Mitsubishi Outlander XL (Серый кардинал 3.0)

Панове,маю питания до ВАС

Без коліс :(
Харків, Україна

Шановні, хочу почути Ваш досвід від використання гальмівних дисків з перфорацією. (Я ставив на авео такі)але мене зараз відмовляють на сто від установки таких дисків на аут. Говорять,то чистий маркетинг. А поставити хочу,бо болячка аутів в тому,що на трасі при різкому гальмуванні звичайні веде(( Одразу скажу,що від порога ставити диски+супорта не буду. Дорого дуже,як на мене. Або опишіть Ваш варіант вирішення цієї проблеми.



Схожі компанії

«EuroShyna»

ШИНИ-ДИСКИ, НОВІ-БУ Економія до 60% вартості, при покупці Б / У гуми з Європи Послуги шиномонтажу і сезонного зберігання шин, ВИКУП ШИН, Автострахування 100% Гарантія від EuroShyna + ВІдправляємо фото коліс Вайбер/телеграм. (тільки реальні фото товарів). +Гарантуємо повернення грошей або обмін товару. +Оплата при отриманні на складі компанії перевізника (Нова...
Пробіг 182000 км.
Опубліковано: 20 липня 2023р. 21:33
11 0 1

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Поставив собі на передок, дуже задоволений!
08 серпня 2023р. 12:17
Я так скажу, сюдячи по нашому Ауту, авто не таке прям спортивне та швидкісне. Це простий надійний кросер. І те що сказали маркетинг, особисто взагалі погоджусь, відштовхуючись від даного авто.
Якщо з толкової точки зору зважити.

1. Використання Аута /- 70 % на дальні відстані тобто “ТРАСА“ до /- 150 км/год та 30 % місто Є в цьому сенс використання гальмівні диски з перфорацією!!!

2. Використання Аута /-70 % Місто /передмістя на швидкостях до макс.,до 90 км/год та траса 30% то ставити толкові стандартні диски БЕЗ перфорації (в якості економії бюджету.)

Момент, де не маловажний нюанс.!
Диски з перфорацією бистріше стерають гал., колодки, в зв'язку самої перфорованої плоскості для оновлення поверхні колодки. (де утвердженно для спортивних покатух) а далі пішов маркетинг майже на всі авто хоть Вазік хоть Мустанг вже іде перфорація) .
А це впливає на бюджет. Де можна з варіювати на ціна якість Диски /колодки) ніж переплачувати за перфорацію. Єдине плюсік в прфорованих дисків що трохи вигляд кращий.
Наприклад, я Використовую авто в основному по Київу, і в середньому раз в два місяці виїзжаю на дальняк (500 км) і мені вистачає звичайних гал., дисків за голову.
Також планую змінювати гал., диски на хороші без перфорації (моєму випадку не бачу сенсу), бо стерті вже за мінімальний рівень.
А колодки ще на тис. 20км до нуля витирати. А потім ставити нову ТОРМОЗНУ. якщо ставити толкові диски нові, то тільки з новими колодками.
1
22 липня 2023р. 15:45
Без коліс :(
Yarus-Aut
Я так скажу, сюдячи по нашому Ауту, авто не таке прям спортивне та швидкісне. Це простий надійний кросер. І те що сказали маркетинг, особисто взагалі погоджусь, відштовхуючись від даного авто. Якщо з толкової точки зору зважити. 1. Використання Аута /- 70 % на дальні відстані тобто “ТРАСА“ до /- 150 км/год та 30 % місто Є в цьому сенс використання гальмівні диски з перфорацією!!! 2. Використання Аута /-70 % Місто /передмістя на швидкостях до макс.,до 90 км/год та траса 30% то ставити толкові стандартні диски БЕЗ перфорації (в якості економії бюджету.) Момент, де не маловажний нюанс.! Диски з перфорацією бистріше стерають гал., колодки, в зв'язку самої перфорованої плоскості для оновлення поверхні колодки. (де утвердженно для спортивних покатух) а далі пішов маркетинг майже на всі авто хоть Вазік хоть Мустанг вже іде перфорація) . А це впливає на бюджет. Де можна з варіювати на ціна якість Диски /колодки) ніж переплачувати за перфорацію. Єдине плюсік в прфорованих дисків що трохи вигляд кращий. Наприклад, я Використовую авто в основному по Київу, і в середньому раз в два місяці виїзжаю на дальняк (500 км) і мені вистачає звичайних гал., дисків за голову. Також планую змінювати гал., диски на хороші без перфорації (моєму випадку не бачу сенсу), бо стерті вже за мінімальний рівень.А колодки ще на тис. 20км до нуля витирати. А потім ставити нову ТОРМОЗНУ. якщо ставити толкові диски нові, то тільки з новими колодками.
Yarus-Aut, я теж подумав подумав...і вирішив трохи згодом поставити диски від Санта фе. Вони не як наші 24,а 26 і там краще продуманий обдув(охолодження). Ставиться на рідні супорта,але треба підкласти по 2 шайби або по 4,треба почитати ще.
22 липня 2023р. 15:48
espritkh
Yarus-Aut, я теж подумав подумав...і вирішив трохи згодом поставити диски від Санта фе. Вони не як наші 24,а 26 і там краще продуманий обдув(охолодження). Ставиться на рідні супорта,але треба підкласти по 2 шайби або по 4,треба почитати ще.
espritkh, Але як для мене цих вистачає, поки не заморачуюсь цим питанням на 2 мм.
Але ще залежить показником від манери їзди (газ/тормоз) та використання авто, вище описав .
Хоча у Вас автомат, може бути в даному питанню сенс товщий диск 2мм, все таки постійна робота гальм на АКПП. Ця тема вариться З трансмісією в основному CVT та АКПП.
На МКПП трохи не такий ресурс дисків та колодок. Нейтралью в рідких випадках користуюсь на швидкості 😉
22 липня 2023р. 16:17
espritkh
Yarus-Aut, автомат. Я часто їзжу по трассі і навалюю)) то і коли відтормажусь,їх веде. А мене це бісить
espritkh, ну якщо часто траса, швидкість, тоді чому б і не поставити і перфоровані диски як я вище описував п., 1?! Та не заморачуватись шайбами?.
За 180 тис вже міняли чи рідні стоять гал., диски?
22 липня 2023р. 18:35
Дуже дивно. Ви впевнені що то проблема з тормозюльками, а не з абс чи щє чимось? У мене відтормажується прям ловко. Колодки ТРВ міняні тищ 50 тому. Більше нічо не робилось. Акт хл 2007 2.4 200тищ пробігу
21 липня 2023р. 16:22
espritkh
TreXy, 100% диски. То Вам повезло з дисками. Це болячка аутів
espritkh, Я б не сказав би що це болячка. Це більш з економлений інженерний прорахунок з тормозними дисками на Outlander XL (Болячка більш стосується невдалий інженерний конструктива та т., п.) . А тут просто з економили в розробці гальм не більше, впевнений що з розумінням що це авто не на гонки а для сімейних спокійних подорожей.
Тобто встановлювались на конвеєрі тормозні комплектуючі, супорти, гальмівні диски та ін., деталі що на Ланцер Х що на Outlander XL питань нема щодо роботи гальм та конструктива, все просто та зручно в плані ремонту та ТО.
Япи промах дали в різниці ваги Ланца та Аута де різниця в споряджені маси 1290кг та 1665кг різниця майже 400 кг (це як мінімум не враховуючи ГБО та іншу доп., вагу) . При гальмуванні цією різницею думаю логіка присутня.
До речі ланцоводи чомусь дуже рідко жаліються на тормозну систему.
08 серпня 2023р. 14:13