ГБО на всі авто.

Дані по OBD stag qbox plus

Опубліковано: 06 жовтня 23:36
Я їжджу на Honda Civic 4D (8G)
Коростень, Україна

Вечір добрий. Таке питання, спригнув зі stag qbox basic на stag qbox plus. Кнопку поміняв, проводку не міняв. Потрібно лише підкинути проводок з пина 3С гбо на діагностичний розєм.



Підключив до к-лінії до 7 піна. 15 пін вільний. Все працює, але дані з OBD не поступають. Також не збираються еталонні коррекції бензина.



Якщо нема контакту в проводі то понятно, а якщо він є, то які ще причини можуть бути. Може по CAN  ліпше підключитись. Дайте пораду.

Помилок нема. Автоадаптацію проходить. Машина їде. 




21 0

Обговорення

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Я їжджу на Nissan Teana (J31)
alah, у мене з'єднується,але також немає даних.Причина в нісановському протоколі.Ніссан 6 року,на пізніших моделях норм показує.Тому може у Вас в Хонді також є нюанси.Самий простий варіант,візьміть звичайну елм327,підключіться і подивіться,чи будуть показники по корекціям,в любій діагностичній програмі.Якщо є,значить проблема саме в блоці стаг,або просто десь не поставили галочку.Також,якщо до колодки підключений ще якийсь сканер,то один з приладів не працюватиме.Тому або гбо,або сканер.А ще я прийшов до висновку,що херня ці всі автоматичні корекції,не працюють вони.Всерівно треба править вручну час від часу.Особливо в сезонах зима-літо.
14 жовтня 22:38
Я їжджу на Honda Civic 4D (8G)
yanuk777
alah, у мене з'єднується,але також немає даних.Причина в нісановському протоколі.Ніссан 6 року,на пізніших моделях норм показує.Тому може у Вас в Хонді також є нюанси.Самий простий варіант,візьміть звичайну елм327,підключіться і подивіться,чи будуть показники по корекціям,в любій діагностичній програмі.Якщо є,значить проблема саме в блоці стаг,або просто десь не поставили галочку.Також,якщо до колодки підключений ще якийсь сканер,то один з приладів не працюватиме.Тому або гбо,або сканер.А ще я прийшов до висновку,що херня ці всі автоматичні корекції,не працюють вони.Всерівно треба править вручну час від часу.Особливо в сезонах зима-літо.
yanuk777, я вже зробив. Знайшов протокол, його швидкість і потім коли міряв напругу по CAN зрозумів, що провода CAN переплутав. Тобто швідкистну шину кинув на повільну. Переробив і все заробило. А по клайн так і нет, но там протокол трошки інший. Японці бляха
14 жовтня 23:01
Я їжджу на Honda Civic 4D (8G)
yanuk777
alah, зрозумів)Не почитав коменти до кінця)Значить все норм.А я свою теану так на обд і не завів.Підключення є,а дані не бачить.
yanuk777, все діло в протоколах. В Honda повноцінний протокол ISO 15765-4 CAN (29 bit 500 Rbaud). A по К лінії ні як не хоче. Я потім вичислил шо читае там всякі обороти, вприск та ще шось, а ось дані від лямбда не передає. Дані неповні. Спробуйте по CAN підключитись. Там 2 провода і протокол ISO 15765-4 CAN (29 bit 500 Rbaud). https://driver.top/exp/614679
14 жовтня 23:27
Я їжджу на Chevrolet Lacetti SW
Думаю інструкцію користувача Ви читали.
З якими протоколами працює блок, і що таке автоадаптація ISA та OBD, чим вони відрізняються, розумієте.
Можна прибрати в налаштуваннях автоматичний вибір протоколу і спробувати задати вручну.
На старших авто є такі блоки (але думаю це не Ваш випадок), де спілкування ЕБУ та OBD адаптера газомозку здійснюється по K-L line, де L-line (надсилання запиту в ЕБУ на отримання інформації), а K-line (отримання від ЕБУ діагностично даних).
Ну або дійсно спробувати CAN.
Невеличка порада - як на мене, краще користуватись ноутбуком, а не додатком на телефоні.
1
07 жовтня 08:07
Я їжджу на Honda Civic 4D (8G)
el.Shurup
Думаю інструкцію користувача Ви читали.З якими протоколами працює блок, і що таке автоадаптація ISA та OBD, чим вони відрізняються, розумієте.Можна прибрати в налаштуваннях автоматичний вибір протоколу і спробувати задати вручну. На старших авто є такі блоки (але думаю це не Ваш випадок), де спілкування ЕБУ та OBD адаптера газомозку здійснюється по K-L line, де L-line (надсилання запиту в ЕБУ на отримання інформації), а K-line (отримання від ЕБУ діагностично даних).Ну або дійсно спробувати CAN.Невеличка порада - як на мене, краще користуватись ноутбуком, а не додатком на телефоні.
el.Shurup, ноут полюбому. І оновлення прошивок теж по ноуту, так як потрібно було отновити Лед-401, а без оновлення прошивки газмозга цей лед по колу світився. Це вже поза гаража скріни. Щодо L та К ліній, то у мене L лінія (15 пін) не задіяна (нема проводка). Всеж думаю десь втрата контакта від 7 піна до газмозга (дуже тяжко підлізти до розєму). Блоки вибирав усі вже. Інструкцію звісно читав і розумію і вже давно вивчив ГБО.
1
07 жовтня 09:03
Я їжджу на Chevrolet Lacetti SW
alah
el.Shurup, ноут полюбому. І оновлення прошивок теж по ноуту, так як потрібно було отновити Лед-401, а без оновлення прошивки газмозга цей лед по колу світився. Це вже поза гаража скріни. Щодо L та К ліній, то у мене L лінія (15 пін) не задіяна (нема проводка). Всеж думаю десь втрата контакта від 7 піна до газмозга (дуже тяжко підлізти до розєму). Блоки вибирав усі вже. Інструкцію звісно читав і розумію і вже давно вивчив ГБО.
alah, Тільки но додивився на фото. Так розумію пін нештатний. Можливо, коли одягаєте роз'єм, пін просто не налазить на "папу" роз'єма блока і провалюється в роз'єм.
Спробуйте розібрати вже одягнений роз'єм ззаду і підштовхнути цей пін чимось тоненьким.
І ще одне провокаційне питання, тільки не ображайтесь 😉.
Якщо вже давно вивчили ГБО, то чому не налаштовуєте руками?
У мене Basic і собі я налаштовував все руками, картою по оборотам, не заморочуючись ні з якими OBD та ISA. У Q-серії масса інструментів для ручного налаштування.
07 жовтня 11:27
Я їжджу на Honda Civic 4D (8G)
el.Shurup
alah, Тільки но додивився на фото. Так розумію пін нештатний. Можливо, коли одягаєте роз'єм, пін просто не налазить на "папу" роз'єма блока і провалюється в роз'єм.Спробуйте розібрати вже одягнений роз'єм ззаду і підштовхнути цей пін чимось тоненьким.І ще одне провокаційне питання, тільки не ображайтесь 😉.Якщо вже давно вивчили ГБО, то чому не налаштовуєте руками?У мене Basic і собі я налаштовував все руками, картою по оборотам, не заморочуючись ні з якими OBD та ISA. У Q-серії масса інструментів для ручного налаштування.
el.Shurup, чого це)))) я цей шлях пройшов ручного налаштування ))) На ИСА3 теж покатався. Нехочу вже. Я хочу включити корекцію на ОБД і іноді тільки заглядати. Колодку розбирав сьогодні в обід. Ні воно налазить нормально. Провалитись не може, там стоїть ще внутрішня колодка, вона не дає пінам вилазити з іншого боку. Треба з діагностичною колодкою розібратись та все зробити культурно. Хоча виникла ідея, у мене моднява сигналка і в приложении показує деякі дані (вольтаж, помилки і ще пару параметрів). Можливо бере дані з К-Лайн і тоді канал зайнятий.
1
07 жовтня 13:25
Я їжджу на Honda Civic 4D (8G)
el.Shurup
alah, А це, як варіант. Бо К-лінія працює тільки з одним абонентом.
el.Shurup, ніяк не виходить. Ні по k-line ні по CAN. Пробує соединиться але не соединяеться. Нема даних ні в ноутбуке ни в блютузе. Навить не знаю. Або шось поляки намудрили с протоколами обд. Нема відповіді і інфи в інтернеті. Решта все працюжє як треба. Лінії справні.
10 жовтня 18:17
Я їжджу на Honda Civic 4D (8G)
el.Shurup
alah, А якщо написати прямо їм в підтримку на ac.com.pl.?Я колись зв'язувався - відповідали.
el.Shurup, та я вже зробив. Знайшов протокол, його швидкість і що провода CAN переплутав. Тобто швідкистну шину кинув на повільно. Переробив і все заробило. А по клайн так і нет, но там протокол трошки інший. Яплнци бляха
1
11 жовтня 17:35
Я їжджу на Chevrolet Lacetti SW
yanuk777
el.Shurup, яких налаштувань немає в додатку порівняно з ноутбуком?
yanuk777, Я наче ніде не писав про це.
Я просто порадив користуватись ноутом.
Ну а якщо вже докопатись, то на телефоні немає можливості користуватись картою корекції обертів, бензиновою картою Р В1, газовою картою G B1 - в режимах 3D Але, якщо Ви ними не користуєтесь, то воно Вам може й не важливо.
Ще, незручно на телефоні рухати режимні точки на інших графіках, корекцій, бо вони скачуть як попало і з різною дискретністю. З клавіатури їх можна перемістити рівно на стільки, скільки треба.
Та й при налаштуванні під час руху краще користуватись клавіатурою, використовуючи комбінації швидких клавіш, ніж тицяти пальцем у тремтячий на тримачі телефон.
Короч, кожному своє.
Але скажу одне - автокалібровкою і сованням точок на графіку множника, нормальна настройка не завершується 😉.
15 жовтня 00:49
Я їжджу на Nissan Teana (J31)
el.Shurup
yanuk777, Я наче ніде не писав про це.Я просто порадив користуватись ноутом.Ну а якщо вже докопатись, то на телефоні немає можливості користуватись картою корекції обертів, бензиновою картою Р В1, газовою картою G B1 - в режимах 3D Але, якщо Ви ними не користуєтесь, то воно Вам може й не важливо.Ще, незручно на телефоні рухати режимні точки на інших графіках, корекцій, бо вони скачуть як попало і з різною дискретністю. З клавіатури їх можна перемістити рівно на стільки, скільки треба.Та й при налаштуванні під час руху краще користуватись клавіатурою, використовуючи комбінації швидких клавіш, ніж тицяти пальцем у тремтячий на тримачі телефон.Короч, кожному своє.Але скажу одне - автокалібровкою і сованням точок на графіку множника, нормальна настройка не завершується 😉.
el.Shurup, таке враження,що Ви не користувались мобільною.Любі корекції,і по рпм,і навіть форсунки,присутні.Все зручно і нічого не скаче.І так,мої налаштування не обмежуються сованнями множника.І мені набагато зручніша саме мобільна.Ви праві,кожному своє.
16 жовтня 21:06
Я їжджу на Chevrolet Lacetti SW
yanuk777
el.Shurup, таке враження,що Ви не користувались мобільною.Любі корекції,і по рпм,і навіть форсунки,присутні.Все зручно і нічого не скаче.І так,мої налаштування не обмежуються сованнями множника.І мені набагато зручніша саме мобільна.Ви праві,кожному своє.
yanuk777, Таке враження, що Ви неуважно читаєте, або не зрозуміли про що йшла мова.
Я писав, що на мобільній версії немає відображення деяких таблиць корекцій в 3D вигляді і про незручність користування "мишиним глазом" в правому нижньому куті екрана.
Спробуйте передвинути "мишиним глазом" точку, наприклад на графіку корекції по температурі газу на 1%(не більше і не менше, а саме на 1) - Вам сподобається 😁.
Якщо у людини є ноутбук, то користуватись телефоном - це просто знущання, як на мене.
Якщо ноута нема - ну тоді нічого не поробиш.
17 жовтня 07:43
Я їжджу на Nissan Teana (J31)
el.Shurup
yanuk777, Невже по карті RPM налаштовуєте з врахуванням даних таблиці відхилень?Уважуха.Таких людей дуже мало бачив - їх просто одиниці серед тих, кого знаю.
el.Shurup, хотів Вам сюди скрін налаштувань рпм скинуть,але щось не вдається)Доречі цей додаток,саме drivertop щось іноді з глюками працює.
17 жовтня 20:00