти вибори без записів і фото? - кидай гроші і ти перший. Хочеш щоб твоє авто помітили? - ю велком до донатів. Прикро, але такі реаліі сьогодення.

Отож повертаємось до Бєхи )

Завершив розповіді я на тому, що БМВ поїхала в сервіс чекати коли її подивиться майстер і відповідно свого вироку - мотору кабздець повний чи трішки. А можливо взагалі пронесло.

Так от. Телефонує мені майстер, і каже, що вони все там відкрутили, заглянули в двигун і ....... Барабани в студію, вони нехай гучно нагнітають атмосферу пришвидшуючи темп .... Цепочку не прокрутило, всі зуби, все там на місці!  Потрібно просто замінити все що потрібно і кататись, бо нічого там не погнуло, не позривало і т.д.

В той момент в мене аж сльози накотились на очі ) Це був ніби подарунок долі, що двигун не дав клина і все з ним настільки добре, що я відбувся лише нервами поки очікував вердикту )


Майстер свою роботу зробив і сказав мені приїжджати забирати машину але з тросом, бо після того як її зібрали - вона не хоче заводитись, і це проблеми з електрикою чи ще чимось.



Знову на тросі )


Ми приїхали її забирати і БМВ заводилась але не хотіла їхаати, оберти стрибали, не тримала холостий хід. Відбувалось щось дивне. Але ми не стали розбиратись і потягнули машину назад до гаражів. Проте, по дорозі ми згадали що будемо проїжджати поряд знайомого який позиціонує себе як експерт по БМВ і вирішили заїхати до нього.

Він глянув на БМВ і сказав приїхати забрати ввечері. По-факту передзвонив через годину і сказав приїжджайте забирайте. 
Прикол в тому, що вже коли ми залишали БМВ, то помітили, що в нас "маса" просто вісить не прикручена. Але я подумав, що раз це знайомий, і проблема тільки в ній, то він про це скаже тай все.

Коли ми приїхали,він сказав, що він шось там робив якісь секретні маніпуляції і там то чистив і щось там ще підкрутив і там щось понажимав що машина тепер запрацювала і взяв 500 грн. Відверто кажучи, я що тоді відразу і до сьогодні думаю, що він просто прикрутив ту масу і взяв 500 грн (при тому, що це типу як з мене, а з когось не знайомого взяв би 1500.) Незнаю, правду він казав чи ні, але то вже й не важливо :)

Зате БМВ нарешті завелась і поїхала своїм ходом!



Фанфари в студію ;)

Але залишу вам спойлер - радіти було не довго, рівно до наступного ранку. Але то вже інша історія :)

Опубліковано: 28 листопада 2023р. 03:04
11 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Acura MDX (4G)
Доброго часу.

Щодо зловживань на виборах через накрутку голосів новими користувачами - так, дійсно це було можливо ще ~4-5 місяців тому. Але після виявлення певного кейсу (хто пам'ятає - той пам'ятає) - було розроблено та інтегровано алгоритм захисту від такого. Також я особисто інколи перевіряю чесність виборів, якщо бачу аномальну активність в статистиці сайту.

Щодо потрапляння авто на вибори із мінімальною активністю в БЖ - так, можливо через карусель. Не врахували даний момент при створенні відповідного функціоналу.
Буде виправлено в найближчому оновленні розділу підвеземо додатковий захист (планується в січні)

Щодо "виграють донатери та свої люди" - ні, це не так.

Якщо у Вас є конкретний кейс зловживання - опишіть, будь ласка, його мені в ПП. Вивчу дану ситуацію, хоч це буде дещо важче, ніж якби я дивився відразу.

P.S. В грудні було знято із виборів два автомобілі, власників яких спіймали у спробі впливу на легітимність.

IMHO: гарний байт
2
26 грудня 2023р. 07:33
Доброго дня, вітаю тебе з маленькою перемогою, але хочу стати на захист твого знайомого стошника, так я сам такий самий, всі вважають що проблема пльова і хулі там, “я дивився відео в інтернеті» і т.д і т.п але ніхто сам цього не робить, або якщо зробить то все ще гірше. А твій знайомий все зробив, і залишився задоволений результатом, тому ти платив не за годину, а за його час і знання. Якось так.
1
29 листопада 2023р. 08:45
Я їжджу на BMW 5 series (E39)
Так цікаво спостерігати.. Варто чийсь машині сподобатись людям - починається ниття в інших про те, що всі проплачені. Розчарую тебе. На цьому ресурсі все чесно. Ти можеш платно просувати авто, але це аж ніяк не гарантує виграшу на виборах. Просто людям інколи подобаються машини лише за класну заглавну фотку. А інколи не подобаються просто потому що хз чому. І справа не в цікавості блогу і не в кількості дописів.
1
28 листопада 2023р. 13:27
Я їжджу на BMW 5 series (E39)
BOBKA-RV
EvilFrees, в цілому зерно правди у ваших словах є, але не в даному випадку ) проте кожен залишиться при своїй думці )
BOBKA-RV, друже, ти можеш мати будь-яку думку - це твоє особисте право. Я тобі це пишу, тому що знаю, як працює кухня з середини.
Просто ти не бачиш того, що майже кожного дня до ночі в чаті команда адміністраторів і модераторів обговорює те, яким чином можна зробити швидшим і легшим просування якісного автомобільного контенту, і як відсіювати в топах лайкодрочерів. Як покращити алгоритми виборів, і як підтримати тих, в кого цікаві дописи. Це не так легко як здається, адже треба прорахувати концепцію на багато кроків вперед, і зрозуміти, а чи не відштовхне це користувавачів, чи не погіршить користування. Так, механізм донатів був запущений раніше, бо комерційна складова має бути у кожного ресурсу. Людям треба їсти, а сайт зараз і так живе багато в чому на ентузиазмі. Це поперше. По-друге, його концепція була проста і зрозуміла. Як здавалося... Але коли почали це дружити з механізмом відбору для виборів - виявилось, що не всі моменти були враховані. Досі виявляємо і виправляємо. Все врахувати і виправити не так легко, як хотілося б. Але за чесністю виборів дуже суворо слідкують. І всі накрутки і подібне миттєво відстежується і відсіюється.
Тож коли ти кажеш, що "це суто донатна історія" - це образливо, і знецінює всю ту купу роботи, яку команда робить щодня для покращення ресурсу.

Щодо "хочеш щоб помітили твоє авто" - от зараз вийшов реліз механізму поширення дописів серед підписників, ми дуже довго з адміністрацією обговорювали цю концепцію, і вона досі ще не завершена. Але наразі це спосіб просування свого авто без донатів. Пишеш класний контент - твої підписники його репостять. Якось так. Потроху ресурс ставатиме краще і краще, для цього робиться дуже багато зусиль. Тому не треба робити поспішних висновків.

P.S. А про те, що "заплатив і ти перший" - я цілий місяць донатив, щоб світитись в каруселі, просив підтримки, але вибори місяця виграла машина, власник якої взагалі не був в курсі, що машина на виборах.
2
23 грудня 2023р. 13:32
EvilFrees
BOBKA-RV, друже, ти можеш мати будь-яку думку - це твоє особисте право. Я тобі це пишу, тому що знаю, як працює кухня з середини. Просто ти не бачиш того, що майже кожного дня до ночі в чаті команда адміністраторів і модераторів обговорює те, яким чином можна зробити швидшим і легшим просування якісного автомобільного контенту, і як відсіювати в топах лайкодрочерів. Як покращити алгоритми виборів, і як підтримати тих, в кого цікаві дописи. Це не так легко як здається, адже треба прорахувати концепцію на багато кроків вперед, і зрозуміти, а чи не відштовхне це користувавачів, чи не погіршить користування. Так, механізм донатів був запущений раніше, бо комерційна складова має бути у кожного ресурсу. Людям треба їсти, а сайт зараз і так живе багато в чому на ентузиазмі. Це поперше. По-друге, його концепція була проста і зрозуміла. Як здавалося... Але коли почали це дружити з механізмом відбору для виборів - виявилось, що не всі моменти були враховані. Досі виявляємо і виправляємо. Все врахувати і виправити не так легко, як хотілося б. Але за чесністю виборів дуже суворо слідкують. І всі накрутки і подібне миттєво відстежується і відсіюється. Тож коли ти кажеш, що "це суто донатна історія" - це образливо, і знецінює всю ту купу роботи, яку команда робить щодня для покращення ресурсу. Щодо "хочеш щоб помітили твоє авто" - от зараз вийшов реліз механізму поширення дописів серед підписників, ми дуже довго з адміністрацією обговорювали цю концепцію, і вона досі ще не завершена. Але наразі це спосіб просування свого авто без донатів. Пишеш класний контент - твої підписники його репостять. Якось так. Потроху ресурс ставатиме краще і краще, для цього робиться дуже багато зусиль. Тому не треба робити поспішних висновків. P.S. А про те, що "заплатив і ти перший" - я цілий місяць донатив, щоб світитись в каруселі, просив підтримки, але вибори місяця виграла машина, власник якої взагалі не був в курсі, що машина на виборах.
EvilFrees, давайте я поясню свою позицію, тай завершимо це обговорення :) Я був власником доволі популярного ресурсу в своєму регіоні багато років, також, мав відношення до різних сайтів, тому я знаю як працює "кухня з середини" і до донатів та реклами я ставлюсь з розумінням та без будь яких притензій. Донати і реклама не просто "можуть"бути, вони "повинні" бути, і це нормально. Пам'ятаю як в 2013 році у нас розвинувся ресурс і люди дуже дивувались що реклама на ньому платна. І ще й матюків і погроз тоді отримували ) А зараз до цього всі ставляться з розумінням і підтримкою. І так повинно бути.

Про те, що ресурс потрібно постійно поновлювати і постійно "вилазить" якась проблема, якісь нюанси які не врахувались - це теж зрозуміло і знайомо)
І що це велика робота, я з цим погоджуюсь і ставлюсь з повагою до розробників і адміністраіції (кажу це відверто без долі сарказму чи підлабузництва)

Але завжди є "але", чому я власне і написав в цьому дописі про "суто донатну історію".
На одних виборах місяця був мій знайомий, який просив у всіх голосувати, за нього і в інсті просили голосувати різні сторінки і т.д і я зайшов подивитись як то воно все працює і чи то йому допоможе. Зайшов я в список, прогортав всіх претендентів, побачив як за кого голосують тай вийшов. Звернув увагу на одне авто, бо думаю - хм, це авто "дня" стало, цікаво, чому. Погортав профіль, тай закрив сайт (на той момент та автівка була десь в кінці (що мене й не здивувало)) І ось настає пізній вечір і та автівка на яку я звернув увагу, різко стає на перше місце. Я засміявся з фразою в голові "та лаааааааадно", неможе бути. Але подумав, що можливо за ту автіку десь агітувати почали а не просто на сайті її витягнули на перше місце. Проте, далі сталась магія. Дні йшли, голосування тривало, але цікаве спостереження я помітив. Всі машини мінялись місцями, автівка з другого місця ставала четвертою, потім третьою , потім знову другою і т.д (всі автівки змінювали своє положення крім тієї що на першому місці.) Більше того, відсоток голосів в неї ніби приклеївся і не змінювався, от як був вчора приміром 21% то і наступного дня він так і був 21%. Ось це мене і дуже засмутило. Після чого я перестав слідкувати за виборами, іноді заходив подивитись чисто з цікавості щоб глянути цікаві авто. І наткнувся одного разу на "переможця дня"з пустою сторінкою і одним фото здається десь зза кущів. Але вже не здивувався)
Не кажу що кожні вибори проплачені - ні. Але для мене очевидно, що чи то за гроші, чи то по-дружбі іноді, перемагає той, хто потрібно. Це особисто моя суб'єктивна думка.
Це не означає що я погано ставлюсь до ресурсу тощо, просто я таке помітив і зробив так сказати висновки )

Знову ж таки, дані випадки не роблять ресурс поганим, просто людський фактор допускає ось такі інциденти. Але ніхто з нас не святий і я думаю, що така практика є абсолютно на всіх ресурсах. Просто на якихось це виключення з правил а на деяких - це правило )

В жодному випадку не хотів нікого образити своїм дописом, бо навіть не думав, що хтось хто має якесь відношення до адмінів взагалі його побачить.
Хоча й поганого нічого не сказав про ресурс і це ніяк не вплине на його долю ) Максимум що це змінило - я перестав вести свої сторінки, і лише іноді , зкомакно на пам'ять щось тут залишаю, але це точно не робить ніякої погоди даному сайту )

Надіюсь, на цьому дане питання вичерпане )
1
25 грудня 2023р. 19:11
Я їжджу на BMW 5 series (E39)
BOBKA-RV
EvilFrees, давайте я поясню свою позицію, тай завершимо це обговорення :) Я був власником доволі популярного ресурсу в своєму регіоні багато років, також, мав відношення до різних сайтів, тому я знаю як працює "кухня з середини" і до донатів та реклами я ставлюсь з розумінням та без будь яких притензій. Донати і реклама не просто "можуть"бути, вони "повинні" бути, і це нормально. Пам'ятаю як в 2013 році у нас розвинувся ресурс і люди дуже дивувались що реклама на ньому платна. І ще й матюків і погроз тоді отримували ) А зараз до цього всі ставляться з розумінням і підтримкою. І так повинно бути. Про те, що ресурс потрібно постійно поновлювати і постійно "вилазить" якась проблема, якісь нюанси які не врахувались - це теж зрозуміло і знайомо)І що це велика робота, я з цим погоджуюсь і ставлюсь з повагою до розробників і адміністраіції (кажу це відверто без долі сарказму чи підлабузництва)Але завжди є "але", чому я власне і написав в цьому дописі про "суто донатну історію".На одних виборах місяця був мій знайомий, який просив у всіх голосувати, за нього і в інсті просили голосувати різні сторінки і т.д і я зайшов подивитись як то воно все працює і чи то йому допоможе. Зайшов я в список, прогортав всіх претендентів, побачив як за кого голосують тай вийшов. Звернув увагу на одне авто, бо думаю - хм, це авто "дня" стало, цікаво, чому. Погортав профіль, тай закрив сайт (на той момент та автівка була десь в кінці (що мене й не здивувало)) І ось настає пізній вечір і та автівка на яку я звернув увагу, різко стає на перше місце. Я засміявся з фразою в голові "та лаааааааадно", неможе бути. Але подумав, що можливо за ту автіку десь агітувати почали а не просто на сайті її витягнули на перше місце. Проте, далі сталась магія. Дні йшли, голосування тривало, але цікаве спостереження я помітив. Всі машини мінялись місцями, автівка з другого місця ставала четвертою, потім третьою , потім знову другою і т.д (всі автівки змінювали своє положення крім тієї що на першому місці.) Більше того, відсоток голосів в неї ніби приклеївся і не змінювався, от як був вчора приміром 21% то і наступного дня він так і був 21%. Ось це мене і дуже засмутило. Після чого я перестав слідкувати за виборами, іноді заходив подивитись чисто з цікавості щоб глянути цікаві авто. І наткнувся одного разу на "переможця дня"з пустою сторінкою і одним фото здається десь зза кущів. Але вже не здивувався)Не кажу що кожні вибори проплачені - ні. Але для мене очевидно, що чи то за гроші, чи то по-дружбі іноді, перемагає той, хто потрібно. Це особисто моя суб'єктивна думка. Це не означає що я погано ставлюсь до ресурсу тощо, просто я таке помітив і зробив так сказати висновки )Знову ж таки, дані випадки не роблять ресурс поганим, просто людський фактор допускає ось такі інциденти. Але ніхто з нас не святий і я думаю, що така практика є абсолютно на всіх ресурсах. Просто на якихось це виключення з правил а на деяких - це правило )В жодному випадку не хотів нікого образити своїм дописом, бо навіть не думав, що хтось хто має якесь відношення до адмінів взагалі його побачить.Хоча й поганого нічого не сказав про ресурс і це ніяк не вплине на його долю ) Максимум що це змінило - я перестав вести свої сторінки, і лише іноді , зкомакно на пам'ять щось тут залишаю, але це точно не робить ніякої погоди даному сайту )Надіюсь, на цьому дане питання вичерпане )
BOBKA-RV, люди йдуть на різні хитрощі для того, щоб перемогти на виборах. Інколи цьому допомагають діри в системах. Сайт молодий, дірок ше багато. Це правда. Але мені сумно, що подібний інцедент підкріпив думку, що "інколи тут проплачено". Бо ми дійсно багато працюємо над тим, щоб зробити процесс виборів максимально прозорим і зрозумілим для користувачів. А ще в команді сайту є @Narum , який слідкує за виборами, займається виявленнями нечесних людей, накруток, і інших цікавих махінацій. І я думаю, що йому буде дуже цікаво дослідити, що то за машина така була, і що то був за кейс. І тут справа не в образити - адміністрація навпраки обома руками ЗА те, щоб про підозрілі випадки повідомлялось, щоб одразу була можливіть розібрати ситуацію. І ми вдячні за фідбек. Тому, якщо бачиш щось підозріле - можна казати, наприклад, мені, будемо розбиратись. Тому що нам цінна і репутація ресурсу і думка користувачів. Я тому так і придовбався за це питання)))
І той..., кожен з нас робить погоду на цьому сайті. Особисто мені цікаві пригоди з машиною, і з задоволенням їх читаю. І вважаю такі БЖ цінніші на цьому ресурсі, ніж деякі інші з купою лайків, що просто їх наклянчили тим чи іншим способом (окремий головний біль). І якщо ти кажеш, що той випадок змусив тебе подумати, що тут все проплачено - то ресурс втратив мінімум одного важливого користувача, що робить цікавий контент (бо може були й інші, що не написали це в своїх дописах). І це вже важливий дзвіночок адміністрації замислитись, що щось з цим треба робити.
1
26 грудня 2023р. 01:28
EvilFrees
BOBKA-RV, люди йдуть на різні хитрощі для того, щоб перемогти на виборах. Інколи цьому допомагають діри в системах. Сайт молодий, дірок ше багато. Це правда. Але мені сумно, що подібний інцедент підкріпив думку, що "інколи тут проплачено". Бо ми дійсно багато працюємо над тим, щоб зробити процесс виборів максимально прозорим і зрозумілим для користувачів. А ще в команді сайту є @Narum , який слідкує за виборами, займається виявленнями нечесних людей, накруток, і інших цікавих махінацій. І я думаю, що йому буде дуже цікаво дослідити, що то за машина така була, і що то був за кейс. І тут справа не в образити - адміністрація навпраки обома руками ЗА те, щоб про підозрілі випадки повідомлялось, щоб одразу була можливіть розібрати ситуацію. І ми вдячні за фідбек. Тому, якщо бачиш щось підозріле - можна казати, наприклад, мені, будемо розбиратись. Тому що нам цінна і репутація ресурсу і думка користувачів. Я тому так і придовбався за це питання))) І той..., кожен з нас робить погоду на цьому сайті. Особисто мені цікаві пригоди з машиною, і з задоволенням їх читаю. І вважаю такі БЖ цінніші на цьому ресурсі, ніж деякі інші з купою лайків, що просто їх наклянчили тим чи іншим способом (окремий головний біль). І якщо ти кажеш, що той випадок змусив тебе подумати, що тут все проплачено - то ресурс втратив мінімум одного важливого користувача, що робить цікавий контент (бо може були й інші, що не написали це в своїх дописах). І це вже важливий дзвіночок адміністрації замислитись, що щось з цим треба робити.
EvilFrees, до речі, невідповідності у голосуванні я вже доволі давно не спостерігаю. Чи то покращення алгоритму спрацювало, чи наші спільні роз'яснення щодо "махінацій", чи все разом. Але факт є факт. Протягом десяти днів поспіль перемагає та автівка, за яку особисто я голосував, або та, що була на другому місці в списку моїх вподобань. Звісно не можна позбутись того факту, що більшість не вдається до деталей і голосує, просто через фото в заголовку. Тож варіанти завжди можливі, не кажучи вже про різні смаки та вподобання. Але якоїсь дичини очевидної давно не було, і це дуже гарна тенденція.
1
26 грудня 2023р. 09:53
Стукнути молотком 10грн, знати куди стукнути 490грн 🙂
2
28 листопада 2023р. 08:29
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
В тебе упереджене ставлення до ресурсу. Без донатів все реально: пишеш цікаво і часто - машина мелькає на першій сторінці, потрапляє в тренди, її читають. Це важка робота, насправді. Чекаю продовження з твоєю нерухомістю, сподіваюся, вона вже рухомість :)
3
28 листопада 2023р. 06:53