Volkswagen Caravelle (T3) (Бусян)

Фільтр для TDI

Я їжджу на Volkswagen Caravelle (T3)
Запоріжжя, Україна

Ось таке лайно (зліва) мені встановили коли свапнули 1.9TDI мотор. Це фільтр від косміча з двигуном 1,5 літри. Свапери кажуть що всім таке ставлять, і все ок. Співчуваю. 

Ось таке лайно (зліва) мені поставили коли свапнули 1.9TDI. То фільтр від 1,5 литрового косміча, бензинового, і звісно що без турбіни. Свапери кажуть що всім таке ставлять, і у всіх все ок. Співчуваю.



Зправа фільтр від Ніссан Террано 2,7 TDI. 

Я захотів приєднати корпус від Террано до рідного шноркєля, так тихіше, і повітря береться зверху, тоб то фільтр забивається рідше.

Виварили короб під шноркель




Готіво! ДМРВ трохи не підійшом по крібленнях але підійшов по діаметру. 


Було/стало


Шноркель чітко по діаметру підігнали, та ще й герметіком промазали. 


В середину приварив крило, щоб направити потік повітря на стінки корпуса для більш рівномірного потоку. 


Двигун тепер дихає на повні легені. 

Корпус фільтра чітко помістився в лівий карман, та стоїть як рідний, ще й на віброопори його до кузова прикрутив. 


Ціна питання 5000 UAH,
Опубліковано: 01 травня 2023р. 14:15
Подія: 17 квітня 2020р. 13:59
10 0 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
а різниця в динаміці помітна?
01 травня 2023р. 21:39
Brat
а різниця в динаміці помітна?
Brat, Я одночасно вживав декілька різних заходів по покращенню дихання двигуна, в тому числі і вихлоп, і рідинний інтеркулер, і переналашиування актуатора вейстгету. Тому я не можу чітко виділити переваги заміни корпуса фільтру, але для мене вони очевидні. Навідь якщо распотрошити фільтр від косміча, та рідний фільтр від мого мотора, який ставився на конвеері, то площина бомаги рідного, буде приблизно в три рази більша за площину бомаги космічовського. А в Террано вона ще більша ніж у рідного фільтра.
02 травня 2023р. 09:39
Brat
Psyolex, суто технічно я згоден що воно мало б допомогти на великих обертах та при розкручуванню мотора, але цікавило саме відчутність, бо в мене шноркель стоїть і наче діаметр не менше ніж в дроселі, є ідеї щодо нульового филтра в рідний корпус.
Brat, якщо б я одномоментно лише корпус з фільтром поміняв, то чєсно відповів би, а так все одразу, а потім поїхав. Але! Дивись, коли стояв фільтр від косміча, то гофра яка йшла від фільтра до турбіни сжималась візуально, тоб то це нам каже про те, що пропускна способність космічовського фільтра замала для турбо 1.9. Коли я поставив Террано фільтр, гофра навідь не колихнеться. Подруге: При космічовському фільтрі, були краплі оливи у впускній трассі, це нам ще раз каже про те, що там було сильне розрідження повітря, за рахунок цього, масло потрапляло із зазорів вала турбіни у впуск, бо його як пилососом витягувало. З Террано фільтром ні краплі оливи у впускі. Потретє: Коли ми маємо сильне розрідження у впуску, холодній крильчатці турбіни майже нічого не створює супротив для ії обертання, це приблизно як коли ти вхід пилососа закриваєш рукою, крильчатка сильно прискорюється. Але, оскільки холодна та гаряча крильчатки повязані між собою валом, та повітря у мотор попадає не в достатній кількості, то і мотор не дає такої сили вихлопу щоб крутнути сильніше крильчатку для досягнення необхідного тиску та кількості повітря в системі. Тоб то в нас подвійний негативний еффект від хуйового фільтру. Перше- недостатньо повітря тому що пропускна способність фільтра мала, і друге, недостатній тиск тому що мала пропускна способність фільтра. Тобто одне за друге. Але тут вспливає ще один момент- ДМРВ бачить що повітря мало, та обмєжує подачу палива. Короче, я про що, про те що фільтр створює массу причино-наслідкових звязків.
1
02 травня 2023р. 10:22
Psyolex
Brat, якщо б я одномоментно лише корпус з фільтром поміняв, то чєсно відповів би, а так все одразу, а потім поїхав. Але! Дивись, коли стояв фільтр від косміча, то гофра яка йшла від фільтра до турбіни сжималась візуально, тоб то це нам каже про те, що пропускна способність космічовського фільтра замала для турбо 1.9. Коли я поставив Террано фільтр, гофра навідь не колихнеться. Подруге: При космічовському фільтрі, були краплі оливи у впускній трассі, це нам ще раз каже про те, що там було сильне розрідження повітря, за рахунок цього, масло потрапляло із зазорів вала турбіни у впуск, бо його як пилососом витягувало. З Террано фільтром ні краплі оливи у впускі. Потретє: Коли ми маємо сильне розрідження у впуску, холодній крильчатці турбіни майже нічого не створює супротив для ії обертання, це приблизно як коли ти вхід пилососа закриваєш рукою, крильчатка сильно прискорюється. Але, оскільки холодна та гаряча крильчатки повязані між собою валом, та повітря у мотор попадає не в достатній кількості, то і мотор не дає такої сили вихлопу щоб крутнути сильніше крильчатку для досягнення необхідного тиску та кількості повітря в системі. Тоб то в нас подвійний негативний еффект від хуйового фільтру. Перше- недостатньо повітря тому що пропускна способність фільтра мала, і друге, недостатній тиск тому що мала пропускна способність фільтра. Тобто одне за друге. Але тут вспливає ще один момент- ДМРВ бачить що повітря мало, та обмєжує подачу палива. Короче, я про що, про те що фільтр створює массу причино-наслідкових звязків.
Psyolex, згоден, хоча в мене атмо :)
02 травня 2023р. 13:04
Я їжджу на Mercedes-Benz W123
Файно вийшло, схоже на заводську якусь деталь. Але є питання до пропускної спроможності фільтру та через правильної роботи ДМРВ) Якщо проблеми не буде, то взагалі все супер.
Я не спеціаліст зі свапу, та не професійний ремонтник, просто цікаво) бо надивившись усіляких повернень з того світу автівок, одна із причин - мертвий ДМРВ, чи його неправильні покази, просто цікаво чи не буле тут так? Бо 2,7 споживає більше повітря та фільтр повинен більше пропустити його за певний час
01 травня 2023р. 15:37
Я їжджу на Mercedes-Benz W123
Psyolex
MihailX21, ДМРВ рідний від 1.9TDI. А як фільтр від 2,7 може пропускати меньше ніж фільтр від 1.9?! Мотор в мене 1,9 а фільтр від 2,7, тоб то це як нульовик майже.
Psyolex, Та якось про менше я і не думав, я більш за те шо сам мотор більше повітря потягне через фільтр, бо зможе більше... Хоче, напевно, це відпрацюється електронікою, або ж розходом палива.
01 травня 2023р. 15:55