Renault Megane II (Меган)

Питання: Фари Меган 2

Я їжджу на Renault Megane II
Іршава, Україна

Доброго вечора, друзі! Питання по фарам. Чи можна встановити фари від ф2 на ф1? Чи ідентичні кріплення та роз'єми? На моєму мегані встановлено заводський ксенон, фари в жахливому стані, корпуси з тріщинами, кріплення паяні перепаяні, фари постійно запотівші, відбивачі в лінзах вигоріли, світла практично немає, а тепер ще й повмирали блоки розпалювання ксенону. Відновлювати ці фари не бачу сенсу, розглядаю варіант придбати фари під галоген на розборці. Є варіанти: фаза 2 з лінзою, або фаза 1 без лінзи. Хто що може порекомендувати? І ще таке питання: чи можна взяти фари без лінзи і встановити в них хороші лед лампи, чи так не можна робити? Прошу експертів дати правильні поради, бо я в цьому не дуже розумію.

Опубліковано: 21 листопада 2023р. 19:19
17 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Renault Megane II
Дохожу висновку, що: звичайні галогенні фари від фази 1 не варіант, від фази 2 теж не варіант, бо то ще й бампер купити треба. Або шукати ксенонові фари від фази1, або відновлювати хоч якось свої.
22 листопада 2023р. 14:30
Я їжджу на Renault Megane II
Evg
Дохожу висновку, що: звичайні галогенні фари від фази 1 не варіант, від фази 2 теж не варіант, бо то ще й бампер купити треба. Або шукати ксенонові фари від фази1, або відновлювати хоч якось свої.
Evg, замінити лінзи в ксенонових фарах першої фази просто! Там величезна задня кришка. Блоки розжарювання тільки такі що йшли на Меган 2. Від інших машин (а їх багато де ставили), не буде працювати коректор, чому, незнаю. Світити будуть. Мав досвід з блоками від vw.
22 листопада 2023р. 17:13
Я їжджу на Renault Megane II
Коса проводки для першої фази, на фари ксенон і галоген, різна! Роз'єми фар різні! В мене є вся ціла проводка, але розплетена ізоляція. Якщо цікаво можу відправити!
1
22 листопада 2023р. 13:41
Я їжджу на Renault Megane II
Щоб поставити фари від 2 фази прийдеться міняти бампер. І фари які ви купите будуть також потребувати втручання, тобто або заміна лінзи на білед, або відновлення відбивача. Все це разом потягне багато коштів, думаю це варіант не дуже гарний.
Найбільш правильний варіант шукати такі самі фари як у вас тільки цілі, ну а далі якщо буде вигорівший відбивач то відновити його поставити новий нормальний комплект ксенону. Так буде все штатно і якісне світло. Нещодавно був бж де відновлювали відбивачі заводського ксенону і світло вийшло дуже гарне, але на скільки вистачить відновленого відбивача покаже час. Або ж можна замість ксенонових лінз поставити бі лед лінзи.
Також можна купити фари під галоген, і намагатися підібрати лед лампи щоб була нормальна СТГ. Для цього потрібно брати фару, з нею йти в магазин та "приміряти" тобто дивитися як конкретна лампа буде світити в конкретній фарі. Звісно мова йде про більш менш якісні лед лампи від 2к грн за комплект.
Встановити лінзи в галогенові фари теж можна, але то вже правильно зробити самому важко, прийдеться звертатися до спеціалістів і ціна за таку роботу зробить цей варіант також не цікавим.
Тому якщо вам хочеться гарного світла то найкращій варіант це шукати такі самі фари як у вас, з подальшим або відновленням ксенонової лінзи і заміною самого ксенона, або заміна цих лінз на білед.
Ну а найпростіший варіант це купляти рефлекторні фари і підбирати під них теж лампи, але якість світла буде значно гірше від варіанту з лінзами, особливо в мокру погоду.
3
22 листопада 2023р. 08:20
Я їжджу на Renault Megane II
Вітаю. В мене також є таке питання. на моєму звичайні фари. Світять нормально. Стоять хороші Фліпси звичайного типу хіба що посилені. Їздити можна.
Хочу придбати леди. цікаво різниця. є спеціальні леди для рефлекторних фар.
Знайшов ось такі https://avtozvuk.ua/philips-h7-ultinon-pro5100-160-11972u51x2-2sht-/p716266?lang=force&gad=1&gclid=Cj0KCQjwjt-oBhDKARIsABVRB0wJiQOoIqmgYyyV9XP9YWYFm7IRr7e2agV__iWAa8oKpALs2FodtrcaAgxNEALw_wcB
Ставиш їх і регулюєш світло.
Думаю цього буде достатньо.

Інший можливий варіант який я обрав для себе це встановлення заводських фар з вфдновленими лінзами. Тут бюджет буде десь в 5к. Можливо більше. Для цього треба купити фари. Відновити в них покриття у хлопців з рівними руками, які дають гарантію. Це гальваніка. Все інше не надовго.
Також треба міняти бампер. Бо лінзові фари то вже рейсталінг з фейсліфтингом.
Передивився достатньо інфи і зробив для себе такі висновки.
Скоріш за все мене влаштують леди для звичайних фар.
Гарного світла!
21 листопада 2023р. 20:21
Я їжджу на Renault Megane II
Volodymyrs
Вітаю. В мене також є таке питання. на моєму звичайні фари. Світять нормально. Стоять хороші Фліпси звичайного типу хіба що посилені. Їздити можна.Хочу придбати леди. цікаво різниця. є спеціальні леди для рефлекторних фар. Знайшов ось такі https://avtozvuk.ua/philips-h7-ultinon-pro5100-160-11972u51x2-2sht-/p716266?lang=force&gad=1&gclid=Cj0KCQjwjt-oBhDKARIsABVRB0wJiQOoIqmgYyyV9XP9YWYFm7IRr7e2agV__iWAa8oKpALs2FodtrcaAgxNEALw_wcBСтавиш їх і регулюєш світло.Думаю цього буде достатньо.Інший можливий варіант який я обрав для себе це встановлення заводських фар з вфдновленими лінзами. Тут бюджет буде десь в 5к. Можливо більше. Для цього треба купити фари. Відновити в них покриття у хлопців з рівними руками, які дають гарантію. Це гальваніка. Все інше не надовго. Також треба міняти бампер. Бо лінзові фари то вже рейсталінг з фейсліфтингом.Передивився достатньо інфи і зробив для себе такі висновки. Скоріш за все мене влаштують леди для звичайних фар.Гарного світла!
Volodymyrs, основна відмінність галогенних і світлодіодних ламп в куту освітлення. Галогенні лампи світять на 360°, в світлодіодних завжди є ось такі дві полоси темноти. Через це їх потрібно правильно позиціонувати в фарі, і далеко не завжди це виходить зробити.

Через те що правильне встановлення діодних ламп в рефлекторну оптику це доволі дорога процедура (робота, якісні лампи), більшість людей в нас їздить з неправильно відрегульованим Китаєм і сліпить всіх підряд.
21 листопада 2023р. 20:47
Я їжджу на Renault Megane II
Volodymyrs
ziska, ось тому я купив собі жовті окуляри. значно покращують видимість і захищає від криворуких удосконалювачів.
Volodymyrs, також користуюсь спеціальними "водійськими" окулярами, реально рятують. Жаль тільки що поліція нічого не робить з такими удосконалювачами, а нам треба підлаштовуватися під сучасні реалії замість того щоб просто вирішити цю проблему.
21 листопада 2023р. 21:28
Я їжджу на Renault Megane II
ziska
Volodymyrs, також користуюсь спеціальними "водійськими" окулярами, реально рятують. Жаль тільки що поліція нічого не робить з такими удосконалювачами, а нам треба підлаштовуватися під сучасні реалії замість того щоб просто вирішити цю проблему.
ziska, так зараз поки все пригальмували. поки що. бо за червоні поворотники вже давно чую що будуть штрафувати, навіть штрафи вже є. Схоже що поки що не чіпають. Зі світлом також заборонено лізти до фар.
Думаю скоро почнуть наповнювати бюджет.
1
21 листопада 2023р. 21:40
Я їжджу на Renault Megane II
ziska
Volodymyrs, також користуюсь спеціальними "водійськими" окулярами, реально рятують. Жаль тільки що поліція нічого не робить з такими удосконалювачами, а нам треба підлаштовуватися під сучасні реалії замість того щоб просто вирішити цю проблему.
ziska, нажаль якщо поліція почне щось робити з цим може стати тільки гірше, бо всі ці наші білед лінзни, дальнє в півнакалу, туманки з дхв і т.д це все не штатне, тому якщо з цим дійсно почнуть серйозно боротися, то прийдеться або переходити на все штатне, тобто найкраще що можна буде отримати по світлу це відновлені галогенові відбивачі з галогеновою лампою, (не враховуючи авто зі штатним ксеноном) або проходити якусь процедуру переобладнання, починаючи з сертифікації і т.д.
Впринципі коли своє світло нормальне, то значно менше засліплення зустрічними авто, ну а в кого зовсім кустарно зроблена оптика, є подвійне дальнє світло😄. І хоча вони від цього не перестають сліпити, та то вже на їх совісті.
22 листопада 2023р. 08:35
Я їжджу на Renault Megane II
Zhendosss
ziska, нажаль якщо поліція почне щось робити з цим може стати тільки гірше, бо всі ці наші білед лінзни, дальнє в півнакалу, туманки з дхв і т.д це все не штатне, тому якщо з цим дійсно почнуть серйозно боротися, то прийдеться або переходити на все штатне, тобто найкраще що можна буде отримати по світлу це відновлені галогенові відбивачі з галогеновою лампою, (не враховуючи авто зі штатним ксеноном) або проходити якусь процедуру переобладнання, починаючи з сертифікації і т.д.Впринципі коли своє світло нормальне, то значно менше засліплення зустрічними авто, ну а в кого зовсім кустарно зроблена оптика, є подвійне дальнє світло😄. І хоча вони від цього не перестають сліпити, та то вже на їх совісті.
Zhendosss, стосовно бі-лед і т.д. вони таке прямо на дорозі перевірити не зможуть + вони повністю піддаються регулюванню. Навіть якщо будуть мобільні лабораторії (які доречі є) з спеціальним обладнанням, то при перевірці СТГ вони ніяких проблем не знайдуть. Це все за умови правильного регулювання.

Мова йде про неправильно відрегульовані фари, діоди в жигулях і т.д. На тих машинах якщо перевірити СТГ на приладі, то її там попросту не буде.

Траплялися мені до рук гарні світлодіодні лампи, так тестував на своїй десятці. Світять в рази краще, але відрегулювати СТГ як з галогеном так і не вийшло. Діоди давали якесь незрозуміле п'ятно світла вище лінії СТГ.

P.S. Якщо вже говорити про те що Україна таки муситиме повернути ТО згідно з вимог ЄС, і воно буде реалізовано так як в ЄС то всі нештатні автомобілі не зможуть пересуватися по нашим дорогам. Навіть елементарна відсутність каталізатора буде причиною для відмови в ТО, що ж там про світло говорити... Але знаючи Україну, ТО в нас буде продаватися як і раніше, якщо його повернуть.
22 листопада 2023р. 09:17
Я їжджу на Renault Megane II
ziska
Zhendosss, стосовно бі-лед і т.д. вони таке прямо на дорозі перевірити не зможуть + вони повністю піддаються регулюванню. Навіть якщо будуть мобільні лабораторії (які доречі є) з спеціальним обладнанням, то при перевірці СТГ вони ніяких проблем не знайдуть. Це все за умови правильного регулювання.Мова йде про неправильно відрегульовані фари, діоди в жигулях і т.д. На тих машинах якщо перевірити СТГ на приладі, то її там попросту не буде.Траплялися мені до рук гарні світлодіодні лампи, так тестував на своїй десятці. Світять в рази краще, але відрегулювати СТГ як з галогеном так і не вийшло. Діоди давали якесь незрозуміле п'ятно світла вище лінії СТГ.P.S. Якщо вже говорити про те що Україна таки муситиме повернути ТО згідно з вимог ЄС, і воно буде реалізовано так як в ЄС то всі нештатні автомобілі не зможуть пересуватися по нашим дорогам. Навіть елементарна відсутність каталізатора буде причиною для відмови в ТО, що ж там про світло говорити... Але знаючи Україну, ТО в нас буде продаватися як і раніше, якщо його повернуть.
ziska, згоден, але все одно буде дивно наприклад якщо будуть штрафувати за неправильно відрегульоване світло, а за інший тип лампи не будуть бо це один і той самий пункт правил. А якщо буде можливість (технічна та законна) на місці перевірити регулювання світла то і визначити що то не галоген тими ж засобами можна буде. Відповідно і ті хто не регулює фари зовсім і ставить що попало у фари і ті хто ставить наприклад бі лед все одно порушники🤣.
Також коли ми ставимо білед це не значить що в нас світло відповідає стандартам.
Бо наприклад коли ксенон йде штатний, то обов'язково на машині є омивач фар, автокоректор та маска в середині чорна. Це все регламентовано стандартами (але лінь шукати якими саме) думаю це пов'язано якраз із значно більшим світловим потоком порівняно з галогеном.
Думаю все те саме повинно виконуватися і для фари з біледом, щоб воно відповідало якимось стандартам, бо я сам впевнився що наприклад коли фара з біледом брудна, вона також починає блікувати як і ксенон, саме тому я дуже часто протираю фари перед виїздом.
Тут мабуть так само як наприклад з ГБО типу якщо воно хоч ідеально все налаштовано та встановлено, поки про це немає документального підтвердження це все одно порушення.
Тому не певен що буде добре якщо почнуть за це кошмарити бо не вірю я що вони будуть вібірково штрафувати за неправильне регулювання, а за неправильний тип лампи не будуть.
Ну, а техогляд, дійсно якщо буде такий як вже був, то нічого не зміниться, а якщо справжній, то мабуть половину автівок потрібно буде списати, бо в старі машини повернути каталізатори, відновити оптику та все інше щоб вона повністю відповідала заводській конструкції може коштувати як сама автівка😂😂.
Тому нехай краще кожен водій просто перед тим як щось колхозити в авто почитає інформацію про те як можна краще зробити. Саме для цього і є цей та подібні сайти, щоб коли людина наприклад хоче покращити світло, не біжала купляти супер яскраві леди або ксенон, а подивилась що є варіанти хоч і не штатні але такі що не будуть випалювати очі іншим водіям) Звісно є водії яким впринципі всеодно кого вони там сліплять головне щоб їм було краще видно, при цьому самі не розуміють що та частина світлового потоку яка сліпить, могла б бути направлена куди треба і видимість була б краще.
2
22 листопада 2023р. 10:14
Я їжджу на Renault Megane II
Zhendosss
ziska, згоден, але все одно буде дивно наприклад якщо будуть штрафувати за неправильно відрегульоване світло, а за інший тип лампи не будуть бо це один і той самий пункт правил. А якщо буде можливість (технічна та законна) на місці перевірити регулювання світла то і визначити що то не галоген тими ж засобами можна буде. Відповідно і ті хто не регулює фари зовсім і ставить що попало у фари і ті хто ставить наприклад бі лед все одно порушники🤣. Також коли ми ставимо білед це не значить що в нас світло відповідає стандартам.Бо наприклад коли ксенон йде штатний, то обов'язково на машині є омивач фар, автокоректор та маска в середині чорна. Це все регламентовано стандартами (але лінь шукати якими саме) думаю це пов'язано якраз із значно більшим світловим потоком порівняно з галогеном.Думаю все те саме повинно виконуватися і для фари з біледом, щоб воно відповідало якимось стандартам, бо я сам впевнився що наприклад коли фара з біледом брудна, вона також починає блікувати як і ксенон, саме тому я дуже часто протираю фари перед виїздом. Тут мабуть так само як наприклад з ГБО типу якщо воно хоч ідеально все налаштовано та встановлено, поки про це немає документального підтвердження це все одно порушення. Тому не певен що буде добре якщо почнуть за це кошмарити бо не вірю я що вони будуть вібірково штрафувати за неправильне регулювання, а за неправильний тип лампи не будуть.Ну, а техогляд, дійсно якщо буде такий як вже був, то нічого не зміниться, а якщо справжній, то мабуть половину автівок потрібно буде списати, бо в старі машини повернути каталізатори, відновити оптику та все інше щоб вона повністю відповідала заводській конструкції може коштувати як сама автівка😂😂.Тому нехай краще кожен водій просто перед тим як щось колхозити в авто почитає інформацію про те як можна краще зробити. Саме для цього і є цей та подібні сайти, щоб коли людина наприклад хоче покращити світло, не біжала купляти супер яскраві леди або ксенон, а подивилась що є варіанти хоч і не штатні але такі що не будуть випалювати очі іншим водіям) Звісно є водії яким впринципі всеодно кого вони там сліплять головне щоб їм було краще видно, при цьому самі не розуміють що та частина світлового потоку яка сліпить, могла б бути направлена куди треба і видимість була б краще.
Zhendosss, повністю згоден з всім вище сказаним. Але по факту, "колхозні" системи найбільш зручніше було б виявляти саме при ТО, сумніваюся в тому що це можна якісно реалізувати саме на дорогах.

Але враховуючи нинішню ситуацію в країні, маю сумніви стосовно того що найближчим часом буде реалізовано або ТО або якийсь контроль за оптикою на дорогах. Тому зараз залишається лише надіятися на добропорядність водіїв 🫡
1
22 листопада 2023р. 10:36
Я їжджу на Renault Megane II
Стосовно більшості питань нічого написати не можу, бо мені це не відомо. Але хочу написати свою думку стосовно встановлення лед ламп в рефлекторну оптику. Чесно - руки б відривав тим хто це робить.

В більшості випадків розсіювання світла відбувається неправильно, через що зона підсвічування дорожніх знаків стає дуже яскравою і сліпить зустрічних водіїв. Вже так набридло все це пояснювати своїм знайомим і сусідам по гаражах... Світить то краще, але й дуже сильно сліпить. В більшості моїх знайомих, при перевірці СТГ на стіні її попросту не було (ефект був схожий на ввімкнене дальнє).

Моє до вас прохання, не встановлюйте діоди в рефлекторну оптику, пожалійте зустрічних водіїв. За все своє життя бачив тільки пару автомобілів де таке встановлення було реалізовано правильно, з дорогущими лампами і правильно виставленою СТГ.

P.S. Якщо фари 1 і 2 фази взаємозамінні, то я б знайшов фари від 2 фази з вигорілими лінзами і поставив би бі-лед з Алі. Ось така реалізація гарного світла, як на мене найкраща А ГОЛОВНЕ ПРАВИЛЬНА і не сліпить при правильному регулюванні.
3
21 листопада 2023р. 19:52
Я їжджу на Renault Megane II
ziska
Стосовно більшості питань нічого написати не можу, бо мені це не відомо. Але хочу написати свою думку стосовно встановлення лед ламп в рефлекторну оптику. Чесно - руки б відривав тим хто це робить. В більшості випадків розсіювання світла відбувається неправильно, через що зона підсвічування дорожніх знаків стає дуже яскравою і сліпить зустрічних водіїв. Вже так набридло все це пояснювати своїм знайомим і сусідам по гаражах... Світить то краще, але й дуже сильно сліпить. В більшості моїх знайомих, при перевірці СТГ на стіні її попросту не було (ефект був схожий на ввімкнене дальнє).Моє до вас прохання, не встановлюйте діоди в рефлекторну оптику, пожалійте зустрічних водіїв. За все своє життя бачив тільки пару автомобілів де таке встановлення було реалізовано правильно, з дорогущими лампами і правильно виставленою СТГ.P.S. Якщо фари 1 і 2 фази взаємозамінні, то я б знайшов фари від 2 фази з вигорілими лінзами і поставив би бі-лед з Алі. Ось така реалізація гарного світла, як на мене найкраща А ГОЛОВНЕ ПРАВИЛЬНА і не сліпить при правильному регулюванні.
ziska, повністю з вами погоджуюсь. Білед - моя найкраща покупка на Меган.
3
21 листопада 2023р. 20:17
Я їжджу на Renault Megane II
ziska
Стосовно більшості питань нічого написати не можу, бо мені це не відомо. Але хочу написати свою думку стосовно встановлення лед ламп в рефлекторну оптику. Чесно - руки б відривав тим хто це робить. В більшості випадків розсіювання світла відбувається неправильно, через що зона підсвічування дорожніх знаків стає дуже яскравою і сліпить зустрічних водіїв. Вже так набридло все це пояснювати своїм знайомим і сусідам по гаражах... Світить то краще, але й дуже сильно сліпить. В більшості моїх знайомих, при перевірці СТГ на стіні її попросту не було (ефект був схожий на ввімкнене дальнє).Моє до вас прохання, не встановлюйте діоди в рефлекторну оптику, пожалійте зустрічних водіїв. За все своє життя бачив тільки пару автомобілів де таке встановлення було реалізовано правильно, з дорогущими лампами і правильно виставленою СТГ.P.S. Якщо фари 1 і 2 фази взаємозамінні, то я б знайшов фари від 2 фази з вигорілими лінзами і поставив би бі-лед з Алі. Ось така реалізація гарного світла, як на мене найкраща А ГОЛОВНЕ ПРАВИЛЬНА і не сліпить при правильному регулюванні.
ziska, дуже вдячний за пояснення стосовно лед ламп в звичайній оптиці👍 буду знати і не буду так робити!
1
21 листопада 2023р. 20:07