Renault Grand Scenic III (Мінібусік)

червень 2022 рік - покращення світла в протитуманних фарах

Я їжджу на KIA Optima Hybrid, Nissan Almera Classic (B10), Ford Fiesta (Mk VI)
Київ, Україна

Не знаю як кому, але мені дуже подобається біле світло від фар. І так як у мене в основних фарах ближнього та дального освітлення стоять лед лампи, то вирішив поставити і в туманки також ледовскі лампочки. В закаулках в гаражі у мене лежав бу комплект лед ламп, от їх і вирішив поставити. Ці ледовскі лампочки встають без проблем, але є велике АЛЕ! В мого наборі кулери охолодження виходять за лампочкою і в туманках ці кулери ні чим не закриваються і весь бруд з передньої решітки та підкрильників буде частково потраплятити на них (перевірено на своєму досвіді((( ).


лампочки оригінал та лед



маркування оригінальної лампочки



вигляд освітлення



вигляд освітлення



вигляд освітлення



вигляд освітлення



вигляд освітлення


Забігаючи наперед вони відслугували мені аж до березня 2023 року та почали по черзі мигати, так що тепер думаю про купівлю комплекту ледовських туманок (як на малюнку нижче). Якщо у когось є досвід їх використання буду вдячний за комент або пораду!


варіант ледовських туманок для реношек


Схожі компанії

«EMC-Elegant - виробник авточохлів»

Вітаємо на офіційній сторінці компанії EMC-Elegant. Ми виготовляємо модельні авточохли на сидіння та автокилимки за точними лекалами. Маємо мірки з 1000+ салонів авто та 15+ років досвіду. Наші чохли вже придбали 500 000+ автовласників. У виробництві використовуємо якісні та перевірені матеріали від польского виробника: екошкіра, автотканина, антара (штучна замша). Надаємо...
Опубліковано: 06 травня 2023р. 13:16
13 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Opel Zafira B
люблю пости про заміну штатного світла) багато коментів можна почитати))))
1
08 травня 2023р. 09:40
Щодо туманок.
На фото 3, 4, 5 ясно видно, що ні якої верхньої межі конусу туманки не мають, а савтять в усі боки.
Тоб то, вониздорово сліпитимуть зустрічних, це перше.
Друге це те що вони нічого не дають вам в плані осаітлення дороги, бо савтять ледь 4 метри від капоту.
І третє, що їх ні в якому разі не вийде використовувати як власне протитуманні фари. Бо спроба увімкнути фари з таким розподілом світла у туман, дасть вам суцільну білу "стіну" у 4 метрах перед капотом, з якою ви просто не зможете їзати. Це з власного досвіду.
Тож тут ще меньше зрозумілого - а у чому виграш? Сліплять, не савтять, не можна вмикати у туман.

Єдина користь від таких, це як денні ходові вогні при хорошій видимості. Звісно це теж щось, але чи варто воно витрачених грошей?...
1
07 травня 2023р. 15:09
Перепрошую, і оце заради ТАКОГО результату ви колхозили лед у головне світло??...
Чесно, судячи з ваших фото воно того не варто. Світло слабіше якісних галогенових ламп, я вже мовчу що ви ще й поповнили ряди "колхозних електрозварювальників" що сліплять усіх на нічних дорогах.
1
06 травня 2023р. 15:58
Yrec1986
Danylo_Galytckyi, з головним світлом з вами не погоджусь, так як в ближньому світлі фар стоять лінзи і деякі комплектації наших авто йде з лінзами та з заводським ксеноном.
Yrec1986, ну так може краще було б пошукати фари від модифікації з заводським ксеноном, як що вам не вистачає штатного світла? Це точно краще ніж пхати у непризначені для цього галогенні фари дешеві китайські лед-и. І світло реально покращиться, і зустрічні водії не вважатимуть вас *удаком ))

П.С.: просто я мав особистий досвід з лед у штатні фари, мене висиачило на 3 дні, світла було море, але реалтна дальність видимості дороги значно погіршилася, так що навіть у місті було не комфортно.
Зняв ті довбані леди і повернув назад лампи. А потім відполірував фари, і забув за той *лядський колхоз ;)
1
06 травня 2023р. 16:10
Danylo_Galytckyi
Yrec1986, ну так може краще було б пошукати фари від модифікації з заводським ксеноном, як що вам не вистачає штатного світла? Це точно краще ніж пхати у непризначені для цього галогенні фари дешеві китайські лед-и. І світло реально покращиться, і зустрічні водії не вважатимуть вас *удаком ))П.С.: просто я мав особистий досвід з лед у штатні фари, мене висиачило на 3 дні, світла було море, але реалтна дальність видимості дороги значно погіршилася, так що навіть у місті було не комфортно. Зняв ті довбані леди і повернув назад лампи. А потім відполірував фари, і забув за той *лядський колхоз ;)
Danylo_Galytckyi, щодо леди в фарах без лінз з вами погоджусь. У мене одна з машин Ніссан, де стоїтьзвичайний галоген без лінз. Поставивши замість звичайної лампи лед, світла стало більше але без границь фари, після чого повернув звичайну лампу. А щодо вибору ледів на Реношку, то купляв одні з найдорощих в БазіАвтозвуку. Замінивши лампи на лампи лед, світло стало замість звичайного жовтуватого білим, в тіх самих тіньових границях та без засвічень.
06 травня 2023р. 16:33
Yrec1986
Danylo_Galytckyi, щодо леди в фарах без лінз з вами погоджусь. У мене одна з машин Ніссан, де стоїтьзвичайний галоген без лінз. Поставивши замість звичайної лампи лед, світла стало більше але без границь фари, після чого повернув звичайну лампу. А щодо вибору ледів на Реношку, то купляв одні з найдорощих в БазіАвтозвуку. Замінивши лампи на лампи лед, світло стало замість звичайного жовтуватого білим, в тіх самих тіньових границях та без засвічень.
Yrec1986, перепрошую, ви дійсно впевнені що будь які лінзи апріорі мають правильний світловий конус???... Хто вам таких казок нарозповідав?! У магазинах продається купа лінзованої світлотехніки, що світять як китайські кишенькові ліхтарики - круглим променем. І знаходиться чимало муднів, які ТАКЕ пхають у фапи головного світла :(((
06 травня 2023р. 20:50
Danylo_Galytckyi
Yrec1986, перепрошую, ви дійсно впевнені що будь які лінзи апріорі мають правильний світловий конус???... Хто вам таких казок нарозповідав?! У магазинах продається купа лінзованої світлотехніки, що світять як китайські кишенькові ліхтарики - круглим променем. І знаходиться чимало муднів, які ТАКЕ пхають у фапи головного світла :(((
Danylo_Galytckyi, я не доказую що будь які лінзи самі найкращі. В моєму варіанті стоїть оригінальні заводські лінзи, до яких ні хто не лазив і не міняв, так само я гадаю що будь що (маю на увазі лінзи) в фари на заводі не ставлять.
Думаю якщо б у мене так все погано світило, то хоча б одна з потоку зустрічних авто моргала про засвічення (а поїздок у мене дуже багато)
06 травня 2023р. 22:21
Yrec1986
Danylo_Galytckyi, так все вірно
Yrec1986, гаразд тепер. На фото 6 видно певну верхню межу саітлового конусу, як що дивится на ворота гаражів і стояче попереду авто. Припускаюся що це саме тому що лінзи штатні, і мають відповідеі налаштування.
Тож не стверджуватиму однозначно що головні фари сліплять. Але перевірити їх на стегді варто обов'язково.
А от слабкість світла очевидна. Утім з дешевими led-ами це "нормально", знаю з особистого досвіду. Тому зовсім не зрозуміло - а що ж ви виграли поставивши led лампи? :)
1
07 травня 2023р. 15:01
Danylo_Galytckyi
Yrec1986, гаразд тепер. На фото 6 видно певну верхню межу саітлового конусу, як що дивится на ворота гаражів і стояче попереду авто. Припускаюся що це саме тому що лінзи штатні, і мають відповідеі налаштування. Тож не стверджуватиму однозначно що головні фари сліплять. Але перевірити їх на стегді варто обов'язково.А от слабкість світла очевидна. Утім з дешевими led-ами це "нормально", знаю з особистого досвіду. Тому зовсім не зрозуміло - а що ж ви виграли поставивши led лампи? :)
Danylo_Galytckyi, можливо камера не передасть на фото реальних змін яскравості світла, але їздячи за кермом зміни очевидні. В одному з перших постів свого БЖ, я фотографував яке світло було на стокових галогених лампочка і яке на ледовських лампах. Щодо підходу купівлі ледів - то купував найкращі (звісно і найдорощі) на той час які були в магазині БазаАвтозвука.
Та й взагалі, я не намагаюсь довести що леди це супер айс варіант та що це найкраще що може бути. В моєму досвіді (на деяких авто), вони дійсно змінили освітлення на краще, а в деяких (на прикладі мого Ніссан) змінили на гірше.
07 травня 2023р. 15:11