Topway TS10. Огляд і апгрейд звуку

Опубліковано: 19 травня 21:27
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Чернігів, Україна

Навігація по моєму блогу тут: https://driver.top/user/8465/

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-


Привіт. Сьогодні огляд і покращення однієї з найкращих платформ Topway TS10. Саме така мультимедіа була в мене в Sportage останньою, щоправда там екран 13ʼʼ, 6/64 і система 360. 


Одразу скажу, що не всі схвалять це покращення сьогодні, адже міняти ми будемо TDA7850!! На Pioneer PA2030A. 

Як завжди, огляд публікується з дозволу власника @Andriy4uk Він напише відгук, якщо матиме бажання. 

Приїхала 2 din 7" екран 1280x720, TS10, UIS7862, 4/32. 



Екран непоганий в цілому, просто після 13 дюймів здається мікроскопічним (в 4 рази менший, як не як).

Наступні фото покажуть на скільки тут просунутий еквалайзер і налаштування DSP. 

В якості DSP тут всім відомий ROHM BU32107







На екрані плівка ще з заводу, це додає відблиску. Скарга на те, що в попередній магнітолі звук був краще. То ж розбираємо 

Компоновка стандартна, за виключенням того, що 4 пін USB кабель запаралелений та йде на передню панельку. Так собі рішення, але в китайців своя логіка.

Плата ревізії 10.2.2 можна додати модуль 360

Трошки ближче. Конденсатор 3300мкФ - ну так, про баси можна забути 

Але сюрприз! Підсилювач TDA7850. Маю квадратні очі, до мене в магнітолу ніхто не лазив, це з заводу.

Щоправда ззаду мітка маркером. Ну окей, Б.В. поставили

Замір опору показав, що скрізь 2.8кОм що теж не дуже вписується в ті 7850, що я бачив.


Пишу чесно власнику, що я знайшов. Можна поставити конденсатор більший і експериментувати, а можна пуститися у всі тяжкі. Отримую дозвіл на пересадку (вважаю правильно).


Затискаю в надрукованих лещатах плату, аби необляпатися розкаленим припоєм, та і взагалі заміняють 2 руки. Шмат обплетення для випайки між ноги, паяльник на 320 градусів і погнали

Ага то вам сфоткав як воно там гріється. Є і відео, але на відео я туплю, тому зніму колись ідеальне.

Особисто ставлю плюс цій платі за то що вся SMD розсипуха з двох сторін подалі від MOSFET-у. Тут навіть фольгований скотч не треба. Випаяли. Пішов важко. Плата дуже теплоємна, але без підігріву обходимось.



Звісно, можна відкусити MOSFET і по одній дістати ноги, але не для того я тренувався, щоби бути як ведмідь. Бамс і нова деталька на місці

Кондесаторів купив товстеньких на 10000мкФ, в корпусі цей ніяк не вмістити. Тому улюблений дріт в силіконовій ізоляції і маємо таку красу

Друкуємо корпус з PETG

Звісно корпус підганявся під копрус мультимедіа, тому два гвинти з середини ідеально фіксують його. Конденсатор буде в паралель до існуючого. Разом вийдемо на 13000мкФ як мінімум.

Термопаста, збираю, тестую, відправляю власнику.


TS10 рекомендую до покупки:

  • шустрий процесор
  • якісні компоненти 
  • 3 шт USB розʼємів
  • WiFi 5ГГц, LTE
  • чудовий DSP
  • стокова стабільна прошвка, є хороший кастом, але він від русачка, котрому гроші ви не придумаєте як заплатити, тому сток наше все 😀
  • можливість додати модуль 360
  • непогана ремонтопригодність (окрім випадку відмирання памʼяті, але то зараз практично для всіх)

Мінуси:

  • для когось ціна буде мінусом
  • Конденсатор ставлять в основному 3300мкФ з заводу, і на ньому не грає нічого
  • по підсилювачам повний рандом, тільки купивши на фабриці можна отримати те, що пообіцяли. На Алі може приїхати 7850, а може 7388

25 0

Коментарі

Щоб залишати коментарі, потрібно авторизуватись.
Добра робота. А є шанс дістати десь pa2032A?
29 травня 02:30
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
kostyamat
Добра робота. А є шанс дістати десь pa2032A?
kostyamat, в мене є 2030, не багато, але ще є. Нових в Китаї не знайшов вже, тому б.в. але перевірені мною на стенді. Коли паяю я, ціна 350 грн за мікросхему, в цілому можу відправити саму лишень мікросхему (450 = 350 100 за потрачений час на відправку) чи мікросхему з конденсатором (525).
1
29 травня 07:17
yuzo
kostyamat, в мене є 2030, не багато, але ще є. Нових в Китаї не знайшов вже, тому б.в. але перевірені мною на стенді. Коли паяю я, ціна 350 грн за мікросхему, в цілому можу відправити саму лишень мікросхему (450 = 350 100 за потрачений час на відправку) чи мікросхему з конденсатором (525).
yuzo, я вловив паяну PA2032A на ebay. Підкажіть будь ласка, вона сідає на місце 51-ї без проблем, чи треба плутати ноги, і міняти об'язку, бо щось по ній інфи ніде немає? Знайшов 25-пінову.

*** Вибачте, що потурбував, на рахунок відсилки pa2030, але так вийшло випадково, знайшов цю.
30 травня 14:14
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
kostyamat
yuzo, я вловив паяну PA2032A на ebay. Підкажіть будь ласка, вона сідає на місце 51-ї без проблем, чи треба плутати ноги, і міняти об'язку, бо щось по ній інфи ніде немає? Знайшов 25-пінову.*** Вибачте, що потурбував, на рахунок відсилки pa2030, але так вийшло випадково, знайшов цю.
kostyamat, 2030 стає пін в пін, нічого міняти не треба. Повністю сумісна з усіма 25 ногими flexiwatt25 мікросхемами, що застосовуються китайцями. Стару випаяти, нову запаяти туди само.
30 травня 14:32
yuzo
kostyamat, 3тє повідомлення з даташитом :) 2032 = PAL012A https://pdf1.alldatasheet.com/datasheet-pdf/view/1314394/STMICROELECTRONICS/PA2032A.html там є схема по ногам. В теорії відкинути по одній з кожної сторони.
yuzo, відкинути у випадку корпусу з 27 ногами. Я замовив з 25-ма. Тобто має залетіти. Дякую, буду вивчати даташит.
Я так розумію промірів для визначення оригінальності ні в кого немає?
30 травня 17:54
yuzo
kostyamat, будуть, якщо ти поділишся і звук на ньому буде сексі :)
yuzo, обов'язково зроблю проміри. Магнітола буде отримувати кілька апдейтів - буде спроба підняти яскравість, буде заміна вихідного підсилювача, тач та екран будуть склеяні між собою оптичним гелем, буду підбирати мікрофон (маю кілька десятків, і можливо робити каскад підсилення, якщо не зможу отримати результат). По ходу буду писати і фоткати, але не банальщину, всім відому, а якщо щось дійсно цікве і варте уваги. Бо писати я не люблю.
30 травня 18:00
yuzo
kostyamat, будуть, якщо ти поділишся і звук на ньому буде сексі :)
yuzo, Тільки що приїхала PA3032A в 25 ногому корпусі. Між 3-ю та 5-ю ногами, це в нас RL-, RL+, опір рівно 3.5кОм. Думаю, що оригінал, бо виглядає Б/У, випаяна, але акуратно.

*** Ніколи не думав, що буду радіти, що прийшло Б/У :) Чудасія.
1
06 червня 15:47
Я їжджу на Volkswagen Passat B5
Я прорізав дірку в задній кришці і припаяв конденсатор прям на плату - тепер він просто трохи стирчить ззаду
22 травня 12:27
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Хочеш звук, став зовнішній підсилювач, міняй штатні динаміки. Все інше-компроміси, які не варті витрачених коштів.
Вже проходив. На штаткі 159 Альфи. Начитався про заміну TDAшки. Результат, це спроба знайти ложку меду, в діжці лайна.
Закінчилось все виведенням лінійних зі штатної, заміною передніх штатних на піонери(здається тс 1600), вкиданням в багажник 10" саба в "зя", та підключенням всього цього через підсилювач, що лишився після продажу попереднього авто.
1
22 травня 05:41
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Alfa_85
Хочеш звук, став зовнішній підсилювач, міняй штатні динаміки. Все інше-компроміси, які не варті витрачених коштів. Вже проходив. На штаткі 159 Альфи. Начитався про заміну TDAшки. Результат, це спроба знайти ложку меду, в діжці лайна. Закінчилось все виведенням лінійних зі штатної, заміною передніх штатних на піонери(здається тс 1600), вкиданням в багажник 10" саба в "зя", та підключенням всього цього через підсилювач, що лишився після продажу попереднього авто.
Alfa_85, я абсолютно згоден, що зовнішній підсилювач кастомна акустика є найкращим варіантом. Але ціна мінімум в 10-20 разів вища. Pioneer PA2030A здатен розкачати штатні динаміки до стану, коли дзеркало на лобовому починає вібрувати в такт музиці, при цьому звук не перетворюється в брязкання. TDA7850 непоганий варіант, але ось в цьому прикладі якраз момент, коли він або перемаркований, не зовсім справний або просто банально не вистачає конденсатора.

Я не продаю плацебо. До мене приходять за бюджетним рішенням, котре реально працює (в блозі є збиральний допис з відгуками). В мене немає мети заробити, я роблю це забави ради більше.

Також можна почитати про мої страждання з X-Trail 2023, де є штатно підсилювач в штатній системі активного придушення шуму і він працює вже з високим сигналом. Тут треба виправляти звук до нього, або викидати і робити пасивну шумоізоляцію всього салону.

Підвівши підсумок: за наявності коштів: зробити все на підсилювачах зовнішніх, можна навіть знявши звук з голови по оптиці або USB DAC, при відсутності можна довести звук до прийнятного, помінявши всього 1 мікросхему. Причому ціну за заміну не всі згодні платити, не віривши, що допоможе, або вважаючи що можна і самостійно то зробити 😀
1
22 травня 07:57
yuzo
Alfa_85, я абсолютно згоден, що зовнішній підсилювач кастомна акустика є найкращим варіантом. Але ціна мінімум в 10-20 разів вища. Pioneer PA2030A здатен розкачати штатні динаміки до стану, коли дзеркало на лобовому починає вібрувати в такт музиці, при цьому звук не перетворюється в брязкання. TDA7850 непоганий варіант, але ось в цьому прикладі якраз момент, коли він або перемаркований, не зовсім справний або просто банально не вистачає конденсатора. Я не продаю плацебо. До мене приходять за бюджетним рішенням, котре реально працює (в блозі є збиральний допис з відгуками). В мене немає мети заробити, я роблю це забави ради більше. Також можна почитати про мої страждання з X-Trail 2023, де є штатно підсилювач в штатній системі активного придушення шуму і він працює вже з високим сигналом. Тут треба виправляти звук до нього, або викидати і робити пасивну шумоізоляцію всього салону. Підвівши підсумок: за наявності коштів: зробити все на підсилювачах зовнішніх, можна навіть знявши звук з голови по оптиці або USB DAC, при відсутності можна довести звук до прийнятного, помінявши всього 1 мікросхему. Причому ціну за заміну не всі згодні платити, не віривши, що допоможе, або вважаючи що можна і самостійно то зробити 😀
yuzo, Розкачати він може і здатен, тільки то вже не звук, а мішанина частот, від яких через 15хв прослуховування болить голова.
Епопея з заміною тдашки, мені вийшла під тисячу гривень, по курсу 25-27. І я пиздець який злий, що поначитувався підарських драйвів, бо підсилювач та лінійні кабелі вже були. Все боявся лізти в "божественну Альфу"))) Ну а так, десь до десяти разів більший бюджет і виходить, якщо з ноля збирати звук.
Тільки є нюанс. Щоб ті самі динаміки з заводу були норм, авто повинно бути з салону мінімум 40-50 тис уе. Все, що дешевше там динаміки, хіба що дротове радіо програвати. І хоч яку тда туди не втикни, звук буде гівно. А більш-менш нормальні динаміки, тда не розкачає. От і замкнене коло. Мораль така, хочеш якісний звук, став підсилювач та нормальні динаміки. Все інше, варіант аби шавкотіло.
ПС. Все з власного гіркого досвіду.
Це як і в тюнінгу двигуна. Була десятка, будував турбіну. Розумні люди казали, "розжимай" двигун, дуй бар+. -Та ні, мені 0.5 вистачить. 0.5 дуже скоро виявилось мало, накрутив, поклав двигун. В результаті зробив так як казали і потрібно, і все їздило і приносило задоволення. Зі звуком те саме.
1
22 травня 23:10
Alfa_85
yuzo, Розкачати він може і здатен, тільки то вже не звук, а мішанина частот, від яких через 15хв прослуховування болить голова. Епопея з заміною тдашки, мені вийшла під тисячу гривень, по курсу 25-27. І я пиздець який злий, що поначитувався підарських драйвів, бо підсилювач та лінійні кабелі вже були. Все боявся лізти в "божественну Альфу"))) Ну а так, десь до десяти разів більший бюджет і виходить, якщо з ноля збирати звук. Тільки є нюанс. Щоб ті самі динаміки з заводу були норм, авто повинно бути з салону мінімум 40-50 тис уе. Все, що дешевше там динаміки, хіба що дротове радіо програвати. І хоч яку тда туди не втикни, звук буде гівно. А більш-менш нормальні динаміки, тда не розкачає. От і замкнене коло. Мораль така, хочеш якісний звук, став підсилювач та нормальні динаміки. Все інше, варіант аби шавкотіло. ПС. Все з власного гіркого досвіду. Це як і в тюнінгу двигуна. Була десятка, будував турбіну. Розумні люди казали, "розжимай" двигун, дуй бар+. -Та ні, мені 0.5 вистачить. 0.5 дуже скоро виявилось мало, накрутив, поклав двигун. В результаті зробив так як казали і потрібно, і все їздило і приносило задоволення. Зі звуком те саме.
Alfa_85, не згоден про штатну акустику. Штатна акустика далеко не завжди погана, а інколи найкраща. Приклад - FORD Mondeo звучав як боженька, все рідне, після заміни штатної голови на якийсь Піонер за 390€, по тим часам, з ним і продав.
КІА Магентіс ІІ - штатка басує так, що аж комок у шлунку і без бочки/перегруза/резонансів, трішки високих не хватає, на мій смак (син каже що норм), треба твітери на 8 Ом, чутливіші, і ще ззаді добавити твітери, їх там просто немає (в процесі). На рідній голові такого звука не було, плоска вона якась пл звучанню. А тут прямо концертний зал.
Я це до чого - всякі Кардмани це швидше фітіш. На флагманских моделях марок гівна не ставлять, навіть в бомж.комплектації. Часто там ті ж таки Піонери, Фокали і т.п. хіба ОЕМ виконання.
29 травня 02:43
yuzo
Alfa_85, я абсолютно згоден, що зовнішній підсилювач кастомна акустика є найкращим варіантом. Але ціна мінімум в 10-20 разів вища. Pioneer PA2030A здатен розкачати штатні динаміки до стану, коли дзеркало на лобовому починає вібрувати в такт музиці, при цьому звук не перетворюється в брязкання. TDA7850 непоганий варіант, але ось в цьому прикладі якраз момент, коли він або перемаркований, не зовсім справний або просто банально не вистачає конденсатора. Я не продаю плацебо. До мене приходять за бюджетним рішенням, котре реально працює (в блозі є збиральний допис з відгуками). В мене немає мети заробити, я роблю це забави ради більше. Також можна почитати про мої страждання з X-Trail 2023, де є штатно підсилювач в штатній системі активного придушення шуму і він працює вже з високим сигналом. Тут треба виправляти звук до нього, або викидати і робити пасивну шумоізоляцію всього салону. Підвівши підсумок: за наявності коштів: зробити все на підсилювачах зовнішніх, можна навіть знявши звук з голови по оптиці або USB DAC, при відсутності можна довести звук до прийнятного, помінявши всього 1 мікросхему. Причому ціну за заміну не всі згодні платити, не віривши, що допоможе, або вважаючи що можна і самостійно то зробити 😀
yuzo, що б ти не робив по звуку, завжди з:являється в коментарях якийсь фанат або ламп, або кабелів з безкисневої міді, або прогрівання динаміків. Частіше всього разом узятого. :)
Ви робите все правильно, бо я сам міняв раніше 38-му на 50-ту, і чув вешичезну різницю. 2030 нн слухав.

*** АвтоМеломани просто не розуміють, що 90% людей не потребують всіх тих ізвороотів. І по факту в машині слухають флешку з пережатим МП3, або взагалі радіо. Їм щоб "нарядно" (басьово й цик-цик).

*** До речі, коли таким автомеломанам кажеш, що в тракті субвуфера найкраще працюють підсилювачі D-класу, вони прямо дивляться на тебе як на інопланетянина. А це ж правда, бо D-клас єдиний може забезпечити, таку важливу для басу, характеристику як швидкість наростання вихідної напруги. Інші сосуть, порівняно з ним.
1
29 травня 02:36
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
kostyamat
yuzo, що б ти не робив по звуку, завжди з:являється в коментарях якийсь фанат або ламп, або кабелів з безкисневої міді, або прогрівання динаміків. Частіше всього разом узятого. :)Ви робите все правильно, бо я сам міняв раніше 38-му на 50-ту, і чув вешичезну різницю. 2030 нн слухав.*** АвтоМеломани просто не розуміють, що 90% людей не потребують всіх тих ізвороотів. І по факту в машині слухають флешку з пережатим МП3, або взагалі радіо. Їм щоб "нарядно" (басьово й цик-цик).*** До речі, коли таким автомеломанам кажеш, що в тракті субвуфера найкраще працюють підсилювачі D-класу, вони прямо дивляться на тебе як на інопланетянина. А це ж правда, бо D-клас єдиний може забезпечити, таку важливу для басу, характеристику як швидкість наростання вихідної напруги. Інші сосуть, порівняно з ним.
kostyamat, згоден з кожним словом. Є аудіофільські речі. Вони мають право на життя, але для більшості дійсно достатньо флешки з mp3, або як в моєму випадку YouTube Music. І саме під цей сценарій мікросхема вартістю менше 10 доларів + конденсатор за 1-1,5 роблять не те що достатньо, а достатньо з запасом 😀
1
29 травня 07:08
Tarik20ua
Alfa_85, по якості звуку цей підсилювач не поступається зовнішньому класса АВ, тільки по потужності звісно він дає 11-12 ват десь на канал - то ж для якісного звуку його цілком достатньо
Tarik20ua, так, та не так. Був у мене на попередньому авто піонер, здається 6400 моделька. На малій гучності, дійсно, різниці ніякої. Але вже на середній, різниця між просто матгнітолою та підсилювачем є. Для динаміка номіналом 70 вт, 15-20 вт, після яких починаються дикі викривлення, це ніщо. А от коли від 6" динаміків шевеляться джинси і звук чистий, то кайф)
22 травня 14:42
Бачив до конденсатора з іншого боку плати ще впаюють якись резистор, це для чого?
20 травня 11:00
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Микольо
Бачив до конденсатора з іншого боку плати ще впаюють якись резистор, це для чого?
Микольо, сенс цього дійства мені невідомий, скоріш за все щоби висадити його швиденько, якщо є хлопки в динамікак при ввімкненні і вимкнені мультимедіа. Але всі сучасні магнітоли вимикають спочатку мосфет а потім самі вимикаються. Може ще якісь є варіанти, але я про них не знаю... Може ти плутаєш резистор з плівковим конденсатором?
20 травня 11:27
Я їжджу на Nissan X-Trail IV
Микольо
yuzo, аа, справді певно то плівковий конденсатор. А його для чого?
Микольо, це актуально для жигулів з несправним генератором, де генератор какає в мережу дуже сильними імпульсами (гул з колонок в такт обертів генератора, випадкові поклацування і т. ін.) на сучасних авто такого не зустрінеш, але дехто ставить по звичці плівковий конденсатор щоби урівняти імпульси на живленні.
1
20 травня 13:02