Mitsubishi Outlander (3G) (Outlander III)

✅ Заміна мастила в варіаторі

Я їжджу на Mitsubishi Outlander (3G)
Хмельницький, Україна

Як і писав раніше, в планах було замінити мастило в варіаторі. Перечитавти drive та чат в телеграмі, вивчив питання, хто як робить замінну мастила, одже є три шляхи вирішення проблеми:

1. Часткова заміна мастила без зняття піддону.

2. Часткова заміна із зняттям піддону.

3. Повна заміна спеціальним апаратом.

Поїхавши на офіційни диллер, вори запропонували зробти часткову заміну без зняття піддону за близько 8 тис. грн та із зняттям піддону за близько 13 тис. грн, ціна залежить від кількості мастила, яке зіллється.

В подальшому почав шукати СТО, які також можуть замінити мастило в акпп. Згадав про хороший сервіс, на чкий раніше раніше і звертався. Вони запропонували замінити мастило апаратною заміною, із зняттям піддону, промивкою металевого фільтру, заміною кришки паперового фільтра і заміною самого фільтра, попередньо вартість мала становити біля 9800грн, в залежності, яке по чистоті мастило буде в коробці.

13.10.2023 о 10год. я загнав до них автомобіль і вже біля 13 год. я його забрав. Все зробили добре, коробка на мою думку стала працювати краще. Зі слів майстра, масло в коробці злилось чисте, тому і для його заміни дуже багато мастила не пішло.

В подаьшому буду виконувати вже часткову заміну самостійно.


Вартість матеріалів і роботи



Ціна питання 8216 UAH,
Опубліковано: 13 жовтня 2023р. 14:54
9 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Привіт хлопці.Влад змінив мастило - це вже ОК. Як на мене теорія Влада має місце , я також про це думаю. Зробити повну чистку та заміну на СТО , а потім превентивно через 25 000 провести заміну тільки масло самому ,а потім через 25-30 000 знову повну з фільтром і зняттям піддону. Таким чином завжи маємо свіже мастило з мінімальними домішками, бумажний катридж не забитий, і по грошам буде дешевше. Це тільки теорія , буду приймати остаточне рішення коли буду міняти мастило на СТО , на сьогодні в мене пробіг після заміни не більше 25 000 км. мастило світле з запашком часнику (тестував серветкою). В мене перед Аутлендером був Грандіс - тачка бомба , я мастило в коробці замінював завжди сам шляхом часткової заміни і на третій раз воно було ідеальне і по грошам не так накладно. Зрозуміло ,що там був безпроблемний 4 ступеневий гідротрансформатор і масто SP3 - но то вже інша історія.....
14 жовтня 2023р. 20:30
Всім привіт , чув таку тему, зняття піддону можна проводити через одну заміну масла. Один раз знімаєш а на наступну заміну не обовязково - теоретично має бути дешевше.В меня ця процедура ще попереду.....
13 жовтня 2023р. 22:34
Богдан
Всім привіт , чув таку тему, зняття піддону можна проводити через одну заміну масла. Один раз знімаєш а на наступну заміну не обовязково - теоретично має бути дешевше.В меня ця процедура ще попереду.....
Богдан, обов’язково кожен раз знімати та чистити магніти та піддон та хочаб промивати фільтр грубої очистки,і заміна фільтра тонкої очистки, хоч повна, хоч часткова. Металічний пил який забиває тонкі канали і є основою виходу з ладу коробки, а зʼявляється він від звичайного тертя металічних елементів конструктиву варіатора, але зменшити процес їх зношення і продовжити строк служби роботи варіатора, допомагає якісна олива та правильна експлуатація коробки. Процедура яку можна провести раз на 60к якісно, не така вже і дороговартісна. Хоча, можна і нічого не робити, як раніше писав концерн Мітсубісі до кінця життя авто, а от виробник коробки джатко, рекомендує проводити таку маніпуляцію , хочаб раз на 90 к., а то й частіше, в залежності від умов експлуатації, де й зазначає 50к/75к/90к , важкі/серені/легкі умови (бездоріжжя/ тільки місто з пробками / змішана їзда по місту і трасі). Здається тільки після 2020р. і Мітсубісі почав рекомендувати заміну комплектуючих та зміну оливи cvt кожні 90к. Ось якраз і через недотримання правил експлуатації та обслуговування варіатора, і пішла хибна теорія , що варіатор не надійна коробка.
2
13 жовтня 2023р. 23:19
PapaBear
Богдан, обов’язково кожен раз знімати та чистити магніти та піддон та хочаб промивати фільтр грубої очистки,і заміна фільтра тонкої очистки, хоч повна, хоч часткова. Металічний пил який забиває тонкі канали і є основою виходу з ладу коробки, а зʼявляється він від звичайного тертя металічних елементів конструктиву варіатора, але зменшити процес їх зношення і продовжити строк служби роботи варіатора, допомагає якісна олива та правильна експлуатація коробки. Процедура яку можна провести раз на 60к якісно, не така вже і дороговартісна. Хоча, можна і нічого не робити, як раніше писав концерн Мітсубісі до кінця життя авто, а от виробник коробки джатко, рекомендує проводити таку маніпуляцію , хочаб раз на 90 к., а то й частіше, в залежності від умов експлуатації, де й зазначає 50к/75к/90к , важкі/серені/легкі умови (бездоріжжя/ тільки місто з пробками / змішана їзда по місту і трасі). Здається тільки після 2020р. і Мітсубісі почав рекомендувати заміну комплектуючих та зміну оливи cvt кожні 90к. Ось якраз і через недотримання правил експлуатації та обслуговування варіатора, і пішла хибна теорія , що варіатор не надійна коробка.
PapaBear, якщо міняти мастило в варіаторі раз на 60тис. то так, я б також знімав піддон і чистив там все, а якщо наприклад замінити мастило частково без зняття піддону через 30тис. км, то не обовʼязково його знімати і чистити там все, а вже потім ще через 30тис. робити повну заміну. Я поки в подальшому планую робити так, через 30 тис. зроблю заміну без зняття піддону, а там буду бачити, скоріш за все, повторю апаратну заміну.
1
14 жовтня 2023р. 13:46
👍 раз на 50к. така процедура і буде бігати довго, а от на рахунок оливи, не згоден, не має сертифікату відповідності jatco, а ремонт наших коробок дорогий, знаю на своєму, особистому, гіркому досвіді. На такій оливі я б довго не їздив. З ідемітсу вийшло б на 1-2 тис. дорожче, зате якісний аналог з сертифікацією, про оригінал мовчу, але надійніше ніж універсальна . Хоча це краще ніж їздити на відпрацьованій, з частками металічного пилу в системі, час покаже. Моторна олива motul дуже хороша, для cvt не знаю, собі в двс заливаю мотюль 0w20 а в коробку Mitsubishi j4 / idemitsu ns3, зараз докатую ідемітсу, ще 20к. і знову заміна. Вже 50к. відкатав на цих оливах, враження тільки позитивні.
3
13 жовтня 2023р. 18:52
PapaBear
👍 раз на 50к. така процедура і буде бігати довго, а от на рахунок оливи, не згоден, не має сертифікату відповідності jatco, а ремонт наших коробок дорогий, знаю на своєму, особистому, гіркому досвіді. На такій оливі я б довго не їздив. З ідемітсу вийшло б на 1-2 тис. дорожче, зате якісний аналог з сертифікацією, про оригінал мовчу, але надійніше ніж універсальна . Хоча це краще ніж їздити на відпрацьованій, з частками металічного пилу в системі, час покаже. Моторна олива motul дуже хороша, для cvt не знаю, собі в двс заливаю мотюль 0w20 а в коробку Mitsubishi j4 / idemitsu ns3, зараз докатую ідемітсу, ще 20к. і знову заміна. Вже 50к. відкатав на цих оливах, враження тільки позитивні.
PapaBear, перед заміною багато перечитав відгуків за мотюль, саме в варіатор, нічого поганого не знайшов. Тим більше допуски для нашого варіатора у вказаному мастилі є, так що не думаю, що потрібно за щось переживати. Як показує практика, не такий важливий бренд мастила, ніж частота заміни мастила. Доречі, мотюль мастило ніби не дешевше за ідемітсу, а навпаки дорожче. На попередній машині в двигун також лив лише мотюль, нічого поганого сказати не можу.
13 жовтня 2023р. 20:29
wwwlad
PapaBear, перед заміною багато перечитав відгуків за мотюль, саме в варіатор, нічого поганого не знайшов. Тим більше допуски для нашого варіатора у вказаному мастилі є, так що не думаю, що потрібно за щось переживати. Як показує практика, не такий важливий бренд мастила, ніж частота заміни мастила. Доречі, мотюль мастило ніби не дешевше за ідемітсу, а навпаки дорожче. На попередній машині в двигун також лив лише мотюль, нічого поганого сказати не можу.
wwwlad, коментар був щодо універсальності оливи, я не казав, що вона погана, Motul дуже непоганий виробник , але як показує практика універсальні продукти не являються дуже надійними. Специфічний продукт розроблений для однієї задачі завжди кращий. Наприклад олива ns2 негативно впливає на наш варіатор, а j1 взагалі його впевнено добиває. От і запитання , як в одній речовині можуть бути не сумісні для роботи одного чи іншого агрегату присадки?.. Згоден, що треба замінювати частіше і буде краще, але за 8 років на сто , машин зі зламаними варіаторами через неправильну оливу і не своєчасну заміну , було мінімум 20-30 і стільки ж через неправильну експлуатацію. Універсальні продукти використовують багато сервісів для спрощення та пришвидшення обслуговування різних вузлів, щоб не чекати доставку під певний агрегат, тай не всі співпрацюють з поставщиками які можуть швидко забезпечити необхідними речовинами з сертифікатами, в наш непростий час, от і шукають « золоту середину ». Що стосується ціни, то зараз, оригінал ідемітсу коштує - так само або й дорожче, якщо замовляти з сертифікатом відповідності, а не те що масово продають в інтернеті. Був певний період коли не можливо було дістати ідемітсу, Нісан та Мітсубісі швидко, доводилося чекати від місяця і більше , от і вийшли на ринок універсальні замінники, а деякі тепер не хочуть нічого змінювати, бо й так піде... Якщо Ви запитаєте працівників, які займаються виключно ремонтом варіаторів то там Вам одразу скажуть про специфічність олив під певні моделі коробок, бо вони не візьмуть на себе відповідальність за неякісний ремонт та гарантію, щоб потім за свої гроші перероблювати свою ж роботу, тому вони одразу попереджують що не дають або знімуть гарантію при використанні не специфічної, під певну модель, оливи.
2
13 жовтня 2023р. 22:09
PapaBear
👍 раз на 50к. така процедура і буде бігати довго, а от на рахунок оливи, не згоден, не має сертифікату відповідності jatco, а ремонт наших коробок дорогий, знаю на своєму, особистому, гіркому досвіді. На такій оливі я б довго не їздив. З ідемітсу вийшло б на 1-2 тис. дорожче, зате якісний аналог з сертифікацією, про оригінал мовчу, але надійніше ніж універсальна . Хоча це краще ніж їздити на відпрацьованій, з частками металічного пилу в системі, час покаже. Моторна олива motul дуже хороша, для cvt не знаю, собі в двс заливаю мотюль 0w20 а в коробку Mitsubishi j4 / idemitsu ns3, зараз докатую ідемітсу, ще 20к. і знову заміна. Вже 50к. відкатав на цих оливах, враження тільки позитивні.
PapaBear, виходячи з вашої логіки, ви б і у двигун мали б лили оригінальне масло, але лиєте мотюль, хоча двигун не менш важливий агрегат, як коробка передач😁
13 жовтня 2023р. 20:53
wwwlad
PapaBear, виходячи з вашої логіки, ви б і у двигун мали б лили оригінальне масло, але лиєте мотюль, хоча двигун не менш важливий агрегат, як коробка передач😁
wwwlad, інша система сертифікації масел; має сертифікат відповідності від Мітсубісі; двигун простий як пʼять копійок, не змінювався докорінно 19 років (дуже хороші двигуни, колись розробили конструктора, а не маркетологи, бачив 780к. без заміни ременя, все було рідне) і не являється примхливим до оливи та палива на відміну від відносно ніжної коробки фірми джатко, особливо 16 серії , якій всього 7 років, в розробку якої включались маркетологи (наша, яка менш надійна ніж простіша 11) яка дуже примхлива до оливи та правильної, специфічної експлуатації. Кожному своє, не наполягаю, що щось зроблене дуже критично і скоро вийде з ладу, просто притримуюсь в використанні, перевірених роками, олив. На завершення скажу: «Хай їздить, не ламається і приносить тільки задоволення від експлуатації!»
1
13 жовтня 2023р. 22:01