Nissan X-Trail IV (Бродяга)

БК (Брехливий Комп'ютер) і витрата палива

Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Полтава, Україна

Всім відомо, що БК всіх, або майже всіх, автівок брешуть і занижають показники витрати палива, щоб нам було приємніше😊
Вирішив перевірити свій БК на брехливість по витраті палива.
Я веду облік кожної витраченої копійки і відповідно кожної заправки, завжди заправляюсь до повного в одній мережі, майже на одній і тій самій заправці.
Отже на пробігу 3517 показники БК в режимі "Після заправки" були 8,0л/100км:

По заправленому об'єму 8,86л/100 км:

Брехливість БК становить біля 10% - багатенько, як на мою думку, але маємо те, що маємо.

Спостерігаю далі.


Пробіг 3517 км.
Опубліковано: 30 жовтня 2023р. 16:36
Подія: 28 жовтня 2023р. 16:28
15 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
yuzo, погоджуюся: все воно незрозуміле, зрозумілі тільки гроші, які ми платимо на заправках за начебто "вірну" кількість палива. Тому я і фіксую кожний літр і заправляю до повного, бо тільки у такому випадку я розумію вартість кожного км шляху.
По гібриду трошки простіше, коли він стоїть, то двигун не працює і витрата равна 0, все інше в пробіг. Тому і виходить, що по трасі значно більша витрата, аніж по місту.
До речі, по Спортейджу у мене була середня 10,54😏
1
30 жовтня 2023р. 18:48
Я їжджу на Volkswagen Tiguan (2G)
Viacheslav1983
yuzo, погоджуюся: все воно незрозуміле, зрозумілі тільки гроші, які ми платимо на заправках за начебто "вірну" кількість палива. Тому я і фіксую кожний літр і заправляю до повного, бо тільки у такому випадку я розумію вартість кожного км шляху.По гібриду трошки простіше, коли він стоїть, то двигун не працює і витрата равна 0, все інше в пробіг. Тому і виходить, що по трасі значно більша витрата, аніж по місту.До речі, по Спортейджу у мене була середня 10,54😏
Viacheslav1983, з тих самих причин і я майже завжди заправляюсь до повного, щоб і статистику мати і була можливість порівнювати покази бортового з даними по чекам. І от у мене на Логані розбіжності були десь до 0.5л середніх витрат. При чому вони були тим більшими, чим більше було міста. Похибка в 0.5л була коли було одне місто. Але на Коні та Тігуані все значно краще. Іноді по чеку навіть трохи менше виходить. Тобто реальні витрати буквально на 0.05-0.1л кращі, ніж показав бортовий, але це переважно коли заливав сотий. Якось так ;)
1
04 квітня 00:13
X
Viacheslav1983, Від заправки
X, німці завжди у цьому плані були більш точні.
05 квітня 23:08
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Брехливий комп'ютер іще через те, що заправки можуть не доливати. Ну і звісно, ми не знаємо методику розрахунку БК, може він нам сюди показує статистику в русі, а поки стоїмо, то сюди не входить. Кілометри ж не біжать...
1
30 жовтня 2023р. 18:01
yuzo
Брехливий комп'ютер іще через те, що заправки можуть не доливати. Ну і звісно, ми не знаємо методику розрахунку БК, може він нам сюди показує статистику в русі, а поки стоїмо, то сюди не входить. Кілометри ж не біжать...
yuzo, ймовірність того, що заправка не доливає як на мене вкрай мала (майже відсутня). Коли працював на заправці, то на власні очі бачив як то все контролюється там стоять максимально точні системи на подачу палива. Декілька водіїв приїжджали і говорили, що залили більше чим в них бак і як з'ясувалось, що вони не враховували горловину яка в усіх автомобілях різна і в деяких капець яка велика. А от якість палива це ще одна тема для розмови. Тому я більше спиравсь саме на якість а не на точність колонки.
2
30 жовтня 2023р. 19:03
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
yuzo
Брехливий комп'ютер іще через те, що заправки можуть не доливати. Ну і звісно, ми не знаємо методику розрахунку БК, може він нам сюди показує статистику в русі, а поки стоїмо, то сюди не входить. Кілометри ж не біжать...
yuzo, в теорії бк вираховує витрату палива з того часу, що відкрита паливна форсунка. Їде автівка чи стоїть без різниці, аби двигун крутився🙂
1
31 жовтня 2023р. 07:49
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
veti-k
yuzo, в теорії бк вираховує витрату палива з того часу, що відкрита паливна форсунка. Їде автівка чи стоїть без різниці, аби двигун крутився🙂
veti-k, в теорії так, також по двом лямбда зондам авто корегує суміш і якщо раптом в бензині октанове число 94 а не 95, все рівно буде скореговано для найбільшої ефективності і екологічності. На гівняному бензині буде більше споживання, але воно відобразиться в БК теж, і залито відомо скільки, тому єдине місце явно помітне для розходження - це якраз різниця між тим що фактично залито в бак і тим, що пройшло через форсунки.
31 жовтня 2023р. 09:09
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
veti-k
yuzo, не зрозуміло хід вашої думки🙂
veti-k, все просто, для прикладу в бак залии 10 літрів. По форсункам нарахували, що прокачано 9.5л, бк показав 9.5 теж, а в баку по факту пусто. Тобто по БК витрата 9.5, а фактична 10. Якось так.
31 жовтня 2023р. 10:21
Я їжджу на Mitsubishi Lancer X
yuzo
veti-k, все просто, для прикладу в бак залии 10 літрів. По форсункам нарахували, що прокачано 9.5л, бк показав 9.5 теж, а в баку по факту пусто. Тобто по БК витрата 9.5, а фактична 10. Якось так.
yuzo, та мені це і так зрозуміло.
Просто ви говорили, що не зрозуміло, як БК витрату пального рахує, а я вам кажу, що по часу відкриття форсунок.
А факторів, що впливають на типу "брехню БК" може бути багато.
1
31 жовтня 2023р. 10:30